Rok Pikon v komentarju Lahko Rastoderju uspe? piše o težkem delu, ki ne glede na pomoč države ali brez nje čaka kupca dokumentacije za izvajanje komercialnih poletov Adrie Airways Izeta Rastoderja oz. njegovo družbo Air Adriatic.
“Majhne letalske družbe so zaradi visokih fiksnih stroškov le težko dobičkonosne. Če pogledamo v soseščino: Austrian Airlines – ki ima bazo v enem najpomembnejših evropskih letalskih vozlišč, na Dunaju – je lahko preživel, ker ga je avstrijska vlada leta 2008 prodala skupini Lufthansa. (…) V Sloveniji s ‘klasično’ letalsko družbo ni uspelo niti državi niti zasebnemu kapitalu. Rastoderju lahko morda uspe z majhno floto, z vitko organizacijo in s pokrivanjem niš – morda res v sodelovanju z Montenegro Airlines, eno najmanjših letalskih družb na svetu, katere flota šteje samo pet letal. Morda ne misli resno in je kupil samo licence. Vsekakor je Rastoder spreten poslovnež in je zadevo premislil. Njegovo premoženje je ocenjeno na 80 milijonov evrov in ta denar lahko porabi, kot ga želi. Ne moremo pa pričakovati, da bi kmalu dobili slovensko letalsko družbo podobne velikosti, kot je bila Adria Airways.”