Izšel je slovenski prevod knjige Komunikacijska odličnost: Kako razvijati, upravljati in voditi izjemno komuniciranje. Z jasnimi napotki o razlikah med običajnimi in odličnimi komunikacijskimi oddelki, knjiga bralcem pokaže, kako lahko komunikacija podpira organizacijo in nanjo učinkovito vpliva.
Plod desetletnega sodelovanja
Knjiga je v originalu izšla v angleškem jeziku in kmalu doživela kitajsko priredbo. V začetku letošnjega leta je izšla v hrvaščini, po slovenščini pa bo junija izšla še v španščini. Knjigo so napisali prof. dr. Ralph Tench, prof. dr. Dejan Verčič, prof. dr. Ansgar Zerfass, prof. dr. Ángeles Moreno in izr. prof. dr. Piet Verhoeven. V njej so profesorji z univerz v Leedsu, Ljubljani, Leipzigu, Madridu in Amsterdamu povzeli izsledke svojega desetletnega sodelovanja pri raziskovanju odnosov z javnostmi in strateškega komuniciranja v Evropi.
Z jasnimi napotki o razlikah med običajnimi in odličnimi komunikacijskimi oddelki, knjiga bralcem pokaže, kako lahko komunikacija učinkovito vpliva na organizacijo in jo podpira ter se pozitivno prilega poslovni strategiji današnjih globalnih in spreminjajočih se trgov.
Na raziskavi temelječ model odličnosti
»Pričujoče delo izpostavlja tudi lasten model odličnosti za komunikacijsko prakso, ki temelji na raziskavi in samoocenjevanju z namenom identifikacije izjemnih oddelkov komuniciranja. Izvirni model tudi narekuje devet zapovedi odlične komunikacijske prakse in prinaša pomemben prispevek k razumevanju in ocenjevanju komunikacijskih procesov znotraj organizacij. Tako ob empiričnem preučevanju in ustreznih teoretskih podlagah v monografiji delo ponuja lasten model komunikacijske odličnosti, ki prispeva k področju komunikološke znanosti,« v recenziji zapiše izr. prof. dr. Suzana Žilič Fišer, predstojnica Inštituta za Medijske komunikacije, Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Univerza v Mariboru.
V slovenščino je knjigo prevedla Pika Kofol, izšla pa je v sozaložništvu Založbe FDV in Slovenskega društva za odnose z javnostmi (PRSS). Naročiti jo je mogoče preko spletne strani: https://knjigarna.uni-lj.si/sl-SI/product/komunikacijska-odli%C4%8Dnost.-kako-razvijati,-upravljati-in-voditi-izjemno/1005936. Knjiga je s kodo PRSS23 za nakup do 1. julija na voljo z 20 % popustom.