Fištravec začel z volilno kampanjo in podrl prvi “Kanglerjev” radar: Noben mariborski župan ne sme izkoriščevalsko ožemati svojih občanov!

4

Mariborski župan Andrej Fištravec je danes na križišču Titove ceste in Ulice Pariške komune simbolično pripel verigo na ohišje in odstranil prvi zloglasni radar, ki je pred več kot petimi leti po množičnih protestih odnesel njegovega predhodnika Franca Kanglerja. Kot je dejal, bodo ta in vsi ostali odstranjeni iz mariborskih cest in ulic. S tem je Fištravec tudi neuradno začel z volilno kampanjo pred letošnjimi novembrskimi lokalnimi volitvami.

Družba Iskra Sistemi je na cestah štajerske prestolnice leta 2012 po sklenjenem poslu za projekt modernizacije semaforskih sistemov s Kanglerjevo občinsko oblastjo postavila številne radarje za merjenje hitrosti prometa.

Kar 40 radarjev je bilo nameščenih na 22 križišč, skoraj ves denar pa bi se v skladu s pogodbo o javno-zasebnem partnerstvu stekal na račun zasebnega vlagatelja. Mariborčani so se konec leta 2012 temu uprli z množičnimi protesti, po odstopu Kanglerja pa je Maribor dobil t. i. “vstajniškega župana” Fištravca.

Njegova mestna oblast je radarje izklopila iz sistema in po daljših pogajanjih s podjetjem Iskra dosegla sporazum, po katerem so radarji uradno prešli v last mestne občine. S tem je mestna občina le prišla do možnosti, da lahko radarje tudi fizično odstrani.

Kot je napovedal župan, bo simbolični odstranitvi sledila odstranitev vseh preostalih radarjev, ki jo bo opravil Nigrad. Omenjeno javno komunalno podjetje bo radarje začasno tudi skladiščilo, še pred tem pa bodo opravili popis opreme oz. tehnologije v njih. Dve radarski ohišji bodo umestili v Muzej novejše zgodovine kot družbeno-zgodovinski spomenik.

“Vesel sem, da smo končno prišli do točke, ko lahko radarje tudi fizično odstranimo iz ulic in cest Maribora. Maribor si ne sme nikoli več dovoliti, da bi katerikoli župan izkoriščevalsko ožemal svoje občane,” je dejal Fištravec.

Iskra je zaradi prekinitve pogodbe sicer zahtevala skoraj 12,8 milijona evrov odškodnine, mestna občina pa je z njo sklenila poravnavo v višini sedem milijonov evrov in jo že odplačala v enkratnem znesku.

Kot so ob tem poudarili na mariborski občini, so pozneje za zagotavljanje večje prometne varnosti raje ubrali alternativo umirjanja prometa v mestu, zato že nekaj let sledijo smernicam trajnostne mobilnosti. Med drugim so na širšem območju središča mesta z mehkejšimi ukrepi vpeljali omejeno hitrost vožnje. (sta/ured)

Št. komentarjev: 4
  1. Barny pravi

    Zelo možno je, da bo Fištravec dobil še en mandat, saj so drugi kandidati še večji dodli, vključno z ono tikvo od Kanglerja.

  2. David pravi

    Oba sta katastrofa za Maribor! Samo upamo lahko, da Mariborčani dobijo nekega pametnega in sposobnega župana v jeseni…

  3. raft pravi

    Barny pravi Pred 18 h
    Zelo možno je, da bo Fištravec dobil še en mandat, saj so drugi kandidati še večji dodli, vključno z ono tikvo od Kanglerja
    ——————————-
    Mariborčani žal mi vas je. Čobani so se lotili genske prefu-kancije Slovencev v vašem koncu. Še se da pomagati, vendar bo za to potrebno pokazati štajersko modrost in korajžo.

  4. janko pravi

    Kangler je neotesani kmetavz, Fištravec je nesposoben akademik. Maribor rabi razgledanega, sposobnega, izkušenega operativnega župana, ki bo iz Maribora naredil pravo metropolo!

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen