(Imamo to! Imamo Tokio!) Z uspešno kampanjo do nove nagrade

0

Agenciji Herman & partnerji in Arnoldvuga sta za Olimpijski komite Slovenija združili moči in pripravili kampanjo, ki slavi pretekle in sedanje uspehe slovenskih športnikov na Olimpijskih igrah v Tokiu. Odlično zasnovano kampanjo so prepoznali tudi na Sporto Awards, kjer že že 16. let najuspešnejšim sponzorskim in marketinškim projektom na področju športa na celotni jadranski regiji podeljujejo nagrade. Kampanja »Imamo to! Imamo Tokio!« je prejela nagrado Rights holder Award. 

Najprej je nastala ideja za TV-oglas, pripoveduje Matej Kodrič, kreativni direktor nagrajene kampanje »Imamo to! Imamo Tokio!« V njem naši olimpijci v legendarni dvorani Tabor napenjajo mišice, kaplje potu jim tečejo po telesu, osvetljuje jih en sam reflektor. Iz teme nato prikoraka legenda Miro Cerar st., za njim je na steni projekcija njegovega zmagovalnega, zlatega nastopa v Tokiu. Našim olimpijcem preda štafeto ponosa, zmage in upanja. Kako? S kepico. Pest ob pest. Dogajanje čutno spremlja in z vsakim utripom spodbuja tudi avtorska glasba, ki jo je za ta namen ustvaril skladatelj Peter Penko.

Ni čudnega, da so na Sporto Awards prepoznali kampanjo in jo nagradili, saj poleg dobre zasnove, pri gledalcu vzbudi močna čustva ponosa in skupnosti. Kodrič pove, da so se pri snovanju kampanje zavedali, da prejeti olimpijsko kolajno velja za najvišje priznanje v karieri in poseben prestiž, športniki pa se za večno zapišejo v zgodovino in postanejo monumentalni: »Ko smo dobili priložnost ustvariti kampanjo za naše olimpijce na igrah v Tokiu, smo se spomnili časov, ko smo tam, pred mnogimi leti, že slavili olimpijsko zlato.Tokio smo torej že osvojili in letos smo se tja vrnili po nove zmage.« 

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen