Leta 2021 je bilo v državah EU 1,9 milijona osebnih električnih avtomobilov, ki jih je poganjala izključno baterija. To na letni ravni predstavlja 76-odstotno rast, leta 2020 je bilo po EU 1,1 milijona tovrstnih avtomobilov, ugotavlja evropski statistični urad Eurostat. Skupno je bilo v EU leta 2021 253 milijonov osebnih avtomobilov.
V obdobju med letoma 2013 in 2021 je bilo največje povečanje števila baterijskih električnih avtomobilov zabeleženo med letoma 2019 in 2020, ko je bila rast 83-odstotna. Sledi povečanje med letoma 2020 in 2021, so ta teden sporočili iz Eurostata.
Delež osebnih baterijskih električnih avtomobilov v skupnem številu osebnih avtomobilov se je povečal z 0,02 odstotka leta 2013 na 0,76 odstotka leta 2021.
V zadnjih petih letih se je vozni park osebnih avtomobilov v skoraj vseh članicah EU povečal in je leta 2021 znašal 253 milijonov osebnih avtomobilov. To je 17 odstotkov več kot leta 2013.
Skupni delež električnih osebnih avtomobilov, ki uporabljajo samo baterije, se bo v prihodnjih letih še povečal, saj od leta 2035 dalje v EU ne bo mogoče prodajati novih vozil z motorji na notranje izgorevanje, ocenjujejo statistiki. S prepovedjo se zasleduje cilj zmanjšanja izpustov ogljikovega dioksida, ki jih proizvedejo osebni avtomobili.
Največji delež osebnih avtomobilov, starih dve leti ali manj, je bil med državami članicami EU registriranih v Luksemburgu, znašal je 19 odstotkov. Sledile so Švedska (16 odstotkov), Francija, Avstrija in Belgija (po 15 odstotkov). Najstarejši osebni avtomobili, torej stari 20 let ali več, so bili registrirani na Poljskem (41 odstotkov), v Estoniji (33 odstotkov) in na Finskem (29 odstotkov).
V Sloveniji je bilo leta skupno 1,19 milijona osebnih avtomobilov. Od tega jih je bilo šest odstotkov oziroma nekaj več kot 72.000 starih dve leti ali manj, 45 odstotkov oz. okoli 533.000 pa jih je bilo starih med 10 in 20 let, izhaja iz podatkov, objavljenih na spletni strani Eurostata.