Letošnji Mos obiskalo več kot 37.000 ljudi

0

Na celjskem sejmišču se je v nedeljo sklenil 53. Mednarodni obrtno-podjetniški sejem (Mos), na katerem se je predstavilo okoli 500 razstavljavcev. Prvi podatki kažejo, da je bil sejem po lanski odpovedi zaradi epidemije na 60 odstotkih obsega iz leta 2019, obiskalo pa ga je nekaj več kot 37.000 ljudi, so danes sporočili iz Celjskega sejma.

Od zadnjega sejemskega dogodka v Celju je minilo leto in pol, ta čas pa so med drugim organizatorji izkoristili za tehten premislek o konceptu največjega poslovno-sejemskega dogodka Slovenije, ki so ga vsebinsko dopolnili in mu dodali novo rdečo nit trajnostnega razvoja.

Kot je ob koncu dogodka povedal izvršni direktor družbe Celjski sejem Robert Otorepec, je bila odločitev, da sejem letos kljub omejitvam izpeljejo, več kot dobrodošla za vse, saj se je izkazalo, da so Mos pogrešali tako razstavljavci kot tudi obiskovalci.

“Kljub temu, da sejem ni potekal v istem obsegu kot prej, je jasno, da pristnega stika v živo ni mogoče nadomestiti z nobenim drugim pristopom. Sejmi so in vedno bodo predstavljali središče za dobre nakupe, sklepanje novih poslov in druženje v živo,” je dodal Otorepec.

Letošnji obisk je glede na razmere v skladu s pričakovanji organizatorjev, številni razstavljavci pa so bili nad njim celo pozitivno presenečeni. K varnejši izvedbi je veliko prispevala tudi rast nakupov vstopnic preko spleta, saj so se tako izognili preveliki gneči na blagajnah sejmišča. S to prakso bodo nadaljevali tudi v prihodnje, so še dodali v Celjskem sejmu.

Kakovosti sejma so letos preverjali tudi z raziskavo med obiskovalci. Kar 90 odstotkov jih je menilo, da je sejem izpolnil njihova pričakovanja. Največ zanimanja sta med obiskovalci vzbudila segmenta Dom in Turizem, na splošno pa je večina vprašanih ocenila ponudbo razstavljavcev kot zelo zanimivo.

Tudi med razstavljavci jih je bilo 80 odstotkov zadovoljnih z odzivom obiskovalcev na njihovo sejemsko predstavitev, skoraj dve tretjini vprašanih pa je na sejmu sklenilo tudi konkreten poslovni dogovor. Zadovoljstvo razstavljavcev je bilo mogoče čutiti tudi zaradi velikega števila ciljno usmerjenih obiskovalcev in posledično številnih povpraševanj, ki so jih pridobili.

Velik pečat je na letošnjem sejmu pustila država partnerica Madžarska, ki je v svojem paviljonu pripravila predstavitev Madžarske 21. stoletja, pa tudi njene tradicije in običajev. Ob tem se je na sejmu predstavilo tudi nekaj manj kot 30 madžarskih izvozno usmerjenih podjetij, ki so s slovenskimi podjetniki sklenili številne poslovne dogovore.

V Celjskem sejmu so zdaj vse misli že usmerili v leto 2022, ko jih čaka polno zasedeno koledarsko leto. Tako bodo med januarjem in majem potekali številni sejmi, med drugim sejem kmetijske in gozdarske mehanizacije Agritech, nadaljevali pa bodo s tradicionalnimi pomladnimi sejmi.

Sledili bodo strokovni Mednarodni industrijski sejem, Terotech in Lestech, pri čemer je zanimanje za prvega glede na doslej prijete prijavnice že v tem trenutku zelo velik. Septembra bo potekal 54. Mos, decembra pa bodo program sklenili z Eroticlandom.

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen