Plastika iz mode in papir v ospredje – DS Smith s kampanjo poziva k bolj trajnostni spletni prodaji

0

Pri DS Smith so prepričani, da trajnostne rešitve že obstajajo – in da je čas za ukrepanje prav zdaj. Podjetje je z modnim velikanom Zalando v spletno prodajo že vpeljalo trajnostne alternative sekundarni plastični embalaži. Kljub pobudam namreč plastična embalaža še naprej ostaja stalnica v spletni prodaji, 93 % plastičnih vrečk pa se ne reciklira.

Modna industrija še vedno pri spletni prodaji v veliki meri uporablja plastiko.

Z globalno kampanjo na družbenih omrežjih Let Plastic Go Out of Fashion podjetje DS Smith opozarja na hitro rastoči problem plastičnih ovojev in vrečk v spletni prodaji oblačil in obutve. Na šestih ključnih evropskih trgih se vsak dan porabi skoraj 10 milijonov plastičnih vrečk, večinoma za enkratno uporabo. Od tega se jih reciklira le 7 %, kar pomeni, da jih kar 93 % konča na odlagališčih ali v sežigalnicah. Podobno stanje opažamo tudi v Sloveniji, kjer količina odpadne embalaže še naprej narašča.

DS Smith s proizvodnjo papirnatih in kartonskih embalažnih rešitev, ki jih razvijajo tudi v svojih obratih v Sloveniji, ponuja jasen in konkreten odgovor na ta izziv. Njihove inovativne in trajnostne rešitve vključujejo poštne kuverte Fastpak ter poštne škatle Safe Sender in Tape Back, ki so izdelane iz naravnih vlaken in v celoti reciklabilne. Uporaba takšnih materialov ne le zmanjšuje količino odpadkov, temveč omogoča tudi optimizacijo velikosti embalaže, s čimer se zmanjša prazni prostor v paketih, kar vodi do manj transportnih emisij.

Višje zadovoljstvo strank, manjše količine odpadne plastične embalaže

Med uporabniki trajnostnih rešitev podjetja DS Smith izstopa modni velikan Zalando, ki je po uvedbi papirnate embalaže zaznal kar 16-odstotno povečanje zadovoljstva strank. Podobne embalažne rešitve DS Smith uvaja tudi v farmacevtskem, industrijskem in prehrambnem sektorju. Kot pozitiven primer velja izpostaviti tudi embalažo Easy Bowl, s katero so skupaj s Skupino Panvita zmanjšali porabo plastike za kar 85 %.

»Menimo, da lahko tako mi kot tudi spletne modne blagovne znamke naredimo več. S tem bomo povečali stopnjo recikliranja in zagotovili daljšo življenjsko dobo materialov,« poudarjajo pri DS Smith.

Kampanja Let Plastic Go Out of Fashion pa ne nagovarja le potrošnikov, temveč tudi odločevalce. V podjetju jih namreč pozivajo k ustvarjanju poslovnega okolja, ki bo podjetjem omogočal sledenje sodobnim nakupovalnim navadam in spodbudilo prehod na okolju prijaznejše materiale.

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen