Kitajci največji vlagatelji v študij komuniciranja; dr. Verčič soavtor knjige, ki je izšla pri univerzitetni založbi v Pekingu
Pri založbi Kitajske univerze za komuniciranje v Pekingu je izšla nova knjiga, pod katero se je kot avtor podpisal tudi dr. Dejan Verčič, profesor, podjetnik ter partner v skupini za poslovno svetovanje in komuniciranje Herman & partnerji. Komunikacijska odličnost: kako upravljati s strateškim komuniciranjem in odnosi z javnostmi v globalnem svetu je delo izpod peres vodilnih svetovnih strokovnjakov.
V originalu je knjiga izšla leta 2017 v angleščini, in sicer pri založbi Palgrave Macmillan. Štiri leta pozneje pa je poglobljen zapis o mednarodnih in globalnih odnosih z javnostmi na voljo v jeziku, ki ga govori več kot milijarda ljudi.Angleški zapis dopolnjenega in razširjenega prevoda je Zerfass, A., Chen, X., Hung-Baesecke, F., Tench, R., Verčič, D., Moreno, A., & Verhoeven, P. (2021).Communication excellence – How to manage strategic communication and public relations in a global world. »Kitajci se zavedajo, da ob človeškem in fizičnem kapitalu potrebujejo tudi simbolnega, zato so danes največji vlagatelji v študij komuniciranja doma in po svetu,« je ob tem povedal dr. Verčič, ki je v zadnjem desetletju drugi najbolj citirani raziskovalec na področju globalnih odnosov z javnostmi na svetu.