Člani odbora DZ za obrambo so danes za zaprtimi vrati spregovorili o nekonvencionalnih oblikah vojskovanja. Predsednik odbora Žan Mahnič (SDS) je v izjavi za medije poudaril, da je po današnji seji razvidno, da je Slovenija tarča ruskega hibridnega vojskovanja, so sporočili iz poslanske skupine SDS.
Hibridno vojskovanje se pod različnimi imeni pojavlja že dlje časa. “Gre za neko nekonvencionalno bojevanje, ki vključuje tako ekonomsko, kibernetsko, kot tudi propagandno bojevanje,” je po seji povedal Mahnič.
Ob tem je dodal, da je po današnji seji razvidno, da je Slovenija tarča ruskega hibridnega vojskovanja, pri čemer pa je mogoče zaznati, da je Slovenija tarča predvsem s strani ruske propagande. V medijih je zaslediti veliko proruskih in protiameriških stališč predvsem v kontekstu krize v Siriji in Iraku in krize v Ukrajini. Na seji odbora so po njegovih besedah dobili potrditev, da so pri tem aktivne ruske obveščevalne službe in da naslavljajo tudi nekatere slovenske novinarje, ki jim ob tem pomagajo.
Pred obiskom ruskega predsednika Vladimirja Putina v Sloveniji je po predvidevanjih Mahniča mogoče pričakovati, da se bo na tržišču pojavil nek nov spletni medij, na katerem bodo objavljene večinoma ruske novice v slovenskem jeziku. Tudi te bodo služile predvsem propagandi in vnašanju proruskih stališč v slovenski medijski prostor, so Mahničeve besede povzeli v SDS.
Mahnič sicer ni dejal za kakšen medij naj bi šlo, po naših informacijah pa se bo slej ko prej v slovenskem medijskem prostoru pojavila tudi slovenska verzija Sputnika. Sputnik je ruski državni tujejezični novičarski servis, ki deluje že v 31 jezikih in seveda odlično orodje plasiranja ruskih uradnih stališč preoblečenih v “svetovne novice”. Slovenija je za Ruse zagotovo naslednja propagandna tarča, zlasti zaradi trenutne proruske slovenske vlade pod vodstvom Mira Cerarja.
Na seji je bilo po besedah poslanca SDS tudi rečeno, da Rusija v zadnjem času stoji za ustanavljanjem protifašističnih gibanj z namenom destabilizacije EU in Zveze Nato, kar pa je tudi eden od modelov hibridnega vojskovanja.
Člani odbora za obrambo so ob tem s sklepom med drugim priporočili vladi, naj na podlagi spremenjenih varnostnih okoliščin v EU in njeni soseščini pripravijo oceno varnostnega tveganja v Sloveniji z vidika konvencionalnega in nekonvencionalnega vojskovanja. (sta/ured)


@Ž.Mahnič:
“Na seji je bilo po besedah poslanca SDS tudi rečeno, da Rusija v zadnjem času stoji za ustanavljanjem protifašističnih gibanj z namenom destabilizacije EU in Zveze Nato, kar pa je tudi eden od modelov hibridnega vojskovanja.”
Neverjetna ugotovitev najbolj mahnjenega poslanca. Recimo, da Rusija res stoji za ustanavljanjem protifašištičnih gibanj, ker se pač EU ne upira fašištični skušnjavi in v tem vidi svojo priložnost.
Ali to pomeni, da on pripada pro fašištični stranki, da ga anti fašizem moti?
Sputnik Slovenija dobrodošel! Da lahko preberemo še kakšno slovansko novico za razliko od potvorjenih ameriških piar sporočil!
71 let avtonomne pokrajine kozakov
Mahniće, te skrbi, da se ne boš mogel tako vehementno postavljati ob Grimsa (legija smrti) in domobranskimi plakati?
Pluralizacija medijskega prostora je v Sloveniji še kako dobrodošla, ker je sedaj nimajo. So samo levi in desni nabijači, ki nimajo nobene zveze z objektivnostjo, ampak samo s ščitenjem svoje politične opcije.
Rusija je že 2 krat rešila Evropo pred fašizmom, od mahnjenega mahniča in Grimase bi lahko zahtevali malo več spoštovanja do osvoboditeljev,
Pa še nekaj rusi ne delajo p.i.z.d.a.r.i j po svetu kot izraelci in amčiji
Lep pozdrav
iz nebes
Jezus
Jezus Kristus iz Nebes pravi:
Rusija je že 2 krat rešila Evropo pred fašizmom,
——————–
Eden od naju je šprical v osnovni šoli.
Druze ili si gospodin ne znam ali znam da je sa kapitalizmom dosao do izrazaja fasizam na prostorima bivse nam domovine i sirih prostora EU.Ako neko mrzi antifasiste onda je fasista.a takvih je pun Balkan onda zasto ne prihvatiti Antifasizam sa bilo koje strane.Narod je gladan na prostoru citave Jugoslavije i osjetio je kada je zivio dobro i zato stremi Socijalizmu i radnickom samoupravljanju jer ne zeli robovati za Mahinica i okupatora! SF /SN. Pozdrav druze Mahinic.
Še eden sds-ovc ki se mu je odpeljalo ubožček
Hej Slovani, naša reč slovanska živo klije dokler naše srce za naš narod bije…………………………smo se drli , ob budnem nadzoru tovarišic in tovarišev, potem pa šok vseh šokov. Znanost ugotavlja, da Slovenci genetsko nismo v povezavi z nobenim slovanskim narodom.
ufff…..putinov mafijski a legalni režim podpira ultra-desničarske stranke na zahodu evrope in ultra-levičarske na balkanu……kajti interes putinove oligarhije je šibka razdeljena evropa…………seveda so ultra-levičarske stranke na balkanu veliko bolj močne od ultra-desničarskih na zahodu…..v kučanistanu celo na oblasti……uffff….tako, da nič posebno novega, razen putina….ki je res poseben…… izredno fašističen pri določenih temah, zelo komunističnen pri drugih……res zanimiva oseba……..da pa se je tako močno povezal z rusko pravoslavno cerkvo pa je pokazatelj, da je bolj rus kot sovjet……uffff…tako, da……
Ta malinovec naj končno neha utrujati s temi svojimi nebulozami, ki so za otroški vrtec.
raft pravi:
23. 03. 2016 at 10:57
Jezus Kristus iz Nebes pravi:
Rusija je že 2 krat rešila Evropo pred fašizmom,
——————–
Eden od naju je šprical v osnovni šoli.
—————————————————————————————
Očitno nobeden od naju ni šprical zgodovine v osnovni šoli samo slabo sem se izrazil
enkrat pred nacifašizmon v drugi vojni, in prvič pred ozemlja lačnimi monarhijami,
veš atentat na prestolonaslednika je bil samo izgovor
Lep pozdrav
Jezus
Ne vem zakaj so SDS-ovci toliko proti Rusiji? A niso vsi slovanski narodi ali kako? Ali so se čisto prodali kapitalistični ZDA?
Đizus, sprejmi že enkrat, da sovjetski zverinski komunisti niso bili in nikoli ne bodo sprejti kot osvoboditelji in še manj bodo deležni spoštovanja s strani evropjecev…..kar vi smrdeči udbaški jugići niste……uffff….
do rusije in rusov pa spoštovanje…..ampak to je druga zgodba….uffff
Mlečni pujsek uporablja velike besede zanj. Vprašanje če jih sploh razume. Verjetno samo posodi ime tako kot Sunčička, ki jo Janez plačuje. Verjetno je tudi za njo mislil v kontekstu prostitucije.
hoj
Mahniču predlagam geldanje in poslušanje naslednjih tv postaj, ki jih še ne kontrolirajo globalisti: Kitajska CCP6, Aldžarzira (ne bosanski) tega kontrolira Soros in Russia Today.
čaobao
Jezus Kristus iz Nebes pravi:
23. 03. 2016 at 11:30
raft pravi:
23. 03. 2016 at 10:57
Jezus Kristus iz Nebes pravi:
Rusija je že 2 krat rešila Evropo pred fašizmom,
——————–
Eden od naju je šprical v osnovni šoli.
—————————————————————————————
Očitno nobeden od naju ni šprical zgodovine v osnovni šoli samo slabo sem se izrazil
enkrat pred nacifašizmon v drugi vojni, in prvič pred ozemlja lačnimi monarhijami,
veš atentat na prestolonaslednika je bil samo izgovor
Lep pozdrav
Jezus
———————————
Ker je dokazano, da je komunizem pobil nekajkrat več ljudi kot vsi ostali izmi skupaj, obstaja velik dvom kdo je koga ščitil. Kar pa se tiče osvajalne politike so si bile enakovredne vse monarhije vključno z rusko.
A je mahnič slučajno pozabil povedat da smo bili tarča ameriškim prisluhom ? Miniranju arbitražnega sporazuma z njegovim šefom janšo ? Se še spomnimo kako je Janša miniral takoj in označeval arbitražni sporazum za ničen in da se mora prekinit.
Imamo glavnega agenta CIE v parlamentu ki sledi ameriškim navodilom.
Jezus Kristus iz Nebes
A ti še vedno naivno verjameš, da je krivec za I. sv. vojno Avstroogerska in Nemčija?
Res nujno potrebujemo kakšen sputnik Slovenija , se strinjam , se celo naročim na njega , da ne bomo samo v medijih prisotni z pro ameriško propagando , kamor zanimivo spadajo tudi nori levičarji , saj ravno amerika in nato delata kaos na bližnjem vzhodu in povzročata miljonske množice beguncev in islamizacijo Evrope.
youtić, moteče mar ne , da je slovenistan v evropi , natu , oecd-ju itd……ne boš prebolel dejstva, da smo MI zavezniki zahoda, eu, zda…….ufffff….kdo je izdajalec je tu zelo zelo zelo jasno……uffff….če ti ni to všeč, imaš celo sibirjo za naseliti………..uffff
Tale Mahnič verjetno tudi podpira tisto legijo smrti , pro fašistično in nacistično gibanje ne ? Sam vprašam. Jaz podpiram partizansko antifašistično gibanje in me ni sram priznat. Ene je pa očitno sram.
Pa tudi kako to da ni bilo govora o natu ameriški VOJNI ZOPER CIVILNO EVROPO ? Ustvarjanje kaosa in beguncev je natov načrt ?
Ja in kmaj čakam da pride kakšen Slovensko Ruski medij in splet. Samo tam norih extremnih levičarjev ni ker Rusi ne podpirajo Islamizacije Evrope. Kaj pa na to pravi Mahnič ? In zakaj on podpira ameriško islamizacijo Evrope in ameriška gibanja kaosa v evropi ? Od homosexualcev do extremno norih levičarjev.
ni kaj, še vsaki jugić zleze v evropo le zaradi denarja, ker drugače nima niti za burek……uffff…kulturno in civiliazcijsko vsak smrdeči jugić pač spada tja daleč v sovjetsko stepo…….ufffff
uufffičččč , vi niste bili zavezniki zahodu ampak fašizmu in nacizmu.
Zdaj pa hlapčujete res zavezniško ILUMINATI ameriški agendi ISLAMIZACIJE EVROPE. Vedno rabite neke hlapčevske odnose.
Še dobro da ste Janšisti v manjšini, drugače bi se nam Slovencem slabo pisalo , ker se ne zavedate kaj podpirate.
Pejko pravi:
Ta malinovec naj končno neha utrujati s temi svojimi nebulozami, ki so za otroški vrtec.
—————————————————————————
Ne bo, je zvesti vojak svojega šefa ki bi že zdavnaj moral bit v zaporu. Vsaj 20 let nazaj.
Your comment is awaiting moderation pravi:
Jaz podpiram partizansko antifašistično gibanje in me ni sram priznat. Ene je pa očitno sram.
————————-
Pa bi te moralo biti sram. Na juriš ja, na nedolžne ljudi, pred okupatotjem pa v beg. Zato v arhivih tudi ni nobenih bitk.
Komi čakam nek normalen medij Slovensko Ruski, ker teh pro ameriških SRANJ homosexualne levičarske multi kulti agende in janšističnih gibanj podpore ameriški islamizaciji imam jaz že na vrh glave.
NUJNO , NUJNO rabimo en medij , če ne vsaj 10 da bi se medijsko uravnotežil prostor brez vpliva janšistov in norih levičarjev kateri oboji podpirajo pro ameriško agendo ZASUŽNJEVANJA EVROPE IN SLOVENIJE.
Pa raft očitno ne poznaš zgodovine. pa blizu mene je bila velika bitka z okoli 50 mrtvimi partizani kateri so bili izdani z pomočjo domačih izdajalcev. Šli so pa v pomoč slovencem na štajersko ko da so onemogočali Nemcem načrt izselitve 250 000 Slovencev iz štajerske in ponemčevanje prebivalstva.
Očitno ne poznate zgodovine. Velike bitke so se dogajale s sovražnikom. In ta je trajala 2 ali 3 dni. Ker so bili pa obkoljeni so žal vsi bili ubiti.
Ali se potem čudimo če ne veste za velike partizanske borbe pro nacistične propagande ? Ni se treba, nimate pojma.
Poleg tega človek božji, iz obeh mojh družin so ljudi deportirali v taborišča. Posledično so bile hude grozote umiranja otrok. Iz obeh družin so šli v borbo proti nacizmu in fašizmu. Pa kaj misliš da so jim rožice sadili po taboriščih ?
In potem se še najdejo BEDAKI kateri prepričujejo da se moramo sramovat partizanske borbe proti fašizmu in nacizmu. en moj stari oče JE BIL KMANDANT BRIGADE cca. 800 borcev je štela brigada in kasneje v komandi 9 korpusa Slovenske vojske zadolžen od leta 43 za organiziranje in osvobajanje Trsta. Po vojni se je vrnil na kmetijo- in so imeli župnika in maševali. Partizani so bili večinsko verni ljudje iz vernih družin, ne pa komunisti.
Kot jih hočejo janšisti prikazat
današnji extrenmo nori levičarji imajo pa z partizani in NJIHOVO VERO toliko skupnega kot janšisti z zavezniki me vojno.
Oboji pa podpirajo ameriški lobij zasužnjevanja Evrope, slovenije in sveta kar pa z neko borbo protifašistično in nacistično nima nobene veze.
Oboji sploh ne vedo kaj podpirajo, če pa vedo potem je pa to še hujše, da zavestno podpirajo rušenje Slovenskih in evropskih vrednot.
Rusija je premočna za EU, to se že takoj vidi po teh neuspešnih gospodarskih sankcijah. Medveda ne moreš kar tako premagati 🙂
se pa strinjam, da so odnosti med eu in zda na zelo zelo nizki ravni…..posebno zadnja leta…..to je dejstvo….posebno eu desnica je zelo razočarana……to je dejstvo….ufff….
Spoštovani Your…. zgleda da so bili predniki od nekaterih tukaj komentatorjev na napačni strani med II.svetovno vojno in zato imajo tako mišljenje o partizanih in zgodovini katero bi najraje spreobrnili samo žal ne gre ….:) 🙂
A tale mahnič ma profesionalno deformacijo in pozna zgodovino samo od osvoboditve leta 45 naprej ? To je znana profesionalna deformacija janšistov.
Da o profesionalni deformaciji podpiranja ameriške propagande niti ne govorim.
Your comment is awaiting moderation pravi:
23. 03. 2016 at 15:19
Pa raft očitno ne poznaš zgodovine. pa blizu mene je bila velika bitka z okoli 50 mrtvimi partizani kateri so bili izdani z pomočjo domačih izdajalcev. Šli so pa v pomoč slovencem na štajersko ko da so onemogočali Nemcem načrt izselitve 250 000 Slovencev iz štajerske in ponemčevanje prebivalstva.
Očitno ne poznate zgodovine. Velike bitke so se dogajale s sovražnikom. In ta je trajala 2 ali 3 dni. Ker so bili pa obkoljeni so žal vsi bili ubiti.
Ali se potem čudimo če ne veste za velike partizanske borbe pro nacistične propagande ? Ni se treba, nimate pojma.
————————-
Vojna je trajala štiri leta. Povedal si mi o boju Pohorskega bataljona. Vem tudi, da so jih izdali komunisti. Ena bitka je bila tudi v vasi Dražgoše.
Veš še za kakšno bitko?
V enem letu je v Sloveniji več prometnih žrtev, kot pa jih je bilo v teh dveh bitkah. Tisoč herojev, tisoč spomenikov , tisoč nekih part. pesmi…………….za kaj že? Pojdi malat koga drugega.
Ja , žal mislijo da se kar tako pozablja na žrtve prednikov. Pol pa več ne ločijo med komunističnimi poboji in NOB.
Da pa o bitkah in mrtvih niti ne govorimo. Škoda besed, za njih te niso obstojale.
Ne govoril sem o prvem belokranjskem odredu ki je padel v boju v pozimi leta 42. Belokranski fantje so se zbrali in možje ter odšli ba štajersko v pomoč proti izseljevanju. Bili so izdani od domačega izdajalca za katerega pravijo da se ve ker je bil. Ni bil ubit se pa ne bi čudil če bi potem zaradi interesa in varnosti šel med komuniste. Tako je znan tudi prvi župan komunist Črnomlja. Bil je komunist , ko so pa Italjani z vlakom prišli in okupirali Belo Krajino je pa mahal z Italjansko zastavo in jih pozdravljal. tako so govorili stari. Tako da se ne čudim , nekateri so vedno tam kjer je oblast in močnejši. taki so potem bili v prvih komunističnih vrstah.
Tako kot v cerkvi. Negdaj zagriženi komunisti se danes kažejo v prvih vrstah v cerkvah in se slikajo. Nič ni drugače.
Vem za veliko partizanskih bitk. Torej na Gornjih Lazah z cca. 50 obkoljenimi in izdanimi partizani. Bitke okoli Novega mesta in Gorjancev.
Bitke in zavzetje belogardističnih gradov ki so trajale po cel teden , naprimer Dvor. Potem je Turjak in še veliko drugih. Bitk in manjših zavzemanj je bilo ogromno. Vem za bitko pri nas ko so se domobranci okoli 150 pobili do zadnjega med sabo. Ker so šle dve enote na partizansko območje in so se obe ob srečanju izdajale za partizane. In tako so se pobili med sabo. Pa to samo iz naših koncev. Juga Slovenije. Bitke z ustaši in poboj ustašev okoli Brežic, ko so ustaši pobili nekaj vasi. Itd. Kolk hočeš je tega , preveč. Vi pa pravite da NI.
Pol pa ne vem , pojdite malo po spomenikih in poglejte kaj kje piše , pa vsega sploh Ni. Ampak če ne vidiš ne obstoja
Raft, koliko bitk si pa ti “doživel” v osamosvojitveni vojni pa se trkaš po prsih? Kot je že nekdo zgoraj napisal za Mahniča, velja zate isto, poznaš zgodovino od 1945 dalje. Starejši bi vaju oba morali nagnati “lulat pa spat”, ne pa dovoliti, da pišeta oslarije in primerjave o mrtvih med 2.svet.vojno in prometnimi nesrečami. To lahko primerja samo omejenec.
klerodrajsek Mahnič je po tem , ko je odvgel maske demokracije na gradbišče džamije priznal, da je ogrožen. kot fašist. za razliko od šefa, ki je levi fašist za ceno shizofrenije, je on bolj iz enega kosa, pač naslednik tiste kolaborantske klerofašistične opcije. mogoče bi morali njegovi začeti kar na pliberškem polju, da preskočimo nekaj nepotrebnih krvoprelitij ižanskega klerodrajsnega postroja
hoj
Bila je še ena bitka. Nekje v zasavskih hostah. Sračali sta se nemška in partizanska patrola. Partizani so iz rukzakov potegnil šnops, Nemci pa cigerete. Popili in pokadili so. Pote je vsak na svojo stran oddal nekaj strelov in so šli vsak svojo pot. Potem enkrat so zapisali, da se je tam okoli dogajala huda bitka? Celo naj bi nekdo partizane izdal? Partizani so celo ubili domnevnega izdajalca in zažgal bajto.
čaobao
je , ta je bla še najbolj podobna Janševi , velikemu osamosvojitelju slovenije ko se je boril s sladoledom v JLA zaporu. Pol je mel neki hudih še na tiskovni konferenci in je ratal heroj.
mlečni pujsek spet posoja ime za nabijanje janeza. Mahniček pa ne razume o čem sploh teče beseda…..pa še tabeseda je spet eno nabijanje
pubec pravi:
23. 03. 2016 at 16:55
Raft, koliko bitk si pa ti “doživel” v osamosvojitveni vojni pa se trkaš po prsih? Kot je že nekdo zgoraj napisal za Mahniča, velja zate isto, poznaš zgodovino od 1945 dalje. Starejši bi vaju oba morali nagnati “lulat pa spat”, ne pa dovoliti, da pišeta oslarije in primerjave o mrtvih med 2.svet.vojno in prometnimi nesrečami. To lahko primerja samo omejenec.
———————
Smrt je smrt, v vojni ali v prometni nesreči. Rdeča propaganda je naredila iz vas prvovrstne be-dake, ki ne vidijo dlje od svojega nosu.
Poslanec SDS Žan Mahničverjetno po navodilih nadrejenih sodeluje v hibridni vojni proti Sloveniji, kot glasnici MIRU.
Vse kar se pri nas godi v zvezi z ZDA in Vatikanom.. je za pristaše SDS dobro, torej tudi zanj in v medije tlačijo zunanje politična proameriška stališča, med drugim tudi ta, da je treba praktično vse kar je državnega PRODATI. Zato je tudi logično, da se na trditve, da se v Sloveniji izvaja neustavno lastninjenje skupnega premoženja ne odzovejo, da se ne odzovejo glede pobud, da je treba volilno zakonodajo spremeniti v enostavnejšo in ukiniti VOLILNE ENOTE. Poslance se npr. izvoli po enostavnem volilnem sistemu v volilnih okrajih (88tih) in tako strakokrati izgubijo ključni nadzor nad volitvami. Tako postane jasno, da za njih volilni sistem ni protiustaven, za Ustavno sodišče namreč ni usklajen z Ustavo RS, a Mahnič ve več.
Skratka hvala MAHNIČU da nam je odkril to kar dela on sam.
Dejstva ga ne zanimajo.
V Sloveniji še zdaleč nismo proruski, saj nočemo menjati ene zunanje oblasti za drugo. Hočemo biti samostojni in obenem PARTNERJI s sosedi in širše.
Nikakor pa ne prenesemo posledic destabilizacij: Libije, Iraka, Afganistana, Egipta, Ukrajine, Sirije… in vseh držav v katerih je zadnje čase NATO z vodilno ZDA interveniral. Posledice so popoln razpad nacionalnih ekonomij, veliko žrtev ter revščina kot je še ni bilo. Posledica je tudi BEŽANJE prebivalcev izven svojih rodnih krajev kar je destabiliziralo celotno EVROPO in ogrozilo varnost le te. ČISTA ZLOBA.
Žan Mahnič zatrjuje: ” “V slovenskih medijih je mogoče zaslediti veliko proruskih in protiameriških stališč – predvsem v primeru krize v Siriji in Iraku in krize v Ukrajini. Danes smo dobili potrditev, da so tu aktivne ruske obveščevalne službe in da targetirajo tudi nekatere slovenske novinarje, ki jim ob tem asistirajo… Bodo slovenski prostor prevzele rusofilske novice?”
Vsak, ki pisne je potencialni špijon ali pa je z njimi povezan.
Če se načrtuje visok obisk (Putina je Pahor povabil v RS) je logično da pride nekaj oseb, ki zagotavljajo varnost. Ko je prišel papež, ali Clinton jih je bilo par sto. Pa ni nihče govoril na tak hibridni način.
Nova24tv: “Mahnič je še izpostavil, da je v prihodnosti, pred obiskom ruskega predsednika Putina v Sloveniji, mogoče pričakovati, da se bo na tržišču pojavil nek nov spletni medij, na katerem bodo objavljene večinoma ruske novice v slovenskem jeziku, “ki bodo služile predvsem propagandi in temu, da bo ruska stran skušala vnesti neko prorusko mnenje v slovenski medijski prostor.¸.. Rusija v zadnjem času stoji za ustanavljanjem protifašističnih gibanj z namenom destabilizacije Evropske unije in Zveze Nato, kar pa je tudi eden od modelov hibridnega vojskovanja.”
Številni in kaže, da tudi Rusija, si enostavno prizadevajo za MIR. Torej za razvoj gospodarstva in sodelovanja, ne pa za nadaljnji obstoj in vzpon vojaške industrije takšne kot je. Vojaški proračun ZDA je večji od vseh proračunov drugih držav skupaj, njena PROPAGANDNA ter vojaška posredovanja po svetu so dokazala popolno bedo prehitrega agresivnega pristopa do reševanj problemov.
To Mahniču ne gre v možgane, očitno ga nepristranska dejstva ne zanimajo, bolj ga zanima to kar dela HIBRIDNA VOJNA na način, da svoje zlo očita napadenemu.
Prosim veleposlanika ZDA, da se o tem izjasni v duhu miru in sožitja. Konfliktov velesil na naših tleh ne bomo trpeli, obratno smo v vlogi, da se strasti tako enih kot drugih pomirijo in da gremo skupaj po prijateljski poti. ZDA namreč ni to kar si mislimo, saj je v ozadju veliko delavnosti, poštenosti številnih prebivalcev te raznolike in širne, tudi marsikje naravno lepe države. Mi, ki jo opazujemo od daleč, vidimo samo zunanjost, ki jo predstavlja samopašna vojaška industrija, ki je ušla ZDA z vajeti. To pa je problem, ki ga moramo reševati skupaj, je pa tudi zahteven notranji problem združenih držav Amerike, ki so v marsičem vredne spoštovanja. Brez njih namreč ne bi bilo takega vzpona informacijskih tehnologij, živeli pa bi marsikje v razmerah srednjega veka.
Od vojaške industrije in satelitskih takšnih in drugačnih Ciaških služb pa smo dobesedno ogroženi, a ne samo od njih. Saj vemo – vse tajne službe nimajo več klasičnega mesta v sodobnem svetu. Imamo pravico do poštenih nepristranskih informacij in vi /mi pa dolžnost, da jih nudite /mo.
Ob tem pa HIBRIDNO VOJSKOVANJE kot amoralno, navijaško početje ODPADE.
http://www.rtvslo.si/blog/meteor/fasizem-dviga-glavo-in-vzpostavljanje-nwo/106454
Retorika Mahbiča je neverjetno podobna tisti izpred ww2. Tudi takrat so eni kričali da se približuje rdeča nevarnost in pobila ljudi in komunizem. Kar naenkrat so bili rdeči komunisti vsi ki so razkrinkali tako fašistično miselnost kot jo danes gledamo pri SDS. Posledično so nekateri v zablodi svojih nadrejenih ob Nacizmu in fašizmu se pridružili v tem boju zoper notranjega sovrašnika.
In ZLO SE NADALJUJE TUDI DANES.
Jaz vidim v tem SDSovsko Mahničevi propagandi satanovo delo. Zlodej je spet na delu da popolnoma razdeli narod in že vnaprej obsoja druge ki se ne sledijo ideologiji razrednih sovražnikov.
Če bi bil sam bi tem otrokom bilo potrebno res naviti ušesa in jih poslat domov mamicam pod kiklo da pijejo mlekeca. Problem je v straih ki to ideologijo satanistično zastrupljajo in prenašajo na mlade.
No ja, ce lahko 24kur in popTV pa naj bo se sputnik. Jaz RT kar dost redno berem. Sputnik je pa malo too fair and balanced za moj okus. bo pa nasel svojo publiko v sloveniji ziher, zdej ko so komunajzarska glasila bankrotirala.
Daj raft, stresi malo z glavo in poglej sosednje komentarje na politemkisu. Iz VAS so pa res naredili ozkovidne bedake. Je zate normalno, da lahko vaš lider napiše za neko novinarko, da je prostitutka? In to za vas ovčice ni žaljivo!, Da ima ljudi za zombije? Tudi to seveda za VAS ni žaljivo, ker ste navajeni samo kimati in to kar ON reče je sveto. Kaj pa norčevanje iz priimkov( Cmerar itd). Gotovo bi se dalo tudi na njegov in tvoj priimek kaj izmisliti, vendar bi to bilo ZELO ŽALJIVO
pubec
Kaj pa norčevanje iz priimkov( Cmerar itd). Gotovo bi se dalo tudi na njegov in tvoj priimek kaj izmisliti, vendar bi to bilo ZELO ŽALJIVO
———-
Lepša stvar v življenju je tudi to, da ga včasih kaj po-ser-jemo.
Dzevad Kadic pravi:
23. 03. 2016 at 10:58
Druze ili si gospodin
————————————————————————————————-
Pozdrav Dževade
Nije tu pitanje gospodin il drug.
Za gospodina je treba biti rodžen a za druga moraš da budeš ČOVEK
ito sa veliki Č.
Jedan gospodin se ponaša lepo po pravilima, a drug če za tebe dati i svoju krv,
E vidiš Đevade na to drugo smo zaboravili,barem u Sloveniji.
Lep Pozdrav
Drug Jezus
Jezus Kristus iz Nebes pravi
Drug Jezus
——————–
Ja, a ni samo eden?
Tale otročiček Mahnič se še ne zaveda za koga nastavlja svoje ime. He he he……Naivnost.