USTAVNO SODIŠČE MORA “RDEČE-INDIČNO” SODBO SPREMENITI. Šturm in Bele pojasnjujeta, zakaj je temu tako!

255

Očitnih kršitev temeljnih človekovih pravic in svoboščin, zagotovljenih tako s slovensko ustavo kot tudi z mednarodnopravnimi dokumenti, je v zadevi Patria toliko, da ta sodba ne more vzdržati, poudarja predsednik Zbora za republiko Lovro Šturm. Pravnik Ivan Bele je prepričan, da so bile z indičnim sojenjem prizadete pravice obdolženca.

Bele je na novinarski konferenci Zbora za republiko med drugim izpostavil načelo zakonitosti, ki je opredeljeno v slovenski ustavi in po katerem nihče ne sme biti kaznovan za dejanje, za katero ni zakon določil, da je kaznivo, niti ni zanj predpisal kazni, še preden je bilo dejanje storjeno. Poudaril je, da tako ustava kot tudi mednarodni dokumenti govorijo o tem, da se lahko človeka kaznuje samo za dejanje.

Vendar pa obtožba zoper predsednika SDS Janeza Janšo, ki se pojavlja tudi v izreku sodbe, ne vsebuje opisa dejanja, je opozoril Bele. Tudi po procesni plati bi dejanje moralo biti opisano že v obtožbi, v nasprotnem primeru pa bi bilo obtožni predlog treba zavreči.

Dotaknil se je tudi pojma t.i. indične sodbe. V konkretnem primeru je sodišče po oceni Beleta z indičnim sojenjem prizadelo pravice obdolženca v kazenskem postopku. Ustava namreč določa, da mora biti vsakemu zagotovljeno izvajanje dokazov v njegovo korist. Janši je bilo to onemogočeno, saj v času postopka ni vedel, pred čem naj se brani, domnevna dejstva pa so bila postavljena šele z indično sodbo, je pojasnil pravnik.

Beleta tudi moti, da je sodišče postopek v nasprotju s pravico do sodnega varstva vodilo v smeri obsodbe, kar je po njegovi oceni pristransko. Kot je poudaril, se namigi iz medijev, da nekdo mora biti obsojen, ne bi smeli prenesti v pravo. “Mislim, da se je sodišče uklonilo prikazovanju mnenja, ki naj bi bilo javno mnenje,” je povedal Bele.

Najhujši udarec teži indicev pa je po besedah Beleta dal sam državni tožilec Andrej Ferlinc, saj ni preganjal povezanega kaznivega dejanja. Preganjal je namreč le sprejemanje obljube, ne pa tudi dajanja obljube. Bele je tudi ponovil, da bi morali biti za pravično sodbo znani komunikacijski način, kraj in čas kaznivega dejanja.

Pravnik Lovro Šturm je dodal, da je bil prvoobtoženi obsojen zaradi očitka kaznivega dejanja, ki ga v zakonu ni. To je tolikšna pomanjkljivost, da bi bilo “zaradi zmotne uporabe materialnega prava treba sodbo spremeniti in izreči oprostilno sodbo”.

Poleg tega je Šturm opozoril, da v izreku sodbe ni opredeljeno kaznivo dejanje, kar pomeni, da manjka tisto, kar je sploh treba dokazovati. Tudi to je po njegovi oceni razlog za takojšnjo oprostilno sodbo. Nasploh pa sodba v zadevi Patria po prepričanju Šturma “postavlja na glavo vse ustaljene standarde sojenja v kazenskopravnih zadevah”.

Na to temo si preberite še naslednja sestavka:

ZBIR IZJAV O KRIVIČNI OBSODBI V ZADEVI PATRIA. In to s strani tistih, ki jih Janša nima v “svojem žepu”!

KDO SO SODNIKI “PATRIINEGA” SENATA, KI SO POTOPILI PRAVNO DRŽAVO? Njihovi “dosežki”: Oproščanje mučiteljev živali, nižanje kazni LDS-ovcem, razsojanje v zadevi Depala vas! (sta/ured)

bele sturmFoto in video: YouTube

Št. komentarjev: 255
  1. Skeptik pravi

    Če imate toliko proti indični sodbi, potem bo moral biti oproščen tudi 3x po njej obsojen morilec Perič. Da ne bo potem kakšnih komentarjev o nedelu sodstva!
    Podobno velja za “nepravilno” pridobljene dokaze v tujini. Ne se potem usajat, če bodo balkanski bojevniki izpuščeni.
    Čisto podobna analogija je na Svetu RTV. En od članov je po izjavah SDS-ovcev nepravilno imenova, deloval naj bi v organih stranke Zares, a istočasno so spregledali na svojega člana organov stranke SDS. Kakor kaže bosta sedaj oba odstranjena iz Sveta, toda ne se sedaj usajat nad nepravilnostjo imenovanja g. Pirc-Musarjeve, saj sta obe strani slepcu razvidno enako odgovorni za nepravilnost……

  2. erwin pravi

    Kučkota kot partijskega šefa naj se obsodi na zaporno kazen, saj kot šefu mu je bila UDBA podrejena. Zato tuki vsako sprenevedanje odpade, a ne kučko? Dokazov več kot dovolj…….. Zraven se pa mimogrede še bavcončiča spravi v arest..

  3. Janez+ pravi

    Po indičnem sojenju bi se dalo strpati v zapor tudi 3/4 levih.
    Zakaj je tak način rezerviran samo za eno stran?

  4. horoskop pravi

    “SKEPTIK” ti si skektik tudi v svojih trditvah, ko primerjaš Periča in balkanske bojevnike in hvališ sodstvo. Frlinc je v medjih ne davno izjavil, da Janšo je treba TAKO ALI DRUGAČE OBSODITI, kar pomeni tudi, če je nedolžen. Kaj pa je drugega, kot politika vmes, da je treba konkurenta spravit v zapor, ker z drugimi sredstvi eliminacije niso uspele.

  5. gogi pravi

    Free Janez Janša! To se bo tudi zgodilo, nič bat!

  6. Slovenec 1 pravi

    Konec bleferije!Tu gre izrecno za gonjo proti demokraciji v Sloveniji,predvsem pa politično-titoistični konstrukt proti vodju Slovenske demokracije.Udbo-mafija titoizma nam je to prepričljivo dokazala s politično gonjo, z izropano deželo 75 miljard,odvzem človekovih pravic,poveličanje starega SFRJ režima in čaščenje zverinskih morilcev nedolžnega naroda,spomeniki po slovenski zemlji še danes stojijo od teh glavarjev zverinskih morij naroda.DA in to je banditska Slovenija in to mara pasti čez noč,Slovenci in Slovenija pa moramo zaživeti mirno,kot se spodobi brez rdečih titoističnih diktatorjev in roparjev naroda!!!!!!!!

  7. JOJ pravi

    Kozlovska sodba, pa ne v Višnji Gori.

  8. Mačkon pravi

    Če natančno spremljaš vse te obširne medijske objave in prepucavanja, mene pri vsem skupaj moti, da g. Janša in njegovi podporniki ves čas govorijo le o tem, da dejanje ni dokazano – namesto da bi trdili, da tega dejanja ni storil…

  9. Uroš pravi

    ervin, po tvoji logiki bi bilo potrebno obsodit tudi peterleta saj je prevzel v socializmu udbo ko je postal predsednik vlade.
    Sicer pa indične sodbe so vedno bile , nič nenavadnega. Še največ jih imajo v ZDA kjer je zaprtih veliko nedolžnih . Na podlagi kakšnih dokazov pa tam zapirajo nedolžne ?
    Potreben je NAKLEP, MOTIV, in tok denarja, in koliko vemo je to vse bilo. Če pa ni prišlo do transakcije na bančni račun odprt pri NLBju JJa pa to še ne pomeni da tok denarja ni bil jasen.
    Jaz imam tudi bančni račun odprt v Sityju Skrill , tako da naša država ne ve koliko denarja imam in ali imam kakšne prilive ali ne. Smo v evropi in lahko imamo račune kjerkoli hočemo.
    Indično sem krivec, dokazov pa ni .
    Vprašanje če to razumejo v SDSu , da živimo v evropi in imamo drugje odprte račune.

  10. cvili možek pravi

    @gogi se popolnoma strinjam z teboj.SEVEDA KO POTEČEJO DVE LETI.

  11. Uroš pravi

    @Slovenec 1 pravi
    Ti očitno ne poznaš slovenske zgodovine in ne veš da se je nad Slovenci delal GENOCID od nacizma in fašizma, eni so pa še pomagali.
    Seveda potem tudi ne ločiš zakaj so spomeniki in gredo ljudje k spomenikom od povojnih pobojev .
    Dokler ne boš poznal zgodovine in tega ločil , boš spadal med tistih nekaj % ljudi ki govorijo in zagovarjajo NEUMNOSTI.

  12. cvili možek pravi

    Uroš pa dopovej OVCAM če moreš, posebno trmoglava je Janez +OVCA.

  13. Mižek Figa pravi

    Patria ima provizije za prodajo svojih izdelkov. Do danes niso obsodili nobenega Finca zaradi podkupovanja pri prodaji osemkolesnikov. Egipt zaključen. Slovenija čista. Hrvaška bo enaka.

    Edina možnost obsodbe Jeklenega Janeza je ob vseh neznanih komponentah, če dokaz razširimo še za eno neznano komponento. Ni še znano, če je slučajno Plavooki kar sam malo založil za eno neznano podkupnino iz svojega rdečega tajnega sklada. TO JE RES SKRAJNO ZADNJA INDIČNA IN ZATO NEZNANA murglsko PRAVNA ŠPEKULACIJA.

  14. Maša pravi

    Uroš pravi:
    Ti očitno ne poznaš slovenske zgodovine in ne veš da so izvajali in ga še nad Slovenci delajo GENOCID od nacionalsocialistov in fašistov ter komunofašizma, eni jim pa še pomagajo.
    Seveda potem tudi ne ločiš zakaj so spomeniki in gredo ljudje k spominskim znamenjem množičnih udbostalinističnih povojnih pobojev .
    Dokler ne boš poznal zgodovine in tega ločil , boš spadal med tistih nekaj % ljudi ki govorijo in zagovarjajo NEUMNOSTI in silijo v Evropo namesto s Kučanom, na rajski balkan ?

  15. Gringo pravi

    Ko to tamo cvili?

  16. Uroš pravi

    Maša , ti pa sploh ne poznaš zgodovine. Komunifašizma sploh ni bilo dokler so tu bili fašisti in nacisti. Ampak smo imeli družbeni red fašizem in nacizem. Malo poglej v učbenike gdaj so se nemci umaknili iz Ljubljane. Do takrat komunifašizma sploh ni bilo.
    PO TEM PA JA. Po osvoboditvi se je pa začel komunifašizem in režimski poboji. Obratni vrstni red ali pa da bi komunifašisti pili kavico skupaj v Ljubljani pa ni bilo.
    Dokler tega ne boste razumeli po letnicah in dogodkih do takrat NIČ NE BOSTE RAZUMELI.

  17. Uroš pravi

    Kaj maša nič ne gledaš televizije da bi videla da je bil tek po poteh okupirane ljubljane in da bi spoznala kdaj so bili nemci pregnani ?
    Pa nekaj dni so po rdečem RTV SLO prvi program to vrteli , vi pa nič ? Nič ni potegnilo.
    Tudi RTV je pod Kučanovo rdečo oblastjo in murglami ne ? Itak, kaj sploh sprašujem z vsemi novinarji vred.

  18. Uroš pravi

    Po padcu nacizma maja 45 smo pa imeli komunifašizem, to se pa strinjam.

  19. dolančev stane pravi

    Kaj pili samo kavo? Ja kje sem pa prej bil? Bil sem jungend od pravega seveda!

  20. Uroš pravi

    In če bo ustavno sodišče vrnilo sodbo bo, če ne pa ne bo. Menda so sami pravni strokovnjaki in lahko jim zaupamo.
    Samo ne vem če potem sodba zastara ali gre na ponovno sojenje ?

  21. Uroš pravi

    Kaj se ne spomneš kako ste z nacisti pili kavo skupaj v Ljubljani ?
    Saj so domobranci tudi pili kavo z nacisti, pa si še ti dolanc. Vse vas je čakala JUTRANJA KAVICA NA BRIFINGU hahaha

  22. dolančev stane pravi

    @Uroš zakaj se potem sedaj tako zadolžuješ? 12mrd€ na leto? Ah seveda računi tam…Z nečim, ga pa je valda treba filat!
    A na zadolževanje pa, da nimaš vpliva?
    Tako, kot ga domobranici niso imeli nad svojim vodstvom oziroma še toliko manj, tega vodstva niti volili niso. Mi ta pravi smo jim uvalili vodstvo in propagando.
    Pa koga naj sedaj volim po tvoje?

  23. knap pravi

    Uroš,no saj ti tudi ne poznaš zgodovine.Ali pa lažeš ,kot pes teče.
    Ja kaj drugega ,kot komunifašizem pa je bilo pri nas.In to takoj pa okupaciji.
    Franc Kavčič zapiše takole
    Kaj ste pozabili tovariši.?Takoj po okupaciji so naši komunisti skupaj z Nemci paradirali po Mariborskih ulicah.Prvega maja so v glasilu Komuniust,obtožili za vojno Angleže in Amerikance.Niso se borili proti fašizmu ,ampak imperializmu.
    In če ne veš,je takrat še veljal pakt Hitler-Stalin.Komunisti so se zgaNILI ŠELE ,KO JE BILA NAPADENA SZ..Torej je komunifašizem čisto na mestu.
    In ti ni nerodno,sedaj zanikati vsa ta dobro znana zgodovinska dejstva
    Ali si ti tudi eden od tistih lažnivcev,ki nam že 80.let lažejo.

  24. Janez+ pravi

    Uf, še Urošu je potegnilo, kam spada Hanzi TV.
    Malo pozno pa vendar iz srca.

  25. cvili možek pravi

    BOG JE PRAVIČEN .Janez je kršil vsaj 3 BOŽJE ZAPOVEDI zato ga je tudi grdo kaznoval.

  26. Janez+ pravi

    Ljubčki, smo v letu 2014.
    Uroš, vem, da se nimate s čim drugim hvaliti, kot z zmago v NOB.
    Koliko časa bomo morali še prenašati to vaše hvalisanje (čeprav pri zmagi zdajšnja levica ni imela nič, tako kot današnja desnica nima nič z domobranci)?

  27. Uroš pravi

    Saj so ti včeraj obrazložili zakaj se zadolžujemo toliko zdaj. Vedno so velike sile ” uvalile ” vodstvo ki jim je odgovarjalo , tudi domobrancem. Amerikanci to povsod delajo kamor pridejo še danes in Rusi tudi.
    Koga volit danes ? Alenko ne, Janeza ne, Jankoviča ne, bogoviča ne, peterleta ne, erjavca ne. Potem jih pa veliko več ne ostane. Ostane Virant , pa kakšen novi. In tu se bom jaz odločal , med Virantom in Cerarjem.

  28. Janez+ pravi

    Priporočam Cerarja.
    Glede na to, da je pobral infrstrukturo in kadre LSDja, boš zagotovo spet čez najmanj dve leti že razočaran.
    Tako, kot si navajen.

  29. Uroš pravi

    Ej knap živjo, veš da so me skenslali iz siola hahahahaha.
    Sem Malo preveč resnice pisal o Tomšiču hahaha.
    Drugače pa si preberi odzgoraj , se strinjam z tabo , takoj po okupaciji je nastopil komunifašizem, samo maši to ne potegne. Ona misli da je komunifašizem prišel z nacizmom ali fašizmom ali pa celo še prej kot v rusiji

  30. Uroš pravi

    Hanzi TV hahaha, kaj še vedno spada med rdeče z vsemi novinarji haha.
    No dobro , pol se pa kar potolažite ker še dolgo ne bo drugače.

  31. Janez+ pravi

    Smo se že. Zdavnaj. Še slabše bo, ko pride telebajska.
    Zato pa obstajajo daljinci…
    btw, res smešno.

  32. dolančev stane pravi

    Eh Uroš spet si me razočaral. (saj s tem ne prizanašaš ne sebi ne drugim z razočaranjem namreč, da ne bo dvoumnosti). Mi tapravi smo prišli skupaj z okupatorji na teren! Čigav jungend sem bil?
    In potem smo mi osvobodili teren! Boš sedaj razumel?

  33. knap pravi

    dolančev stane
    Dobro ko si se oglasil.Kar Urošu povej,kako si pri Hitljerjugu v šentvidu ,še kaj drugega kot kavo pil.Skupaj z Nemci.Pa kakšen ,kasneje admiral,Brovet se je tudi tam znašel.Pa še precej ,kasneje vidnih komunistov.Samo ste dolgo bili previdno tiho.

  34. dolančev stane pravi

    Volil bom največje razočaranje LDS_a, Gospoda Janeza Janšo, tako jim vsaj malo posmodim, če že ne gre drugače.

  35. Uroš pravi

    knap – komunisti so bili ena izmed 15 skupin ki se je vključila takoj ali kasneje v NOB ali OF.
    Po večini so pa bili to verni kmečki fantje ki z politiko in komunizmom niso imeli NIČ. Kasneje pa so komunisti prevzeli vodstvo . Vedno je bila negativna selekcija pri politikih in še danes je tako . Mogoče se kaj spremeni z novo generacijo.

  36. Uroš pravi

    Janša ni razočaranje za LDS, ker z njimi nima nič. Ti kar posmodi LDSu ali komurkoli, samo ne volit skorumpiranih ljudi v strankah KI SO DOKAZANO SKORUMPIRANE.

  37. dolančev stane pravi

    Torej ne bom volil kučanovih metastaz.

  38. Uroš pravi

    Ni treba, lahko voliš kogarkoli. Janševe metastaze so tudi povezane s korupcijo že dolga leta.

  39. dolančev stane pravi

    Katera stranka pa je metastaza SDS?
    Ne vem zanjo. Torej SDS ni rakava tvorba zaenkrat.

  40. Uroš pravi

    Kaj sem napisal kakšno drugo stranko? SDS je okužena že dolgo časa.

  41. dolančev stane pravi

    Napadena – ja. Ni pa vzrok napada. Si ti kdaj sam sebe napadel – okužil s smim sabo?

  42. knap pravi

    Uroš
    si kdaj pomislil,da si samo ti okužen.Že leta to pripoveduješ,pa še nič konkretnega.

  43. Uroš pravi

    velikokrat sem okužen z grehom. vsaj priznam pa poskušam se pobolšat.

  44. Narim pravi

    Še dobr da mamo Herr Flicka.

    Če me bodo kdaj komiji obsodl, je on edina rešitef.

  45. Narim pravi

    dolančev stane pravi:
    16. 05. 2014 at 12:14
    Volil bom največje razočaranje LDS_a, Gospoda Janeza Janšo, tako jim vsaj malo posmodim, če že ne gre drugače.

    ___
    Ja, zagvišnu je dobr, da posmodite še kaj druhgega kot spodnjice.

  46. Uroš pravi

    Knap Jezus se vrača zelo zelo kmalu, to veš in tudi veš kaj o tem pravita Gospodova Preroka Dr. Owuor in Marija Devine Mercy.
    In tudi veš da je lažni prerok opisan v Razodetju Papež Frančišek. Beri malo Gospodova sporočila .
    jaz pa to govorim že leta ker sem videl Gospodov povratek po milosti Božji in ti to veš.

  47. dolančev stane pravi

    Tako, kot zavaljeni požeruh, ko po obilnem kosilu vzame v roke brošuro, kako shujšati.

  48. knap pravi

    Uroš
    Prijatelj,če je tole tvoje pripovedovanje in pogled,vsaj za nijanso blizu ,tvojemu pogledu na politične zadeve,Ti ne verjamem ,čisto nič.

  49. dolančev stane pravi

    Narim pravi:

    16. 05. 2014 at 12:40

    dolančev stane pravi:
    16. 05. 2014 at 12:14
    Volil bom največje razočaranje LDS_a, Gospoda Janeza Janšo, tako jim vsaj malo posmodim, če že ne gre drugače.

    ___
    Ja, zagvišnu je dobr, da posmodite še kaj druhgega kot spodnjice.

    Sem že Türku.

  50. dolančev stane pravi

    Yuz Asaf živi!

  51. Mižek Figa pravi

    Urška / Uroš, vrni se na SiOL.

  52. knap pravi

    uroš
    Oprosti ,ostal sem nedorečen.Namreč,glede na to,da imaš očitno,pri aktualnih temah,izrazito ozek fokus,kljub vsem kar se ti da dokazati,da nimaš prav,pa še kar vztrajaš pri svojem in si v nekaj prepričan.
    Kako za vraga naj ti potem verjamem veliko bolj resne zadeve,ki jih lahko verjameš samo osebi,ki je zaupanja vredna,ne pa ,da za vsako ceno vztraja pri svojem.Niti ne dopušča možnosti,da pa morda le ni tako.Ampak vztrjno goni svoje.

  53. Uroš pravi

    Ni treba verjet meni, verjami pa Jezusovim Prerokom in Prerokinji. Veš pa kako se verjame bilokomu ki govori o Jezusu . Hromi morajo hodi, gluhi morajo videt in slepi morajo spregledat.
    Gdorkoli ali župnik ali gdorkoli govori drugače in ga ne spremljajo božja dela GA NE POSLUŠAJ.
    Jaz pa ne maram politike ne politikov in ne hodim za nobenim ker oni ne hodijo za Jezusom.
    Govorim pa o zgodovini in imam volilno pravico. Politiki nas pa ne vodijo k Jezusu.

  54. Mižek Figa pravi

    Naslov Članka je:
    USTAVNO SODIŠČE MORA “RDEČE-INDIČNO” SODBO SPREMENITI.
    z veliko srečo, da ni nosilec goljufivi STA. Urška/Uroš odyebit.

    Napoved: Vsak dan JJ v zaporu bo procent manj na murglskem Parlamentarnem volilnem rezultatu.

  55. Uroš pravi

    Malo pejd na vikipedijo , pa si poglej katere vse skupine so se združile in gdaj v NOB ali OF pa ne bo potrebno prepričevanje.
    Moji so pa iz obeh strani bili itak vsi verni kmečki in delavni fantje in žene.
    Tako da kaj bi koga prepričevali.
    Seveda pa vemo kako je bilo po osvoboditvi in pobojih.

  56. Janez+ pravi

    No ja, konec koncev to ni njihova naloga.
    Njihova edina naloga je farbati in na…govati narod.
    To pa delajo zelo uspešno, to jim je treba priznati.

  57. Uroš pravi

    Ja pol se boš pa zbudu Mižek.In to zaradi tega ker živiš v Iluziji. Murgelski parlamentarni volilni rezultat NE OBSTOJA, ali pa obstoja samo v glavah nekaterih zagriženih sdsovcev.

  58. dolančev stane pravi

    Vse svi..njarije, ki pa še niso kaznivo dejanje vodijo v murgelstatt. (copy by cerar all rights reserved)
    Dodal bi da tudi kazniva dejanja, samo kdo pa je še na sebe kazal da je lump?
    Držte tatu, kdo že to vpije dan danes?

  59. markus pravi

    uroš

    ti moraš resno k zdravniku, ali pa v šolo, saj je tvoj iQ blizu 0, kako si se naučil pisati, ker misliš ne.
    pa tudi božje ime ne izgovarjaj v nemar.

    http://www.mladina.si/93264/domobranci-med-kocevskim-rogom-in-rusko-fronto/

    pa še enkrat si preberi, ker si res zabit kot kanta.

  60. Skeptik pravi

    @SKEPTIK” ti si skektik tudi v svojih trditvah, ko primerjaš Periča in balkanske bojevnike in hvališ sodstvo. Frlinc je v medjih ne davno izjavil, da Janšo je treba TAKO ALI DRUGAČE OBSODITI,
    _______________
    Bi prosim citiral ta vir, ker drugače je to eno navadno blebetanje. Pa ne politi kis ali požareport, ker je njuna kredibilnost v tem primeru nična.

  61. dolančev stane pravi

    Cerarjeva stranka je kučanova metastaza. Da ne bo pomote.

  62. bozicek pravi

    Sodba je tako jasna, da bolj jasna ne more biti. Dokazov je veliko vec kot dovolj. Nikjer ni niti sledu o krsenju clovekovih pravic. Vsem, ki sodbo komentirate priporocam, da si jo prej temeljito preberete. Upam, da bo zadeva prisla do EU sodisca.

  63. gogi pravi

    Božiček, ti si bedak. Rdeči bedak!

  64. Uroš pravi

    Takšne enostranske IDIOTIZME lahko zagovarja samo bolan um. Pa še ker je v članku o belimkrajini sem ravno iz bele krajine kjer so moje prednike vozili v taborišča smrti.
    Prva belokranjska četa se je pa ustanovila ko so nemci izseljevali posavske slovence.
    Seveda je bilo maščevanja že takrat , dvomim da v takem številu , pa tudi dejstvo je da so domobranci EDINA VOJSKA ki je prišla v naš kraj Semič in vstopila v cerkev z orožjem in odpeljala mlade fante pod grožnjo streljanja med domobrance. VSI DO ENEGA SO V NEKAJ MESECIH PREBEGNILI MED PARTIZANE !!!!!
    In takim ko si ti to še danes ni jasno in jim tudi ne bo.
    In potem bi hoteli še učit druge ali jih poslat k dohtarju pa sploh ne vedo in nočejo vedet kakšno nasilje in morija se je dogajala s Slovenci.
    In hvalabogu da je Kardelj ali kdorkoli vstavil neko pobijanje, ker da res je v vojni je bila tudi državljanska vojna .
    In domobranci so imeli na sreljanju in že streljali tudi za mojim starim očetom. Kasneje pa so ga še partizani zaprli za streljat in to oba prednika.
    zato malo poglej kaj je sploh pripeljalo do nekega maščevanja nekih ljudi. Veliko jih je bilo ubitih ne zaradi vojne ampak sosedskih zamer in prerekanj. V eni vasi vem da je bilo zaradi vojne ubitih 2 ali 3je . Sami vaščani so se pa pobili zaradi svojih zamer. In seveda so za to krive vojaške strukture po tvoje.

  65. Uroš pravi

    Človek celo piše da ni bilo med domobranci praktično NIČ dezertacij ?
    kako če je pa vsaj 15 prisilno mobiliziranih mladeničev iz naše vasi vseh prebegnilo v partizane ? Po pripovedovanju strica so jih razkropili , potem pa ko so jim bolj zaupali in jih pustili same so pa pobegnili med partizane.

  66. Uroš pravi

    Sicer pa kaj ima to veze s sodbo.
    To je zgodovina , lahko si jo preberete, kako se je začelo, nadaljevalo z državlčjansko vojno kjer so se pobijali tudi sovaščani zaradi razmer itd.
    Glavno je da razčiščujemo z našimi kriminalci.
    Tiste ki so že umrli pa pustimo pri miru.
    ŽIVEL JJ.

  67. Baubau pravi

    Skeptik

    Ne zavajaj. Pri Periču ni bilo indične sodbe, ker je sodba temeljila na dokazih (posnetki video kamer na prihodu in odhodu iz Rovinja).
    Pa še nekaj. Trojnega morilca in nekoga, ki naj bi prejel obljubo o podkupnini omenjaš skupaj v enem stavku? Združil si laž in hudobijo.

  68. USTAVA VELJA pravi

    Nisem ogabni komunist!

  69. bozicek pravi

    @gogi
    V primeru, da znas brati, ti se enkrat svetujem, da si dodbo preberes.

  70. runkl pravi

    runkl@original

    Začelo se je. V Avstriji nobenega Ljeljačina poka. Jodlari bodo tipa po vsej verjetnosti tožili.

    http://nov.vecer.com/clanek.aspx?id=201405166028754

    Preberiite si, kako je primitivni in napihnjeni Ljeljačina začel s svojo kanonado na twitteru, 11.5.2014:

  71. Ernest Janošik pravi

    “USTAVNO SODIŠČE MORA “RDEČE-INDIČNO” SODBO SPREMENITI.”

    Kdo je one, ki sodišču vsiljuje mnenje, kako naj odloči?

    Seveda, predsednik Zbora za republiko Šturm in “ugledni” pravnik Bele sta skrajna desničarja in slepa oboževalca IJ. Oba sta tudi zagovornika kazni dosmrtnega zapora (čudil se ne bi, če bi “navijala” za smrtno kazen – vzgled po SDS-ovcem ljubi ZDA).

    Hvala za tovrstno socialno (ne)demokracijo!

    P. S.
    Nekateri še zdaj ne vedo, da obstajajo tri veje oblasti, zakonodajna, izvršilna in SODNA.

  72. runkl pravi

    runkl@original

    Je pa treba priznati, da tipa na fotki vzbujata strahospoštovanje…

  73. Markus pravi

    Uros

    Tebi ni pomoci zanicujem te

  74. cvili možek pravi

    @runkl, torej se resnično premika v Avstriji? ŠE BO SMEHA LJUDJE.

  75. Ernest Janošik pravi

    Ah, gogi 16. 05. 2014 at 10:43, si enega zvil, pa je premočan?

  76. Janez+ pravi

    Stila nimata pa ne en ne drugi.
    En nabija kot preprodajalec starega pleha, drugi pa kot Janković.
    Beda.

  77. Narim pravi

    gogi pravi:
    16. 05. 2014 at 14:16
    Božiček, ti si bedak. Rdeči bedak!

    ___
    Gogi, ne mi rečt da si na droghi.

    🙁

  78. Narim pravi

    Markus pravi:
    16. 05. 2014 at 15:38
    Uros
    Tebi ni pomoci zanicujem te

    ____

    Ja prav drek.

    😛

  79. JOJ pravi

    Ne bi smeli pozabiti, da je Janez Janša veliko pripomogel k temu, da imamo Slovenci svojo državo in se vsega tega ne zasluži!!! Tudi, če bi dobil provizijo, Koliko so medtem nakradli drugi, ki si sploh niso prizadevali za samostojnost Slovenije, še več, nasprotovali so osamosvojitvi; in nekateri so izrabili priložnost in si nabasali žepe in bi radi celo vladali državi PROTI KATERE USTANOVITVI SO SI MOČNO PRIZADEVALIi, se pravi: želi bi tisto, kar so sejali drugi. Se vam zdi to pravično?

  80. Krščen pravi

    Neodvisno sodstvo? Ko casopisi ugibajo, kaj je pravo? Ma nehajte, no. Sem nekaj podobnega v Mladini tudi bral. Mediji bodo sedaj volili, sodili, itd. in en cel kup ljudi, ki pojma nimajo zakaj gre.

  81. bela paranoya pravi

    Joj
    Da se ne boš usral.

    Janez se je skrival v kleti CD. Dal je sestreliti slovenskega pilota helikopterja. Pravnomočno obsojeni brezposelnež laže, krade in zavaja, deli narod, v prostem času pa poriva odvetnice in novinarke. E, to ti je idol.

  82. JOJ pravi

    @bela paranoya, velika je Tvoja bolečina. Bog naj Ti pomaga!

  83. dolančev stane pravi

    Se je, direkt v tvojo faflo, sedaj pa vn pluvaš

  84. Baubau pravi

    Ernest Janošik

    Kaj misliš Ernest, so se vsi eminentni pravniki, zarotili proti vam, ta levim?

  85. ADMINISTRATOR pravi

    Opozorilo uporabniku @Ernest Janošik
    Prosim, da se držite pravil komentiranja in se po možnosti držite teme članka in pustite zmerjanje in žaljenje drugih komentatorejev!

    Predlagam da nam poveste, kaj o vaših načrtih in željah za prihodnost Slovenije! V vaše dobro pa vam svetujemo, da ne razlagate pravnih zadev, ki jih ne razumete niti pod razno!

  86. ADMINISTRATOR pravi

    Opozorilo uporabniku @bela paranoya
    Prosim, da se držite pravil komentiranja in se po možnosti držite teme članka in pustite zmerjanje in žaljenje drugih komentatorejev!

    Če boste nadaljevali bomo prisiljeni izklopiti vaš IP

  87. nace pravi

    Hm, 100% bo ta sodba padla. Če ne na ustavnem in vrhovnem, pa na ESČP v Strasbourgu 1000%. Tam se ne sodi po revolucionarnem pravu, tako enostavno je to.

  88. ADMINISTRATOR pravi

    Prosim da se držite teme!In mislite kdo bo razvejavil pravnomočno sodbo in osvobodil obsojenega kriminalca.Še prej pa dajte zbirat denar za njegove vsakdanje sodniške stroške,sem spada tudi nov akomulator.Razmislite pa o tem,da bi kriminalcu kupili nov avto za obiske na sodiščih….

  89. moste pravi

    naši opranoglavi komunistićki balkanoidi niso in nikoli ne bodo razumeli osnov demokracije in pravne države…..taki so in taki bodo ostali…..zakaj pa mislite, da je balkan balkan? ker je rajh takih “nadbrihtnih” mafijsko nagnjenih rdečuhov….i

  90. moste pravi

    TITO PEDOFIL, prebral ano jud….le to: UAAUUuuu…tale ženske ima več jajc kot 100 klenih……res pohvale, da si upa tako pisati v rajhu podivjanih in zverinskih ter udboMAFIJSKIH komunističkih balkanoidov….res pohvale.

  91. Uroš pravi

    In zakaj nas je potrebno žaliti z opranoglavimi komunističnimi balkanoidi ?
    zato ker pravimo da so kriminalci za zapor ?
    Zato ker ne mešamo režimov inletnic kdaj so razni režimi nastopili ?
    Res hvala za žalitve, mogoče vas pa admin opomne .

  92. Joanez Bočovnik pravi

    mijauuuuuuuuuuuuu, mijauuuuuuuuuuuuuuuu, mijauuuuuuuuuuuu…………..

  93. KONVERTIT pravi

    Tako @nace, lep komentar

  94. KONVERTIT pravi

    Ali kdo verjame da imamo v EVROPI
    dva sodstva, za vsako roko eno?

  95. KONVERTIT pravi

    Kako so oblečeni levi in kako so oblečeni desni pravniki?

    Seveda pa bo ta sodba prišla v učni program naslednjih generacij pravnikov!

    Zakaj za kaj takega potrebujemo pravnike, ko bi bili dovolj partijski vojščaki!? Ali nam to svetuje Ude, Cerar in Pirnat?

  96. ADMINISTRATOR pravi

    Spoštovani,
    že pol ure niste nič grdega napisali o tranzicijski levici. Za kuga pa mislte, da je ta portal????
    Dajmo malo akcije!!!!!
    Šefa nam bodo zaprli, vi pa nič 🙁

  97. KONVERTIT pravi

    Kdaj, koga, kje bodo pravi zločinci dobili svoje plačilo! Kakšna bo to klofuta?

    Predlagam, da za najhujše zločince uvedemo usrezno kazen!

  98. KONVERTIT pravi

    Predlagam da jih udarimo tam kjer jih bo najbolj bolelo!
    To pa je denarnica

  99. KONVERTIT pravi

    Predlagam, da iz njihovega premoženja izplačamo IZBRISANE za 12imi zidovi!

  100. KONVERTIT pravi

    Nobena politična stranka ne more preživeti sramote, ki prihaja iz nasledstva!

  101. KONVERTIT pravi

    Vsak pa mora danes prebrati menja uglednih pravnikov!

    Ne bo vedno po Potratino, da se lahko resnico preglasuje

  102. KONVERTIT pravi

    Kaj bo jutri napisala zgodovina o levi vladi in levi koaliciji?
    Kaj bo povedalo o preglasovanju resnice o Rozman Stanetu?
    Kaj bo zapisalo o Potrati in složni koaliciji, ki ni obsodila niti enega zločina UDBE, kot da jih nikoli ni bilo?

  103. moste pravi

    urošić, kje si napisal , da mora kučan v zapor? nisem zasledil…..se oproščam, če mi je zbežalo ampak dvomim, da opranoglav balkanski rdečuh si želi res pravne države, kjer njegovi komunstični klavci , udbaški morilci in rdeči MAFIJAČI so sodno preganjeni…..ponavadi so vedno sodno mafijsko zaščiteni……

  104. KONVERTIT pravi

    Kaj bodo zapisali zanamcem o levih komentatorjih!
    Ali bodo našli kakšno opravičilo za njihove komentarje?

  105. KONVERTIT pravi

    @moste
    Lahko se zgodi, da si bo kdo raje sodil sam in tako ušel pravici na kakšnem sodišču

  106. KONVERTIT pravi

    Vidim! Vidim da sem pustil dlako v jajcu!

    Zato bom bolj natančen! Govorim o zločinih proti človeštvu, ki nikoli ne zastarajo!

    Govorim o ljudeh, ki so zmožni najhujšega zločina včeraj, danes, in če bi imeli priliko še jutri!

  107. markus pravi

    Hahaha kako predvidljivo narim brani urosa mojster stoterih nickov

  108. Uroš pravi

    mene ni treba branit, Slovenska zgodovina je jasna. Slovenski narod se je dvignil v boj proti fašizmu in nacizmu in tistimi ki so sodelovali z njimi , tudi vsemi mojimi predniki . In to se učijo otroci v osnovnih šolah kako smo pregnali fašiste in naciste. mene tu ne rabi nihče branit.
    Ne vem pa zakaj se otroci ne učijo neke vaše zgodovine če je baje bol točna ali pravilna ?
    In cel svet se uči in spoštuje borbo zoper fašizem in nacizem.
    So bili pša povojni poboji ko je bil pregnan nacizem in morija ter revanšizem.
    Zakaj nekaterim to ni težko priznat in povedat, drugim je pa tako težko priznat če so se verni kmečki fantje in delavci odločili za oborožen upor in genocidno politiko nacizma in fašizma.
    Markus kaj pa ti pruiznaš da so se NOB borci vstali zoper fašizem in nacizem in da so storili EDINO PRAVILNO ali misliš da bi morali it k kolaborantom in se pridružit nacizmu ?
    Potem bi bili seveda proti zaveznikom jasno,

  109. KONVERTIT pravi

    Preživeli smo TITA, pa bomo preživeli še Kučana!

  110. robi pravi

    KONVERTIT pravi:
    16. 05. 2014 at 20:21

    Preživeli smo TITA, pa bomo preživeli še Kučana!

    Pojdi se igrat partizane in nemce v peskovnik….

  111. KONVERTIT pravi

    Dragi @Uroš
    Slovenska zgodovina še ni jasna! Še veliko laži bomo morali popraviti!

    Nekateri ste tudi pri lastni zgodovini za dvajset let v zaostanku!

  112. Uroš pravi

    konvertit, v sloveniji imamo

  113. robi pravi

    KONVERTIT pravi:
    16. 05. 2014 at 20:01

    @moste
    Lahko se zgodi, da si bo kdo raje sodil sam in tako ušel pravici na kakšnem sodišču

    Ne verjamem,italijanski psihiatri so baje dobri:)

  114. KONVERTIT pravi

    Dragi @robi
    Hvala, vendar nisem govoril o 2. svetovni vojni!
    Mene bolj zanima resnica in prihodnost!

  115. robi pravi

    Uroš pravi:
    16. 05. 2014 at 20:20

    mene ni treba branit, Slovenska zgodovina je jasna. Slovenski narod se je dvignil v boj proti fašizmu in nacizmu in tistimi ki so sodelovali z njimi , tudi vsemi mojimi predniki . In to se učijo otroci v osnovnih šolah kako smo pregnali fašiste in naciste. mene tu ne rabi nihče branit.
    Ne vem pa zakaj se otroci ne učijo neke vaše zgodovine če je baje bol točna ali pravilna ?
    In cel svet se uči in spoštuje borbo zoper fašizem in nacizem.
    So bili pša povojni poboji ko je bil pregnan nacizem in morija ter revanšizem.
    Zakaj nekaterim to ni težko priznat in povedat, drugim je pa tako težko priznat če so se verni kmečki fantje in delavci odločili za oborožen upor in genocidno politiko nacizma in fašizma.
    Markus kaj pa ti pruiznaš da so se NOB borci vstali zoper fašizem in nacizem in da so storili EDINO PRAVILNO ali misliš da bi morali it k kolaborantom in se pridružit nacizmu ?
    Potem bi bili seveda proti zaveznikom jasno,

    Ti ki danes dvigujejo belogardiste bi bili v nemčiji,nizozemski,franciji takoj za zapahi,momentalno!!!!

  116. KONVERTIT pravi

    Dragi @robi
    Mar tebe ne zanima resnica in prihodnost Slovenije?
    Kje ti še danes srečuješ pobite udeležence 2. svetovne vojne?

  117. KONVERTIT pravi

    Ali naj začnemo prihodnost na gori laži?

  118. Uroš pravi

    Ja nekaj posameznikov imajo tudi v nemčiji ki bi popravljali zgodovino in poveličujejo nacizem in kolaboracijo.
    Celo taborišča smrti in morijo Judov ne priznajo da se baje ni zgodila.
    Vi kar popravljajte zgodovino. To je poznano celemu svetu. Samo zanimivo, še nemci zavračajo tako popravljanje zgodovine, pri nas bi pa eni kar popravljali zgodovino. Lepo, kje so bili pa leta 41 ko se je delal genocid nad slovenci da bi popravljali ?
    Ali bi pa vi samo popravljali nekaj v učbenikih in računalniških programih – GENIJI .

  119. Uroš pravi

    Res je robi, saj sem odzgoraj nekaj napisal , da še nemci zavračajo neko popravljanje zgodovine , naši eni bi pa kar popravljali za neke čudne politične cilje

  120. KONVERTIT pravi

    Dragi @Uroš
    Mar je prepovedano popraviti zlagano zgodovino!?
    Govorim o zgodovinskih dejstvih, ki to niso!

    Kateri idiot je omenil naciste, kolaboracijo in domobrance?

    Govorim o dokazih, in vseh lažeh, ki si jih strokovnjaki že popravili!

  121. Uroš pravi

    Ni treba začet na gori laži. Lahko začneš pa z fašizmom na primorskem in prepovedanjem uradne slovenske besede.
    Vidim da nič ne poznaš Slovensko zgodovino.
    Potem nadaljuj z okupacijo fašizma in nacizma. Deportacijami v taborišča in izseljevanje slovencev na štajerskem in drugod in vstajo slovenskega naroda v boj pod NOB.
    Kar začni z resnico.
    Ker z resnico se ne začne leta 45 in komunizmom ter povojnimi poboji ki so se zgodili na žalost. kar začni z resnico.
    Pa z organizacijo TIGR , OF, malo si poglej zakaj so se formirale prve partizanske čete, BOLNICO FRANJO , okupirano ljubljano, prisilno novačenje slovencev v wermaht 40 000 na rusko fronto itd.
    KAR ZAČNI Z RESNICO. Potem boš pa prišel do letnice 45, tukaj se pa že strinjava da so bili pobiti večinoma nedolžni zaradi komunizma.

  122. Uroš pravi

    In katere laži so strokovnjaki popravili ????
    genocid nad slovenci so strokovnjaki popravili ??’
    Ali oboroženo vstajo ????
    Pa popravite še da so se zavezniki borili na napačni strani ko so napadali nemce. baje so to tud strokovnjaki popravili .

  123. KONVERTIT pravi

    Dragi @Uroš, prav rad priznam da še vedno ne poznam lastne zgodovine!
    Poznam zgodovino ki so jo pisali komunisti in poznam že stotine kapitalnih laži! Zato res še ne poznam vsega!

  124. robi pravi

    KONVERTIT pravi:
    16. 05. 2014 at 20:28

    Dragi @robi
    Mar tebe ne zanima resnica in prihodnost Slovenije?
    Kje ti še danes srečuješ pobite udeležence 2. svetovne vojne?

    Ne zgodovina obstaja in jo vi z belogardisti ne boste spremenili!Belogardisti so bili zapriseženi nemški vojski!!!Poglej na Wiki…….Ne ti ne tvoja stranka nimate pravice spreminjat zgodovine in lagat našim naslednikom!Belogardisti so bili zapriseženi nemškemu generalu in fašisti nas niso osvobajali!

  125. KONVERTIT pravi

    Dragi @Uroš, prav rad priznam da še vedno ne poznam lastne zgodovine!

    Seveda pa si ti, totalni analfabet in bi še vedno razlagaš zgodovino, ki je prepolna laži! Preveč pa je tudi zamolčanega!

  126. MEFISTO pravi

    Zgodovine kot se je dogajala ni mogoče spremeniti.

    Naša dolžnost pa je, da jo pravilno zapišemo in opišemo.

    V tem primeru od rdeče različice ne bi veliko ostalo..

  127. MEFISTO pravi

    Se še spominjate, kak dogodek smo morali praznovati kot dan vstaje?

  128. robi pravi

    @konvertit
    Kado nas je osvobodil nacizma???Sam to povej!!!!!!!!!!!!!Partizani ali domobranci?????Ki so bili priseženei nemški vojski…Ma daj dihaj in premisli kaj pišeš……….

  129. robi pravi

    MEFISTO pravi:
    16. 05. 2014 at 20:44

    Zgodovine kot se je dogajala ni mogoče spremeniti.

    Naša dolžnost pa je, da jo pravilno zapišemo in opišemo.

    V tem primeru od rdeče različice ne bi veliko ostalo..

    Torej so vojno končali in zmagali belogardisti,ki so bili priseženi nemški vojski,nacistom….Ti si budala!!!!!!!!!!!!V franciji,nemćiji in nizozemski bi ti že sedel ne boj se……

  130. Janez+ pravi

    Hehe, ko nekdo citira wiki, potem veš, kje si…

  131. Janez+ pravi

    Je kdo kdaj trdil, da so nas osvobodili domobranci?
    Je kdo kdaj trdil, da kolaboracija ni zavržno dejanje? (poglej si Janševe točke za spravo, nabijaš na pamet kar si se nadudlal v OŠ).
    Treba je samo sprejeti dejstva, da tudi na levi strani ni bilo vse brezmadežno, ampak tega zagrizeni levičarji nočejo in na dan vlačijo neka zlagana “dejstva”…

  132. Uroš pravi

    Ja potem so moje stare starše odpeljali v taborišče smrti verjetno HUMANITARCI zaradi humanitarnih razlogov. Rab, Gonars, Padova, vse tam je bil eden stari oče, na srečo ali z vero preživel.
    Posledično so umirali otroci, žene starci itd.
    V vaših glavah je pa vse fake zgodovina. In še marsikaj drugega, da se ne vstavim samo ob prednikih.
    res ne poznaš Slovenske zgodovine in nisi iz Štajerske , če ne bi vedel kako so nemci hoteli to deželo zopet nemško in so deportirali slovenske kmete da bi naselili nemce.
    NIČ NE VEŠ IN LAHKO TE JE SRAM, vsaj mene bi bilo na tvojem mestu.
    Ker pa ne veš te nima bit sram za nič.

  133. KONVERTIT pravi

    Namesto osvoboditve smo dobili vojaško HUNTO, ki je prišla s pomočjo Ruskih tankov na oblast!

  134. runkl pravi

    runkl@original

    Ni Wiki za smeti. To je splošna enciklopedija, ki jo pišejo prebivalci tega planeta. Daleč bolj je verodostojna kakor samoimenovani aufdeker Ljeljačina.

  135. MEFISTO pravi

    @Uroš
    Tvoj stari je hvalabogu preživel fašistično taborišče. Iz komunističnih morišč pa se ni nihče živ vrnil. Niti pokopati se jih ne sme pa smo leta 2014.

  136. Janez+ pravi

    A sem še linka iz politikisa ne moreš prilimat?

  137. Janez+ pravi

    Pa vtipkaj v Gugleta
    Grahovo dan pozneje
    in dobil boš članek, kjer imaš točke za spravo. Preberi in ne nabijaj več neumnosti…

  138. runkl pravi

    runkl@original

    Vojaška hunta je prišla, ker je Hitler napadel Kraljevino Jugoslavijo brez vzroka. To je bila suverena država.

  139. MEFISTO pravi

    Hahahhaahhahhhaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Smetšče Wiki je za runkla splošna verodostojna enciklopedija………………hahahhahhahahaa

    ………….za crkn’t od smeha 😀

  140. Janez+ pravi

    Dokler lahko wiki popravlja skoraj vsak, tudi za mene ni vir, ki bi ga podajal kot referenčnega. Včasih že kaj pogledam tudi tam, vendar z veliko mero previdnosti.

  141. runkl pravi

    runkl@original

    Spomenik v Grahovu je sramota v globalnem smislu.

  142. KONVERTIT pravi

    Le komunisti so radirali vse svoje civilne žrtve!

  143. Uroš pravi

    Sprava je bila že pred Janšo in sta jo naredila Kučan in Škof Alojz Šuštar. Ti ljudje so se spravili ki so takrat živeli , če se niso so umrli.
    Danes pa sprava več ni pomebna , ker se mi ali naši otroci več NIMAMO ZA KAJ SPRAVLJAT. Mi nismo nikomur nič hoteli in je to del zgodovine. Tako kot je Janša jo pa uporabljajo za svoje politične ambicije.
    Jaz se z NIKOMUR NIMAM KAJ SPRAVLJAT , še manj moji otroci. Ali tisti ki še niso rojeni.
    Ker ne pozna zgodovine ali si jo ralaga kakor paše nekaterim politikom si je sam kriv.
    SPRAVA JE STVAR ENE GENERACIJE tistih ki so živeli takrat in to je to. Za nas je to del zgodovine.
    In tako jasno treba povedat vsem Slovencem , da bodo malo bolj razumeli. Nemci se tudi več ne spravljajo z nikomur ,ampak je to del zgodovine.
    Pri nas bi pa kar neki eni spravljali. Pa naj se spravijo sami s sabo če še niso maloumni.

  144. runkl pravi

    runkl@original

    Wiki ni nikakršna referenca

  145. KONVERTIT pravi

    @runkl tokrat si v zablodi, kar pa ti je dovoljeno!

    Kar izvoli in sam živi v zmoti in lažeh!

  146. KONVERTIT pravi

    @runkl tokrat si v zablodi

    Verjamem ti, da bi še vedno rad izbrisal in pozabil madeže na zgodovini Slovenije!

  147. Janez+ pravi

    Povej ti to robiju, marjetki, božičku, srečku, dobobranu, vsi strpni, itd itd.
    Samo na teh straneh…

  148. Uroš pravi

    Spomenik v Grahovem je LAŽ, pa ne zaradi imen žrtev v nekem napadu. Te so točne. Laž je da so jih pobili komunisti. jih niso ampak borci NOB in mogoče še kakšni Tigrovci in da so bili pobiti v vojaški akciji pod SS borci za svobodo. Žal , še ena laž, mislili pa so da so borci za svobodo pod SS divizion.
    Poleg tega je spomenik PRIVAT , na privat zemlji, zato ne vem kaj dela inšpekcija. Titove slike in spomenike imajo tud nekateri privat in lahko jih imajo , ampak naj jih imajo doma , da jih ne kažejo ob vsaki cesti vsem ki se vozijo mimo.
    In take laži podpirajo celo politiki ki so se zbrali na Grahovem.

  149. Janez+ pravi

    Imaš take modele, ki sem mirno napišejo: nobene sprave ne bo, dokler bo kakšna bela glista še živa.
    S takimi se res ni kaj spravljati, imaš prav.

  150. KONVERTIT pravi

    Dragi @Uroš
    Ti še nisi dorastel resnici!

  151. runkl pravi

    runkl@original

    Mi se tukaj pogovarjamo, kakor, da smo v vaškem bifeju. Lahko se pogovarjamo strpno do neke mere….

  152. KONVERTIT pravi

    LAŽ je Rozman Stane (klavec)
    LAŽ je Pohorski bataljon (ljotičevci)
    LAŽ so Dražgoše (požgane zaradi neumnosti komunistov)
    LAŽI najdemo kamorkoli se obrnemo!

  153. KONVERTIT pravi

    Zavezniki so se zaradi laži, in zaradi vojaške nuje odločili pomagati komunistom!

  154. Janez+ pravi

    Uroš, sori, težko se je pogovarjati s tabo. Nekoliko zmedeno mi deluješ. Kaj zdaj vpiješ, da je spomenik laž? Dal sem link do tja, zato ker so tam zapisane točke, v katerih lepo piše, da je kolaboracija bila zavržno dejanje (za vse tiste, ki tukaj vpijejo, da desnica rehabilitira domobranstvo), da je bil upor častno dejanje…

    Ampak vsega tega nočete niti videti niti slišati in gonite svoje naprej…

  155. runkl pravi

    runkl@original

    Konvertit…jaz Wikipedije nikoli ne navajam kot vir. Meni je samo v splošno pomoč. Če se tema dotika Nemcev, gledam nemški Wiki, Hrvatov – hrvaškega, Australcev…grem na http://www.google.com.au in potem na njihov Wiki…Tako delam jaz.

  156. Uroš pravi

    Ti Janez povej lepo JJu da se mi Slovenci ki danes živimo več nimamo spravljat z NIKOMUR, še najmanj kakim politikom.
    Janša se naj pa raje SPRAVI Z BOGOM. To se moramo pa vsi če hočemo bit v nebesih.
    Tiste njegove nesmiselne točke sprave si je nesmiselno sploh prebrat kaj šele vzet resno. To so blodnje nekih umov.
    Pa naj se janša spravi z Kučanom če hoče in komunisti.
    Slovenci smo dali spravo čež in to tisti ki so je bili potrebni.
    Mi ali naši otroci se nimamo z kom spravit. Meni nobeden ni nič naredil da bi se s kom spravil.
    janševe blodnje o spravi so pa za narod popolna neumnost in zavajanje za politične interese. Vi se pa kar spravljajte .

  157. Janez+ pravi

    Je pa smešno, da Janševih točk filter ne pusti skozi…
    :-))

  158. Uroš pravi

    @ Konvertit. V vojaške odločitve se vtikajo samo neumneži kot si ti.
    Pri nas so fašisti tudi pobili iz zasede 29 partizanov leta 41 ki so odšli branit pred deportacijami na štajersko slovencev, pa se ne spuščam zakaj in kako.
    O VOJAŠKIH ODLOČITVAH razpravljajo samo B E DA KI .

  159. Janez+ pravi

    Lepo, da si jo dal ti čež, kot praviš.
    Je pa iz komentarjev tukaj vsak dan več kot razvidno, da je še veliko takih, ki niti pomisliti nočejo na to.
    In smisel sprave bi bil v tem, da si levi ne bodo več lastili NOB in desnim očitali izdajstva.
    Kaj ima današnji desničar z izdajstvom l 1941? Kaj ima današnji levičar z zmago 1945?

  160. runkl pravi

    runkl@original

    Kar se JJ tiče, se raje vzdržim komentarja. Spoznal sem ga pred 32 leti in to mi je bilo čisto dovolj za celo življenje. Enako velja za Ljeljačino….

  161. Uroš pravi

    Janševe točke si lahko daš v okvir za sliko. Popolna neumnost če se gre o neki spravi. MI SKOM ALI Z ČIM ???
    Zato pa ste zmedeni do konca , ker ne veste gdaj je bila sprava in za koga je bila sprava. In zato boste še nerojenim otrokom čet 50 let telebajskali da se naj spravijo .
    Mi se moramo vsi spravit edino z Bogom.

  162. Janez+ pravi

    Pa saj ga ni treba peljati domov. Pa tudi sovražiti ga ni treba.
    Je pač politik, kot vsi drugi.
    In to je narobe v Dolini. Politik nasprotne strani (še) ni politik, ampak je sovražnik, ki ga je treba uničiti.
    Pa vojne je konc, madona no.

  163. KONVERTIT pravi

    Zgodovino danes na novo pišejo Slovenski zgodovinarji, Slovenski strokovnjaki, na osnovi ohranjenih dokumentov!

    Sam se zavedam, da še ne vem vsega! Vendar odkrivam iz dneva v dan več!

    Poznam zgodovino komunistov od leta 1937, ko je sam Stalin postavil Tita in Kardelja na čelo komunistov v Jugi!

    Poznam zgodovino do prelomnega leta 1944, dogodki, ki so se končali, ko so zavezniki s svojim ladjevjem osvobodili otok VIS in na njega pripeljali Tita! In ga nato branili s svojim ladjevjem in aviacijo!

    Še vedno sam trdim! Tita ne bi bilo brez Stalina!
    Tito potreboval Stalina prav tako kot Stalin Tita, da so potem skupaj na tankovskih ceveh ustoličili vojaško hunto, ki je sebi pravila KOMUNISTI IN to kar so počeli socializem!

  164. Janez+ pravi

    OK, Uroš, ti imaš svoj prav. Drži se ga.
    LP

  165. Uroš pravi

    Ti sploh ne razumeš NOB. Tam so bili verni fantje iz Slovenskih družin in vsi moji verni predniki in delavci. In moj stari oče je bil komandant brigade cca. 800 borcev in je ob ustanovitvi brigade MAŠEVAL ŽUPNIK LAMPRET. Torej ni levih in NOB neka leva zadeva. Seveda si je pa ne morejo lastit povojni komunisti ker se ve katere vse skupine in organizacije in ljudstvo je bilo v NOB. Žal pa tam ni bilo nekaterih ki so bili z SS ali njim prisegli.
    In jaz sem bil vedno desničar . 25 let volil SLS, jih več ne bom.
    Desničarji pa niso SDS in si neke desnice ne morejo lastit tako kot komunisti ne NOB.

  166. runkl pravi

    runkl@original

    JJ me je presenetil s spravljivostjo leta 2004. Ni ga bilo za prepoznati. Ujel sem se v razmišljanju, da sem do njega bil preveč strogo nastrojen. Trajalo je samo nekaj mesecev.

  167. KONVERTIT pravi

    Dragi @Uroš nisi mi povedal ničesar novega!

    Povedal pa si tudi kašno polresnico!

    Še vedno verjameš le komunistom?

  168. KONVERTIT pravi

    Dragi @Uroš nisi mi povedal ničesar novega!

    Povedal pa si tudi kakšno polresnico!

    Še vedno verjameš le komunistom?

  169. KONVERTIT pravi

    Ali so vam sorodniki, ki so bili v partizanih povedali kaj o 13. bataljonu?

  170. runkl pravi

    runkl@original

    Spoštovani Uroš, če se iz nas na nek zviti način ne norčuješ, te smatram za izjemno popestriitev tega portala.

  171. KONVERTIT pravi

    Ali so vam sorodniki, ki so bili v partizanih povedali kaj o političnih komisarjih in njihovem pranju možganov?

  172. KONVERTIT pravi

    Ali so vam sorodniki, ki so bili v partizanih povedali, svojo prisego Rusiji in Stalinu?

  173. KONVERTIT pravi

    Resnično ti hvala @Uroš, da si odprl današnji razgovor!

  174. runkl pravi

    runkl@original

    Moj pokojni oče je bil nemški vojak. Hitlerju je šel služiti leta 1942, kot redno mobiliziran nemški državljan. Vse dopuste je preživel v domačem kraju in se vračal v Belgijo. Nikoli ni pomislil na priključitev k partizanom, čeprav je prijateljeval z mojim stricem, skojevcem.

  175. KONVERTIT pravi

    No vidiš odkril si 256 nians sive

  176. KONVERTIT pravi

    @Runkl ni vse samo črno belo
    Važne so tudi nianse in ves barvni spekter

  177. runkl pravi

    runkl@original

    Pokojni stric, oznovec, za življenja ni nikomur črhnil niti besede. Bolečina je bila velika.

  178. Janez+ pravi

    In tako je pač življenje.
    In če si še predstavljaš čase, ko informacije niso bile na ekranu, kako se lahko odločiš, kaj je prav?
    Na eni strani ti govorijo, da bodo partizani po vojni vse nacionalizirali (saj so res), po drugi, da bodo Nemci Slovence iztrebili…
    In zato je res že čas, da se s tem neha.

  179. runkl pravi

    runkl@original

    Pokojni oče je bil izjemen pripovedovalec in pedantnež. Takšen tip, kakor računovodja v Schindlerjevem seznamu. Iz teh burnih časov so mi njegove pripovedi pomenile zelo veliko.

  180. lepena pravi

    Verjetno se boste strinjali, da ni večjih bedakov od – rdečih bedakov. Tem ne moreš ama baš nič dopovedat. Kumrofška šola je bila daleč najbolj učinkovit pralni stroj.

  181. runkl pravi

    runkl@original

    Na dopisih ni nikoli pozabil pripisati: smrt fašizmu, svobodo narodu. A to ni bila nikoli njegova najintimnejša opcija.

  182. Uroš pravi

    Mislim, kakšne neumnosti sprašujejo nekateri. Seveda so prali komunisti možgane in zavladali v NOB in partizanih.
    Enako so prali možgane politični veljaki pri domobrancih in prali možgane slovencev z SS nacistično miselnostjo.
    To je dejstvo. Oboji so prali možgane, zato pa so bili zavedeni da so sodelovali z nacizmom in fašizmom. Verjetno ne zaradi teka ker so razmišljali tako kt cel svet ki se je združil proti nacizmu. In Hitler je tudi pral možgane nemcem.
    janšatu tudi še danes uspeva prat možgane enemu delu prebivalstva ki mu naseda.

  183. robi pravi

    lepena pravi:
    16. 05. 2014 at 21:48

    Verjetno se boste strinjali, da ni večjih bedakov od – rdečih bedakov. Tem ne moreš ama baš nič dopovedat. Kumrofška šola je bila daleč najbolj učinkovit pralni stroj.

    Misliš na Janeza ko je tja hodil na predavanja????

  184. Uroš pravi

    Točno runkel , taki so rabili spravo med sabo, pa predvsem z Bogom. Tisti ki so takrat živeli in sodelovali v nekih grozodejstvih.
    Upam da se je stric spravil predvsem z Bogom.
    Edina in veljavna sprava je bila z Dr. Alojzijem Šuštarjem in Kučanom kot predstavnikom režima in članom partije. Še Janša bi bil lahko tam.
    Hvala pa na komplimentu. Sem povedal resnico in vse lahko potrdim tudi z linki.

  185. NEkomunizmu pravi

    SSKJ pravi, da je “runkelj” hrana za prašiče. To ni daleč od resnice.

    Zdaj pa k bistvu. Zakaj bi komunisti na ustavnem sodišču hoteli brez prisile npr. NATOve vojske ali sodišča za človekove pravice spremeniti zločinsko sodbo rdečih kolegov višjega sodišča? Vsi so imeli isto vzgojo, vsi so morali pozabiti na človekove pravice in postati kriminalci, da so lahko postali sodniki. Zdaj pa poglejmo, če so res vsi taki ali morda kateri spoštuje človekove pravice nekomunista Janše.

  186. robi pravi

    Vsi vi bolani ko živite v 18.stoletju se pojdite igrat partizane in nemce v peskovnik!Uničili ste državo,zdaj se pa greste partitane in nemce,maršššššššššššššššššššššššššššš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  187. NEkomunizmu pravi

    Komunist robi, katerega idoli so vladali 70 let krivi za vse težave tiste, ki so teh 70 let bili zatirani. Niti v Severni Koreji si ne bi mogli želeti lepšega pranja možganov.

  188. Uroš pravi

    tebi jih še danes Janša pere, to se vidi. Njemu so pa tud prali možgane ker je labilna osebnost in taki psihopati so najhujši za narod. Nič nenavadnega. veliko psihopatov je vodil države.

  189. robi pravi

    NEkomunizmu pravi:
    16. 05. 2014 at 22:50

    Komunist robi, katerega idoli so vladali 70 let krivi za vse težave tiste, ki so teh 70 let bili zatirani. Niti v Severni Koreji si ne bi mogli želeti lepšega pranja možganov.

    Še stotič!!!!!!!!!!!!!!!!Jaz nisem bil in nisem nikol komunist!!!To kaj sta bila janez in gorenak!!JASNO????

  190. runkl pravi

    runkl@original

    Robi…poglej si modela zgoraj na fotografiji. To so ljudje, ki nam krojijo prihodnost. Si ju znaš predstavljati, da bi ju zanimalo, kaj si mislijo o vsej tej mizeriji…mladi??? Kaj te zanima??? Povej.

  191. runkl pravi

    runkl@original

    Gremo ugibati, koliko let šteje…NEkomunizmu. Jaz pravim…68

  192. Uroš pravi

    robi saj ne bodo razumeli. Za njih so komunisti vsi ki ne podpirajo Janšata. Tudi če ne podpiraš nobenega si za njih komunist, ker zanimivo ne podpuiraš Janšata. To so hude psihološke anomalije nekaterih.

  193. NEkomunizmu pravi

    Runkl, tist je številka tvojga IQ 😀

  194. runkl pravi

    runkl@original

    DDR – Deutsche Demokratische Republik

    SDS – Slovenska demokratska(demokratična) stranka

  195. runkl pravi

    runkl@original

    @Nekomunizmu

    Kva hočeš s tem povedat…da si star kakor metuzalem?

  196. KONVERTIT pravi

    Vidim, da imate zabavo kar brez mene!

    Za nekatere ni bilo nikoli dileme, kaj je socializem in kaj demokracija!

    Vem o čem govorim! Verjemite mi, da si ne želite socializma!

  197. KONVERTIT pravi

    Vem o čem govorim! Verjemite mi, da si ne želite socializma!

    Ne bi ga imeli zase in še manj za svoje otroke!

    Ne bi mogli imeti socializem, ki je že včeraj po privilegijih daleč prerastel vse prihodke!

  198. KONVERTIT pravi

    @Uroš
    So komunisti in KOMUNISTI, ki pa se ne mešajo med sabo!

    Če si mladič komunista si lahko le sluga KOMUNISTA

  199. KONVERTIT pravi

    Če pa si mladič KOMUNISTA (partije in UDBE), takrat ti je bil zagotovljen raj kar zdaj in tukaj!
    Vedno si bil nadrejen nižjim nepomembnežem !

    Z vsakim mladičem pa so se povečevali izdatki za priviligirano kasto

  200. KONVERTIT pravi

    Ne bi mogli imeti socializem, ki je že včeraj po privilegijih daleč prerastel vse prihodke!

    Socializem, ki ne more šrehraniti niti samega sebe!

    Verjemite mi, da bi vsak hotel imeti socializem, če bi imel vse privilegije ki jih prinese samoizbrani kasti voditeljev

  201. KONVERTIT pravi

    Socializem, ki ne more prehraniti niti samega sebe!

    Alenka vam je lepo in nazorno pokazala, da lahko preživi, če si sposoja in sposoja in sposoja in sposoja!

    Verjemite mi, da bi vsak hotel imeti socializem, če bi imel vse privilegije ki jih prinese samoizbrani kasti voditeljev!

    Za te privilegije pa ne bi izbiral sredstev, da ostanejo ali pa se še povečajo in bi uničil vsako konkurenco!

    Nihče ne bo konkurenca na tvojem fevdu!

  202. KONVERTIT pravi

    Verjemite mi, da bi vsak hotel imeti socializem, če bi imel vse privilegije, ki jih prinese samoizbrani kasti voditeljev!

    ZAKAJ temu pravijo socializem? Če mu vladajo milijonarji in milijarderji, nekateri med njimi pa pravi kapitalisti!

    Kdo si je izmislil in tako pokvaril idejo socializma?

    Seveda je glavni RUSIJA, brez katere bi bilo povsod konec in pika!

    Kaj pa Kitajska? Ali imajo tam delavci močne sindikate? Ali imajo delavci boljši standar kot tisti v demokraciji!

    Demokracija ni enako kot kapitalizem! Seveda to vsi vemo!
    Vsak socializem pa bo naredil vse da ne bo demokracije!

  203. KONVERTIT pravi

    KUKURIKU
    Naši levi vrtec se uči pri Hrvaški in bo pred volitvami naredil KUKURIKU in upa da bo ponovil Hrvaški uspeh!

    Kako so predvidljivi! Večni funkcionarji, priviligirana kasta!

    Sevda pa se jim kopanje jame drugim vrnilo in jo lahko jutri kar sami uporabijo!

  204. KONVERTIT pravi

    KUKURIKU
    Rezerviran za sinove partije! Na čeli s krvnim naslednikom Edvarda Kardelja!

    Vedno je bil priviligiran in vedno je lepo rastel v pravem okolju in se družil samo s pravimi (prave krvi)!

    Kaj je bilo prej kura ali jajce?
    Oboje smo pojedli! Nimamo ne kure in še manj jajc!

  205. runkl pravi

    runkl@original

    …bolj za šalo kakor zares…Kaj je bilo prej kura ali jajce?

    Kaj je tu za misliti? Jajce vsekakor. Učili so nas, da so se nekateri dinozavri izvalili iz jajc. So takrat že bile kure???

  206. runkl pravi

    runkl@original

    Drugače pa tvoj tipičen stil posiljevanja s teorijami deluje odbijajoče. Največja pomanjkljivost pa je odsotnot hudomušnosti. Ne giblješ se veliko med mladimi. Mladina neprenehoma zabavlja in se šali na račun drugih in sebe. Smeh je vseprisoten ob duhovitih domislicah iz vsakdanjega življenja. Kje se je pri tebi izgubila ta komponenta???

  207. runkl pravi

    runkl@original

    “Nekomunizmu” je podoben patron. Škoda, da ni nadaljeval z metuzalemom, kjer sva končala. Poučil bi ga o novih teorijah. 969 let bi naj model doživel. A njegova leta je potrebno deliti z 12. To odgovarja starosti 80. let. V stripu o Alanu Fordu je “broj jedan” starejši od metuzalema. Dejansko je tako tudi upodobljen.

  208. tigra pravi

    Hehehe, a Šturm bo odločal o krivdi Janše, pa tako zelo sta zlizana,
    ojej, kje si, moj tiger, se greva valjat od smeha, pridi, dragec…..
    hahahahahahahaha, kakšna zabava!!
    Janši so šteti dnevi svobode, kako žalostno………………..

  209. Markus pravi

    To bo se veselo, k bo jansa uprizoril kaksno gladovnomstavko v zaporu, se bo levici tako svet zamaju, da se ne bodo vec pobrali.

  210. Markus pravi

    Moz stoterih nickov samo zate pjesma vis budale

  211. Janez+ pravi

    @uroš
    Saj ne bodo razumeli…
    Glej, tako kot ti ne razumeš, da ni vsak, ki ni levičar s tem avtomatično Janševik, belogardist, nacist..

    Ja? Včasih je treba pogledati tudi sebe, ne samo drugih.
    In ne razpravljaj o psiholoških anomalijah, če o njih pojma nimaš.

  212. Narim pravi

    Markus pravi:
    17. 05. 2014 at 06:41
    To bo se veselo, k bo jansa uprizoril kaksno gladovnomstavko v zaporu, se bo levici tako svet zamaju, da se ne bodo vec pobrali.

    ___

    Odvisn kolk dolg jo bo delal (gladovno stavko).

  213. Uroš pravi

    Po tvoji logiki, če si mladič takšnega ki ne razmišlja s svojo glavo si tudi sam bed______ . Mogoče pa res. Vidiš in v Janezu se najde kar nekaj lastnosti. Je bivši komunist, priviligiran do nedavnega .
    Ti pa spadaš med tiste ki ne znajo razmišljat s svojo glavo primerno in rabijo novega titota da jih vodi.
    Po TITU TITO. Živel JJ

  214. Uroš pravi

    To je bilo namenjeno konvertitu

  215. Janez+ pravi

    Ne sodi drugih po sebi, dragi uroš.

  216. Uroš pravi

    Pa saj jaz nisem levičar in nisem Janševik ne SDSovec . Če SLs ni levica ki sem jo volil 25 let. Jih pa več ne bom , ker so zgubili načelnost .
    Desnica pa ni SDS ali Janša. To je tako kot so si komunisti hoteli prilastit NOB za svoje politične namene in prikrivanja pobojev.
    Politika izkorišča vedno. Janez naprimer je izkorisil osamosvojitev da je lahko šfercal , seveda ne sam je imel kar nekaj velikih za sabo in si hotel prilastit osamosvojitev kot njegovo delo in zaščitni znak.
    PODEN OD PODNA , podlo, jaz sem bil prostovoljec in za Janšata ne bi šel niti na roško.
    Poleg tega so osamosvojitev vodili TOjevci ki pa so bili star komunistični in udbaški kader. Drugače sploh ne bi mogli bit v TOju.

  217. Uroš pravi

    Janez , in kje si se ti sktrival pri osamosvojitvi ? V keri pisarni ?

  218. Janez+ pravi

    Nisem niti jaz. Nič od naštetega.
    Težko pa prenašam medijsko gonjo proti desnici.

  219. Janez+ pravi

    Kdo ti pravi, da sem se skrival v pisarni?
    Je pa res, da nisem bil vpoklican in sem bil doma.

  220. Uroš pravi

    Mimogrede, za Janšata niti nisem šel na roško pa bi lahko. Danes mi ni žal. Sem pa takoj videl Bavčarja in vedel kako bo izkoristil priliko za preboj na oblast. In res se je tako zgodilo.
    Dobili smo SAME NEGATIVCE v politiko. Negativna selekcija je rak rana naše politike.

  221. moste pravi

    janez, komunistički balkanoinidi so taki in taki bodo ostali…..”nadbrihtni , in samooklicani strepneži in nestrankarski” RDEČI podivjani, zverinski BEDAKI……

  222. moste pravi

    zakaj pa misliš, da s o njihovi rdeči RAJHI tako napredni, razviti, bogati, svobodni, pravni….kot recimo belorusija in balkan na sploh …….

  223. Uroš pravi

    Z temi lažnimi osamosvojitelji , ki so se prelevili v kriminalce moramo končat. Tudi za komuniste je bilo potrebno čakat 50 let. Za te bo pa mogoče dovolj malo več kot 25 let. Ampak na koncu se vse razkrije. Mogoče celo atentat na Krambergarja. Kaj ni Igor bil tam takoj z helikopterjem čez 20 minut ? Kaj je tam delal ? Zakrival sledove ? Da kriminalisti niso opravili svojega dela ? In potem takoj izjavil da uboj NI BIL POLITIČEN . Vidiš taki Igorji so se pa podpirali med sabo in skorumpirali mlčado državo takoj na začetku.

  224. Uroš pravi

    Kot desničar , volilec SLS 25 let, trenutno več jih ne volim , prvič POVEM IN NAPOVEM, da se bo desnica PRENOVILA, ker ne samo da SDS potrebuje prenovo v stranki, to potrebuje tudi SLS , NSI pa potrebuje spoznanje da jih star Janšev kader ne pelje v prihodnjost.
    Desnica se bo prenovila, ne hitro , bo trajalo nekaj let. zato nas bo mnogo do zdaj desničarjev volilo LEVICO ALI SREDINO ali normalne , načelne , neskorumpirane in nedeljitelske politike.

  225. Narim pravi

    Janez+ pravi:
    17. 05. 2014 at 10:49
    Kdo ti pravi, da sem se skrival v pisarni?
    Je pa res, da nisem bil vpoklican in sem bil doma.

    ___

    Pesti ste stiskal za osamosvojitveno vojno, do skorajšnega krča.
    Ste pomislili, da bi bilo za take potrebno kakšno spomenico izdati, tko kot so komiji imeli spomeničarje ?

    Sam fprašam.

  226. moste pravi

    Uroš, tipično udbaško pisanje…..bližajo se volitve in ti boš kot vedno volit to kar ti bo kučanov udbomafijski klan ukazal..kot vedno…kot ti je ukazal, da tu serješ tvojo hinavsko udbaško rečo LAŽNIVO propagando….

  227. moste pravi

    in kot vedno, dobo tudi naslednje volitve v slovenistanu le preštevanje KULTURNIH EVROPJSKO VZGOJENIH IN NAZADNJAŠKIH BALKANSKIH RDEČIH BEDAKOV…..kot vedno ……

  228. moste pravi

    seveda tu ne mislim, Hrvate ali Srbe….oni niso balkanci……toliko v vednost……

  229. moste pravi

    jugići so….

  230. moste pravi

    zverinski mafijsko nagnejeni podivjani rdeči jugići

  231. runkl pravi

    runkl@original

    @moste, da te potolažim. Tudi jaz ne bom obkrožil SdS. Raje sem zverinski mafijsko nagnejeni podivjani rdeči jugić…

  232. Uroš pravi

    Ja 25 let mi je udbo mafijski murgelski stroj narekoval da volim SLS.
    Takšno pametno ugodtovitev pa lahko pričakuješ samo od SDSovcev , ker za njih obstaja samo Janša in nihče drg.
    zato pa ne maram ortodoksnih SDSovcev , ker niso SPOSOBNI RAZMIŠLJAT S SVOJIMI GLAVAMI.
    In res raje veliko raje bom volil udbo mafijski murgelski stroj. O.k. si zadovoljen. In tudi druge prepričujem da naj ne volijo več neke pokvarjene zastarele desnice dokler se ta ne PRENOVI in ne osvobodi Janševe klike in brezveznega bluzenja.
    Predvidevam velik padec tako SDsa kot SLSa z NSijem.

  233. Miran pravi

    runkl pravi:

    17. 05. 2014 at 13:41

    original

    @moste, da te potolažim. Tudi jaz ne bom obkrožil SdS. Raje sem zverinski mafijsko nagnejeni podivjani rdeči jugić…

    ———-
    Sva že dva. 🙂

  234. Uroš pravi

    To stranko SDs treba nujno postavit na obrobje političnega delovanja in to se bo zgodilo nedvomno. Z njimi kmalu nobeden več ne bo hotel it v nobeno koalicijo. ta stranka spodbuja sovraštvo in NE RAZUME demokracije in volitev. kar me ne čudi. Nekateri še vedno rabijo močne liderje in diktatorje da jim sledijo pa magari v pekel.

  235. runkl pravi

    runkl@original

    SdS stranka s svojimi paradnimi konji…Jožefom Jerovškom, Millanom Zverom, Gorenakom, Pojbićem, Breznikom, Grimsom, Ruplom, Irglovo, Ljeljaćino…in kar je še podobne šare, ima dovolj zvestih sledilcev, tako, da ne vidim razloga, čemu bi še moj glas štel kakšnemu plastičnemu zamašku, kot zlata podlaga.

  236. runkl pravi

    runkl@original

    Prav smili se mi Omerza. Njegova nova knjiga bi imela precej večji odmev, če ga ne bi kompromitiral Ljeljaćina. Človek se trudi, da bi fakte prikazal na sprejemljiv, kulturen način. In kaj vidimo potem na predstavitvi? Kakšnih 30 do 40 političnih pristašev stranke SdS. Knjiga pa je namenjena slovenski javnosti. Škoda.

  237. runkl pravi

    runkl@original

    Kje je kakšen prof. dr. Janko Prunk, da bi knjigi voščil…dober dan?

  238. runkl pravi

    runkl@original

    Ne…Jožef Jerovšek jo bo propagiral v Pohorskih gozdovih…Predvsem na Klopnem vrhu… 🙁

  239. runkl pravi

    runkl@original

    Stranka SdS je politični Studio Moderna…TV prodaja! Sandi Češko jim je za “vzor”. Ko bi se piarovci nalezli njegove pregovorne skromnosti, no, potem bi lahko pričakovali uspeh. Predpostavimo, da bi JJ zamenjal Češka v Studiu Moderna in Češko – JJ na čelu stranke. Moderna bi propadla in SdS bi beležila neverjeten prirast članov…

    parodija press…

  240. Uroš pravi

    Se opravičujem SDSovcem ker sem se zmotil in sem napisal da niso sposobni razmišljat s svojimi glavami. So sposobni razmišljat s svojimi glavami, sicer zelo ozko in omejeno pa kljub temu razmišljajo s svojimi glavami.
    Niso pa sposobni razmišljat normalno za moje pojme.

  241. srečko pravi

    Uroš,
    nikar se po nepotrebnem ne opravičuj,seveda članstvo SDS-a ne razmišlja s svojimi glavami – IJJ-u služijo samo kot repetitorji…….tako,da gre v bistvu za “one man band” s 30.000 zvočniki.

  242. Uroš pravi

    hahahaha, dobra tale z zvočniki. Samo malo naj glasnost zmanjšajo da ne bodo bolela ušesa haha

  243. muri pravi

    Runkl res je škoda, da onesnażuješ štajerski prostor s svojo prisotnostjo!

  244. KONVERTIT pravi

    O joj, kaj res Uroš

    Toliko natolcevanja s tresočim glaskom, o stranki kateri danes kažejo rast vse ankete!
    Šok, ker se desnica obnaša demokratično in napoveduje sodelovanje!
    Šok ker se levica seseda v blato, ki ga je sama naredila!

  245. KONVERTIT pravi

    Levica je sama potopila svojo ladjo
    in se danes rešuje nepreizkušenih rešilnih čolničkih (novi obrazi)!

  246. KONVERTIT pravi

    Namesto trhle komunistične ladje imajo le še rokavčke!

  247. runkl pravi

    runkl@original

    hahahahaha…”levica” sesuta, “desnaki” pa se hvalijo, kako uspešni, da so. Spomnimo…Zokić je rabil samo en mesec, da je dosegel enak odstotek kakor SdS. Danes je SdS praktično sama na sceni, pa ne more dobiti niti 30+. Če bi “levaki” imeli 70% ali 0%, je pri “desnakih” vedno med 20 in 30…kakor ringišpil

    …status quo press…

  248. KONVERTIT pravi

    hahahahaha…kako ste srečni, da imate Jankovića!

  249. runkl pravi

    runkl@original

    Lej, KONVERTIT, jaz sem ponosni Štajerc in me Vaš Zokić sploh ne gane. V Maribor brez spremstva varnostnikov sploh ne more vstopit…Mater, zdaj sn se spomno še na prokletega Šešoka…

  250. Narim pravi

    muri pravi:
    18. 05. 2014 at 07:47
    Runkl res je škoda, da onesnażuješ štajerski prostor s svojo prisotnostjo!

    ____

    ČurhiMhuri, vi ste pa fseslovenski onesnaževalec.
    Da naute kej v morje hodil se namakat, jst bi se še rad kopal.

    🙂

  251. moste pravi

    najbolj smešno je opazovati kako totalno opranoglavi komunistički balkanoidi prepričujejo kako samostojna in razmišljujoča bitja so…….

  252. moste pravi

    runkl pravi:
    18. 05. 2014 at 10:55 runkl@original

    hahahahaha…”levica” sesuta, “desnaki” pa se hvalijo, kako uspešni, da so. Spomnimo…Zokić je rabil samo en mesec, da je dosegel enak odstotek kakor SdS. Danes je SdS praktično sama na sceni, pa ne more dobiti niti 30+. Če bi “levaki” imeli 70% ali 0%, je pri “desnakih” vedno med 20 in 30…kakor ringišpil

    …status quo press…

    hvala, da dokazuješ kako neodvisni in smoastini ste komunistički balkanoidi….

  253. moste pravi

    runkl, popolnoma se strinjam, da je tvoj balkan rajh komunajzerjev……nikoli nisem dvomil o tem….zakaj pa misliš,da je balkan?

  254. mihael pravi

    ne se matrat, raje uporabite KMEČKO PAMET!

Odgovori uporabniku Janez+
Prekliči komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen