Južnokorejski proizvajalec elektronike Samsung Electronics bo v letu 2011 na slovenskem trgu prodal skupno okrog 250.000 mobilnih naprav, potem ko jih je lani 210.000. Pri tem kar 40 do 45 odstotkov letos prodanih naprav sodi v kategorijo pametnih mobilnih naprav, so na današnji novinarski konferenci v Ljubljani pojasnili predstavniki Samsunga.
V navedeni številki na skupni ravni so vključeni tako navadni mobilni telefoni kot tudi pametni mobilni telefoni in nenazadnje tudi medijske tablice. Slednjih je letos Samsung v Sloveniji prodal okrog 3000, vodilno mesto tako kot v večini držav pa pripada ipadom ameriškega proizvajalca Apple.
Podatkov oziroma ocen o tem, koliko tablic se sicer proda na slovenskem trgu in kolikšni so tržni deleži posameznih proizvajalcev, v Samsungu niso želeli podajati. Temu botruje med drugim dejstvo, da zaradi hitrega pojavljanja novih nišnih proizvodov ni jasno, kaj vse sodi v to kategorijo proizvodov.
Tipičen primer takšnega proizvoda je denimo prav te dni tudi na slovenskem trgu uveden Samsungov galaxy note, ki se s svojo velikostjo uvršča v prostor med pametnimi mobilniki in medijskimi tablicami.
Po nekaterih ocenah pa naj bi se v letu 2012 v Slovenijo prodali skupno od 50.000 do 70.000 tablic, pravijo v Samsungu, a opozarjajo, da gre za zelo okvirno napoved. Na kolikšen delež znotraj tega ciljajo, niso želeli točneje napovedati.
Slovenija je sicer med prvimi petimi državami na svetu, na katerih je Samsung začel tržiti mobilnike galaxy note, je na novinarski konferenci, na kateri so sodelovali tudi predstavniki avstrijske podružnice Samsunga, pojasnil vodja prodaje za Slovenijo Bernard Purkart.
Dodal je, da bo Slovenija med prvimi založena tudi z drugimi novimi Samsungovimi mobilnimi telefoni. Galaxy nexus bo v Sloveniji predvidoma na voljo do konca leta.
Prav takšna večja pozornost za slovenski trg je prispevala k rasti njihovega deleža v Sloveniji. Po nekaterih neuradnih podatkih naj bi na slovenskem trgu mobilnih telefonov letos že prehiteli doslej dolgo vodilnega finskega proizvajalca Nokia.
Nokia izgublja tržni delež tudi na svetovni ravni, predvsem zaradi zaostajanja za tekmeci na področju hitro rastočega trga pametnih mobilnikov. To zdaj poskuša popraviti s partnerstvom z ameriškim Microsoftom, na podlagi katerega je že začela ponujati prve svoje mobilnike z Microsoftovim operacijskim sistemom Windows Phone.
Pri vsem tem v Samsungu še poudarjajo, da imajo namen vztrajati na čim širši paleti modelov, torej od najcenejših do najdražjih, najzmogljivejših pametnih mobilnikov. Poleg tega vlagajo, kot pravijo, veliko truda v lokalizirane vsebine za pametne naprave.
Samsung sicer nastopa tudi na drugih področjih zabavne elektronike, tudi na slovenskem trgu veliko stavi zlasti na pametne televizijske sprejemnike. Za tovrstne televizorje je značilno, da so povezani z domačim omrežjem oziroma internetom in da posledično omogočajo tudi brskanje po spletu, delo s spletnimi družabnimi omrežji, predvajanje vsebin z računalnika ipd.(sta)