McDonald’s v četrtletju kljub manjši prodaji z višjim dobičkom

0

Veriga restavracij s hitro prehrano McDonald’s je v zadnjem lanskem četrtletju prihodke od prodaje v primerjavi z enakim obdobjem leto prej zmanjšala za odstotek na 5,93 milijarde dolarjev. Vendar pa so se brez upoštevanja spreminjanja valutnih tečajev za pet odstotkov povečali. Čisti dobiček je zrasel za 16 odstotkov.

Kot so danes sporočili iz družbe, se je promet v poslovalnicah v ZDA povečal, zato so s poslovnimi rezultati presegli pričakovanja analitikov. Kljub temu so se delnice po objavi rezultatov pocenile za 2,53 odstotka na 263,97 dolarja za delnico.

To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje zabeležilo povečanje prometa na domačem trgu, kar je v nasprotju s trendom v panogi. Številni potrošniki so zaradi inflacije namreč zmanjšali potrošnjo v restavracijah. Vendar je McDonald’s v veliki meri izkoristil spremembe v obnašanju potrošnikov, saj so se mnogi preusmerili k cenejši hitri hrani.

V ZDA so na račun višjih cen in večjega povpraševanja prodajo povečali za 10,3 odstotka, drugod po svetu pa za 12,6 odstotka.

Digitalna prodaja na šestih največjih trgih je navrgla sedem milijard dolarjev, kar je 35 odstotkov vseh prihodkov od prodaje.

Na globalni ravni je čisti dobiček dosegel 1,9 milijarde dolarjev oziroma 2,59 dolarja na delnico.

McDonald’s je imel v poslovnem letu 2022 tudi 1,3 milijarde dolarjev enkratnega stroška, povezanega s prodajo poslov v Rusiji, ki je pod sankcijami zaradi napada na Ukrajino.

Družba za letos načrtuje odprtje 1900 novih restavracij. Sami jih nameravajo odpreti 400, preostale pa imetniki licenc.

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen