Naš najboljši sosed dobitnik mnogih prestižnih nagrad

0

Mercator svojo bogato bero marketinških festivalskih nagrad v letu 2021 dopolnjuje s srebrno nagrado Effie za projekt Mali šef Slovenije in z nagradama Best Employer Brand Awards Adria 2021 v kategorijah Retail in Grand Prix Slovenia za projekt znamke delodajalca.

Kot je povedala Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v skupini Mercator, nagrade predstavljajo lep dosežek in priznanje njihovi marketinški ekipi, obenem pa jim dajejo novo motivacijo za odlično delo tudi v prihodnjem letu. »Vsaka festivalska in stanovska nagrada za podjetje pomeni potrditev, da dela dobro in da gre v pravo smer,« je dodala.

»Zavedamo se, da uspeh podjetja temelji na ljudeh, sodelavcih, zato je ohranjanje blagovne znamke delodajalca ena ključnih nalog. Tako so v letošnjem letu pri nas potekale številne aktivnosti, v katere je bilo vključenih vseh dobrih 10 tisoč zaposlenih v družbi, skozi katere smo se še bolje spoznali in se med seboj tesneje povezali ter utrdili našo identiteto povezovalca, soseda,« je povedala Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica sektorja za tržno komuniciranje v Mercatorju.

Mercator je pri zasnovi obeh projektov sodeloval s podjetjem Herman & partnerji. Tina Cirman Popovič, partnerica v podjetju Herman & partnerji, je dejala, da »cenimo njihovo prodornost, zasledovanje novosti in trendov, domiselnost pri vsebini in izvedbi marketinških projektov, njihovo odločnost in vztrajnost, zato jim z veseljem priskočimo na pomoč pri kreativni in komunikacijski implementaciji aktivnosti.«

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen