DS Smith, proizvajalec trajnostne embalaže iz valovitega kartona, je v sodelovanju z naročniki presegel cilje trajnostne strategije“Now & Next” ter nadomestil več kot milijardo kosov plastike pred zadanim rokom. V podjetju so cilj zastavili leta 2020, in sicer do konca leta 2025.
Do maja 2024 je DS Smith, ki posluje na 27 mednarodnih trgih, zamenjal že več kot 1,2 milijarde kosov plastike z bolj trajnostnimi kartonskimi embalažnimi rešitvami. Cilj, ki si ga je podjetje zadalo v svoji trajnostni strategiji “Now & Next,” je izpolnilo kar 16 mesecev pred zastavljenim rokom. Cilj podjetja se je nanašal na vso primarno in sekundarno plastično embalažo, ki je bila z DS Smithovimi rešitvami zmanjšana, zamenjana ali popolnoma odstranjena.

Manjšanje našega vpliva na planet
Pomembno vlogo pri doseganju cilja je odigral tudi DS Smith Slovenija – z embalažnimi alternativami iz valovitega kartona so nadomestili več kot 1,5 milijonov kosov plastike. Med vsakdanje plastične izdelke, ki so bili umaknjeni s trgovskih polic, spadajo na primer embalaže za sadje in zelenjavo, plastični nosilci in ovoji iz skrčljive folije, ki so pogosto na plastenkah pijač ter banjice za meso, mesne izdelke in gotove obroke. “Ko smo oblikovali našo trajnostno strategijo “Now & Next,” smo želeli vključiti cilje, ki bi prinesli pozitivne okoljske spremembe znotraj in zunaj podjetja DS Smith,” je povedal Gabriel Balogh, direktor DS Smith Slovenija. “S tesnim sodelovanjem s strankami in neprekinjenimi prizadevanji za zamenjavo problematičnih plastičnih materialov znatno prispevamo k zmanjšanju našega vpliva na planet. Danes to prizadevanje ni več samo privilegij; postalo je nujnost. Ponosen sem, da smo v Sloveniji že zamenjali več kot 1,5 milijona kosov plastike z trajnostnimi rešitvami iz valovitega kartona, kar poudarja našo pionirsko vlogo v krožnem gospodarstvu in izjemni inovativni duh naše ekipe,”je še dodal.
Inovacije kot odziv na družbene zahteve
Povpraševanje po nadomestitvi plastike narašča – od leta 2020 je podjetje po vseh vzhodnoevropskih državah skoraj podvojilo letno količino nadomeščenih kosov plastike. Miles Roberts, Group Chief Executive, DS Smith: “Z inovacijami, ki našim strankam pomagajo zmanjšati ali nadomestiti plastiko, se odzivamo na družbene zahteve po zmanjšanju onesnaženja s plastiko in obenem širimo partnerstva s strankami. Ponosen sem na vsakega člana ekipe DS Smith, ker smo ta cilj dosegli celo leto prej. Vendar je to šele začetek. Če bomo še naprej podpirali naše stranke in skupnost pri trajnostnih ciljih, lahko dosežemo še veliko več pozitivnih učinkov. Pri našem poslanstvu je to izjemna motivacija.”