KONEC SODNIH POČITNIC. Dr. Jeglič: Najprej osvoboditev Janeza Janše in razveljavitev krive obsodbe. Potem pride čas za reforme!
V Odboru 2014 so danes, ob koncu sodnih počitnic, zapisali: “Dovolj nam je proceduralnih igric nekaterih sodnikov, ki so pozabili da so le v službi ljudstva. Gre za popolno erozijo pravne države. Kljub dejstvu, da so vidni pravni strokovnjaki že večkrat izrekli svoje strokovne pomisleke in argumente v obsodbi Janeza Janše, se Vrhovno sodišče pod vodstvom Branka Masleša še vedno spreneveda in ne odloči. Vse več je podobnosti med procesom proti četverici JBTZ in procesom Patria. V obeh primerih je skupna obsodba Janeza Janše, ki temelji na indični sodbi, kjer je delikt abstrakten, saj niso konkretizirani kraj, čas in način.
Slovenke in Slovenci danes praznujejo praznik Marijinega vnebovzetja ali veliki šmaren. Tudi na največji Marijin praznik se bomo zbrali pred Vrhovnim sodišče.
Na 57. dan, od kar je prvak največje opozicijske stranke Janez Janša po krivici zaprt, s čimer so mu sistematično kršene človekove pravice in temeljne svoboščine, bomo ob 17.00 prižigali sveče, luči upanja, svobode in pravice.”
“Masleša povej,” pa bodo tudi danes zahtevali protestniki pred Višjim sodiščem, saj Masleša drugega kot da se skriva pred protestniki očitno ne zna. Tudi vrhovna sodnica Vesna Žalik, ki naj bi na zahtevi predsednika SDS Janeza Janše za varstvo zakonitosti sodbe v zadevi Patria delala tudi med sodnimi počitnicami, ni naredila do danes prav nič.
Mi pa na tem mestu objavljamo odličen govor dr. Antona Jegliča, ki ga je ta imel pred VS RS minulo sredo.
“Petinpetdeset dni je Janez Janša, z največjo podporo volilcev izvoljeni poslanec v državnem zboru, po nezakonitem političnem procesu zaprt v zaporu na Dobu. Petinpetdeset dni trajajo protestni shodi Slovenk in Slovencev pred stavbo na kateri je plošča z napisom “Vrhovno sodišče”. Po vseh dejstvih in strokovnih analizah te institucije, ki smo jih na tem kraju že slišali, vemo, da gre v resnici le za “Vrhovno državno krivosodstvo” formalno pravne, dejansko pa nepravne države. Zadnji dvomi za ta sklep so se razgubili po nastopu spoštovanega pravnika in bojevnika za resnico, za Slovenijo, dr Antona Drobniča, ki je povedal kako je vrhovna sodna instanca Slovenije kršila standarde in pravila sojenja v primeru Patria. Še posebej je Drobnič prikazal vlogo in nezakonite postopke predsednika te institucije ki bi moral delati pošteno, profesionalno in nepristransko. Sedaj lahko rečemo da gre za norčevanje iz sodstva v celoti kot tudi za norčevanje iz Slovenk in Slovencev. Zato poglejmo, kdo so sodniki v senatu tega “vrhovnega” sodišča in kdo jih imenuje. Dejansko jih imenuje politični režim, politična oblast v Sloveniji, torej že od l 1945 revolucionarna komunistična partija, ki je s pomočjo svojih hlapcev v sodniških vrstah že takrat pričela obsojati na smrt nedolžne ljudi v zloglasnih političnih procesih. Čakamo da se bo našel pravnik in napisal knjigo z naslovom “Delovanje in prijemi komunističnega sodstva v državi EU 2008-2014.
Kako je slovensko sodstvo moglo pasti na tako nizko, tako nemoralno, tako zločinsko raven, kot je še danes v Sloveniji, kjer je kršenje človekovih pravic princip, ki se brez kazni za sodnika z dosmrtnim mandatom na veliko uporablja v sodnih procesih v “evropski” Sloveniji. In sem sodi še 240 obsodb izrečenih na slovenskih sodiščih ki jih je razveljavilo evropsko sodišče za človekove pravice ali pa tistih 420, ki jih je razveljavilo celo slovensko ustavno sodišče. Pa še nasilje vrhovnih sodnikov nad sodniki, ki se ne strinjajo z nestrokovnim, totalitarnim, torej političnim in protiustavnim delovanjem na naših sodiščih. Kdo pa so vrhovni sodniki in kaj je kriterij pri kadrovanju le teh? Članstvo ali pripadnost komunistični partiji-danes ideologiji-vsaj po njihovih bližnjih sorodnikih. Pripadnost se v teh primerih lahko izpriča tudi s kakšno storitvijo za katero je potreben pogum ali promoviranje, toleriranje krvavih dejanj nasilja nad ljudmi ki po izvedbeni plati sicer spadajo pod delokrog udbe. Na začetkih oblikovanja naše komunistično socialistične družbene ureditve so bile to usmrtitve in poboji nedolžnih posameznikov in poboji nedolžnih ljudi, kasneje tudi toleriranje ali oprostitev pripadnikov mafijskih skupin in podobno.
Seveda vse to ne bi bilo mogoče, če v totalitarnih režimih kot je to v Sloveniji, oblast ne bi nadzorovala delovanja medijev, še posebej TVS, policije, gospodarstva, bank, sodstva, šolstva in s tem neomejeno širila laži, poljubno ustvarjala javno mnenje, ščitila velike kraje, in kar je tudi največji zločin, oblikovala in preoblikovala tradicionalne vrednote slovenskega naroda. Še posebej tu izstopa pranje možganov v šolah.
Najvidnejši rezultati takšne ureditve (leve, komunistične, socialistične, kakor hočete) so milijarde izginule v bankah. Kdo jih je pokradel, kam so šle in kje so, vsi podatki so shranjeni v arhivih bank, a teh banke ne pokažejo, jih skrivajo, zaradi varovanja osebnih podatkov. Ko gre za krajo, jih v demokratičnih državah ne skrivajo. V nekaterih bolj levih pa so že zakoni tako prirejeni, da kraja ni kraja. Saj veste “vsaka velika svinjarija še ni zločin” (Z. Cerar). Božje zapovedi pa so že po ustavi nekako ločene od države. No, vlada pa je kljub poskusom SDS z referendumom uspela zapreti državni arhiv, ki so ga udbovci, torej država sama skoraj v celoti pokradli, uničili ali skrili. Preostalih nekaj procentov pa ja za slovensko komunistično tranzicijo očitno še vedno tako obremenjujoče, da so uprizorili največjo medijsko kampanjo in uporabili ves svoj repertoar laži, da bi svoje zločine poskrili. Ključ do neprekinjene komunistične oblasti v Sloveniji je spretno vodena in vzdrževana kampanja o ideoloških delitvah, ki jih v resnici sploh ni, na bele in rdeče, na leve in desne. Sproducirala jo je in jo še neprestano pogreva slovenska partija z lažmi in prevarami. Za širšo podporo je vedno potrebovala mit o razrednem sovražniku, o zunanjem ali notranjem, imperialistih, domobrancih. Na drugi strani je ustvarjala mit o slavnih dosežkih NOB, ki so v resnici večinoma pravo nasprotje tega, velika laž in prevara.
Prevara je tudi mit o rušenju pravne države Slovenije ki je realno le zapisana na papirju, v resnici pa je nikjer ni. Rušil pa naj bi jo Janez Janša, s tem da si upa glasno povedati resnico, ugledni pravniki in sodniki v Sloveniji in po svetu in mi, ki sodelujemo na protestnih shodih pred sodiščem že 55 dni in bojda s tem motimo gorečo delovno vnemo na vrhovnem sodišču. V resnici pa le zahtevamo, da delajo profesionalno, nepristransko in brez zavlačevanja. Do tega imamo pravico. Saj jih plačujemo s svojim, davkoplačevalskim denarjem.
Dejansko pravne države v Sloveniji od leta 1945 še nismo imeli . Tisto na papirju pa rušijo sami. Hlapci režima v sodstvu, v medijih. Žal tudi Pahor in Cerar, ki trdita, da so bile zadnje volitve povsem legitimne. Cerar gre še dalje in pravi da Janši in volivcem liste SDS storjene krivice ne bi popravil tudi, ko bo krivična obsodba zmontiranega političnega procesa razveljavljena. Pri nas se od leta1945 do danes ni še nič bistvenega spremenilo, tudi po osamosvojitvi ne. Sodniki in drugi kadri komunističnega režima so ostali isti, zamenjujejo jih njihovi otroci, kot je Cerar, ki čez noč postane predsednik vlade in bodoči rešitelj Slovenije. Tako se režim vzdržuje na oblasti.
Nova vlada je sestavljena iz članov in strank dosedanje bratuškove koalicije. Kam nas je pripeljala in kako je delala, smo videli. Zato ne moremo pričakovati, da bo pod Cerarjem kaj bolje, prej slabše glede na njegove izjave in delovanje. Še vedno le borba za oblast in socialistično Sloveniji sovražno kontinuiteto. Zato ne moremo odnehati v prizadevanjih za svobodno Slovenijo in za naš prvi cilj, osvoboditev Janeza Janše in razveljavitev krive obsodbe. Potem pride čas za reforme. Takrat pa bo potrebno sodelovanje večine Slovencev in lustracija kadrov v sodstvu in politiki, ki so si umazali roke s krvjo in drugimi oblikami kršenja človekovih pravic.
Za to bo potrebno še kaj več kot prižiganje svečk pred vrhovnim sodiščem. Tako gladko se izpod komunističnega jarma ne da osvoboditi, saj gre za demonsko zlo. Po svobodni Evropi so se ga tako kot tudi fašizma in nacizma rešili že zdavnaj s temeljito lustracijo in zato ljudje tam živijo bolje in svobodno. V Sloveniji pa je to zlo posebno močno, saj pije svojo moč iz zemlje, posute s trupli nepokopanih, mučenih žrtev, iz zemlje prepojene s krvjo Slovencev in Slovenk, lastnega in drugih narodov, v genocidu, ki je potekal predvsem v Sloveniji. Samo strahu pred tem simbolom smrti se moramo rešiti. Do uspeha sta mogoči le dve poti. Prva je molitev v molitvenih skupinah pa vsej Sloveniji. Druga pot je pravična sveta jeza in upor zlu. To je naša dolžnost, naša odgovornost. Tako bomo uspeli in naši otroci bodo živeli v miru v svobodni Sloveniji in Slovenija bo ostala v svobodni Evropi.”
Madonca, ne vem, če ne bi bilo danes, na Praznik, primerno povabiti Jegliča v branje istega, še enkrat. Kar milo se mi je storilo, ko sem prebral. Ne morem si oprostiti, da sem v sredo umanjkal – live.
najprej oprostilna sodba nato izpustitev iz zapora…………….tako deluje v vsaki pravni državi…….razen seveda ko si belčki razlagajo pravo po svoje………vsaj tako kot jim pridiga plešasti obsojenec če že ne morejo misliti s svojo glavo…………..pa na brezje par krogov po kolenih ….danes se ne bo kadilo za vami ker lepo dežuje…….
praznik je danes in to velik praznik Marijinega vnebovzetja.
Vsaj malo bi se lahko umirili danes in pustili politiko in politike ob strani.
Zgube ste,take,da ni večjih
Trajnožarečemu desnemu-komunistu JIJ-u,ki je po rodu brajdiČ je treba še za ene par let podaljšati mandat,seveda tam za “rigeljnom”.
uff, tile še niso razumeli kako deluje mafijsko balkansko kučanovo sodstvo…..ali so naivni ali ne vem kaj…..kučanovi udbaški sodniki bodo naredili to in samo to kar jim bo politično/mafijsko ukazala kučanova rdeča nomenklatura. vse ostalo je sprenevedanje.
slovenistansko rdeče sodstvo je popolnoma enako lukašenkovemu v belorusiji ali putinovemu v rusiji ali potinovemu romuniji itd. ……ideološko/mafijska/ političan selekcija in izobrazba je enaka…..
oni bodo VEDNO ščitili komunistične klavce, udbaške morilce, balkanske rdeče mafijače in tolkli po drugače mislečih…….VEDNO, tako so bili vzgojeni ,tako indoktrinirani….drugega ne razumejo…..
je pa lepo in dobro, da si kdo upa kri tizirati te legalizirane balkanske rdeče mafijače…..to pa je…..posebno zato, ker vzdiguje pr itisk našim podivjanim in opranoglavim balkanskim rdeči pra scem….
ampak glavno je, da ukrajinci zelo dobro odgovrajajo podivjanim, pijanim , zverinskim sovjetskim rdečim klavcem, ne glede koliko podpore imajo s strani morilskih kgb-jevcev…
tovariši udboljubci
ponavljate prazne parole, tulite v tropu, kar zabevska eden potem ponavljate vsi
toveriši
danes vsi sovražimo UDBO in si zato kar sama najema udboljubce
EVROPA jih pričakuje na zatožnih klopeh, da dobijo plačilo za zasluge
SIAMSKI trojček v socializmu
partija+UDBA+sodstvo
ALi je danes kaj drugače?
DOL Z UDBO-JANŠEVIZMOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tovariš
treniraš parole za Severno Korejo
Napis na majici je IZKLJUČUJOČ
Demokracija zahodnega (in ne »ljudskega«!) tipa pač predpostavlja možnost sobivanja različno mislečih v enem in istem družbenem prostoru.
+
+ za to pravilno ugotovitev
Napis na majici je IZKLJUČUJOČ
Če pravi:
15. 08. 2014 at 13:29
SIAMSKI trojček v socializmu
partija+UDBA+sodstvo
ALi je danes kaj drugače?
En post en evro?
⋁ VICTORY
✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌
Pod sliko ste pozabili napisati: slika je simbolična
Če pravi:
15. 08. 2014 at 13:47
⋁ VICTORY
✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌
Playboyevi zajčki?
če, demokracija zahodnega tipa ima nujen predpostavek: “Democracy is a form of government in which all eligible citizens are meant to participate equally—– to participate eqally……….drugače misleči v post-komunističnih državah balkana in SZ , kjer ni prišlo NIKJER do deratizacije in lustracije komunitičnih zverinskih in mafijskih kadrov v državnih aparatih nimajo NIKOLI enakih možnosti……kajti rdeča MAFIJA ima prednost, da lahko nemoteno in mafijsko izrablja medije in sodstvo v lastno korist,,,,,,in to vedno pred volitvami……tako sanjati demokracijo zahodnega tipa v kučanistanu je zelo bedno……
✌
☞ ✌
ctrl +
povečaj pa boš videl pravo sliko
a Dr. Jeglič nima drugega dela?
če , poglej zgornje balkanske zagovornike kučanovega mafijskega in enoumno rdečega sistema….bodi odkr it….a obstaja realna možnost, da ta balkanska vedno podivjana in opranoglava rdeča drhal (ponavlJam večinoma partijsko urbanizirana) lahko razume in sprejme RESNIČNO pluralno demokratično državno tvorbo, kjer realno obstaja možnost, da njihovi mafijski rdečuhi izgubijo za nekaj časa oblast, oz, vsaj eno vejo oblasti……bodi odkr itosrčen….saj jih poznaš te naše rdeče slovenistance….vedno tako DIVJI, NESTRPNI, GLASNI, OGABNI, SMRDEČI, “NADBRIHTNI”…..
ebola , kot bi bral nacifašista z izjemnim sovraštvom.
V evropi so taka združenja prepovedana.
No ja Strpni, ko korespondiraš z npr.: modrim Mefistom, si vsaj na nivoju.
Res ste eni navadni cmeroti zapomnite si da obsojeni jajoglavi janezek sodi v zapor in tam bo še nekaj časa ostal in nehajte se že enkrat cmerat da je krivično obsojen ker ni razumem da ste ovce brez pastirja pa saj imate zverka da vas čuva in vodi zdaj ko ni pastirja
tovariši
kaj boste naredili, da preprečite sojenje na Nemških in Avstrijskih sodiščih vaših ljubljenih voditeljev
tudi cmerarjeva vlada mora pasti.
volilna kampanja je bila nepoštena in nelegitimna, ker so 3 tedne pred volitvam zaprli liderja opozicije g. Janeza Janšo in to brez dokazov.
to je delo udbo-kučanove ekstremistične-titoistične bande.
kaj takega se nesme in nemore delati sredi evrope, saj pa vendar ja ni Slovenija druga S. Koreja ali Bela Rusija.
Cerar je pa tako ali tako nesposoben politik, kajšele pravnik, mogoče samo za Murgle in nič več, ker podpira jugo-sodnike, ki so delali strel v čelo.
a je to slučajno časopis Janeza Janše? Upam, da ta novinar ki to piše delo to le za hobi ker v nasprotnem primeru je to odraz bolanega človeka naroda slovenclna…
Poden od podna in skrb zbujajoče med kakimi norci živimo… Lahko nam vlada kdorkoli če je narod nor tudi Hitler ne mora pomagati…
Če – ne se jeziti.
To je eden od izcedkov topoumnih produktov usmerjenega izobraževanja, ki mu je izobraževalni sistem ohromil širino razmišljanja in je zato na nivoju zlate ribice.
Ni sam kriv, da je invalid.
Slovenija je še vedno okupirana in posledice te okupacije vidimo dnevno (kdor jih je sposoben videti).
Nikjer na svetu okupatorji in domači izdajalci ne spoštujejo osnovnih moralnih in etičnih norm in tudi v Sloveniji je tako.
Bojim se, da so danes v vseh slovenskih umobolnicah, omogočili varovancem prost dostop do spleta.
tovariši
Seveda ste prazna posoda, brez vrednot, idej, vizij, programa in kot taki idealni, da vas najame UDBA
ali še vedno živite kot krimionalci v ILEGALI
Ali je za vaš prevelik UMSKI napor, da bi si nadeli NICK po lastni izbiri?
tovariš b
ali si vesel, da imaš za družbo še nekaj udboljubcev
PONAVLJAM
in bom to še večkrat
SIAMSKI TROJČEK
partija+UDBA+sodstvo
prebarvani in preimenovani so njihovi moralni, zakoniti, politični, totalni dediči v dobrem in v zlu
Če oblatiš enega si oblatil vse
tovariši
kdaj, ali sploh kdaj bo prišlo do demokratizacije v vaših vrstah in seveda kdaj boste izločili vse ki jih danes kličejo na zatožne klopi Evropska sodišča
In to takoj, ti bedasti masleni Masleša!!!!!!!!!!!!!!
Iz dneva v dan ste bolj zmešani. Iz dneva v dan ste bolj žaljivi in sovražni. Vsak dan spoznavate, kaj vas čaka s to novo vlado. Na oblast so prišli ta pravi, ki vas v vsem prekašajo, inteligenci, modrosti, volji do dobrega za vse, ne samo za enega.
Kar cepetajte tam okoli sodišča in se smešite. Nič ne boste dosegli. NIČ! Dobili jih boste kvečjemu po p…..
Prišel je čas za dokončen obračun z vami zgubami in škodljivci. V dvajsetih letih ste naredili toliko škode, kot drugi prej v dvatisočih.
tovariš iz Severno Korejske zaprte ustanove
vidim da si od potovanja močno zmeden
Najprej, izgleda da niti sam sebe ne razumeš, ali pa je to le začasna norost
Seveda pa bi bil zate prevelik napor, da bi nam pojasnil kaj pomeni tvoja blaznost
tovariš, ki tako rad groziš in sanjaš 1945
kje pa imate ruske tanke, da še enkrat pripeljete na tankovskih ceveh novo komunistično hunto
Brez tankov je za vas preveč prostora v zaprtih ustanovah
Ivan Janša bo svojo obsodbo v zvezi s korupcijo odslužil, obsojen bo še za druge svoje rabote, npr. mešetarjenje z zemljiščem v Trenti, soobtožen bo z bratom Rajkom, zaradi goljufanja, itd., itd..
Potem lahko sanjate o kakšnih reformah, do takrat pa lahko sanjate zgolj o tistem, sanja svi nja kukuruz.
Mi pa bomo med tem živeli v napredni in svobodni državi.
Dajra, daj – mogoče ti bo odleglo.
Prva poteza, ki jo bo storil nov predsednik vlade, bo brca v r i t Ivanu v parlamentu in marš za zapahe.
Jokcali boste tudi rusi, takoj se vzpostavi demokracija zahodnega tipa, kjer so ljudje pred zakonom enaki in ne tako kot pri nas, ko se sodi samo tistim, ki niso naši. To ni demokracija!
Seveda bi umnež pomislil, da se v severnokorejskih zaprtih ustanovah znajdejo “delinkventi”, ki zagovarjajo parole, podobne parolam malikovalcev Janeza Janše…in ne obratno.
Vi loleki pa kar žalite. Saj vem, da je to posledica spoznanja, da zdaj pa res nikoli več ne boste spuščali domobranstva na zadnja vrata. Konec je, konec, miškoti.
tovariši
niso nikoli rabili kakšne nepomembne dokaze, ko je šlo za STVAR partije
tovariši
niso nikoli rabili kakšne nepomembne dokaze, ko je šlo za STVAR partije
Včasih so zastrašili, likvidirali vse oporečnike in kritike
Danes je teh kritikov preveč in ne morejo jim zapreti da povedo svoje mnenje
Nato pa najamejo maloumneže da sporočajo njihova maloumna sporočila
Pred sodiščem pa najamejo vsak dan enega domobrančka. Jeglič namreč izhaja iz zelo zagrizene domobranske rodbine. Zato ni niti malo verodostojen.
Iz kje pa so tile Jegliči? Iz katerega kraja pa izvirajo?
Del jih prihaja iz Gore nad Ajdovščino. So sorodniki Narteja Velikonje, ki je bil kar velik boos pri domobrancih.
tovariši
Vsa Evropa je že zdavnaj končala tudi 2. svetovno vojno
Danes govoriti o Domobrancih, je govoriti o opoziciji komunistične partije, o vsaki opoziciji, ki jo je partija v nekaj mesecih zločinsko poklala in tako vsem pokazala, da ni nič več in nič manj kot zločinska organizacija
Med milijonom pobitih nispo bili samo zločinci, ki bi jih vsako sodišče obsodilio za njihove zločine,
Komunisti so po nasvetu kominterne vse od 1941 delali sezname intelektualcev in vseh tistih, ki bi bili opozicija komustičnem prevzemu oblasti. Tako so organizirano leta 1945 v nekaj mesecih naredili zločin, ki je v Evropi brez primere, pobili so v Jugoslaviji 6 % sonarodnjakov
Od bivše Jegličeve žene pa je Janša kupil vikend pri Bovcu.
Pravnomočno obsojen kriminalec misli izvajat reforme?Ne me hecat!
Brati tebe, če, je kot bi bral domobranske Črne bukve.
Izgubili so podporo vse pravne stroke, ki je raztrgala konstrukt
pa bi to radi nadomestili s sporočili novinarjev in najetih komentatorjev.
Za ustavno pravo imamo ustavne pravnike, ki so povedali svoja strokovna mnenja.
Govorili so o človekovih pravicah in temeljnih svoboščinah, sojenju v razumnem roku, enakosti pred zakonom, Everopskih konvencijah in judikaturi, konfliktu interesov, o nepristranosti sodnika in sodišč.
Hvala bogu, da imamo ddr. Kelemen Jakliča, ki danes izobražuje in razlaga Evropsko ustavno pravo, demokracijo in etiko.
Danes velja sodna praksa Evrope, ZDA, mnenja svetovnih ustavnih pravnikov, ki nikoli ne podlegajo kakšni stranki ki permanentno krši vse našteto
Ti si vsaj če, Črne bukve so nastale na neznanem kraju, v neznanem času, nimajo avtorja…….
Ali od tod izvira tista vaša lajna o neznanem?
tovariši
Vaše mnenje je nično, ker za vami ne stoji stroka in strokovna mnenja.
Že ustavno sodišče je pokazalo na velike napake, ki so jih naredili od obtožnice do obsodbe.
Koliko je mnenje nekega tovariša, ki je glasnogovornik stranke, ki permanentno krši ustavo in zakone?
Če pravi:
15. 08. 2014 at 16:01
tovariši
Vaše mnenje je nično, ker za vami ne stoji stroka in strokovna mnenja.
Že ustavno sodišče je pokazalo na velike napake, ki so jih naredili od obtožnice do obsodbe.
Koliko je mnenje nekega tovariša, ki je glasnogovornik stranke, ki permanentno krši ustavo in zakone?
Se niši še odpravil klovnirati ob 17 pred sodišče?
Hvala bogu, da se ponovno udomačuje beseda tovariš in tovarištvo. Tisti, ki jo uporabljate kot kleveto, izobrazite se, da ne boste izpadali takšni ignoranti.
tovariš včeraj smo likvidirali 20 otrok
tovariš v Hudo jamo smo žive zazidali več tisoč cicilistov
tovariš v Sloveniji je več kot 600 morišč
tovariš vodil nas je Stalin, Tito, Dolanc, Ranković, Maček, Kardelj,….
Tovariš sočloveku v stiski ponudi svojo roko. Mar mu je za skupno dobro. Tuja so mu sebična, pohlepna dejanja.
tovariš
naj ti narišem
danes počno takšne zločine Suniti nad kristjani
@če alias kaloh ti si mislim da zrel za psihatrično ustanovo kake budalaštine stresaš tle sigurno si za tja
tovariš
Imate prav
suniti niso zazidali žive za 12imi zidovi, niso poklali milijon v nekaj mesecih in se opravičujemo.
tovariši
Anger, denial, bargaining, depression and acceptance.
https://www.youtube.com/watch?v=Rr4VT-i-Uqw
Ta je najboljša v“čez bankrotne poljane,do unićene Lj,rdeća vojska prodre kot vihar,dokler tu so NLBpoljane,kdo denar nam vzame”
by twitter
avgust
Hvala bogu, da se ponovno udomačuje beseda tovariš in tovarištvo. Tisti, ki jo uporabljate kot kleveto, izobrazite se, da ne boste izpadali takšni ignoranti.
V sloveniji so se generacije naših prednikov nazivali s kamerad. Ne vem zakaj se ne bi še mi? Tovariš ali tovarištvo je vse preveč po rusko ali pa komunistično ane?
Kmalu bo 17. Gremo pred sodišče klovnirat
tovariš
poleg Jugoslovanske zastave vzemi še dežnik
če misiš biti eden od treh klovnov
tovariš
poleg Jugoslovanske zastave vzemi še dežnik
če misiš biti eden od treh klovnov
Mogoče naredim dobro fotografijo in mi jo plačajo za objavo v MLADINI
Če pravi:
15. 08. 2014 at 16:32
tovariš
poleg Jugoslovanske zastave vzemi še dežnik
če misiš biti eden od treh klovnov
Če ni zastave z zvezdo, jo pa mi (sds) prinesemo..
Baubau, meni pa beseda kamerad nekako sliši po švabsko. Kaj bova pa sedaj? Najbolje je, da pustiva ljudem, da jo uporabljajo, kakor hočejo, le da bo dišala po prijateljstvu.
ODBOR 2014
ni strankarska zadeva, je državljansko gibanje
PROSIM
ali mi lahko kdo prinese Jugoslovansko zastavo
bi jo tako rad zažgal
“Vsi udeleženci pohoda ‘AVNOJ 77’ bi morali postati nosilci različnih aktivnosti v svojih sredinah, predvsem pa na področju splošnega ljudskega odpora in družbene samozaščite” 🙂
Janez ivan bačovnik janša
Če pravi:
15. 08. 2014 at 16:40
ODBOR 2014
ni strankarska zadeva, je državljansko gibanje
Ma tista črka V- na majici pomeni VOL-i?
Bedasti avgustiner, JJ bo do novega leta 100% na svobodi, ker to je edino možno in pravično. Sledi oprostitev po vzoru Kanglerja, potem pa pika poka po komunističnih beticah. To je realnost, ne pa tvoj mlečni cmerar.
Ma ste ugotovili, da ta portal z desne zastopajo mogoče 2-3 osebe? Če odbijemo urednika ČE-JA, ostane še ebola, in mefonja.
tovariši
na vašem socialističnem bregu pa ni niti eden, ki bi vsaj malo razumel
Danes ni srečanja klovnov? So se naveličali stati v dežju..
Mika me staviti s tabo, realnost. Cerar pa se bo izkazal kot pošten in dosleden mož, ki je zastavil svojo osebnost, da bi se vas dokončno rešili. Vi ste s svojim maščevalnim gonom kamen okoli vratu Slovenije.
Kakšna imena si izbirate! Realnost bi se moral imenovati maščevalnost. Stavim na avgusta z vsem srcem!
Res mini jasno da janševi kar verjamejo nekim pravlicam, kako se politično reši da je negdo svoboden, čeprav v slo ni nič nemogoče. Lahko ga tud Pahor pomilosti. Pošteno bi bilo da bi za vsa kriminalna dela odgovarjal od 90 naprej in trgovine z orožjem.
In potem naj bi še padalo po nekaterih beticah. Tile pa res rabijo nekega kriminalca da jih vodi.
ćE… se spet treniras samogovore?
Haha,pa naj mu še tožilec v zapor prinese sladoled…Da bo kot je pred 25 let kot en cucek lizal sladoled v sobi ki mu ga je dal tožilec…In to je pol nek ded,hahaha—-
vsi strpni pravi:
15. 08. 2014 at 16:53
Danes ni srečanja klovnov? So se naveličali stati v dežju..
Ja so doma ljudje in černač nima koga v bližini sodišča nagovarjat da se jim naj pridruži….
avgust
Kaj si navalil s tem tovarišem, ki se celo v času socializma ni prijel. Vsaj toliko ne kot si je želela partija. V javnem sektorju so stranke oslovljavali s tovariši, stranke pa njih z gospod ali gospa. Celo komunisti se niso izven javnosti ogovarjali s tovariš. Ko je bilo konec s socializmom se je takoj, kot na komando prenehalo s trapastim tovarišem in tovarišico. Še največ problemov imajo učitelji, ki si nikakor ne pustijo reči na pr. gospa Novak, ampak vztrajajo pri profesorica, pa tudi ko to ni res.
vsi strpni pravi:
15. 08. 2014 at 16:43
Če pravi:
15. 08. 2014 at 16:40
ODBOR 2014
ni strankarska zadeva, je državljansko gibanje
Če je državljansko gibanje zakaj se niste zavzeli za brezdomca ki sta ga tožila janez in gorenak????
Na Gori nad Ajdovščino ni bilo ni in ne bo nobenih Jegličev.Bil pa je od tam narodni izmeček Narte Velikonja,ki se ga zavedni in pošteni gorjani sramujejo.
Gora je lepa.. Še posebej zimski golaki..
dzi nu nje ja
Narte Velikonja je spoštovanja vreden človek. To je človek, ki je cenil svobodo in poštenost. Vam barabam rdečim, pa se je zameril tudi zaradi stavka: boljševizem ne ve za lastno dostojanstvo in ne za svobodo drugega. malikovanje zločina? slovesno izjavljam, da take svobode ne maram.
A mogoče kdo ve kam je poniknila pravna strokovnjakinja,
(nikoli ni bila poltičarka),bila pa je zagovornica,
trajnožarečega desnega-komunista JIJ-a,čeprav po funkciji,ki jo je opravljala,ne bi smela biti.
Tastara JIJ-eva k…a,BB?????
Izdajalci oz.domobranci nimajo in ne morejo imeti ugleda nikjer.
Tudi pri okupatorju ga niso imeli.Okupator jih je pač uporabljal za dosego svojih ciljev.Malo naj si domobranci in njihovi potomci pogledajo po nemških arhivih,kaj so si Nemci mislili o njih.
Leljak?
Zakaj omenjaš Leljka?
Aha
a TREND iz Grosuplja, lastnik je bio Sandi Grubelić
Grubelića so zaradi kaznivega dejanja goljufije novembra 1995 obsodili na sedem let zapora, do takrat je v priporu odsedel nekaj manj kot dve leti, a so mu vrhovni sodniki dve leti pozneje zaradi zdravstvenih težav zaporno kazen znižali za pol leta.
Zaradi slabega zdravja je Grubelič na prestajanje kazni v zapor na Dobu odšel šele decembra 1996, junija 1998 pa je vrhovno sodišče izdalo začasno odredbo za prekinitev prestajanja kazni zaradi obsojenčevega kroničnega obolenja. Od takrat je Grubelić, ki je pozneje neuspešno zaprosil tudi za pogojni odpust, na prostosti.
Na kratko
Sandi Grubelić je bil obsojen in ga danes še čaka tožba iz leta 1997
PAZI tožba čaka samo Sandi Grubelića
dzi nu nje ja
Ti govoriš o izdajalcih, ko še dan danes lezete iz Stalinove ri-ti.
Kaj narediš kadar te politični nasprotnik UGRIZNE
ali pa zapre, da lažje zmaga?
A bi janez lučko-sladoled???Ti prinese tožilec kot pred 25 leti in boš kot cucek v sobi lizal to???Pa to si ti ded,hahaha……
Retweeted by Janez Janša
Odbor2014 @odbor2014 ·
Hahaha,pa kje ste pobrali te z vrečkami v roki in ene ki komaj čakajo da jim daste obljubljen sendvič????JANEZ GOTOF SI!
my way
Si se ga že nacedil?
Je zabavno, če so ljudje nerazgledani in samo ponavljajo za drugimi kot neumne papige.
S terminom “prince teme” je J. Drnovšek označil J. Janšo. Pri tem je seveda imel v mislih negativno konotacijo.
Vendar pa niti on niti pofukanec ne vesta, da je s tem izrazom španska inkvizicija označevala francoskega razsvetljenskega pisatelja Voltaire-a. Seveda, tudi španska inkvizicija je imela v mislih negativen prizvok izraza, saj so bile ideje pisatelja preveč “bogokletne” za inkvizicijo.
Vendar pa, ker se danes dobro ve, kaj je bila španska inkvizicija in kdo je bil Voltaire, in da je bila prva mraćnjaška in nazadnjaška, drugi pa napreden je jasno, da termin “princ teme” v svojem bistvu pomeni kompliment. In, da je tisti, ki svojemu nasprotniku želi s tem terminom izkazati prezir v resnici sam prezira vreden in mračnjaški.
Torej UDBA še vedno grize preko svojih tovarišev, ki jim naroča komentarje
baubau pravi:
15. 08. 2014 at 20:11
my way
Si se ga že nacedil?
Lahko sds ko ste kupili nove računalnike,ki jih je janez razbil ko ste zgubili proti jankoviču na volitvah….Pa še pošteno vas je okaral da ste nesposobni in vsega krivi!
baubau….
Nisi prepričljiv in veš da vam je rok pretekel,konec je!Bi še rad kaj da napišem kaj vsi vedo???
Poštena politična borba
ali grizenje dresiranega tropa najetih komentatorjev v imenu “murgel“
Poštena politična borba za komunistično partijo v ilegali ali v preimenovanju ni bila nikoli osebna opcija
Vedno so hitro odgovarjali na vsako kritiko z eliminacijo, diskreditacijo kritika,
Politična konkurenca pa je v demokraciji točno zato, da pride do nadzora in kritike ene politične opcije, kadar druga naredi kakšno neumnost, napako
Danes imamo veliko in dovolj informacij, da vemo, da nasledniki Jugoslovanskega socializma delajo napako za napako in potem to rešujejo tako, da se pred odgvornostjo skrivajo za preimenovene novokomponirasne stranke, ki potem še vedno po pravilu nadaljujejo v skoraj nespremenjeni koaliciji enake napake še naprej.
Tako demokracija izgubi ves smisel, če prevarani volivci spet in spet volijo isto nesposobno politično opcijo.
,
,
Janša princ teme…..Z tem ga je označil drnovšek ki ni imel rad kučana iz je janeza zlorabil za to.Žal mu je janez obrnil hrbet še takrat ko je drnovšek umiral in je janez začel pljuvat po drnovšku…..Žal je bil drnovšek takšen,žal da ni izdal vse o prekupčevanju z orožjem ker sedaj bi bil janez že 10 let v zaporu…Borat je pa itak največja sramota slovenije!Rokovat se z kriminalcem v parlamentu je nedopustno!Žal je borat janezov hlapec in edino upanje da ga povleče iz zapora!BAUBAU ŠE KAJ ŽELIŠ?????Lahko naprej!!!!
ALi so tovariši kdaj sodelovali pošteno na volitvah
Najmanj 70 let niso niti enkrat
Ni večje golazni od rdeče golazni. A tudi tovrstno golazen se uspe pregnati – z lustracijo in utrjevanjem demokratičnih vrednost. Čas SDS še prihaja in to na velika vrata.
Baje imajo sedaj v Grazu v bolnici na urgenci že en čas mir:)
Gremo naprej ali pa jutri????
tovariš udboljubec in pripadnik manjšega dela populacije, ki bi propadla v 14 dnevih, če bi začela govoriti resnico
Od tebe lahko pričakujemo stalno pogrevanje lanskega snega, ponavljanje laži, saj ste se učili pri Stalinu in Hitlerju
Imate 150 let izkušenj in nikoli niste delali pošteno če ste lahko delali kot mafija
Če imaš takšne vzornike...
A bomo mi na evropsko sodišče dali prijavo da so kršene pravice na sojenju JJ???ČE SI ŽE ON NE UPA……In bomo videli kaj bo:)
Dovolj imamo rudeče mafije!
Video: http://youtu.be/JsZAJ6PuSO8
če,
KDO pa je bil v TRENDU Grubelićev računovodja? Na to vprašanje odgovori in takoj ti bo jasno,zakaj so ga doletele vse te obtožnice in mednarodne tiralice.
tovariši
ne mi razlagati ustavopravne zadeve, ki jih vi ne razumete
za pravo imamo najboljše ustavne pravnike, ki znajo tudi laikom vse dobro razložiti.
Verjetno pa imaš prav, da se bo moral Janša še letos obrniti na naše UStavno sodišče in nato še na Evropsko.
Danes vidimo da je Vrhovno sodišče na čelu z MAslešo pokazalo preveliko pristranost,
PONAVLJAM
Za ustavnopravne zadeve imamo vrhunske ustavnopravne strokovnjake,
med njimi vrhunskega ddr. Klemen Jakliča, ki je dvakrat doktoriral prav iz te tematike, tematike ki se pri nas na pravni fakulteti šele uvaja
Ustavno pravo
Evropsko ustavno pravo, demokracija
Harvard, Oxford
Evropsko ustavno pravo jemlje iz Ameriških 200 letnih izkušenj
Tako da je danes tukaj in zdaj ddr Klemen Jaklič nepogrešljiv in zanesljiv svetovalec
Kje smo in koliko smo veliki
https://www.youtube.com/watch?v=XE0aAZE0kp4
@baubau, beseda tovariš, gor ali dol. Beseda je našla svoje mesto že v Dalmatinovi Bibliji, leta 1583. Našim prednikom je šla z jezika brez težav in imela je en sam pomen. Poznajo jo Rusi, Čehi, Poljaki in Slovaki. Pri Rusih ima ta beseda kakšnih 50 različnih pomenskih različic. Pomisli, ako bi se beseda tovariš, znašla na meniju prvikrat v času boljševikov, bi jo použili tudi v kakšnem od južnoslovanskih jezikov. Verjemi mi, “pojma nimajo”, kako povezati besedo tovariš, z njihovo besedo istega pomena – drug, drugar ali druže.
Primer:
Slovenec v času Tita na Hvaru opazi mlajšega domačina, ki nosi zvrhano košarico zrelih smokev. Brž ga poskuša prijazno ogovoriti…
-“Tovariš…”
Ne more niti prav začeti, kar se je namenil, ker ga prekine osorni glas…
-“Ja niš ne tovarim…nisan mazga”!!
???
No kaj je janez bomo šli na evropsko sodišče?????
b
ali občuduješ množične morilce?
Raje boš pol odslužil in te borat pomilosti in veš zakaj je to dobro ane????
Fašisti,udbaši,opankarji,trenirkarji,zombiji itd…..In tak idiot bo delal reforme v državi????Še 15 let ti bomo dali na varnem:)
Nekatere stranke so obsojene, da propadejo če bodo v Sloveniji poštene volitve.
Torej tovariš
še pomnite tovariši vse vaše laži, ki ste jih prinesli v zadnjih desetletjih
Najbolj bizarno pa je, da tovarišu rečejo FINCI….toveri !!!
Upam da so na zalogi tablete proti shizofreniji…..
tovariši
ali res tako slabo poznate demokracijo da vas je groza, vsega kar spominja na demokratizacijo
Zakaj sanjate totalitarizem,
zakaj strah, če imate kaj sposobnih kadrov v svojih vrstah.
Ali ni bolj enostavno imeti sposobno vlado, ki bi naredila tako kot vsaka Evropka sposobna vlada.
Rešite Slovenijo in naredite veliko srečnih državljanov
Če bi uspeli bi vas vsi volili še v naslednji mandat.
Za pošteno delo poštena nagrada
riki,
kot običajno kar nekaj nakladaš. Metaforika o “Princu teme in Princu svetlobe” je stara tisočletja,poznali so jo tudi Judje in je zapisana v starozaveznih zapisih. Najbolj znan par omenjenih princev,sta egipčanska “bogova” Set in Horus……
Daj se malo izobraževati…..danes je to s pomočjo neta to veliko lažje,kot je bilo nekoč.
tablete za shizofrenijo
Ali se bojite, da bo ta vlada, naredila bankrot in bo zmanjkalo za zdravstvo in vsa zdravila tudi za shizofrenijo?
Moj nasvet – naredi si zalogo za 5 let.
toliko bo še trajala kriza ini bo nekaj let še precej slabše
zakaj sprašuješ, ali te skrbi da ti jih bo zmanjkalo.
Kaj se zgodi, če ti jih zmanjka?
UDBO-JANŠEVIZEM je še vedno živ.Ko pridemo mi na oblast ne bo več!!!
DOL Z UDBO-JANŠEVIZMOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prost mora biti naš narod prost,na svoji zemlji svoj gospod.
Torej res obsojaš UDBO
Torej res obsojaš UDBO
DOL z UDBO
Če pravi:
15. 08. 2014 at 21:47
tablete za shizofrenijo
Ali se bojite, da bo ta vlada, naredila bankrot in bo zmanjkalo za zdravstvo in vsa zdravila tudi za shizofrenijo?
Moj nasvet – naredi si zalogo za 5 let.
toliko bo še trajala kriza ini bo nekaj let še precej slabše
zakaj sprašuješ, ali te skrbi da ti jih bo zmanjkalo.
Kaj se zgodi, če ti jih zmanjka?
Jaz jih ne rabim kot JJ!
Upam da bo jutri tožilec kot nekoč prinesel janezu sladoled lučko in bo jo ta lizal kot cucek v kotu sobe kot pred 25 leti!Uh,in to je ded za reforme…..Janez,kakšno lučko????Jagoda,vanilijia,čokolada…In to od tvojih opankarjev in trenirkarjev…..Da te ni sram kako žališ ljudi!!!!!!!!!!!!!!
Kaj se dogaja
Trojanski konj pod pretvezo humanitarne pomoči.
Na internetu so posnetki notranjosti tovornjakov, ki so skoraj prazni.
Poleg humanitarnega konvoja je tu v bližini Ruski konvoj vojaških oklepnikov.
Nekateri predvidevajo, da bi lahko Rusi sami napadli konvoj in tako dobili izgovor za vojaško intervencijo
Zgornja novica pa vse še poslabšuje.
KAm gremo
Ali gremo v III. svetovno vojno?
Ukraine ‘destroys parts of convoy of Russian military vehicles’
VIR
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/ukraine/11038156/Ukraine-destroys-parts-of-convoy-of-Russian-military-vehicles.html
Torej
ali so potrebni prepiri, okoli kozlovke sence, ki ne pripeljejo nikamor
in nas samo odvračajo od pravih problemov, proč od prave več desetmilijonske korupcije, kot da bi bili nekateri komentatorji plačani, za odvračanje pozornosti in zato uporabljate dezinformacije, ki to niso več, ker so bile že prevečkrat demantirane kot slabi konstrukti in laži.
še en twitter
Obisk Ruskega zunanjega ministra Lavrova. In kdo ga je sprejel? Stanovnik,Kučan,Turk,Klavora.Je to uradni obisk ali piknik?
https://pbs.twimg.com/media/BsCyjnoIQAA9ys_.jpg:large
se en copy paste ti nesposobnez Kalohov
b
@baubau, beseda tovariš, gor ali dol. Beseda je našla svoje mesto že v Dalmatinovi Bibliji, leta 1583. Našim prednikom je šla z jezika brez težav in imela je en sam pomen.
V izvirniku Damatinove Biblije ne boš našel nobene besede tovariš. Ponatise Biblije, pa je delala rdeča Mladinska knjiga.
Branku Masleši je 2013 uspel veliki met. Vlada AB mu je v uporabo dodelila črn Audi A6. Ni bilo slišati pripomb o vmešavanj politike.
by twitter
Pri nas pravna država ni umrla leta 2014, ampak leta 1945 z izvedbo boljševistične revolucije. Pravosodje ostaja je največja sramota SLO.
by twitter
Zato DOL Z UDBO-JANŠEVIZMOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za trajnožarečim desnim-komunistom JIJ-em ,pa trdno zaregljati in zakleniti vrata.
dzi nu nje ja
Kaj je poja, si že pokonci?
Kaj so počeli komunisti med NOB
Vsak dan so likvidirali kakšno družino z otroki vred
vsak dan so kakšnega partizana poslali v 13 bataljon
vsak dan so partizanom prali možgane
najbolj naporno pa je bilo
ko je vsak komunist vsak dan na seznam dopisal 10 imen, ki so jih po vojni likvidirali
OZNA je z vrhunsko organizacijo likvidirala po teh seznamih
V mestih so vdirali v stanovanja in iz njih odvlekli cele družine v smrt,
Preimenocvanje OZNE v UDBO
seveda pa so krvavi kadri ostali
Bolj si imel krvave roke bolj si napredoval
JA to je UDB
Kaj so počeli komunisti med NOB
Vsak dan so likvidirali kakšno družino z otroki vred
https://twitter.com/BVoje
Naši sivolasi komunisti se učijo NEMŠKO
Če pravi:
16. 08. 2014 at 08:55
Naši sivolasi komunisti se učijo NEMŠKO
Boš še en dal preživel pred netom? Koliko ti plačajo za tako delo?
Patetično…
Če pravi:
16. 08. 2014 at 08:52
Kaj so počeli komunisti med NOB
Vsak dan so likvidirali kakšno družino z otroki vred
—————————————————————–
To so počeli tudi po vojni.
Prva naloga MC bo sprejti zakon LEX Zemljarič
Sivolase SLO komuniste daje reise fiber.
Začeli so se učiti NEMŠKO
https://www.youtube.com/watch?v=_-SGy571J-0
MEFISTO pravi:
16. 08. 2014 at 09:05
Če pravi:
16. 08. 2014 at 08:52
Kaj so počeli komunisti med NOB
Vsak dan so likvidirali kakšno družino z otroki vred
—————————————————————–
To so počeli tudi po vojni.
Z blagoslovom zaveznikov….
Blagoslov zaveznikov RUSOV?
ALi so jim RUSI naložili pokoro, če so jih likvidirali premalo.
Ali so bili nagrajeni če so presegli NORMO
Kaj so naredili ko so prišli na seznamu do konca
ali so kar tam dopisali še kakšnih 1000
OZNA UDBA ali z drugo besedo komunisti
Res so bili človekoljubi in varuhi demokracije, človekovih pravic in temeljnih svoboščin
vendar samo za privilegirane
“Postkomunizmu v Sloveniji pomagajo trdorokci UDBE
in vsi priskledniki bivšega sistema
by twitter
Če pravi:
16. 08. 2014 at 09:20
“Postkomunizmu v Sloveniji pomagajo trdorokci UDBE
in vsi priskledniki bivšega sistema
by twitter
zeh,zeh,dolgočasen si kot govor janše pred zaporom….
tudi pravni strokovnja-krivosodja bo stanje v sloveniji še poslabšal, ker rak rana v Sloveniji je prav PRAVOSODJE, v sloveniji pa deluje KRIVOSODJE, ki ga M. Cerar podpira.
zato nam o Bog pomagaj.
Cerar se pa naj neha norca delat, da je Kristijan, ne ti cerar si POGAN, če veš kaj je to.
Pa tudi etike in morale nimaš kot človek nobene.
Uboga Slovenija, ki bo dobila enopartijsko enoumje, ni sence od sredini to je SKRAJNA LEVČARSKA VLADA IZ EX-JUGO KOMUNIZMA EKSTREMISTIČNEG A REŽIMA.
To mora vedeti Evropa, da bodo vedeli s kom imajo opravka, ni kanček demokracije v tej levičarski anti pravni strokovni krivosodoni “MEGA MINISTRSKI VLADI KRIVOSODNEGA MIRA CERARJ”!
ivani jansha je izdal knjigo svojih epskih superduper oh in sploh govorov. zakaj manjka tisti ob obletnici osamosvojitve 2008?? svetilnik evrope, pa to..
ker je Blair rekel brajdiču, naj se ne kiti s tujim perjem.
ni mu pa problem citirati Župančiča brez kakršnekoli opombe ali omembe vira. sorodniki so že napovedali tožbo.
polito olje
Tudi, če bi patentno zasščitil neki govor, pesem ali knjigo, ima ta zasščita svoj rok trajanja. Ti in pa bedasti novinarji Mladininega zmaska, tega seveda ne morete vedeti, ker ste od sovraštva zaslepljeni.
tantadrui pravi:
15. 08. 2014 at 13:17
praznik je danes in to velik praznik Marijinega vnebovzetja.
Vsaj malo bi se lahko umirili danes in pustili politiko in politike ob strani.
—————————————————————————————————
To je rekel Petrovc in potem cel dan sral po Politikisu.
Kaj nimamo že dovolj te rudeče mafije?
Video: http://youtu.be/JsZAJ6PuSO8rimo se rudeči mafiji!
baubau
imaš primeren nick.
notri si votel, okrog pa nič ni.
jaz se držim načela;
ni važno, kje piše, ampak kaj piše. in če je to res.
poskusi kdaj.. 😉
polito olje
Tudi ti imaš primeren nick. Polito olje je namreč lahko zelo zahrbna stvar.
Pa še nekaj: baubau za razliko od tebe ve kaj napiše.
Tale prof. dr. Anton Jeglič me je pred cca. 15 leti imel nek predmet na faksu. Čeprav je že takrat izpolnjeval vse pogoje za upokojitev, ni hotel svojega mesta prepustiti mlajšim in mislim, da je vztrajal celo vse do ZUJFa. Anyway, v okviru študijskega procesa sem ga viel natanko dvakrat, na prvem predavanju, kjer nam je priporočil neko svojo že takrat prazgodovinsko knjigo, in na ustnem izpitu. Mmg. tam je sicer vsaj do mene bil korekten. Morda je k temu pripomoglo dejstvo, da sem dobro opravil s pisnim in da v indeksu kot moj rojstni kraj ni bila omenjena Ljubljana (več o tem malo kasneje). Sicer pa je praktično ves pedagoški proces opravil njegov asistent, ki je sicer imel vse kvalifikacije za predvatelja. Bil je tudi predstojnik laboratorija, kjer smo imeli vaje. In ko sem se tam zaradi nečesa oglasil, ni nič klapalo, kot je bilo vnaprej dogovorjeno. Neki mlajši asistent, ki me je tam sprejel, mi je prostodušno priznal, da v laboratoriju vlada celo dosti večji kaos, kot si mislim.
No, če dr. Jegliča nisem skoraj nič videl na faksu, sem ga pa toliko več v mestu. Ravno takrat se je namreč odločil kandidirati za lj. župana (in je popušil proti Viki). Takrat je mestni bus še vozil mimo Prešerca čez Tromostovje in ničkolikokrat sem videl Jegliča na tamkajšnjem predvolilnem štantu, včasih se je tudi sprehodil po Čopovi oz. okoli Tromostovja in najedal mimoidočim. Seveda se mi je zafržmagalo to početje v službenem času in čeprav sem sicer “desen” in nisem nikdar volil uradnih partijskih derivatov, na tiste lokalne volitve iz protesta nisem šel.
Spomnim se še, ko so na Slavniku hoteli postaviti nek radar in so se sicer fizikalno ne ravno izobraženi krajani Podgorja (vas pod Slavnikom) ustrašili morebitnih učinkov sevanja. K njim je prihitel sam prof. Jeglič in jim prodajal buče, da bo burja (ki ima na Slavniku sicer “mlade”) nosila elektromagnetno sevanje po pobočju Slavnika navzdol direktno v njihovo vas.
baubau pravi:
16. 08. 2014 at 07:47
b
@baubau, beseda tovariš, gor ali dol. Beseda je našla svoje mesto že v Dalmatinovi Bibliji, leta 1583. Našim prednikom je šla z jezika brez težav in imela je en sam pomen.
V izvirniku Damatinove Biblije ne boš našel nobene besede tovariš. Ponatise Biblije, pa je delala rdeča Mladinska knjiga.
_______________________________________
@baubau. Tvoji trditvi v tem trenutku ne morem oporekati. Originalno Sveto pismo iz leta 1583, hrani Katoliški dom prosvete Sodalitas v Tinjah na Koroškem v Avstriji.
Sem nejeveren Tomaž in, če bo prilika, se odpeljem v Tinje in se poskusim na lastne oči prepričati v tvojo trditev. Zaenkrat verjamem digitalizirani verziji, ki se nahaja na:
http://nl.ijs.si/imp/zrc/dl/ZRC_00001-1584.html#pb.003
Že na prvi pogled, po skenirani fotografiji se vidi (vsaj meni), da ta knjiga ni delo Mladinske knjige. V spodnjem delu razgiba je celo vidno, da ji nekoč vlaga ni prizanašala.
Na tretji strani (XII.poglavje) ugledam zgoraj, pod S. MATTEVSHA, zapis:
_______________________________
KOmu hozhem jeſt pak leto shlahto pèrglihati. Ona je raunu kakòr ty otroci, kateri na Plazu ſedé, inu vpyejo pruti ſvojm tovariſhem, inu pravio:
_______________________________
Kliknem na povečavo in z jezički poiščem to presneto besedo “tovariš”, ki je v tem primeru zapisana kot tovariſhem. Ogledujem si povečavo in razmišljam, komu bi prišlo na misel, da bi besedo priredil oz. nadomestil. Le kakšna beseda bi naj stala na tem mestu, v originalu. Morbit “prijatlam”, ki jo najdemo skenirano iz izvirnika nabožne knjige…Štiri poslednje reči, Janeza Ciglerja, leta 1831?
Priznam, “vse je možno”, a vendarle sem, za zdaj, prepričan, da so besedo Tovariš, poznali naši predniki pred Oktobrsko revolucijo.
Lep dan
b
Ena večjih zamenjav ( za poznavalce ), je tudi zamenjava imena Slaveni z Slovani
Who d′fak is dr. Jeglič?
baubau pravi:
16. 08. 2014 at 13:32
b
Ena večjih zamenjav ( za poznavalce ), je tudi zamenjava imena Slaveni z Slovani
____________________________
@baubau. Tudi to sem, ker me je zanimalo, raziskoval. Krivec je po vsej verjetnosti Čeh Josef Pavol Šafárik. Našel sem zapis v “Novice gospodarskih, obrtniških in narodnih stvari” iz leta 1862, kjer izraza že enačijo. V Kmetijskih in rokodelskih novicah iz leta 1844 še stoji beseda Slaven, v Oznanilu na strani 116.
________________________________
Oznanilo.
Po priporočenji gospoda profesorja J.
Šafárika oznanimo prijatlam pismenstva, de se ravno zdaj
v Belgradu natiska s Cirilovimi čerkami peti del
„Golubice s cvetom knjižestva srbskog“
(golobica s cvetam pismenstva
serbskiga), ki bo z mnogoterimi, sosebno mikavnimi in
za vsaciga Slavena važnimi spisi olepšan, do
konca Velikiserpana na svitlo prišel. Naročivna
céna mu je 1 gold. sr. — G. G., ki se na imenovane
bukve naročiti želijo, naj rečeni naročivni dnar s
svojimi imeni k večim do 15. Velikiserpana t. l. do
bukvarja in izdajavca tih búkev g. Gróga
Vozaroviča v Belgrad, kjer se bodo bukve natisnile,
poslati potrudijo. Ker so v dopisu, ki smo ga pred
nekimi dnevi is Belgrada prijeli, častiti gospod
Šafárik, proſesor pri serbskimu učelišu v Belgradu,
sami te knige priporočili, ne gre dvomiti, de jih
bodo vsi tisti Slaviani z veseljem sprejeli, ki znajo v
Cirilovih čerkah brati.
Danaſhnimu liſtu je peti dél vinoréje perdjan.
_______________________________
Miſlim, de bo vſak rasumnomiſlezhi Şlavjan
to pravilo sa dobro ſposnal, ki eniga ali drusiga
pravopiſa priſtraſtno ne zhiſla in komur je v reſnizi
od ſerza, de ſe ljudſtvo isobrasi in oſrezhí.
Dr. Bleiweiſ, vrednik.
Novice gospodarskih, obrtniških in narodnih stvari…1862
Ime Slovan ali Slavjan pride po misli učenih od
slova, to je, besede, (s ktero so se eden druzega
razumeli, kakor Nemec od nemega (mutastega), to je
takega, ki ga Slovani niso razumeli), ali pa od stare boginje
Slave, ktero so predníki naši častili, in ktera se še
dandanašnji v nekterih narodnih pesmah v spomin jemlje in
čisla; ali pa tudi od slavni (imenitni), ker so si predniki
naši slavo zadobili; Slavak in Slovak, Slavjan (po
hrvaško, rusko in poljsko) in Slovan (po češko) je enako,
ravno tako Slovenec ali Slovinec. (O tem je pisal J. P.
Šafařik: „starožitnosti Slovanské“ in Jau Kollár:
„Slava bohynĕ.“)
__________________________________
Skratka, v tistih časih je bila zmešnjava popolna. Težko pa je to danes, postavljati na nove temelje. Tudi besedo Maribor so si izmislili in velja še danes.
http://nl.ijs.si/imp/nuk/dl/NUKP14041-1862.html#pb.004
Kva je zdej Frančki?
Dalmatinu in njegovim bralcem beseda tovariš ni delala nobenih problemov.
Na piru je še vedno zvezda.
Joj kako je življeje kruto z našimi častilci velikega vodje.
Ko bi fsaj Kozmus zabrisu tist njegov kladu ke do zlate medalje, fse v imenu free JJ.
🙁
Marijino vnebovzetje? . . . Kdo je že Marija?
Jansa je dobil 22 mescof zaporne. Kaksno je to sodisce?!?? To sploh ni pravicna obsodba, ce bi bla bi dobil nekaj let.