Miloš Milač v komentarju Razlogov za veselje ni, panogo in kupce avtov čakajo vratolomni časi piše, da ni skrivnost, da se bodo bremena proizvajalcev zaradi uvedbe novih okoljskih predpisov in merilnega protokola WLTP, ki so ustavili stroje avtomobilskih tovarn po vsej Evropi, pokazala v končni ceni avtomobilov.
“Cene majhnih avtomobilov, denimo clia, pola, corse in drugih, so se pomaknile na 12, 13 tisočakov. Za ta denar danes dobite več avtomobila kot pred nekaj leti, a Excellovi tabeli kupcev to kaj dosti ne pomaga. Razred više je treba pripraviti 20 tisočakov. Če si zaželite tako priljubljenega športnega terenca, pa še pet tisočakov več. Kupna moč kupcev podražitvam ne sledi. Zato se še bolj na široko odpirajo vrata za rabljene avtomobile z zahoda, ki med drugim prinašajo več stroškov z vzdrževanjem in večje izpuste. To že na srednji rok pomeni upad prodaje za avtomobilske proizvajalce in dobavitelje. Vsaj za tiste, ki se še niso prilagodili manjšim količinam klasičnih delov in še niso zapeljali na pota elektromobilnosti, ki z vse hitrejšim tempom vozi na naše ceste. A do trenutka, ko jih bodo električni avtomobili napolnili, bo trajalo še nekaj časa. V vmesnem obdobju pa bomo priča zahtevnemu in tudi dragemu prehodu tehnologij.” (sta)