(Tudi na Kitajskem začetek komercialnih vesoljskih poletov) Dve vstopnici za 140.000 USD za 12-minutno potovanje na rob vesolja sta bili prodani v trenutku
Dve vstopnici za vstop na “tisto”, kar bi lahko bila prva kitajska raketna ladja, ki bo popeljala turiste v vesolje, sta bili prodani v četrtek, glede na prenos v živo, ki ga je organiziralo podjetje, saj se državna komercialna vesoljska podjetja želijo pridružiti majhni, a rastoči svetovni industriji vesoljskega turizma.
Vstopnici – po ceni 1.000.000 juanov (približno 140.000 USD) za približno 12-minutno potovanje na rob vesolja z vesoljskim plovilom, ki naj bi ga leta 2027 izstrelil Deep Blue Aerospace – so bile po poročanju z državo povezanega Global Timesa “takoj” razprodane. .
Približno 3 milijone ljudi je spremljalo prenos na kitajski nakupovalni platformi Taobao, kar je bilo prvič, da je kitajsko podjetje vstopnice za vesoljski turizem dalo v javno prodajo.
Identitete kupcev vstopnic niso bile razkrite.
Deep Blue Aerospace je ena od avantgarde kitajskih komercialnih vesoljskih podjetij, ki razvijajo rakete za poganjanje ambicioznih načrtov Pekinga za vesolje, ki vključujejo izgradnjo satelitskih konstelacij za tekmeca Starlinku ameriškega podjetja SpaceX – medtem ko se Kitajska poteguje, da postane prevladujoča vesoljska sila poleg Združenih držav.
Še vedno je treba opraviti delo, da bo podjetje izpolnilo napovedani časovni načrt.
Raketa Nebula-1 za večkratno uporabo družbe Deep Blue Aerospace – predvidena za prevoz izvršnega direktorja podjetja in pet drugih v vesolje za misijo čez tri leta – je še v razvoju.
Prejšnji mesec raketa ni uspela opraviti preizkusnega poleta navpičnega dviga na visoki nadmorski višini, so sporočili iz družbe in objavili posnetke, ki prikazujejo strmoglavljenje vozila v zadnji fazi. Nov test je predviden za naslednji mesec, medtem ko je podjetje dejalo, da bo pospešilo testiranje v letih 2025 in 2026, da bi zagotovilo “varnost in zanesljivost suborbitalnih potovanj s posadko.”
Podjetja, ki se ukvarjajo z razvojem raket po vsem svetu, so se pogosto soočala z zastoji in zamudami pri rokih. Toda v četrtek je bil generalni direktor in ustanovitelj Deep Blue Aerospace Huo Liang videti prepričan, da bo raketa pripravljena za pogon leta 2027, ko je razpravljal o načrtih med prodajo vstopnic v živo.
Huo je razložil, kako lahko potniki odpnejo varnostne pasove v vesolju in se “premikajo kot ribe” v breztežnem okolju, kjer se počutijo “popolnoma enako leže kot stoje.”
“V tej izkušnji ne morete le videti, kako je zemlja okrogla, ampak tudi ogromno vesolje in modri planet, kjer ljudje živijo,” je dejal Huo, ki je zasebno podjetje ustanovil leta 2016.
Deep Blue Aerospace se želi pridružiti majhni skupini podjetij po vsem svetu, ki ponujajo tisto, kar velja za naslednjo mejo pustolovskega turizma – običajno draga potovanja, kjer lahko potniki, ki so pripravljeni zapraviti na stotine tisoče dolarjev, prečkajo črto Kármán približno 100 kilometrov (62 milj) nad površjem Zemlje. vstopiti v prostor.
Blue Origin ustanovitelja Amazona Jeffa Bezosa je leta 2021 zaključil svoj prvi komercialni človeški polet v vesolje s štirimi posamezniki, medtem ko je Virgin Galactic, podjetje za vesoljski turizem, ki ga je ustanovil britanski milijarder Richard Branson, lani začelo ponujati redna potovanja na rob vesolja.
Podjetja prav tako želijo razširiti svojo ponudbo na “vesoljske turiste”.
Prejšnji mesec se je štiričlanska posadka civilistov na krovu SpaceX-ove misije Polaris Dawn zapisala v zgodovino kot prva skupina nevladnih astronavtov, ki je izvedla vesoljski sprehod.
Deep Blue Aerospace ni edino kitajsko podjetje, ki namerava poslati ljudi v vesolje. Maja letos je CAS Space sporočil, da bo njegovo “vozilo za vesoljski turizem” opravilo svoj prvi let s posadko leta 2028, po poročanju državnih medijev pa naj bi cena vozovnic stala od 2 do 3 milijone juanov (približno 281.000 do 421.000 $).
Podjetje je med številnimi kitajskimi državnimi in zasebnimi podjetji, ki se potegujejo za razvoj raketne tehnologije za večkratno uporabo, ki bi lahko pomagala narediti pogoste misije v vesolje bolj dostopne in trajnostne.
Dostop do raket za večkratno uporabo bi lahko bil ključni razvoj za Kitajsko, saj si prizadeva razširiti svoje izstrelitvene zmogljivosti za izgradnjo satelitskih konstelacij in oskrbo s svojim ambicioznim civilnim vesoljskim programom – kot tudi za izgradnjo industrije vesoljskega turizma.
Zdi se, da so komentatorji v prenosu v živo izrazili nekaj brezglavega skepticizma glede pošiljanja ljudi v vesolje, pri čemer so nekateri vprašali: “(Če gremo), ali se lahko vrnemo?”
Tisti, ki jih zanimajo preostali sedeži, bodo dobili še eno priložnost, so zapisali na strani podjetja na Taobau in opozorili, da se bo prodaja vstopnic ponovno odprla 23. novembra.