150 milijonska investicija SŽ: za nakup novih potniških vlakov le ponudba švicarskega Stadlerja

1

Na Slovenskih železnicah (SŽ) so na razpis za nakup novih potniških vlakov dobili zgolj ponudbo švicarskega proizvajalca vlakov Stadler, je za spletne Finance povedal generalni direktor SŽ Dušan Mes. Kot navaja časnik, je največja verjetnost, da bodo razpis ponovili in se bodo roki za dobavo zamikali v prihodnost.

“Iščemo možnosti, da bi prišli do podpisa pogodbe do konca letošnjega leta,” je za časnik dejal Mes.

Pred rokom za oddajo ponudb so sicer štirje proizvajalci nakazali, da jih razpis zanima: francoski Alstom, italijanski Titagarh, japonski Hitachi in švicarski Stadler. Tudi češka Škoda se je zanimala za razpis, pogovarjali so se o možnosti skupne ponudbe s proizvajalcem s Poljske.

Mes ob tem ugotavlja, da čas za nakupe vlakov ni najboljši, ker imajo evropski proizvajalci precej zasedene zmogljivosti, predvsem za naročnike iz Azije. Nekaterim tudi ne ustrezajo razmeroma kratki roki dobave, še navajajo Finance.

Ob tem so spomnile, da so SŽ zadnjič kupovale potniške vlake okoli leta 2000, v povprečju pa so potniške garniture stare približno 30 let. Razpis za nove potniške vlake so napovedovali že nekaj let.

Družba SŽ-Potniški promet je nato razpis za nakup 25 novih potniških vlakov objavila 1. junija, z možnostjo nakupa dodatnih 25. Kot so takrat sporočili, je 150 milijonov evrov vredna investicija največja investicija v vozna sredstva v zgodovini njihovega potniškega prometa. Novi vlaki pa naj bi v najboljšem primeru po tirih predvidoma vozili konec naslednjega leta ali v začetku 2019.

Število komentarjev: 1
  1. mitja vilar pravi

    SŽ i ninfrastrukt. ministrtsvo niso v stanju nabaviti protipoažrnih zidov, s katermi se preprečil požare ob progi. Lanski stal 540.000, pri čemer so gaisli delai brezplčano. Obe instit. nočeta na lokomotive namestiti bliskav, s čimer se vidnost bistveno poveča, zrcal ob slabše preglenih prehodih brez zapornic. 8 mrtvih v 4 mesecuh pa nihče, ki vodi to državo ne stori nič.
    V tej skupini samomorov kot enega pogostejših primeriv smrti na tirih ni, notudi zdr. ministrstvo odkar pomnim enako kot ti sve instit. za zamanjašnje števila samomorov, ki letno vzaejo 3 krt toliko življnje kot vse nesreče v prometu, ne stori popolnomna nič. Važno je, da Policija kasira tiste, ki telefonirajo med vožnjo, zaradi česar lani ni bilo nobene nesreče ali smrtne žrtve, naj pa bi bilo nevarno. Vsaka podobnost n neodgovornim ali neumnim upralvjanje države in sisitemov je seveda zgolj slučajna,

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen