Predsedniku SDS Janezu Janši, ki na Dobu prestaja dveletno zaporno kazen v zadevi Patria in ki mu je državni zbor na današnji ustanovni seji potrdil mandat poslanca, bo omogočeno opravljanje delovnih obveznosti v državnem zboru tudi v prihodnje, so sporočili z Uprave RS za izvrševanje kazenskih sankcij. Janša se je udeležil tudi ustanovne seje.
Janša bo moral za vsak izhod iz zavoda sprožiti postopek in predložiti ustrezna dokazila, na podlagi katerih mu bo odobren časovno opredeljen namenski izhod. Upravičenost trajanja izhoda bo vodstvo zapora sproti preverjalo kot običajno. V času izhoda se je obsojeni dolžan ravnati skladno s splošnimi predpisi, so zapisali na upravi.
Za današnji dan ima dovolilnico do 20. ure, so na upravi povedali za STA.
V sporočilu za javnost pa še pojasnjujejo, da obsojencem lahko v primeru neodložljivih obveznosti odobrijo namenske izhode, ki niso pogojeni z zakonsko določenim deležem prestane kazni, po katerem ima obsojenec lahko ugodnosti. “V danem primeru gre za prakso, ki v ničemer ne odstopa od enake obravnave obsojencev,” so zapisali.
V zvezi z govorom Janše pred državnim zborom pa navajajo, da je skladno z 39. členom ustave vsem zagotovljena svoboda izražanja misli in govora. V upravi na podlagi dostopnih informacij ocenjujejo, “da obsojenec ni kršil predpisov, zato ni pravne podlage, po kateri bi zoper njega kakor koli ukrepali“.
Janša, ki se je današnje seje DZ udeležil brez spremstva pravosodnih policistov, je med prekinitvijo seje nagovoril protestnike iz Odbora 2014, ki so se zbrali v parku ob parlamentu. Sporočil jim je, naj vztrajajo, saj so oni množica, ki spreminja Slovenijo.
Potegnil je tudi vzporednice z Ukrajino in spomnil, da so tudi tam več mesecev vztrajali na trgu, preden se je režim zrušil.
Povezani članki: V DRŽAVNEM ZBORU POTRDILI MANDAT JANEZU JANŠI. Janša pred DZ: Hvala, ker vztrajate!
Lovro Šturm in Tone Jerovšek: Skladno z ustavo Janši mandata ni mogoče vzeti (sta/ured)
Udari Janša po teh rdečih nacistih.
JJ samo lustrirat je potrebno rdeče talibane, pa bo spet Slovenija postala demokratična država.
Frančki, ko se boste medsebojno potešili, malo počistit za seboj prosim.
Ta zadnji nej pa luč ugasne.
Res lep “državni funkcionar”(poslanec), ki bruha kri in žveplo po lastni državi, ki mu vse plačuje in ga hrani.
ja ali poznamo avtorje takšnih zakonov , ja sedaj bodo pa še glavni v
vladi.
Kar vsi zaporniki z Doba ga naj spremljajo v DZ, so tak vsi nedolžni.
Alan Ford-Slovenija.
zanimivo,kakšne nadimke si dajejo udbovci: klinček,kurček in podobne…
kmalu pride vaš čas. srečno,klinčki.
Ko pridemo mi na oblast jih zagotovo ne bo več.
JIJ=brajdiČ
JIJ=smrad
Lepo vam je JJ povedal danes pred DZ. Rdečkarji vaš čas se izteka!
dzi nu nje: ali ti sploh poznaš zakone? Očitno ne, ti mali boljševik. alias smrad!
glede na to da je plešasti v zaporu mu ne pripada poslanska plača………odbor 2014 mu bo dnevnice nakazoval s plastičnimi zamaški……….
le ebola lahko reši situacijo, kjer je našim rdečuhom nemoteno dovoljeno mori ti, klati, pljuvati, obsojati, zapirati drugače misleče…..
zakaj so naši rdečuhi vedno tako jezni in prepolni sovraštva do drugače mislečih? take it easy ……..še sreča , da nisem rodil rdečuh….
Skeptik pravi:
01. 08. 2014 at 18:16 Kar naj bo poslanec, pravi Miheljak v današnji Mladini. DZ mora zajemat čim več interesnih skupin v državi in po Miheljaku IJJ v eni osebi zastopa pravnomočno obsojene kriminalce, politične kverulante, ponarejevalce, lažnivce,…..
Sedaj bo pa IJJ moral spet tožit in izgubljat sodne spore, kajti vsaj oni dve o pravnomočno obsojenih in ponarejevalcih 100% veljata.
Vir Mladina 31 1.8.2014, stran 6
Svoboda JJ! Svoboda Sloveniji!
Ne bo jih mogel opravljati, ker se mu bo odvzel mandat.
V zakonu lepo piše ”mandat se poslancu nemudoma prekine v primeru, da JE pravnomočno obsojen”. Da je, da je, da je.
Torej: jasno, da se mu je danes mandat potrdil, to je tudi edino pravilno po zakonu. AMPAK: janez janša JE tudi danes še vedno pravnomočno obsojen. Torej se bodo držali zgolj tega osnovnega stavka (katerega desničarski mediji sicer želijo zmanipulirati, a ne jim verjeti-pojdite si ga sami prebrati na lastne oči) in to je to.
janez janša ne bo poslanec.
+ še nekaj: že iz moralnega vidika:
dandanes moraš skoraj za vsako službo priložiti potrdilo o nekaznovanosti.
Poslanec mora biti oseba najvišjih moralnih in etičnih vrednot, ki mora biti ZGLED vsem državljanom in državljankam.
Zato je JASNO, da poslanec ne more biti nekdo, ki je PRAVNOMOČNO OBSOJEN NA 2 LETI ZAPORA ZARADI JEMANJA PODKUPNINE.
PIKA.
@realist: ti si bedak. In to navadni bedak. Za to ne rabiš potrdila.
oki:
u to pa je nivo komunikacije – mi lahko sedaj tvoja vrhunska pamet še obrazloži zakaj bi temu bilo tako ? 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=O21Iq3jvfJM&feature=youtu.be
”Če bom pravnomočno obsojen, bom odstopil tisti trenutek”
”Če bom pravnomočno obsojen..”
IZ VSEH FUNKCIJ
”Če bom pravnomočno obsojen, se bom p..r-i=t,o-ž—i—L , bom šel na eu sodisce, vendar BOM ODSTOPIL IZ VSEH FUNKCIJ, če se bo to zgodilo”
http://www.youtube.com/watch?v=O21Iq3jvfJM&feature=youtu.be
zgoraj sem priložil video ko janša obljubi javno nekaj kar se danes ni držal:
”Če bom pravnomočno obsojen, bom odstopil tisti trenutek”
”Če bom pravnomočno obsojen, se bom p..r-i=t,o-ž—i—L , bom šel na eu sodisce, vendar BOM ODSTOPIL IZ VSEH FUNKCIJ, če se bo to zgodilo”
Torej poslanec ni funkcija?? 🙂
eee janša, spet si nagnusni lažnivec in še javno si se zlagal-dokaz pa bo vedno dostopen narodu.
JJ-SRAMOTA SLOVENIJE
zanima me kaj boste sedaj bele ovce rekle na ta video dokaz kjer janša govori (v bistvu se celo zaveže za) nekaj, dela pa drugo ?
čakam…
Trajnožareči desni-komunist JIJ v enem od prejšnjih sklicev DZ ni hodil na seje,pa bi moral.Ko pridemo mi na oblast bo moral vrniti denar,ki ga je za svoje nedelo prejemal.Seveda tudi z zakonitimi obrestmi vred.Tudi delovne dobe za nedelo ne bo imel priznane.
DOL Z UDBO-JANŠEVIZMOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volitve so NELEGITIMNE, izvoljeni poslanci so NELEGITIMNI.. Vse je nelegitimno , le ssds je legitimna?
Samo bedaki in konji…
Rdeckarji se krotovicijo. podli plan jim je spodletel. zdaj bo cmerar potopil se eno stranko potem se bodo pa zbudili brezposelni s titovko v kahli in stafeto v vitrini
Stranko,ki je v Nemčiji delovala na način,kot to v Sloveniji počnejo,
UDBO-JANŠEVIKI,so v Nemčiji prepovedali.
Nemški predsednik je pred časom izjavil,da so pri njih taki kot so pri nas UDBO-JANŠEVIKI,špindlerji.
Danes imamo: homoseksualce, metroseksualce, pornoseksualce,…
Jaz sem WCseksualec.
KRIMINALCI ZBERTE SE IN VODITE VLADO IZ DOBA!
Res je pravi zdrahar, če misli, da smo mi ukrajinci se zelo moti. Edino škoda je, da ni zima, pa bi se kmalu prenehali zbirati v njegovo podporo.
JANEZ JANŠA JE FAŠIST
le naši balkanski rdečuhi lahko spoštujejo balkansko udbaško kučanovo sodstvo, ki je dokazano nepošteno, mafijsko, ideološko pogojeno in deluje izrazito politično….le ebola lahko reši vse tole…..
Časi se spreminjajo.
Včasih je šel cesar nekam peš.
Cezar se pa pelje z avtom, ker ima jedilnico in sekret preveč narazen.
Na državne stroške se futra na Dobu, serje pa v parlamentu.
dzi, balkanski pokvarjeni rdečuhi bi ne smeli omenjati ne nemčije ne nobene druge zahodne države, ki jih vi tako sovražite…..vaše sanjske države so druge……..
kako to , da vi balkanski rdečuhi imate toliko časa za pljuvanje po drugače mislečih….a ste vsi brezposelni? lenuhi gotovo…….
..to je začetek konca totalitarnega režima, ki ga še vedno pooseblja starii beloglavi strah. kmalu bo prišla resnica na dan takrat se bodo polagali računi za to, da so uničili trenutno najsposobnejšega politika v naši državi. dol s partijo in vladavino ZKS.
Na Dobu so samo najsposobnejši Slovenci. Nekaj s spiska najsposobnejših jih še manjka, a upajmo, da bodo tudi on kmalu tam.
namesto vlade v senci, bomo imeli vlado iz Doba. No, tudi to je nekaj.
tandatrui, ok, smo razumeli, da divje sovražiš ĐĐ in da staviš na kučanove.
ok . sedaj pa : kaj drugega, kaj novega, ali lahko?
tandatrui, ok, smo razumeli, da divje sovražiš ĐĐ in da staviš na kučanove.
ok . sedaj pa : kaj drugega, kaj novega? kakšna nova misel?
Še vedno čakam…
V zvezi z govorom Janše pred državnim zborom pa navajajo, da je skladno z 39. členom ustave vsem zagotovljena svoboda izražanja misli in govora.
_______________________________
mene pa ne postijo na politikosu objavit nič…če se najavim kot…
–runkl
–punkl
–bumbar
STRPNI, zakaj, če pa jas ĐĐ nea sovražim. Samo njegof vernik nisn
…ja…pa še “kreten” se tut nea smem potpisat. Pa po računalniško krohotat…ROFL… 🙁
STRPNI, zakaj, če pa je demokracija
Kje se lahko pritožim, Kaloh, da so mi kršene ustavne pravice?
http://www.youtube.com/watch?v=O21Iq3jvfJM&feature=youtu.be
zgoraj sem priložil video ko janša obljubi javno nekaj kar se danes ni držal:
”Če bom pravnomočno obsojen, bom odstopil tisti trenutek”
”Če bom pravnomočno obsojen, se bom p..r-i=t,o-ž—i—L , bom šel na eu sodisce, vendar BOM ODSTOPIL IZ VSEH FUNKCIJ, če se bo to zgodilo”
Torej poslanec ni funkcija??
eee janša, spet si nagnusni lažnivec in še javno si se zlagal-dokaz pa bo vedno dostopen narodu.
JJ-SRAMOTA SLOVENIJE
Realist
Za vas, ki imate balkanske korenine, Janša ne pomeni isto kot nam Slovencem.
baubau pravi:
02. 08. 2014 at 06:25
Realist
Za vas, ki imate balkanske korenine, Janša ne pomeni isto kot nam Slovencem.
___
Sej sm vam reku, da si ga dam pelte.
Pa na vrt si ga postavte.
😛
Edini “politični” zapornik na svetu, ki ga iz zapora na državne stroške vozijo glasovat v parlament. Kako to, da se Amnesty International še ni zavzela zanj? A njegovim privržencem še ni proradilo, da zaradi zapora sploh ni nizključen iz političnega odločanja in da torej sploh ni “politični” zapornik?
Zvečer je pa imel čas do 20h, je bilo najbrž dovolj časa za j*jca izpraznit v kakšnem motelu.
@Miran, a velja, če si ga peljejo domov v žari?
Frančki, kaj pa v primeru še ene ka.zni nad 6 mesecev, a pol bo pa izgubu mandat? Al boste izumili, da ne velja prenehanje man.data, ker se kri.vda nanaša na dogodek pred nastopom man.data?
ebola pravi:
01. 08. 2014 at 22:05
kako to , da vi balkanski rdečuhi imate toliko časa za pljuvanje po drugače mislečih….a ste vsi brezposelni? lenuhi gotovo…….
Si mislila na janeza ko cel dan lenari in twita?
Miran
Sej sm vam reku, da si ga dam pelte.
Pa na vrt si ga postavte.
Ponavljaš se kot koledar
Si kaj ponosen, da imaš na svoji ideološki strani komentatorje tipa moroStar?
Nekaj branja
POZOR ni za intelektualno inferiorne (manjka jim veliko predznanja). Znanje bratov Marx in Engelsa, Kardelja je pri tem prej ovira kot pametna osnova!
http://www.reporter.si/axel-kaiser-svoboda-je-morala-pasti-na-plodna-tla-v-ameriki-da-je-lahko-zavzela-svet/26340
Če vsi strokovnjaki pravijo da je okroglo in temu nihče ne oporeka potem je to res okroglo!
Će vsi pravni strokovnjaki raztrgajo obtožnico in obsodbo potem jim moramo verjeti!
komiji, slisim da je kumrovec naprodaj. to je odlicna priloznost, sposodite si se par miljard evrekov in nalozte v prihodnost ::))
@baubau, spoštovanja vredno zavedanje in ponos biti Slovenec. A levaki smo pa sami čefurji? Deklariranje je lepa obleka, odvisno je pa, če jo znaš nositi. Saj vsi vemo, katera parola nam je naredila največ gospodarske in škode nasploh: ”nacionalni interes”.
moroStar
@baubau, spoštovanja vredno zavedanje in ponos biti Slovenec. A levaki smo pa sami čefurji?
Še mnogo slabši.
Daj malo obrazloži, da ne bo izpadlo na neznamem, na neznani…
http://strovsmarko.blogspot.com/
@Če…a je to tisti Štrous ko je reko…Janša nas reže kot salamo? Če je, potem mu je fčasih kaj verjeti. Ampak, naj si tudi malo pogleda toti link:
http://www.whale.to/b/bacque1.html
pa ja kar mislite si podrepniki jajoglavega obsojenca janezka boste videli ako bo vaš jajoglavi vodja že na prvi naslednji seji odletel kot je dolg in širok nazaj na dob brez poslanskega mandata ker za drugam ni kot za arest ne pa v parlament odletel bo z 69 glasov proti 21
spomnimo se kako so zgornji podivjani zverinski balkanski rdečuhi v primeru kangler tulili, pljuvali, krulili bruhali sovraštvo in ustrahovali vse naokoli – še dobro ,da tokrat niso klali in morili kot je v njihovi kulturi in civilizaciji………spomnimo se le tega………
in kot smo mi napovedali, kangler je za neko malo neumnost moral čez vse to……mafijakovič pa za 1000 krat bolj sporna dejanja pa še vedno nemoteno na njegovem mestu…….spomnite se le tega kot pomislite na slovenistan………
Približni povzetek komentarja v Mladini:
Če bi ti, imenujmo jih ‘predstavniki ljudstva’, imeli vsaj kanček morale, bi vsi skupaj šli iz parlamenta, ko vstopi Janez Janša. Ko poslušaš kriminalca ali si z njim v družbi, mu daješ legitimiteto. Ali ste to vedeli, ‘spoštovani’ poslanci? Zato kar ostanite zvesti sebi in uživajte v imenitni družbi, saj druge niste vredni…
realist, vsak , čisto vsak, ki udari po tvoji mafijski balkanski legalizirani zverinski rdeči mafiji ima vso mojo podporo…..lahko ga pljuvate, lahko ga zmerjati, pretvarjate lahko lažete lahko krulite…..in vendar ostajate to kar ste, le opranogalvi nestrpno oslepljenu podporniki legalizirane balkanske zverinske rdeće MAFIJE…….
moro, a zato ker tvoje balkansko mafijsko kučanovo sodstvo nekaj po bauconovo odloči, naj bi drugače misleči to spoštovali ali upoštevali….ajde brate….
baucon v OBVEZNEM priročniku za tvoje komaj vzgajajpče se rdeče sodnike leta 1978: “Kazensko pravo je najprej sredstvo za obvarovanje obstoječe družbene ureditve. V tem smislu je kazensko pravo ‘sredstvo za zatiranje in za sistematičen boj proti določenemu delu prebivalstva, torej za boj proti razredu, ki se zaradi svojih drugačnih pogledov upira celovitosti obstoječe družbene ureditve ali njenim sestavnim delom.«
ta mentaliteta in ta vzgoja se še ni spremnila pri večini …….ampak konec konec baucon je še vedno tam….
upam, le da sds in nsi končno spoznata, da morata BOJKOTIRATI tako enoumno mafijsko rdečo državo kot je slovenistan…..50% jih ni šlo na volitve….kar je zelo dober rezultat:
zato PONOVNO ponavljam za župana mafijankovičev drugače misleči bi morali boikotirati volitve, če nimajo istih možnosti in pravic kot kučanovi rdeči mafijači…..in ker jih ne bodo imeli : BOJKOT……naj se balkanski rdečuhi gonijo le med njimi….
baubau pravi:
02. 08. 2014 at 09:13
Miran
Sej sm vam reku, da si ga dam pelte.
Pa na vrt si ga postavte.
Ponavljaš se kot koledar
Si kaj ponosen, da imaš na svoji ideološki strani komentatorje tipa moroStar?
___
Za vas je moro možganski trust.
🙂
hvala , hvala in še enkrat hvala, da se nisem rodil, opranoglav in vedno podijvan in nagonski balkanski rdečuh—–res hvala……..
Miran
Za vas je moro možganski trust.
Glede na definicijo trusta, je moro lastnik večjega števila glav.
še enkrat za vse opranoglave bele,podivjane in nagonske domobranske svije:
JJ delovnih obveznosti ne bo mogel opravljati iz DZ, ker se mu bo odvzel mandat.
V zakonu lepo piše ”mandat se poslancu nemudoma prekine v primeru, da JE pravnomočno obsojen”. Da JE, da JE, da JE!!!
Torej: jasno, da se mu je včeraj mandat potrdil, to je tudi edino pravilno po zakonu. AMPAK: janez janša JE bil tako včeraj, kot JE tudi danes še vedno pravnomočno obsojen. Torej se bodo držali zgolj tega osnovnega stavka (katerega desničarski mediji sicer želijo zmanipulirati, a ne jim verjeti-pojdite si ga sami prebrati na lastne oči) in to je to.
janez janša ne bo poslanec.
http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/video-kako-so-jansevi-privrzenci-obracunali-z-novinarjem
eko vas opice :
http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/video-kako-so-jansevi-privrzenci-obracunali-z-novinarjem
čeprav bog ne obstaja in temu primerno nisem veren, bom sedaj uporabil frazo: HVALA BOGU, da ljudje, ki jih podpirajo take opice niste in nikoli več ne boste prišle na oblast
Sicer nisn čito kaj je blesavi ebola piso anpak sigurno nekaj, da on ni rdečuh. Kot da bi komu to kaj pomenlo. Je pa fajn videt njegove zapise, ker pol se ziher sekira…hahahahahahahaaa. Samo to šteje in nič drugega.
HVALA BOGU, da ljudje, ki jih podpirajo take opice niste in nikoli več ne boste prišle na oblast
In to ebolo najbol boli, ker se tega zaveda…hahahahahaha
ima Boga…hahahahahaha
bravo realist…to je pravi link, da se vidi kaki primitivci so ebola in somišleniki. To bi morali dat na fse medije in ponavljat v nedogled
Kaj ni obsojencem prepovedano javno nastopanje! In vzporednice z Ukrajino, mar kliče k nasilju?
Ima pa eno težavo, tam je bilo ca pol pol, pri nas pa nas je 90 % PROTI DOMOSRANSKI SEKTI S KRIMINALCEM NA ČELU !!! Naj gre že sedet in prosimzs odklop twiterja, da bo nehal srat po državi,pra.sec pokvarjen
Hej leve opice
Vaši kremplji ne dosežejo vrhovnega sodišča.
baubau, poglej si videjo…se prepoznaš???
http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/video-kako-so-jansevi-privrzenci-obracunali-z-novinarjem
Črnač je naprej reko A in potem nam govoro, da smo narobe razumeli. Da A ni A ampak B. Da smo fukjeni. Zamislite si normalni ljudje, kaj bi lahko pričakovali od nasilnežev v videu. Kdo od normalnih bi volil takšne brejvike
b
Ne dramatiziraj. Ko se gre za vaše r-iti moralizirate in iz nekaj naglas izrečenih besed naredite kriminalko. Mislim, da ste vsi drugi bolj presenečeni nad tem verbalnim nastopom, kot na RTV.
ni čudno , da za čisto vsakega našega vedno zverinskega, podivjanega in opranoiglavega balkanskega rdečuha je belorusija najbolj pravna in poštena država v evropi…. za rdeče realistične podgane pa mora biti težko sprejeti, da je morala po burek ali sirček v evropo in nato, da celo v ukrajini ni več pijanih podivjanih sovjetskih mafijačev na oblasti in da celo hamas dobiva po pič ki……res mora biti prav besna tale naša rdeča realistična podgana….ki celo v legaliziranem kurčanovem mafijskem pisralcu vidi že novinarja
@baubau, imaš moje soglasje do svojega ‘prav’, ampak izrazi ga kulturno. Tvoj način komuniciranja je podoben podganjemu spevu, ko ji voda teče v grlo.
@baubau…dramatizira ebola!!! 😀 😀 😀
realist, sedaj pa k tebi nestrpni in podivjani balkanski rdečuh. tvoj zverinski, morilski mafijski kučanov klan bo lahko totalitarno izrabil državne mafijske organe, da uteši tvojo stalinistično željo po krvi drugače mislečega…..posebno sedaj, ko je zlezlo v parlament nekaj najbolj zverinskih združenih stalinistov …..in vednar, težava je v tem, da je tvoj slovenistan v evropi, in čisto vsega kar si vi , rdeče podivjane zverine, ni mogoče početi………
ali kanglerju se boš oprostil? ne, mar ne?…balkanska ali sovjetska ideološka blaznost nima meja, mar ne? ali mu bo tvoja rdeča MAFIJA to kar mu je vzela? ne , mar ne?….taki ste in boste ostali, partijsko udbanizirani balkanski rdečuhi……
baubau pravi:
02. 08. 2014 at 16:22
______________________________________
b
. Mislim, da ste vsi drugi bolj presenečeni nad tem verbalnim nastopom, kot na RTV.
______________________________________
Kdo ve zakaj me ne čudi, da ti nisi presenečen
@blesavi ebola…Kanglar je bil moj soset v Zimici 74. Kaj boš ti meni govoro o njemu?
mogoče pa se je tebi zdela njegova cena za bale sena…primerna. Tu maš en link, da vidiš za kako tele se zavzemaš
http://www.youtube.com/watch?v=5fR_TcYIDfs
http://www.youtube.com/watch?v=EJg_SRGuSRc
generalka za proteste
stalinistični balkanski rdečuh pravi, da mi ne bomo nikoli prišli na oblast?….hahahahahahahahahaha…ajde rdeči podivjani stalinist, slovenija je v evropi in 75% zakonov se tam odloči……tam pa balkanski zverinski stalinistični rdečuhi NISO , NE IN NIKOLI NE BODO ODLOČALI NIČ, toliko manj pa ne bodo nikoli prišli na oblast……
realist, ti si pač balkanski zafrustrirani rdečuh, ki , ker v evropi manj kot miš, se v mafijakovini dela rdeči zverinski kruleči tiger…..hahahahahha..kako je kaj v donetsku , pa s hamasom? hahahaha
@ebola…ti pa se delaš…kao da nisi
hahahahahaaaahahahahahahahahahaaaa
http://www.dnevnik.si/slovenija/ustanovna-seja-dz-na-svoja-mesta-bo-sedlo-64-novih-poslancev
Še začelo se ni pa je Tanko že afne guncal.
Škoda da ni Grosa, da bi mu prinesel banane.
da bereš udbodnevnik in mu celo verjameš….kako čudno za opranoglavega balkanskega rdečuha……res neverjetno, kdo bi si mislil…..
moroStar
@baubau, imaš moje soglasje do svojega ‘prav’, ampak izrazi ga kulturno. Tvoj način komuniciranja je podoben podganjemu spevu, ko ji voda teče v grlo.
02. 08. 2014 at 08:05
@Miran, a velja, če si ga peljejo domov v žari?
Tole si napisal ti, meni pa nekaj nabijaš o kulturnem komuniciranju.
v donestsku so pravoslavni rdeči sovjeti javno priznali, da so PAČ BREZ VEČJIH TEŽAV MORALI IZVENSODNO KLATI………..kako čudno mar ne….in te zverine podpirajo napi balknaski rdečuhi…..(koliko so jih zaklali v zadnjih mesecih ne bomo NIKOLI izvedeli, njihovi sodniki pa jih bodo itak ščitili……..)
zanimivo, kako rad je jj po sejah, da malo zadiha sveži zrak in to celo do 8h. zakon, i tata bi. futr, net, twitr.
leta 2009 je bil najmanjkrat viden v parlamentu.
manjkal je na 28 sejah od 31tih.
spoštovanja vreden rekord.
jeseni prideta na Dob še šrot pa i.b.,
prava čaga bo. ;-
mokre sanje podivjanih mafijski balkanskih rdečuhov….zakaj že? ker sta zatajila kučanov udbaški in zverinski klan in se pogovarjala z osovraženim? za balkanska udbaška kučanova sodišča več kot dovolj – tudi za medijsko diskreditacijo – za evreopska premalo…….
polito olje, dokler morilska mafijaška rdeča zverina iz murgelj ne bo v zaporu slovenistanska sodišča so verodostojna le za vas opranoglave balkanske rdečuhe….
Sorči, Baubau, kiksnil sem. Tisto bi moral poslati na @ebolo. Se pa strinjam, da tudi moja o žari ni bila na mestu.
Tole je pa za leve in desne:
https://www.youtube.com/watch?v=AbR5bB5YF9U
Da bo naša nova vlada popon zbor komedijantov in bleferjev poleg Korla in šivilje manjka še Luka Mesec in njegovi “intelektualci”. Cerar nestrpno čaka njegovo vrnitev iz zibelke gnilega kapitalizma New Yorka. Kot je neuradno slišati tovariš Luka organizira vstajo lenuhov in brezdelnežev v velikem jabolku.
Rdeče ovce lobotomirane in ostrižene, vsake 4 leta si izberete nove pse ovčarje, ki vas vodijo na pašnike socializma. Leta 2008 Psa Boruta in Gregorja s psico Katarino. Je zmanjkalo paše in leta 2011 ste izbrali
psa ovčarja Zokija, ki pa vas je popeljal v Saharo, potem ste izbrali šiviljo.
Ta pa se je z lažnivimi obljubami hotela popeljati kar v klavnico. Saj je kar v redu, če si tega želite, škoda pa je da moramo pošteni Slovenci trpeti zaradi vaših bolnih možganov.
Bodoći predsednik vlade besediči bedarije, ki jih lahko prodaja samo lobotomiranim Slovenceljnom. Prvo kar bo naredil je PRAVNA DRŽAVA, venomer poudarja. Cerar ali ste padli iz lune!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kot sam pravi je zadnjih 20 let ustvarjal soustvarjal zakone in svetoval kakšne zakone potrebujemo. Za vsako uro “del” je zahteval 150.-€. To pomeni da je samo v treh urah ustvarjanja skrpucal zaslužil mesečno plačo snažilke. SAMO V 3 URAH!!!!!!!!!!!! In sedaj on nakjlada da bo ustvaril pravno državo, ki po njegovem mnenju danes ni. Ustvarjal je takšne zakone, ki si jih vsak pravnik razlaga po svoje; en zakon tri mnenja.
Pa še nekaj bi pričakoval od tega “pravičneža”. Zakaj se ne izjasni glede
Janševe sodbe? Seveda se ne bo ker je dvoličnež in oportunist kot je bila tudi njegova mama Zdenka Cerar.
Edina rešitev v današnjih časih je SMC+SDS+NSI!Vse ostalo je KATASTROFA!Ni najboljša rešitev,ampak gre se za SLOVENIJO!
Nekateri se res jokajo za JJom , kot je napovedal Cukljati.
Pa še zdaj ne raumejo kaj in koga podpirajo
Tantadrui, imaš IQ na stzopnji zlate ribice. Smatraj to kot kompliment.
Če vlada SMC ne bo uspela, boš na naslednjih volitvah lahko volil Luko Meseca, če te ta ne bo prepričal gremo jovo na novo: Pahor,Golobič, Kresal, nato Zoki, nato Alenka in Virant. Kardelj je rekel: škoda, imel sem še veliko idej, krava pa je crknila. Me pa res zanima primerjava tvojega
IQ s paramecijem. Te kdaj boli glava? Dvokompanjone.mim, ker je prazna. Velja tudi
za tvoje kompanjone.
tralala pravi:
02. 08. 2014 at 22:48
______________________________
.
.
Dvokompanjone.mim, ker je prazna. Velja tudi
za tvoje kompanjone.
______________________________
Negdo, ki objavi tako skropocalo brez smisla…pametuje o IQ
To je lahko samo kaki glanckofov verski fanatik
Ta parlament je res ladja norcev, ni mi jasno kaj si o teh otrokih socializma misli normalna evropa.
mavricni spekter od bolsevikov, upokojenskega ceha, do pro-podjetnikov bodo zdaj gradili program ki bazira na sovrastvu do janse in klenih slovencev.
ta drzava mora it po gobe saj nimajo tri ciste.
realist: ja cisto prav so mu povedali. Ta novinar je navaden oportunisticni gnus ki se pase na tuji nesreci. murgelski hlapec in zajedalec demokracije.
RTV pa podpira murgeljski rezim, sej to je zdaj napisano ze na zidu, vam ne rabjo protestanti razlagat.
Sovrastvo do janse pa si do neke mere lahko racionaliziram tako, da je za balkanske rdecuhe, komunisticne aparatcike in ostalo jugonostalgicno golazen, pac jansa kriv da je razpadla jugoslavija.
ni jim jasno da je jugoslavija razpadla ker je bila trula od zunaj in znotraj in zdej napadajo postarja ki jim je serviral novico..
Demi Zen pravi:
03. 08. 2014 at 01:59
RTV pa podpira murgeljski rezim, sej to je zdaj napisano ze na zidu, vam ne rabjo protestanti razlagat.
____
Kaj pa imajo protestanti s tem ?
Zakaj pa ne pravoslavci ?
😉
b pravi:
02. 08. 2014 at 23:18
tralala pravi:
02. 08. 2014 at 22:48
______________________________
.
.
Dvokompanjone.mim, ker je prazna. Velja tudi
za tvoje kompanjone.
______________________________
Negdo, ki objavi tako skropocalo brez smisla…pametuje o IQ
To je lahko samo kaki glanckofov verski fanatik
_____________
Ko bi vsaj narisal, če že povedati ne zna.
🙁
b in Miran, repliciral vama bom šele tedaj ko bosta obvladala slovensko slovnico, paramecija bedasta.
moroStar pravi:
02. 08. 2014 at 18:31
Sorči, Baubau, kiksnil sem. Tisto bi moral poslati na @ebolo. Se pa strinjam, da tudi moja o žari ni bila na mestu.
Tole je pa za leve in desne:
https://www.youtube.com/watch?v=AbR5bB5YF9U
HAHAHAHA…najbolj mafijsko zvesti balkanski kučanovi zverinski STALINISTI…..prepolni demagogije in stalističnega populizma…….. TA “NAJKLJUČNI” GOVOREC v tej udbaški zverisnki balkanski udbaški MAFIJSKI KUČANOVI ODDAJI , KI JO VODI NOTORIČNI KUČANOV PODIVJANI in skrajno nestrpni PLJUVAČ, je POLITIČNO ZELO ZELO ZELO ZELO AKTIVEN in se mafijsko skriva za oddajo, da zaženja propragando za še enega kučanovega mafijskega rdečuha (kučana ta mafijski demagoški , retardirani lažnivi rdečuh seveda ne omenja kot pokvarjene politike…….svi nja…, in to pljuvanje je bilo takrat seveda zelo uprabno, da se je odstranila janševa vlada z kućanovo rdečo mafijsko plagiatorko……..oddaja je zelo jasno mafijsko profilirana, posebno če jo analiziraš iz današnjega zornega kota, mislim, da je vsakemu, ki ima le malo razuma, da je cel KLIC POLITIČNO, MAFIJSKO ŽE VNAPREJ PRIPRAVLJEN ….in se ga preko bande 571 širi nestrpno med opranoglave balkanistance…….ki so, kot vedno, seveda totalno nasedli tej rdeči demagoški, populistični , neracionalni PROPAGANDI…….
morostar, dokler ne boste vi rdeči balkanistanci razumeli, kaj vsega je sposobna vaša kučanova mafijska rdeča nomenklatura stor iti , da ostane nemoteno in sodno nedotakljivo na oblasti ne bo napredka……res ste rdečuhi pravi reatrdiranci in nesposobni racionalnega in samostojnega razmišlja . res ste DOKAZANO omejeni…..
tako, da morostar, a res nisi sposoben (če ne takoj, kot normlani) vsaj sedaj razumeti, da je tvoj KLIC navadna mafijsko vodena ideološko/politična PROPAGANDA za rdeči klan?….a res nisi sposoben kaj tako enostavnega?
joj kako ste omejeni balkanski rdečuhi….res omjeni v vaši opranoglavosti in “nadbrihtnosti”…ni zastojn balkna balkan…
tralala pravi:
03. 08. 2014 at 09:10
b in Miran, repliciral vama bom šele tedaj ko bosta obvladala slovensko slovnico, paramecija bedasta.
——————————————————
Bolje je tebi, @tralala, da brez zmotnjave Boga častiš in pripravljaš za srečno smrt.
Uživaj zdrave zeli in korenince, žejo pa gasi z mrzlo studenčnico.
Ob tej hrani in pijači bodeš živel, pobožni puščavnik, veliko let v zdravju in veselju.
Rdečim lobotomiranim ovcam Cerar obljublja vzpostavitev pravne države.
Cerar je en tistih, ki so nam 20 let ustvarjali NEPRAVNO DRŽAVO.Halo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kohl obljublja penzionistom regres in boljše penzije. Boril se bom z vsemi petimi za dosego tega cilja, ko pa ugotovi, da lahko v Bruslju zasluči milijon € v petih letih je takoj pripravljen zapustiti uboge penzioniste. Namesto, da bi šivilja postala kot zelo sposoben kader
v Sloveniji, tudi ona hoče v Bruselj. Čudovito.
Luka Mesec se zaveda, da je bedastih Slovencljnov na tisoče ter jim obljublja socialistični raj brez dela. Denar bo rastel na drevesih, dolgov tujini pa ne bomo vrnili. Kaj nam pa morejo. Bravo Luka, ti si naš heroj,
novi Tito, naše upanje v svetlo bodočnost.
Židan kot pravi komunist bi stopiral privatizacijo in takoj na račun tega
pridobi glasove bedakov in seveda tudi glasove tistih državnih managerjev, ki kradejo po državnih podjetjih. Bravo Židan, saj bo tudi za vaše kakšen priboljšek od tega državnega kolača oziroma samopostrežbe.
ebola: jaz ne vem kaj je s tem folkom, po mojem so v transu, da nasedejo temu rdecuharskemu vstajniki ki jih pumpa po radiju.
Sej nihce nikogar ni silil v evropo niti noben nikomur ne tlaci evrov v goltanec.. ne razumem na koga se jezijo? sposodil so si 100 Mlrd evrov zdej pa bentijo. ta folk ne mora bit normalen?
ne vem a ne razumejo funkcijo denarja in bancnistva? islandija? indija koromandija sej ta folk ni normalen?
tej rdecuhi se delajo telebane a so cel cas kradli in sebi tlacili v zep javni denar, zdej je pa kao nemcija kriva, da manjka v bankah. ja bravo res..
Zdej seve kaj je taktika te ljublanske komunajzerske smetane; molzti provinco dokler ne pocrkajo. vmes pa odpisovat dolgove lj podjetjem..
nabijati davke tako da se se vec stece v lj.. tisti ki je doma s province(beri ne-lj) in voli rdece vole in njihove krscanske satelite, ta je zame popolnoma retardiran ali pa nepismen.
sej je vse popolnoma jasno…
te volitve so NELEGITIMNE, POSLANCI SO NELEGITIMNI.
EDINO PRAVILNO: NELEGITIMNO izvoljenJanša bo NELEGITIMNE delovne obveznosti v NELEGITIMNEM DZ lahko opravljal tudi v prihodnje
Ne pozabimo. Te volitve so NELEGITIMNE!
“Poslanci ne bodo prevzeli nikakršnih funkcij, vendar mandatov ne bodo vrnili. Državljane pozivamo na mirno in odločno državljansko nepokorščino,” pravi Zvone Černač
Ponosni DEMOKRATI niso in ne morejo biti fašisti in diktatorji
Druga zgodba pa so levi fašisti, ki so po definiciji slabši od najslabših diktatur
Vedno pridejo na oblast kot vojaška hunta in nikoli ne dovolijo demokratične volitve!
Lep primer je Rusija, kjer imajo na oblasti 4 stranke pa nič opozicije. Na čelu pa polkovnik KGB
Koliko strank pa je pri nas, ki so vse medijsko podprte z mediji, ki jih obvladujejo prebarvani in preimenovani neokomunisti!
tralala pravi:
03. 08. 2014 at 09:10
b in Miran, repliciral vama bom šele tedaj ko bosta obvladala slovensko slovnico, paramecija bedasta.
____
Joj kaj se sekiram.
Podnevi ne spim zaradi tega.
Bolsevik Mesec vam bo bral uspavanke iz Komunisticnega manifesta, ko jugonostalgiki zadrnjohate vam jo pac s poslanskimi placami popihal v new york v gnil kapitalizem lol..
za vas rdece tepcke je to pac neizbezen scenarij..
@Miran…orginal… 🙂
…zdaj sma ga šele najebala… 😀 😀
@Demi…
…zajemi sapo…
Miran, nemogoče je da podnevi ne moreš spati, saj tebi in tebi enakim
denar zagotavlja raja iz realnega sektorja, ki dela za 500€ na mesec. Kar mirno spi ponoči in podnevi. Tvoji levakarji te bodo oskrbeli, da ti ne bo treba delati.
@tralala… je mogoče, je! Nehaj pisat bedarije, pa boš vido… 😀
EDINO PRAVILNO: Janša bo delovne obveznosti v DZ lahko opravljal tudi v prihodnje
I——————————-
In zakaj naj bi bilo to edino pravilno, da nas zaporniki in pravnomočni kriminalci vodijo.
zakaj pa to no bilo edino pravilno pri Prjatlu ?
Lezi lebac da te Miran jede. B bi se pa pridružil. Luka izpolni jima to željo, saj kar želiš sebi, zaželi in izpolni tudi svojim somišljenikom.
Luka Mesec je direktor instituta za mednarodna delavska gibanja, ki je bogato plačan iz našega denarja, delavcev iz proizvodnje, ki se mučijo za 500€ na mesec. Trenutno je Luka Mesec v zibelki neokolonizma New Yorku ter proučuje kako bi zrušil kapitalizem. V Pjongjangu mu bodo podelili najvišje državno odlikovanje Rdeča zarja.
b, saj vidim. Vidim dve budali, tebe in Mirana.
Tralala: sej miranu se je lebac ze ulegel, saj je na drzavni dojki, zato pa tera rdeco mantro, iz cistega oportunizma namrec..
Načelo legitimnosti
Načelo legitimnosti pomeni predvsem stopnjo sprejemanja volilnega sistema za svojega. Volivci naj bi dejansko razumeli, kakšna je pot od glasovanja do izvolitve kandidata in to pretvorbo glasov v mandate sprejeli kot logično posledico svoje odločitve. V volitve naj bi volivci verjeli, imeli naj bi občutek, da na volitvah sodelujejo, da je njihov glas pomemben, da prispeva k izvolitvi in s tem k legitimnosti izvoljene oblasti. Če tega tako ne čuti pomemben del volilnega telesa, je legitimnost volitev lahko zelo načeta, kljub temu, da so morda povsem
zakonito izvedene.
Zato je izjemno pomembno, da volilni sistem intimno sprejemajo kot pravičen in nesporen ne le volilci, ampak tudi politične stranke. Načenjanje dvoma o legitimnosti volitev je zagotovo zelo nevarna igra z demokracijo, saj nepriznavanje volilnih izidov ali volilnega sistema ruši
same temelje zgradbe, na kateri počiva država.
VPRAŠANJE v razmislek
ALI bi bile volitve poštene in tako legitimne. če bi mesec pred voliotvami zaprli MIRA CERARJA?
Kopiram s FB nepravilnosti Uprave RS za izvrševanje kazenskih sankcij in JJ
http://n.twitlonger.com/show/n_1s2s2nb
Čakam na desne bele opice kako boste to argumentacijsko opravičili.
@če :
Bi bile, če bi bil tudi miro cerar PRAVNOMOČNO OBSOJEN jemanja podkupnine davkoplačevalskega denarja pri nakupu oklepnikov Patria.
joj kako ste divje glavni zverinski balkanski rdeči stalinisti……….dokažite kakšne zverine ste, kakšna populistična smrdeča drhal ste……..ajde rdeči brati….krulite, tulite, svi njajte vse naokrg ………
moteče mar ne, da obstajajo tudi drugače misleči in ni vse enoumno rdeče kot v sovjetskih mafijskih državah……
mesec ali ne mesec,v vi imate v krvi klanje drugače mislečih……vi ste produk ideološke balkanske ali sovjetkse morilske rdče zverinskosti…
Realist: dobro da je slovenija v evropi kjer pravo in demokracijo razumejo, sicer bi se ta mala drzavica hitro spremenila v boljseviski raj..
Jansa ne hodi na zasedanja zaradi sebe ampak zato ker bi sicer bile krsene ustavne pravice tistim ki so zanj kot svojega volili – kljub pravnomocni sodbi.. njihove pravice ( volilcev ki niso zaporniki) bi sicer bile krsene , ampak to je za rdeca teleta vajena beloruskih metod ze visoka matematika..
kadarkoli prideti vi na oblast tam se preliva krvi……….vedno in povsod…..vaša politična vizija temelji na sovraštvu, lažeh in sistematičnem preganjanju drugače mislečih _ belorusija, rusija, moldova itd. itd……trenutno to počenjate preko medijev in komentarjev……ampak vi , drage balkanske rdeče zverine imate na našo srečo hudi težavi…..evropska unija in nato……..pa na srečo še ZDA…..tako, da lahko pljuvate, zapirate, krulite, medijsko preganjate….in vendar vaša največje sanje – legalizirano klanje drugače mislečih – vam ni dopuščeno…….in to je najvažnejše…….
Za tiste, ki me ne razumete . Google translate:
https://www.youtube.com/watch?v=gROO7xSTxfY
Realist, da boš lažje razumel, ker vidim da si umsko podhranjen.
Sodnik za prekrške ti pošlje kazen za prekoračitev hitrosti vožnje na neznanem kraju, ob neugotovljenem času, z neznanim vozilom, z neznano prekoračitvijo hitrosti. Kako se boš zagovarjal, daj nam razloži, seveda če sploh razumeš vprašanje.
nikol mi nebo jasno, če ebola nagovarja nas razumne al prepričuje jajčobane, da nebi keri začel sločajno razmišlat z svojo glavo
ebola, s tem ko primerjaš oslička z rdečimi ovcami pravzaprav žališ rigajočega sivčka.
@tralala
Slučajno sem v Patrikovem košu za smeti našel kopijo sporočila moji ženi Ivanki, s katerim se ji zahvaljuje za vse skupaj prebite urice v postelji, ter zahvalo moje žene Patriku za čudovite seksualne položaje… Ljubljeno ženo Ivanko sem doma kar direktno povprašal o teh prijetnih uricah in njeni zahvali, pa mi je odgovorila, da s tem nima nič, ter da Patrika pozna samo s slik. Rekla je, naj ji povem točen kraj, čas in spolni položaj, da se bo – sploh mogla braniti. Bil sem togoten, zato sem v službi sodelavca Patrika vprašal, kaj se dogaja, pa mi je odgovoril, da je v odnosih z veliko ženskami. Vprašal sem tudi pravnika Lobeta in odvetnika Tomaža, pa sta mi oba zatrdila, da varanja v tem primeru ni, ker ni znan kraj, ni znan čas in ni znan način njunega spolnega akta. Podučila, sta me tudi, da so govorice in najdene kopije medsebojnih zahval za seksualne stike, le posredni dokaz. Pridobiti da morem, direktne dokaze. Sicer so na spletu zakrožile tudi sumljive fotografije, vendar sta me oba odvetnika podučila, da so posnete nezakonito in da zato ne dokazujejo nič. Ravno nasprotno, torej, da se ni zgodilo nič. Ker videoposnetka ni, priznanja žene in sodelavca tudi ne, sem ves zadovoljen ugotovil, da me žena ne vara. Razmišljam, kako naj se ji – opravičim.
b, glede na tvoje znanje slovenščine bi sodil, da si po končani pomožni šoli diplomiral na kumrovški fakulteti za strateške protiimperialistične študije pod mentorstvom Matjaža Hanžka.
VPRAŠANJE v razmislek
ALI bi bile volitve poštene in tako legitimne. če bi mesec pred voliotvami zaprli MIRA CERARJA?
————————
Da, v čem je problem ? če bi bil pravnomočno obsojen , ga naj zaprejo kadarkoli, da ne bomo 25 let spet imeli drugega kriminalca namesto janšata. Samo se mi zdi da ta dva ptička nista iz iste jate.
tralala pravi:
03. 08. 2014 at 12:49
b, glede na tvoje znanje slovenščine bi sodil, da si po končani pomožni šoli diplomiral na kumrovški fakulteti za strateške protiimperialistične študije pod mentorstvom Matjaža Hanžka.
___________________________________
???… kaj ti nekaj pišeš na splet, samo za to, da nekaj pač pišeš?
b, jaz ti ne morem pomagati. Če si homoseksualec se ne oženi ampak se omoži. Ko bo spet parada ponosa, se jim pridruži. Zagotovo boš našel ljubljeno osebo, ki ti bo zvesta.
b pravi: tocno tako zena te ni varala, ceprav obstaja velika verjetnost. ce zelis ma sodiscu dokazat da je krsila vajino zakonsko pogodbo, jo bos moral s sodelavcem zalotit se z eno prico in vse skupaj dokumentirat na nacin da bos lahko dokaze vnesel v evidenco..
a zdej razumes?
b, jaz pišem, ti pa pišaš. Vsaj hlače daj dol.
…je pa res, da je v tekstu zgoraj…
… Podučila, sta me tudi, da so govorice in najdene kopije…
…vejica preveč
b ce imas pa kaj v glavi, pa skleni prenup in jo brcni takoj ko kaj posumis oz se preden se zgodi.
temu se rece preemptive strike lol.
Demi…no vidiš, da se razumema. To je ženino srečno naklučje.
…jaz vendar verjamem v pravno državo… 😀
…zahvaljujoč temu tekstu
____________________________
Circumstantial evidence is used in criminal courts to establish guilt or innocence through reasoning.
With obvious exceptions (immature, incompetent, or mentally ill individuals), most criminals try to avoid generating direct evidence. Hence the prosecution usually must resort to circumstantial evidence to prove the mens rea levels of “purposely” or “knowingly.” The same goes for tortfeasors in tort law, if one needs to prove a high level of mens rea to obtain punitive damages.
One example of circumstantial evidence is the behavior of a person around the time of an alleged offense. If someone was charged with theft of money and was then seen in a shopping spree purchasing expensive items, the shopping spree might be circumstantial evidence of the individual’s guilt.
A popular misconception is that circumstantial evidence is less valid or less important than direct evidence.[2][citation needed] This is only partly true: direct evidence is popularly, but mistakenly, considered more powerful. Many successful criminal prosecutions rely largely or entirely on circumstantial evidence, and civil charges are frequently based on circumstantial or indirect evidence. Much of the evidence against convicted American bomber Timothy McVeigh was circumstantial, for example. Speaking about McVeigh’s trial, University of Michigan law professor Robert Precht said, “Circumstantial evidence can be, and often is much more powerful than direct evidence.” [3] The 2004 murder trial of Scott Peterson was another high-profile conviction based heavily on circumstantial evidence.
Indeed, the common metaphor for the strongest possible evidence in any case—the “smoking gun”—is an example of proof based on circumstantial evidence. Similarly, fingerprint evidence, videotapes, sound recordings, photographs, and many other examples of physical evidence that support the drawing of an inference, i.e., circumstantial evidence, are considered very strong possible evidence.
In practice, circumstantial evidence can have an advantage over direct evidence in that it can come from multiple sources that check and reinforce each other.[4] Eyewitness testimony can be inaccurate at times,[5] and many persons have been convicted on the basis of perjured or otherwise mistaken testimony.[6] Thus, strong circumstantial evidence can provide a more reliable basis for a verdict. Circumstantial evidence normally requires a witness, such as the police officer who found the evidence, or an expert who examined it, to lay the foundation for its admission. This witness, sometimes known as the sponsor or the authenticating witness, is giving direct (eye-witness) testimony, and could present credibility problems in the same way that any eye witness does.
However, there is sometimes more than one logical conclusion inferable from the same set of circumstances. In cases where one conclusion implies a defendant’s guilt and another his innocence, the “benefit of the doubt” principle would apply. Indeed, if the circumstantial evidence suggests a possibility of innocence, the prosecution has the burden of disproving that possibility.
B mhm a ciljas na tisto vrteco crko J z odaje patrije z rdecimi cirkusanti zgago in koroskim pendrekom z oskarjem za stranske vloge lol..
ce bi pobirali indice neselektivno bi zdej za zapahi bil zlobni palcek in njegova zmeneta zgaga cvikl kos in druscina..
ampak v vasem rdecem filmu tito se vedno jase belog konja, kratkonogi sanco kuchman pansa pa sopiha zadaj z ruto in kapico.
tralala pravi:
03. 08. 2014 at 12:06
b, saj vidim. Vidim dve budali, tebe in Mirana.
___
Uaaau, a vi še kar norite ?
😉
Demi Zen pravi:
03. 08. 2014 at 12:07
Tralala: sej miranu se je lebac ze ulegel, saj je na drzavni dojki, zato pa tera rdeco mantro, iz cistega oportunizma namrec..
____
Demi, a tud vam se že trga ?
Sam fprašam.
😛
B ko v anglescini vidis besedo , however, to posredno pomeni da je vse pred to besedo relativiziran bs.. in da je pomembno samo tisto kar pride za besedo however..
to se pravi ko slisis besedo however, lahko mirno pozabis vse kar si slisal prej in si samo zapomnes tisto kar pride za njo….
ergo: However, there is sometimes more than one logical conclusion inferable from the same set of circumstances. In cases where one conclusion implies a defendant’s guilt and another his innocence, the “benefit of the doubt” principle would apply. Indeed, if the circumstantial evidence suggests a possibility of innocence, the prosecution has the burden of disproving that possibility.
tralala pravi:
03. 08. 2014 at 12:45
ebola, s tem ko primerjaš oslička z rdečimi ovcami pravzaprav žališ rigajočega sivčka.
____
Pa ne da ste to vi osebno ?
😉
Mal manj rigajte pa bo.
😛
Demi Zen pravi:
03. 08. 2014 at 13:09
________________________________
ce bi pobirali indice neselektivno bi zdej za zapahi bil zlobni palcek in njegova zmeneta zgaga cvikl kos in druscina..
________________________________
Upam, da si ne delaš utvar, da bi me takšen scenarij užalostil?
b pravi:
03. 08. 2014 at 12:47
@tralala
Slučajno sem v Patrikovem košu za smeti ,….
______
To mi deli.
😛
tralala pravi:
03. 08. 2014 at 12:49
b, glede na tvoje znanje slovenščine bi sodil, da si po končani pomožni šoli diplomiral na kumrovški fakulteti za strateške protiimperialistične študije pod mentorstvom Matjaža Hanžka.
___
Vaše domneve so na stopnji prvošolčka pomožne šole.
A ste vi redneck ?
Demi…kaj že pomeni tisto…trije pravniki, tri različna mnenja?
Demi Zen pravi:
03. 08. 2014 at 12:56
b pravi: tocno tako zena te ni varala, ceprav obstaja velika verjetnost. ce zelis ma sodiscu dokazat da je krsila vajino zakonsko pogodbo, jo bos moral s sodelavcem zalotit se z eno prico in vse skupaj dokumentirat na nacin da bos lahko dokaze vnesel v evidenco..
a zdej razumes?
____
Ne.
Dejte narisat prosim.
🙁
B : al pa tista.. – vsaki cigo svoga konja hvali.
@Demi…pa se spet strinjava…čemu polemika?
B: ni polemike – Free JJ!
…tudi prav… 😀 😀 😀
Miran, še vedno je bolje biti redneck kot pa človek s pametjo kromanjonca
kot si ti.
…poanta zgodbe…za telebane
—————————————————
™Miran pravi:
03. 08. 2014 at 13:15
b pravi:
03. 08. 2014 at 12:47
@tralala
Slučajno sem v Patrikovem košu za smeti ,….
______
To mi deli.
😛
@tralala…Naša galaksija je lažja, kot so astronomi sprva mislili
b, a sta jo skupaj z Miranom zvagala? Ampak astronomi vama ne verjamejo ker pri tehtanju vedno goljufata. Vajinim ugotovitvam bodo verjeli le znanstveniki iz Severne Koreje in Kube.
demi zen:
žal mi je, da ti moram to povedati, vendar je pravna država NAD volilci.
Zatorej ne trobezlaj neumnosti, toščič bi bil obsojen preprodaje droge, se prijavil na državnozborskih, v svojem kraju dobil več kot nujnih 4 % in začel hoditi na seje, ker so ga pač prjatli šli volit? haha, come on, saj še sam ne verjameš temu kar pišeš.
Še enkrat: sodstvo je NAD volilnimi upravičenci. NAD, še enkrat napišem: NAD.
Kar se tiče tvojega besedila je edino resnično to, da so mu v petek MORALI potrditi mandat, saj tako nareka zakon.
Vendar 1ič: bi mu ga lahko tudi tako da bi on sedel na Dobu, saj dokler kaznjenec ne odsedi 1/5 časa, NIMA IZHODA.
Vendar 2gič: bi mu (če bi bil čas) lahko že sekundo za tem izglasovali tudi odvzem mandata. Zakaj? ker zakon pravi: ”mandat se poslancu nemudoma prekine če JE pravnomočno obsojen”. Ponavljam: če JE.
In ivan JE bil prej, med glasovanjem in po njem še vedno pravnomočno obsojen.
Zato boto to storili ta teden, čisto po zakonu, legitimno in legalno.
b, zdaj pa zvagajta še oslovo senco. Verjetno bo tudi ta lažja kot sta izmerila včeraj.
@tralala:
Tvoje besedilo je krasen dokaz, da sodbe ne samo da jo nisi prebral, pač pa jo nisi niti še odprl, temveč ves čas bral le desne rumene medije, ki so ti fajn sprali mozak.
Ko (če) boš prebral sodbo v celoti, boš videl da je ekipa skoraj 40ih ljudi v večih letih raziskav in preverjanj, ŠE KAKO ugotovila kraj,čas in način.
Preden pa boš sedaj spet začel primitivno bevskati nazaj, da se lažem, pa ti še enkrat rečem: PREBERI SI SODBO.
Potem pa da te vidim, če boš še takega mnenja 😉
tralala pravi:
03. 08. 2014 at 14:00
S
b, zdaj pa zvagajta še oslovo senco. Verjetno bo tudi ta lažja kot sta izmerila včeraj.——
——–
OK.
Sam glejte da boste čist pr mir.
Da bo prow pokazalo.
😉
Oslovska sodba v dolini šentflorjanski.
Butalci so spoznali da je osel kriv, ker je kradel seno. Nekateri so rekli da je nedolžen. Na koncu pa so ga obsodili tako da so udarjali po oslovski senci. To je bila huda kazen za kleptomanskega osla.
———————————
Vsaka podobnost je samo naključje ali ne, ampak mi smo kot butalci, nekoga obsodimo in potem mi udarjamo po njegovi senci , oslu damo pa privilegije.
——————————-
Če je kriv ga zapremo, vzamemo internet pa MIR.
narim, a tvojo senco sta že vagala ker tako dobro veš kako se je potrebno postaviti? Daj povej nam nevednežem kako to poteka.
…tralala…je očitno novi l’enfant terrible politokisa…. ROFL
Realist, tudi ti nam povej kje, kdaj, od koga, koliko podkupnine je dobil
JJ. Pa operiraj s točnimi podatki. Res nas zanimajo ti podatki. Zgleda, da veš o sodbi mnogo več kot dr. Šturm, dr. Jaklič, dr. Avbelj, Matevž Krivic,
dr. Zobec in njegova soproga, dr.Deisinger, dr. Demšar, pa še nekaj eminentnežev bi se našlo. Mogoče bi pa ti kar ustrezal zasesti položaj
pravosodnega ministra ali pa vsaj notranjega, ti genialec.
b, vidim da poleg angleščine obvladaš tudi francosko. Da nisi naš Kohl?
@tralala… a si mi fouš?
@tralala…da neoš zamudo:
ŽUPNIJA LJUBLJANA DRAVLJE Vodnikova cesta 279 1000 Ljubljana
______________________________
.
.
06.08.2014 – Sreda 18. tedna med letom
Jezusova spremenitev na gori
7.30:
+ Andrej TROP
19.00:
pomoč in Božje varstvo Janeza Janše in njegove družine
_____________
???
Tralala kar sam si oglej te podatke.
Še tako len si, da sodbe ne zmoreš prebrati, a tukaj na portalu si pameten na kvadrat.
Kot sem ti že napisal: dokazev, kot solate in vse zelo jasno.
Preberi si, ne bo ti žal 🙂
b, nisem ti nič fauš. Če ne obvladaš slovenske slovice, kar dokazuješ s svojimi blogi, znaš vsaj angleško in francosko.
Realist, res si ubogi na duhu. Praviš, dokazov kot solate, hahaha.
B, tebi pa priporčam, da se ne norčuješ iz vere in boga. Še prosil ga boš za milost, zapomni si to. Pa nisem pobožen in ne hodim v cerkev.
Tralala:
Poglej se zguba, še naprej provociraš in pametuješ – sodbe pa še vedno nisi prebral, da bi imel osnovo.
Kdo je potem ubogi 😉
Pa lep dan še naprej kenede
P.s.: kar si pisal b-ju: za milost ne mores prositi nekoga, ki ne obstaja
@tralala
Ne čudi preveč se, da roko ti nudim z oblaka, ko tavaš v nesreči in iščeš rešitve. Jaz služim gospe, ki Bog jo je kaznil, a meni ni dalo srce, da njo bi zapustil. Zdaj tebi na ljubo sem “b” iz oblaka, ker v tebi uzrl sem priliko pravo.
Beri pazljivo, kako in kaj je bilo in me boš, mislim, lahko razumel. Sirota, izgubil sem mater že za otročjih let. Usmilila se me je dobra gospa in me vzela k sebi. Ni me imela za podložnega hlapčka, ampak kakor za svojega sina. Dobra gospa je govorila po pameti, delala po pravici, ali berače je na vso moč sovražila in jih gonila od hiše z nagršimi besedami in pridevniki. Njega dni ji je v hišo prišel imeniten berač, sam Jezus Kristus. Kristus prosi gospo za Božji dar. Gospa se pa zadere samopašno in veli:”Misliš, da te ne poznam. Zakaj izkušaš uboge ljudi? Celi svet je tvoj, pa te ni sram, da prosiš za kos kruha! Dobil ga boš takrat, ko bodo prebirali sveto pismo pastirji, kar se pa tako brž ne bode zgodilo.” To se je zgodilo pred več sto leti, ko ni znal še noben človek brati, razen škofov in se ni učil svetega pisma še noben duhovnik razen edinega papeža. Tralala, zdaj lahko sam presodiš, kaj je dobra gospa mislila. Hotela je Kristusu dati na pomen, da mu ne bo dala nikoli nič.
Kristus je preklel predrzno gospo in rekel:
“Prekleta bodi ti in preklet bodi tvoj dom, dokler ne bodo začeli pastirji prebirati in se učiti svetega pisma. Samo tak pastir bo utolažil Božjo jezo in te rešil.”
Ob teh strašnih besedah se je zemlja stresla in požrla gospo in nje dom v oblak. Jaz sem to grozo od daleč videl in moja dobra gospa se mi je smilila. Tekel sem za Kristusom in ga lepo prosil, da smem ostati z gospo tudi v oblaku. Kristus me je pohvalil za to zvestobo in dal krila, da smem ostati pri gospe. Spremenil me je, kakor sam vidiš…v “b”. Svobodno letam sem ter tja in ne trpim nobene sile, medtem ko uboga gospa dremlje na postelji. Po glavi ji rojijo strašne sanje, da neprenehoma ječi. Prebudila pa se bo šele takrat, ko pride nje rešnik, pastir, ki bo tako učen, da bo sveto pismo prebiral.
B
Zato ker ne poznaš Božje besede in ne sprejemaš Jezusa vsakodnevno , raje ne dajaj takih prispodob ki nimajo nobenih temeljev v SP. ker jaz berem vsak dan SP in me zelo navdihje.
Ne bi te rad užalostil , ampak sem takoj videl satanovo doktrino zavajanja.
Tudi ti pa sprejmi Jezusa in živi tako kot ON.
@tantadruj, bodi zame brez skrbi. Tralala sam pravi, da ni vernik. SP sem nalašč pisal z malo začetnico.
Admin, zakaj mi blokiraš post?
@tralala…vprašaj “b” v oblaku. On lahko objavi vse, kar mu srce poželi. Ni odvisen od admina.
b,
nobene napake nisi storil s tem,ko si “sp” pisal z miniskulo. Judje so poznali “Zakonik in Pisma”. Stoletja kasneje so skupek izbranih manuskriptov poimenovali “sveto pismo”,ko so po nalogu cesarja Konstantina konstituirali povsem novo religijo,imenovano “catholikos” – nastal je Katolicizem,ki pa z judovskim verovanjem ni imel nobene zveze.
JJ bo oktobra, novembra na dokončni svobodi!
realist 2 demi zen:
žal mi je, da ti moram to povedati, vendar je pravna država NAD volilci.
🙂 zal mi je, da ti moram sporocit da je tisti sistem v katerem je bila drzava nad volilci na zalost sel po gobe. je pa res da mu she mnogi dnevno prizigate svecke.
ce boste se dovolj dolgo mantrali, boste mogoce rehabilitirali vsaj leseno nogo, tako da ne obupat lol.
veste kaj, bodimo srečni, da se nismo rodili kot balkanski opranoglavi in podivjani rdečuhi…..vse ostalo je nepomembno….poglejte kakšne neumnosti in laži bi morali pisati, če bi se rodili kot katerikoli podivjanin in opranoglavi balkanski rdečuh….
naš rdeči balkanski “nadbrihtni” taliban srečko je moral posrati še nekaj balkansko rdečega ………kaj pa je jedel danes, da je vse tako smrdeče….
vsi največji misleci zahoda niso nič v primerjavi z njim, mar ne?..hahahahahahahahahah
resnica, Dejan Kaloh, lastnik tega portala prižiga sveče v cerkvi da Janšo ne bodo oprostili. Od tega je Kaloh finančno odvisen. Sebe prikazuje kot pristaša SDS, v resnici pa se norčuje iz pristašev JJ.
Koliko milijard so nam pokradli pod okriljem prebarvanih in preimenovanih komunistov?
Koliko milijard nas je stal “nacional interes”, ki danes razpada na eni strani v stečaje in na drugi v razprodajo tujcem!
Kdo danes ne vidi, kdo nam je ukradel državo?
http://www.portalplus.si/domov
…berite. Toplo priporočam!
kdorkoli je ze kizo, dobro je spisal ta memento mori sloveniji.
mislim pa da bo ob nadaljevanju ali zaostrovanju krize treba dolocene banke potopiti, po vsej verjetnosti tudi NLB.
crni oblaki se zbirajo nad evropo. predvsem nad nemcijo.
Ddr. Klemen Jaklič: Pogumni sodnik bi lahko razveljavil celo volitve
3 Avgust, 2014 – 20:00
Tekst: Nenad Glücks | Foto: Primož Lavre
Po besedah ddr. Klemena Jakliča so proti kritiki sodišč v zvezi s sojenjem v zadevi Patria tisti, ki hočejo preprečevati napredek pravne države in demokratizacije. Protesti pred sodišči so v ZDA in Evropi nekaj običajnega, so del svobode zbiranja in izražanja. Če bi se izkazalo, da je šlo v procesu Patria za kratenje pravice do poštenega sojenja, udeleženci pri tem ravnanju ne morejo ostati na svojih funkcijah. Volilna zmaga Mira Cerarja za Jakliča ni zmaga, očitka nelegitimnosti se ne more otresti drugače kot po vsebinski plati.
Zakaj spodkopavate slovensko sodstvo?
Jaz to razumem ravno nasprotno. Kar se dogaja v Sloveniji, vidim kot nekaj, kar bi lahko bistveno prispevalo k višji stopnji razvoja sodstva in pravosodja. Ti dve strukturi, kot tudi pravna država nasploh, še nista doživeli prave demokratične tranzicije in nista na zadovoljivi ravni. O tem je potrebno povsem odkrito govoriti in si nalivati čistega vina, sicer bomo tudi sami sokrivi za stanje pravne države in demokracije v Sloveniji. To je dolžnost vsakega resnicoljubnega pravnika, drugače ravnajo le tisti, ki to niso, ali tisti, ki so ujeti v monopolne interese.
»V sistematično spodkopavanje tretje veje oblasti naše države se vključujejo nekateri pravniki,« je v zvezi s primerom Patria zgroženih 11 raziskovalcev na Inštitutu za kriminologijo. Se niste prepoznali med tistimi, ki spodkopavajo?
Podrobno poznam predvsem judikaturo Evropskega sodišča za človekove pravice (ESČP), ki je glede tega vprašanja jasna in pravi, da sta ostra akademska in javna kritika sodstva, vključno s sojenjem v konkretnih zadevah, v demokraciji zaželeni in v legitimnem interesu javnosti. Še več, gre celo za eno ključnih dolžnosti akademskih pravnikov, za dojemanje bistva njihovega družbenega poslanstva. Bojim se, da gre pri tem nasprotovanju kritičnim glasovom za nerazumevanje temeljnih predpogojev delovanja svobodne demokratične družbe in celo (morda nenamerno) spodkopavanje minimalnih evropskih standardov. Tisti, ki naj bi pisali, kar pravite, najbrž ne poznajo cele verige primerov ESČP, ki je vprašanje ostre kritike sodstva razčistila na nivoju minimalnih skupnih evropskih standardov. Očitki zoper tako izražanje bi bili zgolj en primer mnogo podobnih ostalin iz nekega drugega nedemokratičnega sistema, ki še težijo slovenski prostor in ovirajo nadaljnji kvalitativni razvoj demokracije in vladavine prava. Vendar moram priznati, da prispevka avtorjev, ki jih omenjate, nisem podrobno bral. Ob kroničnem pomanjkanju časa je potrebno selekcionirati branje glede na potencial, ki ga je moč hitro odkriti. Vseeno bi tistim, ki razlagajo tako, kot pravite, svetoval, naj se najprej seznanijo in soočijo z dejstvom judikature ESČP okoli tega vprašanja in šele nato pišejo v nasprotju z minimalnimi skupnimi evropskimi standardi.
me zanima kolk imajo senica in kresalka korsic lah romih in ostali kesa v lihtenstajnu in panami in zakaj mora bit tovsakova pa v zaporu
Ddr. Klemen Jaklič in JJ bi skupaj lahko gore premikala.
KJe je bil Ta Jaklič ko smo popušili zaradi izbrisanih, sedaj zaradi varčevalcev.
A ni znal nč pametnega svetovati ?
Sam fprašam.
Levici ne pomaga noben svetovalec!
Moderndorfer je pametnejši od vseh dr in ddr in jim danes soli pamet.
Miro Cerar pa je odvrgel v koruzo svojo pravno stroko in bi bil rad politik…
Levica še vedno misli da lahko preglasuje resnico.
Še Pirnat ne ugovarja na argumente ddr Jakliča in dr Jerovška.
Pravna stroka je res obrnila hrbet vsem, ki so izrabljali sodno vejo oblasti!
Miran: mogoce je najboljse kar lahko jaklic stori za slo v primeru NLB to da modro molci…
Miran
KJe je bil Ta Jaklič ko smo popušili zaradi izbrisanih, sedaj zaradi varčevalcev.
A ni znal nč pametnega svetovati ?
Sam fprašam.
Kaj pa če Jaklič, tako kot vsak pošteni Slovenec, ne mara komunistov?
-Afera Jajce
-Afera Depala vas
-Orožarska afera
-Sestrel SLO helikopterja
-Afera NKBM
-Tajkunizacija & tajkunski krediti
-Menjanje barv (komunist – ekstremni desničar)
-KPK (ne zna pojasniti striženja med plačami in premoženjem + sestrična)
-Mahinacije z bratom
-Ponarejanje dokumentov (Velikovec)
-Razdvajanje&hujskanje naroda
-Majer (Trenirkarji,opankarji,levi fašisti)
-Potvarjanje zgodovine
-Poveličevanje kolaboratorjev nacizma (Grahovo)
-Afera Patria
-Laganje (Tarča:”če bom pravn.obs.,bom odstopil iz vseh funkcij.”)
pa nič Janez
No vidite !!!
Realist nam je naštel, kaj vse ni zaradi svoje lenobe in malomarnosti preveril na internetu. Nato pa iz malomarne debele zadnjice vleče drekaste zaključke!
Seveda pa nima nobenega občutka za človekove pravice in demokracijo.
Tako ima na seznamu tudi dejanja, ki so nekaj običajnega v vsaki demokraciji!
Ali res moramo Kučana spraševati, kaj je in kaj ni demokratično in demokracija?
Zakon pravi “Poslancu preneha mandat, če JE s pravnomočno obsodbo obsojen na zaporno kazen, daljšo od šestih mesecev.”
Torej že jezikovno in po namenu ni mogoče drugače razlagati, kot da je postopek predviden za osebo, ki že ima mandat, ne ki ga pridobiva. Torej mora poslanec pridobiti mandat, s tem, ko mu ga potrdi državni zbor na konstitutvni seji. To je prvi korak. Drugi korak pa je, da se poslancu, ki je bil pravnomočno obsojen, kar Janša JE, odvzame mandat. Tu pride v poštev določba zakona. Prenehanje mandata ni ex lege, avtomatsko po zakonu, ampak mora državni zbor sprejeti odločitev o prenehanju. Pridobil si bo sodbo sodišča o pravnomočni sodbi in potem bodo poslanci glasovali, da – ne ali – se mu odvzame.
@anti:
1.) VSE je preverjeno in dokumentirano.
Napiši mi eno točko, ki :
– se jo ne da najti na netu
– oz.ki ne drži
2.) Napiši mi ENO mojo točko, ki naj bi bila nekaj običajnega v demokraciji!
Čakam
Malomaren “Realist”
Zakaj nisem sam, ki ve veliko več od tebe?
Sem ponosen DEMOKRAT in danes vedno vse preverim in tako odkrivam nove in nove laži, polresnice, cenzuro, ki je v demokraciji ne bi smelo biti!
Realno pa si ti le nagravžen malomarnež, ki je len in nikoli ničesar ne preveri.
Levi mediji so nam lagali v socializmu in nam lažejo danes, zato pa imamo internet, da dobimo vse cenzurirane in amočane informacije in tako ne ponavljamo AGITPROP dezinformacije.
Ko boš tudi ti sam našel kakšno polresnico, laž in cenzuro pa pridi, da se ti opravičim!
Malomaren “Realist”
ponavljaš laži AGITPROPA, kot sveto “resnico”
laž na laž, laž, laž, laž, laž in laž je “murgelska resnica”
ANTI “Realist” (realsocialist) pravi:
04. 08. 2014 at 11:02
Ali res moramo Kučana spraševati, kaj je in kaj ni demokratično in demokracija?
___
Če že fprašate tedaj : JA.
😛
ANTI “Realist” (realsocialist) pravi:
04. 08. 2014 at 12:03
Malomaren “Realist”
ponavljaš laži AGITPROPA, kot sveto “resnico”
laž na laž, laž, laž, laž, laž in laž je “murgelska resnica”
____
A so vas u Murgeljama abjajcn ?
Sam fprašam.
😛
Kučana bi morali vprašati, če bo odgovarjal za zločine UDBE iz zatožne klopi
Kučana bi morali vprašati, če bo odgovarjal za zločine UDBE,
iz zatožne klopi
Če že fprašate tedaj : JA.
Vaš krog; Klemen Jaklič, 19. november 2012
https://www.youtube.com/watch?v=aulpBtVP-6M
https://www.youtube.com/watch?v=aulpBtVP-6M
Your comment is awaiting moderation.
04. 08. 2014 at 12:44
Vaš krog; Klemen Jaklič, 19. november 2012
https://www.youtube.com/watch?v=aulpBtVP-6M
@ANTI:
Razen praznega in neresničnega blebetanja iz tvoje strani še vedno nisem dobil odgovor na vprašanja ki sta se nanašala na tvoje očitke meni.
Zato ju ponavljam in upam da se tokrat ne boš spet ven mazal, temveč KONKRETNO, ARGUMENTIRANO in z DOKAZI tule javno dokazal da imaš prav ti :
1.) VSE je preverjeno in dokumentirano.
Napiši mi eno točko, ki :
– se jo ne da najti na netu
– oz.ki ne drži
2.) Napiši mi ENO mojo točko, ki naj bi bila nekaj običajnega v demokraciji!
Čakam
…ČE
ob vsem dolžnem spoštovanju do titule večkratnega doktorja, me tituliranje ne gane. Meni osebno je daleč bližji ustavnopravni strokovnjak Andraž Teršek…
https://www.youtube.com/watch?v=FpL8EndwFx8
Spomnim se titule… prof.dr.sci.prim.dr.Edvard Glaser dr.med
Vsa pravna stroka, ki je spregovorila, je raztrgala obtožni predlog in obsodbi!
Kučanu, Masleši in Ferlincu so obrnili hrbet bivši in sedanji ustavni sodniki, veliko naših in tujih pravnikov! Obrnili so hrbet tudi Miru Cerarju!
Preberite si mnenja na internetu vseh ki so spregovorili
Dr. Krivic,
Dr. Polič,
Dr. Lojze Ude
Ddr. Klemen Jaklič,
Dr. Tone Jerovšek
Dr. Jan Zobec
Dr. Mitja Deisinger
Dr. Ernest Petric
Dr. Lovro Šturm
odvetnik Damjan Trpin
odvetnik Aleksander Čeferin
odvetnik Radovan Cerjak
odvetnik Ivan Kukar
ameriški ustavni pravnik Dr. Perju
Dr. Ivan Bele,
Dr. Bošnjak
Dr. Marko Novak
dr. Andraž Teršek
mag. Janez Toplišek
Na drugi strani pa ni niti enega, ki bi raskiral kariero in se smešil in zagovarjal sodbo!
Vsak dan se oglašajo novi in novi pravniki
ČE…nisem bebec. Ti Jakliča favoriziraš. Ne glede, kaj reče…ti ga podpiraš. Si navaden podpihovalec in tvoje poste smatram kot spam…
…toliko
OH in AH in OJOJ
ddr Jaklič je pravnik, kateremu še nihče ni ugovarjal ali argumentirano pokazal, da nima prav!
Če si preskočil njegove razlage in nisi zasledoval vse, kar nam je pojasnil, si v velikem intelektualnem deficitu in verjamem, da danes marsičesa ne razumeš!
Upam, da nam ne boš sedaj težil s – kaj vse ima Jaklič prav. S svojim deficitom sem več kot zadovoljen. Jaz vsaj to vem.
EKO VAM JANŠO:
http://www.mikstone.si/mikstone-report/item/274-wiki-siptarija
restanti v politiki…?????
.
.
only in slovenistan…!!!!
v boj proti sljadoljedu
jakliĆ..???
.
je prototip bebljača desnice
.
ki ga v USA–
.dajo delat v Mc Donald.
.
A što ne živi u murgljama ?
Samo pitam ?
🙂