Ameriška veriga kavarn Starbucks je zaradi izboljšane ponudbe hrane v ZDA in drugje po svetu v drugem četrtletju letos v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala dobiček za 23 odstotkov, prihodki pa so narasli za 11 odstotkov na 4,15 milijarde dolarjev.
Glavni izvršni direktor podjetja Howard Schultz je v četrtek priznal, da je bila ponudba hrane dolgo časa slabost Starbucksove ponudbe, vendar pa so jo začeli izboljševati, pri čemer so šele na začetku. Starbucks želi, da stranke poleg drage kave in drugih napitkov kupijo tudi bolj ali manj drage prigrizke od sendvičev, solat do peciva.
Prodaja sendvičev za zajtrk je od lani narasla za 40 odstotkov, Starbucks ponuja nove vrste peciva, ponudbo pa izboljšuje tudi pri napitkih. Med drugim s prodajo čaja, poimenovanega po slavni televizijski osebnosti Oprah Winfrey. Do naslednjega poletja bo kavarna razširila tudi svojo ponudbo gaziranih pijač fizzio po vseh ZDA.
Starbucks je v drugem četrtletju letos v primerjavi z enakim četrtletjem lani v ZDA povečal prodajo za sedem odstotkov, v Aziji in Pacifiku za prav tako sedem odstotkov, v regiji, ki zajema Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, pa za tri odstotke. Skupna svetovna prodaja je napredovala za šest odstotkov. Podjetje do septembra načrtuje odprtje 1600 novih lokalov po svetu.
Dobička je bilo v drugem četrtletju za 512,6 milijarde dolarjev oziroma 67 centov na delnico, v enakem četrtletju lani pa za 417,8 milijarde dolarjev oziroma 55 centov na delnico. Podjetje za letos napoveduje med 2,70 do 2,72 dolarja dobička na delnico.
Delnice Starbucksa so se letos podražile za 2,6 odstotka, vendar pa so se v četrtek po objavi rezultatov v podaljšanem borznem trgovanju pocenila za dva odstotka na 78,72 dolarja. (sta)
Dobro lupijo
stranke in zaposlene
Sveto božanstvo profit, za katerega je vse dovoljeno in blagoslovljeno