Povprečen moški za opravila, kot so umivanje, britje, urejanje frizure in oblačenje, vsakodnevno porabi 81 minut. Ženske za tovrstne rituale presenetljivo porabijo manj časa – le 75 minut, obema spoloma pa je skupno, da premalo pazita na toaletne torbice, razkrivajo ugotovitve raziskave, ki jo je naročila mednarodna hotelska veriga Travelodge.
Podrobnosti raziskave razkrivajo, da je moški pod tušem v povprečju preživijo 23 minut ali minuto dlje kot ženske. Nato približno 18 minut porabijo za britje, ki ga ženske – ne glede na to, da morajo poskrbeti za noge, predele pod pazduho in bikini linijo – opravijo v 14 minutah.
Bolj počasni od žensk so moški tudi pri čiščenju obraza ter nanašanju krem in vlažilnih sredstev. Za to v povprečju porabijo deset minut, ženske pa opravilo zaključijo minuto hitreje, za Travelodge opravljeno raziskavo povzema makedonska tiskovna agencija MIA.
Nadaljnjih 13 minut preživi povprečen moški dnevni pred garderobno omaro pri izbiranju oblačil. Ženske take odločitve v povprečju sprejemajo hitreje, v desetih minutah.
Do nadaljnjih presenetljivih ugotovitev pa so raziskovalci prišli pri preučevanju, kako dobro lastniki toaletnih torbic poznajo vrednost njihove vsebine. Povprečen Britanec na primer po ugotovitvah raziskovalcev svojo toaletno torbico močno podcenjuje.
Vrednost v njej spravljenih potrebščin so namreč sodelujoči v raziskavi, sicer stranke hotelov Travelodge v Veliki Britaniji, v povprečju ocenili na približno 60 evrov, v resnici pa je bila ta po trditvah raziskovalcev kar trikrat večja, piše MIA.
Ne glede na to Travelodge v Veliki Britaniji opaža vse večjo pozabljivost strank, saj so te v zadnjem letu v njihovih hotelih na Otoku pomotoma pustile približno 10.000 toaletnih torbic. Hotelsko osebje je za vračanje slednjih lastnikom porabilo več sto ur.
Zaposleni Travelodgeovega hotela v Londonu pa so naleteli tudi na primer, ko je stranka po svojo pozabljeno torbico poslala kurirja, za kar je odštela 115 evrov. A glede na to, da je bila vrednost vsebine torbice po poročanju MIA višja od tisoč evrov, se je naložba vseeno splačala.(sta)
At this time it looks like Expression Engine is the preferred blogging platform available right now.
(from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?