Evropska spletna platforma za modo in življenjski slog Zalando, ki je od junija navzoča tudi na slovenskem trgu, je v letošnjem tretjem četrtletju ustvarila 2,28 milijarde evrov prihodkov, kar je 23,4 odstotkov več kot v enakem obdobju lani.
Bruto vrednost trgovskega blaga je v drugem četrtletju zrasla za 25,3 odstotka na 3,08 milijarde evrov. Prilagojeni dobiček iz poslovanja je v tretjem letošnjem četrtletju dosegel 9,8 milijona evrov, medtem ko je v enakem obdobju znašal 118,2 milijona evrov, so sporočili iz Zalanda.
Zalando je potrdil pričakovane napovedi za letos s ciljno rastjo bruto vrednosti trgovskega blaga med 31 do 36 odstotki, rast prihodkov med 26 in 31 odstotki ter doseg zgornje polovice razpona prilagojenega dobička iz poslovanja v višini 400 do 475 milijonov evrov.
“Zadovoljni smo, da smo naše poslovanje uspešno nadaljevali tudi v tretjem četrtletju, prvem obdobju, ko so bila gospodarstva znova popolnoma odprta. Kljub rastoči inflaciji in negotovosti v dobavnih verigah ostajamo prepričani, da bomo dosegli posodobljeno letno napoved,” je ob tem ocenil finančni direktor David Schröder.
“Skozi celotno leto beležimo napredek na vseh področjih naše strategije. Ob tem smo vseskozi osredotočeni na našo dolgoročno vizijo – postati izhodiščna modna točka in do leta 2025 postati povsem trajnostno platformno podjetje z bruto vrednostjo trgovskega blaga, ki presega 30 milijard evrov. Samozavestno pričakujemo naslednje leto, saj pripravljamo kar nekaj vznemirljivih strateških pobud, ki bodo navdušile tako naše stranke kot partnerje in pospešile uresničevanje naših trajnostnih načrtov,” pa je dejal sopredsednik družbe Zalando Robert Gentz.
Ob koncu tretjega četrtletja je imela platforma skupaj 46,3 milijona aktivnih uporabnikov. Zabeležili pa so 55,8 milijona naročil.
Zalando je junija vstopil na slovenski, slovaški in litvanski trg, od konca julija pa je dostopen še kupcem na Hrvaškem, v Estoniji in Latviji. Konec julija je v Sloveniji zagnal svoj partnerski program. Z njim se lahko lokalne blagovne znamke in trgovci povežejo s platformo Zalando, ki deluje na 23 trgih.