Podjetje za predvajanje spletnih vsebin Netflix je v drugem letošnjem četrtletju v primerjavi z enakim obdobjem lani povečalo število naročnikov za 5,9 milijona na 238 milijonov. Onemogočanje delitve gesel za dostop do vsebin se mu je obrestovalo z rastjo dobička in prihodkov, so v sredo sporočili iz podjetja.
Netflix od maja v več kot sto državah omejuje deljenje računa med uporabniki. Na splošno so se prihodki na letni ravni povečali za 2,7 odstotka na nekaj manj kot 8,2 milijarde dolarjev. Dobiček je znašal 1,49 milijarde dolarjev, kar je več kot leto prej, ko je znašal 1,44 milijarde dolarjev.
Do povečanja števila naročnikov je prišlo v času, ko je ameriško zabavno industrijo prizadela stavka scenaristov in igralcev, ki bi jo lahko tudi ohromila, vendar analitiki pravijo, da je Netflix v boljšem položaju kot njegovi tekmeci.
“Ves čas se pogajamo z vsemi v industriji,” je na predstavitvi poslovnih rezultatov povedal Netflixov glavni izvršni direktor Ted Sarandos. “To stavko moramo zaključiti, da bomo lahko vsi napredovali,” je dodal.
Sarandos je aprila dejal, da ima podjetje precej soliden seznam izdaj in veliko bazo prihajajočih filmov in oddaj z vsega sveta, kar mu bo pomagalo preživeti stavko.
Družba se je pohvalila z uspehom svežih filmov Murder Mystery in Extraction ter serij, kot so Bridgerton, The Witcher in Never Have I Ever.
V začetku leta se je podjetje pritožilo, da je več kot sto milijonov gospodinjstev uporabljalo skupne račune. Zatiranje delitve gesel se je obrestovalo in podjetje je sporočilo, da se bo politika razširila na vse njegove trge po svetu.
Za preusmeritev uporabnikov, ki ne plačujejo, je Netflix uvedel račune izposojevalcev ali deljenih računov, v katere lahko naročniki za višjo ceno dodajo dodatne gledalce ali prenesejo profile gledalcev na nove račune.
Netflix je obenem uvedel cenejšo ponudbo z oglasi, v sredo pa je ukinil svoj najcenejši načrt brez oglasov, ki je v ZDA stal deset dolarjev na mesec. Netflixova naročnina z oglasi je v ZDA na voljo za sedem dolarjev na mesec.
Podjetje letos pričakuje v ZDA 770 milijonov dolarjev prihodkov od oglaševanja, do leta 2024 pa več kot milijardo dolarjev.
Delnice Netflixa so se kljub uspehu v podaljšanem trgovanju po objavi poslovnih rezultatov pocenile za 8,26 odstotka na 438,15 dolarja.