Nemški avtomobilski proizvajalec BMW je junija prodal 203.523 vozil njihove osrednje znamke, kar je 1,4 odstotka več kot junija lani. Po poročanju nemške tiskovne agencije dpa gre rast pripisati predvsem višji prodaji na Kitajskem.
Nemški avtomobilski velikan petino vseh prodanih vozil junija prodal na kitajskem trgu. Kot poroča dpa, se je podjetju obrestovala odločitev, da nekatera športna terenska vozila ne proizvaja več zgolj v ZDA, ampak tudi na Kitajskem.
V prvi polovici leta je BMW prodal 23,1 odstotka več športnih terenskih vozil kot v enakem lanskem obdobju, s čimer je po poročanju dpa nadomestil nekoliko slabšo prodajo limuzin. V šestih mesecih je tako BMW prodal 1,08 milijona luksuznih vozil, kar je 1,6 odstotka več kot lani.
Slabša je tudi prodaja vozil znamke Mini, v katere zdaj nameščajo električne motorje. Po poročanju dpa po starejših modelih Minija ni več velikega povpraševanja. Upoštevajoč še luksuzno znamko Rolls-Royce je BMW na ravni skupine prodal 1,25 milijona vozil oz. 0,8 odstotka več kot v prvih šestih mesecih lanskega leta.
Predsednik uprave bavarskega avtomobilskega velikana BMW Harald Kruger, ki je prejšnji teden napovedal odhod s položaja, je izrazil željo, da BMW prihodnje leto po prodaji prehiti rivala Mercedes-Benz. Slednji je BMW po prodaji prehitel leta 2016. (sta)