Izbran izvajalec gradnje prve etape mariborske zahodne obvoznice, ta bo potekala v dolžini 1,2 kilometra
Direkcija za infrastrukturo je javno naročilo izgradnje prve etape mariborske zahodne obvoznice oddala družbam GIC Gradnje, IPI in Trgograd. Te bodo odsek od Lackove do Kardeljeve ceste zgradile za nekaj manj kot 20 milijonov evrov z DDV, je razvidno iz današnje objave na državnem portalu javnih naročil.
Na razpis sta se prijavili še družbi JV Garnol in Hering, a je bila njuna ponudba po navedbah direkcije višja od limitirane vrednosti javnega naročila. Zoper odločitev o izbiri je sicer še možno vložiti revizijski zahtevek.
Minister za infrastrukturo Bojan Kumer je novembra lani med obiskom v Mariboru napovedal, da se bo gradnja mariborske zahodne obvoznice pričela spomladi letos. V rebalansu državnega proračuna so namreč zagotovili sredstva za gradnjo prvega dela zahodne mariborske obvoznice, celotna zahodna obvoznica pa naj bi bila zgrajena v letu 2026.
Prvi del zahodne obvoznice zajema odsek od krožišča na Lackovi do Kardeljeve ceste v dolžini nekaj več kot 1,2 kilometra.
Za naslednji dve etapi obvoznice s priključkom na avtocesto v Slivnici je bila lani poleti javna razgrnitev državnega prostorskega načrta. Na direkciji za infrastrukturo računajo, da bodo z njuno gradnjo lahko začeli takoj po izgradnji prve etape. Zanju denar še ni zagotovljen, prav tako ni znana vrednost investicije.
Mestna občina Maribor je konec lanskega leta že začela izgradnjo krožnega križišča na križanju Streliške in Kardeljeve ceste, ki sodi v sklop načrtovane zahodne obvoznice. Tam je že nekaj let začasno, montažno krožišče. Investicijo v višini 1,78 milijona evrov izvaja občina skupaj z Direkcijo RS za infrastrukturo (DRSI), ki prispeva nekaj več kot 760.000 evrov. Dela bosta izvedli podjetji Pomgrad in Nigrad, ki imata za to štiri mesece časa.