Pred lanskoletnimi lokalnimi volitvami so organizatorji volilne kampanje v prestolnici največ sredstev vložili v kampanjo Zorana Jankovića, ki je na županskih volitvah tudi prepričljivo zmagal. Nekateri od devetih županskih kandidatov v Ljubljani so sicer v kampanjo vstopili z znatnimi sredstvi, drugi pa praktično brez njih.
Kandidatom se je kampanja glede na razmerje med vloženimi sredstvi in številom dobljenih glasov različno obrestovala. Organizator kampanje župana Jankovića je denimo za vsak dobljeni glas na volitvah odštel dober evro, Levico, ki je organizirala kampanjo drugouvrščene Nataše Sukič, pa je ta stala precej manj, le 0,3 evra na dobljeni glas.
Praktično brez sredstev je v kampanjo vstopil kandidat Piratov Jasmin Feratović, tako da je njegova kampanja stala le 0,02 na dobljeni glas. Zelene Slovenije pa je kampanja Tomaža Ogrina stala 0,7 evra za glas. Za kampanjo Jasminke Dedić je stranka Vesna odštela 1,2 evra na glas, SLS pa je kampanja Tine Bregant stala 1,4 evra za glas.
Najmanj učinkovita je bila v tem smislu kampanja kandidatke NSi Mojce Sojar (4,1 evra), pa tudi Igorja Horvata, za katerega so v SDS odšteli 3,7 evra na glas. Glas za otroke in družine je kampanja Aleš Primca stala 3,4 evra za dobljeni glas.
STA objavlja tabelo z županskimi kandidati, organizatorji njihove kampanje, porabljenimi sredstvi in odstotki glasov, ki so jih kandidati prejeli na volitvah.
kandidat organizator sredstva % glasov -------------------------------------------------------------------- Zoran Janković Lista Zorana Jankovića 56.000 61,8 Nataša Sukič Levica 2.493 9,6 Aleš Primc Glas za otroke in družine 21.098 6,9 Igor Horvat SDS 20.446 6,3 Tina Bregant SLS 7.035 5,7 Mojca Sojar NSi 11.583 3,2 Jasminka Dedić Vesna 3.455 3,2 Tomaž Ogrin Zeleni Slovenije 1.017 1,7 Jasmin Feratović Pirati 31 1,6
Vir: Ajpes