BRATUŠKOVA V PONEDELJEK ODSTOPA. Tranzicijski levici pa se strašno mudi na volitve. SDS: Smo programsko in kadrovsko pripravljeni na volitve!
Premierka Alenka Bratušek je po današnjem sestanku s predsedniki treh koalicijskih strank napovedala, da bo v ponedeljek predsednika republike in predsednika DZ obvestila o odstopu s funkcije predsednice vlade. Kot je dejala, so skupaj ugotovili, da bi bilo za Slovenijo najbolje, da bi bile predčasne volitve čim prej, torej še pred poletjem.
S ponedeljkovim odstopom predsednice vlade bo mandat prenehal tudi vsem ministrom. Ti bodo do imenovanja nove vlade opravljali tekoče posle, je pojasnila premierka.
Po njenih besedah bi volitve lahko izpeljali tudi pred začetkom julija, prvi možni datum bi bil že 22. junij. Kdaj volitve bodo, zdaj ni več v rokah premierke, pač pa poslank in poslancev. Bratuškova jih je ob tem pozvala, naj se odrečejo predlaganju mandatarja, da bi volitve res lahko izpeljali kar najhitreje. Predsednik republike Borut Pahor se je sicer možnosti predlagati novega mandatarja že odpovedal in se tudi sam zavzel za predčasne volitve.
Bratuškova je pojasnila tudi, da razpis volitev zdaj ni več v njenih rokah in da bi bile po njenem mnenju predčasne volitve pred poletjem najboljše “ne za Alenko Bratušek in ne za katerokoli stranko, tudi nove ali pa tisto, ki jo vodi pravnomočno obtožen predsednik”, ampak za državo.
Poudarila je tudi, da panika ni potrebna, saj da so stabilizirali javne finance, tudi ocene gospodarske aktivnosti so boljše od napovedanih. Tako rezultati kot napovedi kažejo, da je Slovenija na poti k uspehom, je dodala Bratuškova.
Na vprašanje, po kakšni poti bo šla naprej Bratuškova s svojimi podporniki, pa je odgovorila, da je to njihova stvar. Po njenih besedah se bodo najprej skupaj s poslanci ter ostalimi člani PS oziroma tistimi, ki jo podpirajo, dogovorili o nadaljnjih korakih. Verjame pa, da se bodo odločili “tako, kot je dobro in prav za Slovenijo”.
Zmaga Zorana Jankovića na kongresu PS pred dobrim tednom dni je namreč na pol razklala poslansko skupino PS in na široko odprla vrata k predčasnim volitvam. Vladne partnerice so že vnaprej povedale, da z Jankovićem ne bodo sodelovale v koaliciji, v primeru njegove zmage so tudi pričakovale takojšnji odstop Bratuškove.
Po poslovniku DZ mora Bratuškova o svojem odstopu pisno obvestiti predsednika DZ, to obvestilo pa se uvrsti na dnevni red seje DZ najpozneje v sedmih dneh po prejemu obvestila. Predsedniku vlade funkcija preneha, ko se DZ na seji seznani z odstopom.
Morebitne nove predloge za predsednika vlade lahko vloži predsednik republike, poslanske skupine ali najmanj deset poslancev. DZ pa lahko o tem na tajnem glasovanju odloča najprej 48 ur in najpozneje sedem dni po vložitvi predloga kandidature. Za izvolitev mandatarja je potrebna večina glasov vseh poslancev, torej 46.
Če DZ ne izvoli novega mandatarja oziroma če predlogov zanj ne bi bilo, predsednik republike v 30 dneh razpusti DZ in razpiše predčasne državnozborske volitve. Potem mora biti novi DZ izvoljen najpozneje dva meseca po razpustu prejšnjega, predčasne volitve pa se lahko opravijo najprej v 40 dneh od dneva razpisa.
Mandat sedanjega sklica DZ bi kljub razpustitvi trajal vse do ustanovne seje novega DZ, ki mora biti sklicana najpozneje 20 dni po izvolitvi. To pa ne pomeni, da bo imel DZ v tem času tudi polna pooblastila, saj bo lahko odločal le še o nujnih zadevah na izrednih sejah.
S podpisom akta o razpustitvi DZ in razpisu volitev predsednik republike določi tudi dan, ko začnejo teči roki za volilna opravila. Prva volilna opravila sta vlaganje kandidatur in dajanje podpisov podpore. Kandidate za poslance sicer lahko predlagajo politične stranke in volivci.
Tokratne volitve bodo sedme parlamentarne volitve in že druge predčasne volitve v samostojni Sloveniji in tudi druge predčasne volitve v dveh letih.
Še to: danes se je za Dnevnik oglasil tudi Milan Kučan, ki je počakal, da se je najprej zgodila potrditev sramotne obsodbe Janeza Janše (brez da bi sodišče za to obsodbo predstavilo en sam samcat dokaz!) in dejal, da so “edina realna možnost predčasne volitve, ker da si država ne more privoščiti nove dolgotrajne politične krize, in zato bi bilo treba volitve izpeljati v najkrajšem realno možnem roku”.
Janša se je sicer na hitenje tranzicijske levice glede predčasnih državnozborskih volitev že odzval na Twitterju: “EU volitve 25.5, referendum 8.6, DZ volitve 22.6 … Mogoče bi še @BorutPahor odstopil, pa imamo v senci #patria kar vse volitve #murglejust”
Pred tem pa je Janša še zapisal: “Dogovor koalicije na BRDU o rešitvi SLO: @ABratusek v EK, Lukšič v EP, GV mastne pogodbe za twininge, Erjavcu veleposlaništvo v BG. #Eureka”
Pripis: Iz SDS pa so za STA sporočili, da so že od januarja pripravljeni na scenarij, ki se zdaj odvija. Prav zato so marca tudi predstavili program Za gospodarsko rast, pravičnost in delovna mesta, ki ga je za naslednji mandat pripravil strankin strokovni svet.
“V tem trenutku je SDS edina stranka v državi, ki je programsko in kadrovsko pripravljena na volitve. In zato smo trn v peti tistim, ki želijo vladati preko ozadij, ne da bi prevzeli odgovornost,” menijo v stranki.
Po oceni SDS bodo volitve, kadarkoli že bodo, prepozno. “Pričakujemo, da bodo te izpeljane skladno z ustavo in zakonodajo. V času do volitev smo pripravljeni sodelovati s političnimi strankami pri pripravi izvedbenega zakona o fiskalnem pravilu in spremembi volilnega sistema,” pravijo v SDS in dodajajo, da do volitev svojega kandidata za predsednika vlade ne bodo predlagali. (sta/ured)
Milan Kučan je določil: “Predčasne volitve v najkrajšem realno možnem roku!”

“Upam ,da ni prvoaprilska.”
Preljuba Kučanova levica (tudi Bratuškova in Moderndorferjeva) bo morala na volitve še malo počakati!
Počakala bo prav tako kot je desnica čakala na referendum o arhivih!
Deset poslancev lahko predlaga novega mandatarja in tu ni nobene omejitve!
Prej bo obtoženi rešen zapora, kot bodo volitve! Sodba krivosodja je danes mlinski kamen za vratom Kučana!
zdaj pa ne razumem…v prejšnjem članku kaloh piše kako si janez želi takoj volitve, zdaj pa nasprotno. Berem tudi v drugih sds medijih, da je janez takoj za volitve..v čem je torej problem? :-0
Pravnomočno obsojeni v Sloveniji…so nenavadno podobni pravnomočno oropanim, pravnomočno nalaganim, pravnomočno umorjenim v (nekdanjem) totalitarnem režimu, ki ga še danes vodijo stebri nekdanjih zločinov proti človečnosti.
Levičarji mislijo, da bodo pridobili s predčasnimi volitvami, sedaj ko je obsodba JJ še zelo vroča. A po mojem se jim bo zgodil takšen bumerang, da jih bo še dolgo bolela glava.
Dragi @paznik na dobu
Nekaj mesecev lepo poskrbi, na po krivem obsojenega!
Iz zapora bo odšel kot zmagovalec!
runkl@original
@mentos…če koga boli glava od te štale…potem boli nas, ko to nemočno opazujemo…
KONVERTIT pravi:
03. 05. 2014 at 13:34
Iz zapora bo odšel kot zmagovalec!
____
Res je.
Sodstvu ni bilo lahko obsoditi bivšega premiera in bodočega diktatorja.
🙁
runkl@original
@KONVERTIT…lahko si ga boš peljal domov.
Kva je Frančki ?
Če podaljša do jeseni vam ni prav.
Če takoj odstopi pa tud ne.
Ste kot nedolžna nevesta na poročno noč.
Bi pa ne bi, če že, pa najrajš tko, da neb blo zdej pa tud ne pol.
😉
runkl pravi:
03. 05. 2014 at 13:38
runkl@original
@KONVERTIT…lahko si ga boš peljal domov.
___
Tko je.
Pa na vrt nej si ga postav.
Poleg roštilja, da ga nau zeblo.
😛
Kučanu se nič ne mudi na volitve. Vse namreč kaže, da mu bo Šoltes popihal v Bruselj, tako da potrebuje nekaj več časa, da “izvali” Cerarja. Glavno pa mu je, da vlada čimprej odstopi in da nato čimdlje opravlja zgolj tekoče posle. Tako mu niti po nesreči ne more zakuhati kakšnih njemu neljubih reform in prodaja kolhozov se še nekoliko zavleče, predvsem tistih, ki “pravim” “svetovalcem” in dvornim dobaviteljem nosijo zlata jajca, tak je npr. Telekom.
post-komunistična mafijska OLIGARHIJA ve, da lahko slepo računa na naše opranoglave komunističke balkanoide. verjemite mi, tudi tokrat jih ne bodo razočarali in bodo kot vedno disciplinirano in zvesto obkrožili TO kar jim bo udbomafijski kučanov klan ukazal naj volijo…….zakaj poa mislite, da je slovenistan kulturno in civilizacijsko tako globokov v rajhu rdečuhov in sicer balkanu?
“Zopet ni mogla brez gospoda Janeza Janše.Kot da je obsedena z njim. Ojoj, šivilja uboga.”
dokler se palček ne stegne v sloveniji ne bo demokracije..
“skrajni skrajni čas, katerega JJ pa bo sedaj krivila poraženka !”
tako, da ponovno napovedujem, da bo največja udeležba prav v najbolj zvesti balkanski enoumno rdečih okrajih……..prav tam, kjer se balkanski rdečuhi najbolj gonijo le med njimi in vsakodnevno prepričujejo kako so pametjakovići ker berejo le udbodnevnikaše in kučanove omladince…….imajo le težavo kaj točno volit: vejamem v mafijankovića sta tokrat dve stanki……zato nestrpno čakajo na navodila iz murgelj preko zvestih rdečih k u r b iz bande 571…..
Oba originala @Narim in @runkl
Nismo vsi obsedeni s fobijo in sovraštvom do enega posameznika! Ta vajina obsedenost vama zamegljuje pregled nad važnejšimi in pomembnejšimi stvarmi in dejanji!
Mene vajino iskanje dlake v jajcu in iskanje napak le pri eni osebi ne ovira pri iskanju lepše prihodnosti za moje vnuke! Seveda vi zaradi zaslepljenosti tega ne vidite! To, kar se vama danes dozdeva kot pravo in pravično bo že čez nekaj mesecev mlinski kamen za vratom izvajalcev! Pa veselo plavajta naprej!
Prihodnost SLO ni odvisna le od enega posameznika! Za strankami desnice pa stoji njihovo članstvo in vsi, ki si želimo demokratično prihodnost za otroke in vnuke!
seveda se palćku in balkiju mudi na volitve. ce ne bodo hitri jim bodo pobegnili pingvini iz živalskega vrta.
ali obstaja upanje, da bi drugače misleče v slovenistanu predstavljal zakrajšek?
upanje v sloveniji je umrlo, ko sta bavčar in janez rušila peterletovo vlado….
Tudi za malega tovariša pokvarjenca postoji konec,ki se mu neminovno bliža.
verjamem, da ima lepo delo in da se preseliti iz razvitega , naprednega, demokratičnega sveta v balkansko udbomafijsko rdečo vu ko je bi no ni najlepša perspektiva ampak, tako……….a obstaja kakšna možnost, da egon predstavlja drugače misleče?
JOJ @paznik????????
Pa si prepričan, da si dovolj sposoben za paznika?
Kakšne neumnosti nam prinašaš! Kaj nimaš kaj pametnejšega! Kaj kar bi nam pomagalo tu in danes! Pojdi na zdravljenje obsedenosti z eno osebo ali pa se kar sam preimenuj in si nadeni ime svoje fobije!
runkl@original
@moste…meni je Zakrajšek všeč. Kaj misliš, ima motiv?
se bojim, da ne….škoda, mar ne……ker vsi vemo, v trenutku ko bi se postavil z drugače mislečimi, bi našei komunistički balkanoidi čisto po piz di li in bi aktivirali čisto vsakega podivjanega rdečga pisuna……ampak škoda.
runkl@original
@kofertiti…medtem ko ti povzdiguješ samo enega v nebo, se jaz na oba poščijem…Razlika med nama je ogromna.
in da smo si jasni, v ZDA je zakrajšek bolj demokrat – torej levičar, ampak na našem enoumno rdečem balkanu, bi bil predstavljen seveda kot črnuh…..
Kobilo zapuščajo jezdeci. kako naj le K.u.č.a.n sam opravi to teško delo. Ko je vse na njemu mlahavo in smrdeče.
Posamezniki: Zakrajšek, Potočnik, Kardeljev vnuk, Cerar…
SLO ima strankarsko demokracijo! V stranki pa ne odloča le en posameznik!
Če je članstvo lojalno in poslušno Kučanu potem je vseeno kateri obraz ima posameznik, ki mu je kučan namenil vlogo na čelu stranke!
Lojalno članstvo in iz socializma navajeno poslušnosti in pasji ubogljivosti pa vedno le potrjuje odločitve, ki so bile sprejete že prej med sivolasimi botri!
runkl@original
@ja moste, po vsej verjetnosti. Res škoda, da se z našo vukojebbino danes noče ukvarjati nihče, ki ve, kaj nosi na ramenih.
kaj je narobe s cerarjem?
A seveda se bo zakrajšek za tri jurje na mesec bodel s temi junci s kmetije.
cerar, ja seveda samo še ta mamonski rdeči klovn pristavi piskrček, pa bo slovenija na konju..
runkl@original
—————————————
KONVERTIT pravi:
03. 05. 2014 at 14:06
…Lojalno članstvo in iz socializma navajeno poslušnosti in pasji ubogljivosti pa vedno le potrjuje odločitve…
——————————–
uff, kako zanimiv stavek… 😀
runkl@original
————————————–
Demi Zen pravi:
03. 05. 2014 at 14:12
A seveda se bo zakrajšek za tri jurje na mesec bodel s temi junci s kmetije.
————————————-
@Demi, motiv ni vedno v denarju… Če bi bil interes, bi se za enega že postrgalo v adekvatni višini…
JežešMarija, posrau sem se u hlače. Kako naj grem posran na domobranski miting?
MEFISTO pravi:
03. 05. 2014 at 14:26
JežešMarija, posrau sem se u hlače. Kako naj grem posran na domobranski miting?
___
Tam so fsi taki.
konvertit, seveda upam, da bi bilo tako….ampak balkanska enoumno rdeča realnost je drugačna……..a ti res misliš, da bi en sam opranoglav komunistički balkanoid lahko razmišljal samostojno in svobodno?…to je oksimoron…..nemogoče…taki so in taki bodo ostali…….ponovno bo le popis prebivalstva in ne demokratične volitve…..komunistički balkanoidi med 42 in 48%, drugače misleči 36 in 42%, zbegani in razočarani ostalo…..vedoč, da itak volijo oligarhijo. seveda, tudi tokrat bodo rdeči volivci bolj disciplinirano in ubogljivo prišli na volišča…..zato tudi razlika.
se pa strinjam, da bo kučanov mafijski KLAN tokrat igral še na karto pokvarjenega rdečega hinavca cerarćka in zverinskega rdečaga kardeljevega vnućkića………in nimam dvomov, da bo udbomafijskemu klanu uspelo, kajti vedo, da lahko slepo računajo na bando 571 in naše opranoglave komunističke balkanoide.
runkl@original
@moste…cerarćek bi najbrž imel neke šanse, medtem pa šoltes samo v žabamahariji. Folk je pri opankiću nasedel na njegov “fris”. Pozneje pa se vidi, da v Maribor bres spremstva goril sploh ne upa pridet…
Ali ste videli zadnjo anketo za evropske volitve? SDS je že izgubila 8% in to brez pravnomočne sodbe. Lahko se zgodi, da bo tudi Zver obsedel doma.Ludamila vodi.
hm..levica igra na tisoče rdečih balkanoidov…desnica le na enega…..kdo je tu nor
jst bi predlagal jerofška za nosilca liste, pa dimsija rupela….zmagovita kombinacija 🙂
dejstvo, da bo kučanovo mafijsko sodstvo še enkrat pogojevalo demorkatične volitve……..rdeča zverina kučan pa še vedno na prostosti……kako čudno, mar ne?
udbodnevnikaši že poveličujejo rdečo udbbomafijsko zverino iz murglelj….kako čudno….
runkl
Ti vse veš. Kje bo imela Alenka poslovilnega?
si predstavljate da kučan in danilo turkov ustanovita stranko in izbojujeta večinski volilni sistem? sds nikoli več ne bi volila vlade………
zverinsko komunistični balkanoid moste,
volilcev,ki bi volili današnjo desnico,je kakih 28% – volilci levice,pa nikoli niso bili disciplinirani tako,kot denimo NSI-jevci ali SDS-ovci.
Ko se bo IJJ osamosvojil na Dobu,bodo strankarske uzde pričele popuščati in morda bodo nekateri v stranki prepoznali možnost,da se znebijo hipoteke in da stranka poskuša preživeti frakcionaško obdobje,ki prihaja,po možnosti s čim manjšo škodo.
ajde, srećkić, na našem enoum o rdečem balkanu bi bolj zvestih in discipliniranih volivcev od komunističkih balkanoidov. o tem ni nobenega dvoma.
in to že od takrat, po zgodovinskem udarcu propada komunizma leta 1992, ko je post-komunistična mafijska OLIGARHIJA se reorganizirala in ukazala, da je treba volit komunističnega “liberalca” drnovščika da ostanejo stare komunistične strukture seveda v novi preobleki na oblasti…..
runkl@original
———————————–
Baubau pravi:
03. 05. 2014 at 14:54
runkl
Ti vse veš. Kje bo imela Alenka poslovilnega?
———————————–
Ja zakaj te pa to zanima??? Upam, da ne spadaš med tiste, ki se sedmin vesele…
in vendar je takrat slovencem, edinstveno na jugo-balkanu, uspelo izvoliti zasovraženega ne-komunista peterleta na čelo vlade, z razliko od vseh ostalih jugo republik, kjer so komunisti v novi prebleki ostali tudi na čelu vlad…….seveda , da so ti komunisti/socialisti ostali nemote na oblasti je bilo potrebno -PONOVNO – zaklati kar nekaj balkancev……ampak to prelivanje krvi je pa dalo možnost, da so ostali še naprej nemoteno na oblasti…..in seveda ni ga bilo tožilca ali sodnika, ki bi si upal takrat v HR, SRB, BOS nad te naše podivjane “nacionalistične” rdečuhe……
ajde, srećkić, na našem enoum o rdečem balkanu NI bolj zvestih in discipliniranih volivcev od komunističkih balkanoidov. o tem ni nobenega dvoma.
in to že od takrat, po zgodovinskem udarcu propada komunizma leta 1992, ko je post-komunistična mafijska OLIGARHIJA se reorganizirala in ukazala, da je treba volit komunističnega “liberalca” drnovščika da ostanejo stare komunistične strukture seveda v novi preobleki na oblasti…….
ti pa nemoteno prepičuj, kako je treba še naprej voliti le balkansko udbomafijsko kučanovo drhal……saj to je v resnici tvoj hinavski namen…..
runkl@original
————————————–
moste pravi:
03. 05. 2014 at 15:16
…in to že od takrat, po zgodovinskem udarcu propada komunizma leta 1992, ko je post-komunistična mafijska OLIGARHIJA se reorganizirala in ukazala, da…
——————————
…apropos…Ivo Hvalica pravi:
…ko sta Bavčar in Janša rušila Peterletovo vlado. To, kar je Pučnika dokončno pripeljalo do tega, da je predal stranko Janezu Janši, so bile pa volitve 1992, ko je stranka dobila poraznih 3,34 odstotka. Če pomislimo, da je bil šef te stranke dr. Jože Pučnik, ki je vodil tudi Demos, je to nerazumljivo…
😮
runkl@original
…mislim…zakaj reorganizacija, glede na 3,34%???
moste,
kar nekaj kvačkaš,čeprav se ti do sedaj še noben puzzle ni izšel…..
Leta 92,je tedanja ZK izjavila,da se ne bo več potegovala za prevzem oblasti,pa čeprav bi zmagala na volitvah.
Ime liste Odstotek glasov Število glasov Število mandatov v DZ
Liberalno demokratska stranka 23,46 278.851 22
Slovenski krščanski demokrati 14,51 172.424 15
Združena lista 13,58 161.349 14
Slovenska nacionalna stranka 10,02 119.091 12
Slovenska ljudska stranka 8,69 103.300 10
Demokratska stranka 5,01 59.487 6
Zeleni Slovenije 3,70 44.019 5
Socialdemokratska stranka Slovenije 3,34 39.675 4
LDS je na tedanjih volitvah dobil daleč več glasov kot pa Peterletova SKD.
Če bi šli oni v koalicijo pred volitvami,bi zanesljivo zmagali in bi še naprej vodili državo,kar bi bilo za nas vse bolje,saj je DEMOS s svojo populistično politiko povsem zafural državo. Nekater posledice DEMOS-ove nespameti in amaterizma,čutimo še danes,kot velikansko hipoteko….denimo denacionalizacija,certifikacija ali Jazbinškovo razfrčkanje 12 Miljard vrednega stanovanjskega fonda…..
srečko
Ni res. Če bi ZK leta 92 šel na volitve s tem imenom, bi se zgodil Romunski scenarij.
Puklasta kobila je spoznala, da je zabredla v motne vode, pa bi rada pobegnila.
Admin, te Bratuškova nadzira? Le veselo briši, ne moreš pa izbrisati poraznega stanja Slovenije z Bratuškovo. Hvala Bogu, naj zgine!
runkl@original
Pod člankom, ki bi iz pietetnih razlogov moral imeti komentiranje onemogočeno, sem zasledil naslednji komentar:
———————————–
abrakadabra pravi:
03. 05. 2014 at 16:23
@runkl, če si napisal zgornje v poštenem namenu, je to prvič, da sem tvojega mnenja.
———————————-
@abrakadabra
V izogib polemikam na neprimernem mestu, ti polagam na srce, da karkoli napišem, je moj namen pošten.
srečko pravi:
03. 05. 2014 at 15:45
Jazbinškovo razfrčkanje 12 Miljard vrednega stanovanjskega fonda…..
Edina dobra poteza od osamosvojitve naprej.
Od tega so neposredno ljudje največ dobili in imajo še sedaj.
Sicer bi v tej krizi imeli še nekaj deset odstotkov revežev, ker bi jih stanovanjski oderuhi z najemninami za goltanec držali.
Hvala Jazbinšku za genialno potezo.
Halo @moste
Dokler se bomo pogovarjali o posameznikih, ki nimajo ne denarja in še manj stranke za sabo potem bo @Narim le posranec!
V ustavi imamo zapisano strankarsko demokracijo in na volitvah do nadljnega volimo stranke!
Tudi, če dajo na čelo neke male stranke obrazek Miss SVETA, bo vsebina te stranke, določena z večinsko voljo članstva!
Pri levici pa je ITAK vseeno ali je na čelu Janković, Lukšić, Kahel, Potrata, Židan, Potočnik, Cerar ali pa sam Kučan! Torej! Ne pričakujte, da bo novi obraz prinesel spremembe, ki si jih botri ne želijo (njim odgovarja samo STATUS QUO)!
V socializmu napredujejo le tisti, ki so podobni svojim botrom!
Še vedno je negativna selekcija, kjer nikoli ne napredujejo sposobni in pokončni! Prvi pogoj je slaba hrbtenica in vsaj nekaj grehov v Kučanovi beležki!
Pa še nesposobnemu @pazniku, ki nam ponuja zapornike, da jih peljemo na svoj dom! Prosim! Nehaj šlogati! Kdaj pa si že napovedal kaj, kar se je kasneje potrdilo!
V sredo SDS grozi z ustavno obtožbo, če Alenka ne odstopi, danes Janez sika, ker je odstopila.To je shizofreno, nobene logike ni tu. NSI in SLS sta na javnomnenjskih anketah prehitela SDS glede volitev v EU.
Vse stranke bivše koalicije so za predčasne volitve, SDS pa verjetno ne, ker želi spremeniti volilni sistem, čeprav ve da je to nemogoče.Pravnomočno obsojeni Janša se dela, kot da se ni nič zgodilo. Kot scenarij iz Alice v čudežni deželi.
Krščen saj smo že večkrat ponovili OVCA je OVCA!!!!!!Pa ji dopovej, če moreš.
Mefisto, vem da si ovca. Zakaj to ponavljaš?
narim,
očitno si se dokopal do stanovanja za 12.000 DEM…..
Sicer pa naj ti povem,da so iz teh DEMOS-ovih plenic izšli zametki kasnejših tajkunov. Nekateri so namreč bliskovito prodali svoje vikende na morju,jahte in dražje avtomobile,ter za drobiž s tem kapitalom pokupili na desetine stanovanj po mestih. Večina advokatskih pisarn,je pridobila veliko nepremičnin tako,da so od denacionalizacijskih upravičencev v tujini s prevaro pridobili pooblastila s pravico odkupa. Ko so se ta lastništva povezala še z odkupi certifikatov za drobiž,so se formirali PID-ovski baroni,ki so zastavili odkupljene certifikate za kredite in z njimi odkupovali “Jazbinškova” stanovanja ter enormno obogateli……
največji problem slovenistana je ta, da leta 1991 ni prišlo do temeljite deratizacije udbomafijskih komunističkih kadrov….in to slovenistan plačuje še sedaj, to pomanjkanje močne deratizacije je privedlo dolgoročno do še večje balkanizacije in sistematične legalizirane korupcije s strani rdečuhov in njihov totalni prevzem vseh državnih inštitucij in vseh državnih organov.
seveda pa ni nič čudnega, da razni naši srečkiči tako vehementno ščitijo in opravičujejo stare zverinske udbomafijske kadre in njihove kulturne in ideološke naslednjike. res nič čudnega.
le poglejte poljsko, češko, baltske države, sedaj še madžarska……..leta 1991 so bile precej za slovenijo, danes pa………ampak tam so si upali deratizirat vedno mafijske komunistične kadre……
moste,
kar nekaj nakladfaš – ja kaj pa ti veš,kako ljudje živijo v državah,ki jih naštevaš? Kje si pa bil,da bi videl in se prepričal o domnevno kvalitetnem življenju – denimo Madžarov? Še povohal nisi bližine Madžarske. Če pa bi bil tam,bi pa videl,da so daleč od kvalitete življenja pri nas – s plačami od 200-400 €vrov in vse kar je vrednega,v rokah tujcev – so mezdni delavci za drobiž in sužnjujejo tujcem.
Slovenci bom navijaški
Na volitvah volite tiste, ki jim je do napredka Slovenije in ne okupatorjev ter domačih izdajalcev in predvsem ne krtov*
* krt beri tiste, ki trdijo, da delujejo v korist Slovenije, pa delujejo le v svojo korist in v podporo podaljševanja okupacije Slovenije.
Sedajšnja vladna ekipa se je izkazala v rekrdno hitrem zadolževanju (1 milijon € na uro vladanja). Krivoprisežništvu (pri prevzemu vlade so prisegli na Ustavo, s sprejmom nepremičninskega zakona pa so jo pohodili in US jim je to povedalo pa ni nobeden od njih odstopil, vključno s poslanci, ki so ta zakon izglasovali – sram naj jih bo in s svojimi ukrepi so v tem času povečali brezposelnost in revščino v Sloveniji.
Nikjer na svetu okupatorji in domači izdajalci ne priznavajo etičnih in moralnih norm in tudi v Sloveniji ne.
moste,
kot vidiš iz mojih postov,ne hvalim nikogar od tistih,ki jih naštevaš – sem pa več kot oster kri-tik t.im. slovenske desnice – vse od DEMOS-a dalje.
Zlasti kri-tičen sem do IJJ-ja,ki ne samo,da si je skušal prilastiti (neupravičeno) zasluge za osamosvajanje Slovenije – želel je postati absoluten gospodar države ter je za dosego tega cilja,uporabljal najzahrbtnejše in najbolj umazane metode na vseh ravneh oblastne sfere. Tudi od leta 1966 ukinjena UDBA,bi se lahko učila od njega in SDS-a, metod ustrahovanja in podrejanja vseh in vsakogar,ki ni bil njegovemu konceptu kompatibilen. Kot minister za obrambo,je ta položaj zlorabil in uzurpiral status edinega,ki sme uvažati (ilegalno) in preprodajati orožje. Pri tem je ustvaril vsaj 350 mio DEM presežkov,ki pa so končali neznano kje – v državni proračun niso prišli nikoli.
Die roten Ratten verlassen das sinkende Schiff.
srečkić, srečkić , ajde, kdaj si pa ti zlezel iz ljubljakovine……meni o budapestu?..meni?….bodimo resni…….
mala slovenija meji bodisi na avstrijo in italijo (več kot 1/10 dela za zahodu) , madžari pa so izvedli deratizacijo šele pred nekaj leti…..in se zelo hitro razvijajo ..rezultati so več kot očividni….seveda ne za opranoglavega komunističkega balkanoida.
ali tudi tile v videu , ki želijo v evropo in bežijo iz tvojih sanjskih krajev iz italijanskega levičarksega časopisa – da ne boš trdil, da sem pristranski.
http://video.repubblica.it/dossier/emergenza-lampedusa-2010/melilla-l-assalto-di-centinaia-di-migranti-alle-frontiere-spagnole/164553/163043
@Black Jack, du hasst recht, dass sind barbaren nicht nur Ratten, die haben Slowenien vernichtet, verschuldet bis nichtmehr geht, das sind “kutschanisten-titoisten”, keine Natur-Katastroffe kann diese Bratusek-Regierung uebertreffen, viele Generationen im vorraus hat Sie verschuldet ind im Ausland luegt sie nur, nur, luegen kann sie, WER LUEGT DER STILLT, DAS SIND DIEBE DER NATION UND OBENDRAUF IST SIE NOCH EINE PLAGIATORIN, SIE HATT UNKORREKT IHR MAGISTER GESCHRIEBEN, SIE HAT SCHWER GESCHUMMELT, UND WEIL DIE PROFFESOREN AUCH “KUTSCHANISTEN SIND” HABEN SIE ALLES UNDER TEPICH GEKERT. SO LAUFR DASS IN SLOWENIEN IN GANZ EUROPA GIEBT KEIN SO ANTIDEMOKRATISCHES STAADT WIE IN SLOWENIEN, SLOWENIEN MUSS UNBEDIENGT “LUSTRATION” DURCHFUEREN, UNBEDIENGT SONNST IST SLOWENIEN VERLOREN.
mostić,mostić,
kar nekaj zmečeš na kup,ne demantiraš pa moje domneve,da nisi prestopil madžarske meje,da bi videl tamkajšnjo realnost,ki sem ti jo opisal. Madžari se nič ne razvijajo – že zdavnaj so namreč prodali vse kar je bilo v državi vrednega – od bank,zavarovalnic,mobilnega operaterja,pa do vseh vrednejših podjeti……to je rezultiralo v sedanjo situacijo,ko so na valovih ljudskega nezadovoljstva,na oblast prisurfali fašistodni skrajneži in nacionalisti – IJJ jih je želel posnemati….
Vlada Bratovškove&Viranta&Kahle&Lukšič, je bila večja katastrofa za nacijo! Nič ni naredila, razen lagala, blefirala in se ukvarjala s seboj. Kar so zapustili so pufi!
Komplet vlada bo morala nekoč na sodišče in v zapor zaradi uničevanja prihodnosti nacije!
In čudi me, da tudi SDS in Janša, navijajo za čim prejšnje volitve.
Ko je jasno, da je celoten kaos samo navidezen in za tem stoji mali stric Mefisto iz ozadja.
Bizarna sodba Janši ne bo padla pred jesenjo. Volitve prej pa pomenijo, da je brez možnosti na teh volitvah!
Mali Mefisto iz ozadja pa ima kar nekaj adutov v rokah.
Njegova roka vodi SD, SLS, NSI, Desus, PS in novi PS Alenke. Pa tudi Šoltez in Cerar. Skratka, pri bebavosti SLO volilcev se ni bati, da bo prevzel parlament takole z 75%!
Volitve je treba pred to jesenjo PREPREČITI za vsako ceno!
pred mesecem se se vrnil iz Margitsziget …..ajde brate…..je bi tvoje opranoglave komunističke balkanoide…..ampak vem, da ker ni VEČ tvojih mafijskh in nesposobnih socialistov na oblasti , ti OČIVIDNEGA napredka v teh na splošno težkih časih ne boš priznal…….za vse gorje in za vso nazadnjaškot in revčino pa so madžari končno spoznali prave krivce in sicer take kot si ti…..podivjane, mafijsko nagnjene, smrdeče in hinavske ter blazno nestrpne in do drugače mislečih sovražne KOMUNAJZERJE..in njihovi lobby-ji….
tako, da lahko le pohvalimo MADŽARE…….
petrovc, absolutno se strinjam….upam, da vsaj SDS ne kloni pred temi mafijskimi rdečuhi,……kajti nsi in sls bosta..škoda mar ne……
takoj iskat mandatarja in ne kloniti kučanovemu mafijskemu klanu in njegovemu ideloškemu in udbomafijskemu sodstvu.
komunistična oligarhija bo seveda spustila pobesnele pse iz bande 571….ampak ku rac jih gleda—-
petrovc, kaj se ti zdi, da bi predlagali jankovića za mandatarja?
ali kak kučanov kader kot je tonin?
Spoštovani @moste: za zavlačevanje volitev je tudi to možno!
SPET NAPAČNA STRATEGIJA SDS!
Če bodo volitve predno se razjasni profesionalno zadeva Patria, kjer je sodišče sodilo najprej sebi, šele za tem Janši, bo to za SLO nacijo katastrofa!
Po Pahorju nam manjka samo še to, da nam vlada in parlament v večini (večkot 75%) vodi ista banda, ki nam je uničila državo, našo sedanjost in bodočnost naših vnukov za sedem generacij vnaprej!
Vsi ti bodo morali biti sojeni in obsojeni.
Hočemo pogumnega Pojbiča za novega mandatarja!!!
Upoštevajte že enkrat voljo ljudi!
1. PS 17%
2. PS AB (Alenka) 10%
3. NSI (Snažilka LudaMila) 9%
4. SLS (butalec od Podobnikovcev) 8%
5. SD (bebavi Lukšić) 11%
6. DESUS 10%
7. Šoltez 5%
————————————————————
Vse te marionete je prevzela ista roka.
————————————————————
8. SDS 25%.
9. Izgubljeni takole 5%
Po volitvah bo Desus zamenjal Kahlo!
Samo volitve po dokončni in pravno profesionalni in strokovni rešitvi zadeve Patria nam obetajo upanje za jutri. Pa ne zaradi Janše, da se izvijemo iz objema zla malega Mefista.
petrovc, vsi vemo, da kućanovo mafijsko sodstvo ne sodi komunističnim klavcem, udbaškim morilcem in balkanski ter kućanovi rdeči MAFIJI….spadajo v isto krdelo.
runkl@original
Spoštovani Petrovc, opazil sem, da si izpustil Cerara. Kaj misliš, je on res tako nepomemben igralec?
Spoštovani@runkl: Cerar spada med IZGUBLJENE glasove (Cerar, Jelinčič, …). Mislim, da bodo šli glasovi Viranta k Šoltesu.
BEBAVI Pahor.
Medtem ko je Avstrijski predsednik države lobiral v Moskvi za južni tok, se je naš BEBAVI Pahor ukvarjal s pometanjem ulic, otroškimi vrtci, pobiranjem odpadkov,……
In SLO je izgubila velikanski projekt vreden vsaj milijardo Eurov in nekaj sto zaposlenih in delo za veliko gradbeno firmo!
Volili in izvolili pa so ga v SDS-u!
runkl@original
To, kaj se dogaja pri nas je grozovito. Drugi tir, teš-6, južni tok… Same strateške zadeve, ko je govora o miljardah, zavožene!!! Res mi ni jasno, čemu volitve. Ti nesposobni birokrati nimajo niti najmanjšega pojma, kako se obdrži država na površju. Poslušati Petrleta, Lukšiča, Zvera in Mencingera, kako nas bodo zastopali v Evropi…sramota ej…
@ja, pravi:
03. 05. 2014 at 19:14
Lieber “ja”, du hast es richtig kommentiert. Die verdammte Bande hat Slowenien vernichtet und jetzt geben sie auf.
Erst wenn einmal der letzte Rote Bandit verendet ist, wird unser Land wieder frei. Allerdings werden wir das wahrscheinlich nicht mehr erleben.
Ich hoffe, Du bist in Deutschland und es geht Dir gut! Deutschland ist unsere Rettung.
Hočemo pogumnega Pojbiča za novega mandatarja!!!
Upoštevajte že enkrat voljo volivcev in potenciale omenjenega gospoda!
Sramota!
Sramota da @runkl nimaš sposobnosti in poguma in sam kadidiraš za EURO poslanca! Sramota!
Saj res katero stranko pa zastopaš? Mogoče SD in Potrato?
“..kako nas bodo zastopali v Evropi…sramota ej…”
sramota dragi naš @runkl da sam nimaš sposobnosti in poguma in kadidiraš za EURO poslanca! Šalabajsersko 100 %
Saj res katero stranko pa zastopaš? Mogoče SD in Potrato? Komu polagaš račune?
Balkanoidi bi največjega, najzaslužnejšega Slovenca umaknili za zapahe, na njegovo mesto pa ustoličili največjega goljufa balkanoidov. To ste Slovenci ! ! Sram vas naj bo. Cena dolgov bo iz dneva v dan višja, tudi z nekimi namaskiranimi cerarčki, solteski in razno razni muti bariči. Ne zaslužimo si, da nas bedaki imajo za osle.
Urban-ia,
a to tistega Pojbiča,ki ga še vedno išče Interpol…?
To kar trenutno dela slovenska “vlada”, a tudi Pahor in tisti zelenjavar, ki je gradonačelnik v Ljubljani je teater. Lutkovno gledališče.
Vse te lutke pa vodi na vrvici debeli k.u.č.a.n. Igrajo se s poštenimi Slovenci, kar pa oni niti ne opazijo ne. Kdaj bomo šli končno po ukrajinsko na ulico in jim malo podkurili pod zadnjicami???
dule,
bom vprašal tebe – tvoji somišljeniki se redno izogibajo in ne odgovorijo na zastavljeno vprašanje – glej,mene zanima,če mi lahko našteješ vsaj tri velika dejanja,zlasti do leta 1994,ki jih je v nepozaben spomin naredil “najzaslužnejši Slovenec”??????
Saj nisem prezahteven v svoji radovednosti?
@srečko, bom jaz povedal namesto duleta. Ti bom povedal, kaj so naredili tvoji najzaslužnejši. Velik kup g.o.v.n.a so naredili in uničili Slovenijo. Ti pa si jim pomagal.
Si zadovoljen?
dule,
….pa če nisi opazil,se stroški zadolževanja vztrajno in vidno ZMANJŠUJEJO!
Pa bonitetne hiše svetovnega slovesa,nam priznavajo višje ocene in solidno izboljšanje slovenskih financ in ekonomije – rast BDP bo konec leta predvidoma okoli 2%,kar je zavidljivo za svetovne okoliščine v katerih živimo.
Lotiti se je treba v prihodnosti posledic katastrofalne rasti zadolževanja (40%) v mandatu Janeza Ivana Janše med leti 2004 – 2008. Tedaj se je Slovenija zadolžila za 20 MILJARD €vrov.
srečko, domnevam, da dobro veš koga išče Interpol.
Dragi @srečko
Predlagam, da nam našteješ samo dve imeni na levici, ki sta poštena brez rezerve!
Glede uspehov levice pa vidim, da danes štejejo za svoje edine uspehe partizanske fabricirane zmage! Zakaj morajo po svoje “uspehe” kar 70 let v zgodovino? Pa še te zmage ne prenesejo strokovne preverbe!
Kaviar socialist Igor Lukšič postaja velik demagog ko govori o pravičnosti o enakih možnostih, medtem pa v njegovem članstvu rojijo novo kapitalisti, ki pravičnosti ne poznajo! Prazne parole pravega birokrata!
Morda pa mu svetuje Pribac!
V članstvu imajo novo kapitaliste, pa
abrakadabra,
“odgovor”,čisto v tvoji maniri. Na moje vprašanje Duletu,seveda NE ZNAŠ ODGOVORI-TI. Seveda te daje tudi zadrega,ker se nikakor ne moreš spomniti NITI ENEGA takega dejanja IJJ-ja,kaj šele tri…..
No vidiš @srečko da tokrat nimaš pravega odgovora!
Dragi @srećko
Tudi tebe še čaka dolga pot
Anger, denial, bargaining, depression and acceptance.
http://www.youtube.com/watch?v=Rr4VT-i-Uqw
Uroš,
seveda vem – enega izmed štirih bratov Pojbič – seveda te ne zanima,da bi izvedel zakaj ga iščejo z mednarodno tiralico Interpola…..
http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/policija-isce-brata-poslanca-marijana-pojbica
konvertit,
kakšna manira pa je to,da na vprašanje “odgovarjaš” z vprašanjem. Ko boš zadostil moji in še čigavi radovednosti,bom tudi jaz potešil tvojo.
En red pa mora bit!
Dragi @srečko
Zakaj nam naštevaš in naštevaš imena in imena, ki niso niti vzrok in še manj zdravilo za Slovenijo! Naj ti ponudim še nekaj imen
http://www.itis.si/iskanje
Neumnost nima meja! Ko boste spoznali, da vas imajo tako levi kot desni za norca, se bo morda kaj spremenilo. Posteni ljudje, ki bi radi kaj spremenili, naletijo na odpor na obeh straneh. Politicna stagnacija pomeni veter v jadra osebam, ki se ze 30 let igrajo z nami. Cas bi bil, da narod odpre oci in očisti peskovnik.
srečko at 21:49 in kaj? Tvoje lepljenje linkov ni korektno.
Hočemo pogumnega Pojbiča za novega mandatarja!!!
Upoštevajte že enkrat voljo volivcev in potenciale omenjenega gospoda!
Dragi @bozicek
Zakaj sam ne kandidiraš?
Ljubček saj veš, da imamo v ustavi zapisano strankarsko demokracijo!
Ne pozabi, da je moja in tvoja demokratična dolžnost, da na dan volitev sama odločava in sama obkroživa svojo izbiro! To je demokracija!
Če boš čepel na dan volitev doma pa raje bodi tiho, ker si si sam kriv!
Obljubim, da če boš manjkal, da bom obkrožil še za tebe!
V Slovensko politiko se je natepla vsa golazen, ki jo kaka nacija premore. Toda ni se natepla naključno. Natepla se je, ker jo je tja postavil slovenski volilec!
Vsaka nacija ima golazen. Toda nobena nacija golazni ne postavi za voditelje.
Ta nacija mora crkniti, kajti njen smrad zaudarja do nebes!
@Petrovc ne zaletavaj se v par demokratično izvoljenih poslancev!
Večji ali celo največji problem Slovenije je z državo podedovana predimenzionirana birokracija (javna uprava in državne institucije), kjer kraljujejo in vedrijo nasledniki socializma! Ta smrad pa nas resnično duši
Preljubi konvertit, hvala za dejansko potrditev mojega komentarja.
Urban,
kaj pa v tem linku ni korektnega? Kar vidim jaz,je nekorektno početje Pojbiča,kar je razvidno iz mednarodne tiralice.
Tebi seveda to spoznanje očitno podira brezmadežnost Pojbičev,zlasti tistega,ki na ves glas kriči v parlamentu in kaže s prstom na druge – sam pa noče sodelovati pri iskanju brata – očitno lopova,ki je pobegnil pred kaznijo.
Urban,
kričač Pojbič,je “intelektualno podhranjen” kot temu po novem dovoli reči tudi ESČP. Tip je samo zvesti sledilec in izvrševalec ukazov svojega “heroja” in nič drugega.
Joj dragi @božiček
Ne razumem, kaj v tvoji neizmerni zmedi sem potrdil?
Zmeda, da tudi ne vem kaj bi lahko zanikal!
Vem, vem, saj nisem pričakoval, da boš razumel.
Dragi @božiček
Posledice vidimo prav vsi! Neakteri tudi vidimo, da je v medijih ogromno zavajanja in megle! Za pravo terapijo ni dovolj da vidiš posledice bolezni! Ko boš tudi sam dovolj dobro videl še prave vzroke pa se zopet javi!
Do takrat pa ne deli svojih frustracij, če res nič ali premalo razumeš kaj se dogaja v resnici!
Naj ti za pomoč citiram Dr. Bučarja
“Danes je parlament in vsaka vlada le brezzobi tiger in dežurni krivec! Pravo moč pa imajo odtujeni centri moči!”
Res smo na fasadah zamenjali table, vsebina pa je ostala nedotaknjena!
Birokracija pa je v vsej javni upravi in državnih institucijah (uradniki-birokrati so tudi v veji oblasti Sodna veja oblasti ki močno škripa in seveda državne banke)
konvertit,
pa kaj tukaj razlagaš stare zgodbe? Zate je to očitno neko novo spoznanje ob “pomoči” Bučarja…..seveda.
So se pa odtujeni centri rojevali tam nekje v Kočevski reki in načrtovali vse sorte – niti tedaj kolektivno predsedstvo,ni vedelo zanje in,če ne bi nek njihov član – kasneje najostrejši nasprotnik – zagrozil,da bo odšel osebno obvestiti predsednika predsedstva – bi ti ostali konspirativno prikri-ti še naprej…….pozneje so ti “odtujenci”,ustanovili repliko svoje tajne združbe in skrbno bdeli nad vsakim članom posebaj,da se jim ne bi ponovno dogodilo “izdajstvo”……
V svoji lastni državi so se šli mafijsko konspirativnost in načrtovali nasilen prevzem oblasti…..
srečko pravi:
03. 05. 2014 at 17:51
narim,
očitno si se dokopal do stanovanja za 12.000 DEM…
___
Nisem, zastopim pa vas, ki zasledujete zgolj osebne interese, da tako menite.
Petrovc pravi:
03. 05. 2014 at 19:24
Njegova roka vodi SD, SLS, NSI, Desus, PS in novi PS Alenke.
____
Pa ne sam to. Tud vreme za prvomajske je tak zrihtu, za en Bog pomagaj.
🙁
Petrovc pravi:
03. 05. 2014 at 20:26
…). Mislim, da bodo šli glasovi
______
No, no, ustavte konje.
Tist kar vi na vodi čutite, še ne pomeni da mislite.
🙂
KONVERTIT pravi:
03. 05. 2014 at 22:46
Joj dragi @božiček
Ne razumem, kaj v tvoji neizmerni zmedi sem potrdil?
___
Bi me čudilo, če bi bilo drugače.
🙂
srečko, nekam si vtakni tvoje nekorektne komunajzarske informacije.
Vprašajte ljudi v okolju, kaj si mislijo o g. Pojbiču in njegovem pogumu, demokratski drži, poštenju in humanosti.
Pojmi, ki jih nekateri še poznate ne, golazen!
******************
Ste se kdaj vprašali, kolikim povoženim mačkam s ceste je pomagala ta družina in jih obvarovala pred policijskimi zombiji? Koliko sto ljudem iz obrobja življenja, so pomagali in jih odpeljali na volišča na predčasne volitve in jih spotoma še pogostili…?
*****************
Nepozabna je humanitarna dejavnost poslančeve mame. Koliko vam neznanim neznancem, je nudila toplo prenočišče in še kaj.
Mreže humanosti in dobrodelnosti, ki jo plete s svojimi prijateljicami v okolju, ni mogoče uničiti.
***************
Pojbič je zakon, zato naj postane mandatar!!!
Prav ti je napisal Požareport-ti bi se lagala celo pri Oprah. Požiraš besedo za besedo. Ne premoreš nič, Kučan je pri tebi reden gost. Te uči tudi angleščine? Pod hipnozo? In ti bi bila komisarka? Česa? Koga? Slovenije pač ne!!
Ali so volitve res odrešilno dejanje ali gre le za presedanje v istem krogu bimbotov ? 🙁
Upam, “srečko”, da tvoje super znanje uporablja sam belolasi škrat iz Murgel
Zlobni pravi:
04. 05. 2014 at 09:16
Ali so volitve res odrešilno dejanje ali gre le za presedanje v istem krogu bimbotov ? 🙁
če zmaga zoki, ne gre nihče z njim v koalicijo…..če zmaga sds, po vsem blatenju janeza ljudmile tudi dvomim za kako koalicijo..zaenkrat je rešitev dvig parlamentarnega praga na vsaj 5%..
Dokler bo mogoče najemati državna posojila za priviligirane penzije, enormno
število občin, nepotrebnih institutov, uradov, zavodov za mešanje megle, birokratov v javni upravi, ki samo hodijo v službo da preberejo časopise in zastonj pijejo kavice, toliko časa SDS in Janša nimata šans za mandatarstvo in sestavo vlade. Ko pa se bodo posojilne pipice bo pa druga pesem. Zaposleni v realnem sektorju:ZBUDITE SE ŽE ENKRAT.
Pravilno:ko se bodo pa posojilne pipice zaprle……
Ko bo SDS sestavljala vlado, in do tega bo zagotovo prišlo, mora Janša ministrstva preseliti v mesta kot so Maribor, Celje, Novo mesto, Kranj.
Ves državni kapital je skoncentriran v tem rdečem gnezdu, zato se Ljubljanćanini lahko posmehujejo obubožanemu podeželju. Potem bo pa
druga pesem.
demenca 03.05.2014 15:43:53
Na 5.minuti je vse za dementne
https://www.youtube.com/watch?v=3qlf5pWfuio
Romana, človek se zgrozi ko gleda in posluša 26 rdečih opic, ki so romale na magistrat in predlagale kandidaturo za mandatarja ZJ, največjemu lopovu in prevarantu, ki je kdajkoli živel v Sloveniji. Pripravljeni so bili in so še do tal uničiti Slovenijo, ker se mandatarstva Janeza Janše bojijo kot hudič križa.
Slovenija zbudi se že enkrat, delavci realnega sektorja, kri vam pijejo rdeči krvosesi.
Še nekaj je zanimivo glede rdeče Ljubljane. Skoraj vse rdeče opice od 26
romarjev so iz Ljubljane ali bližnje okolice. Lepo je v Ljubljani biti mlad, vsa Slovenija pozna nas po bogastvu, Ljubljančćanini smo si kot rdeči brat in brat…
pomiri se človek, na to lepo nedeljsko jutro..
” Lepo je v Ljubljani biti mlad, vsa Slovenija pozna nas po bogastvu, Ljubljančćanini smo si kot rdeči brat in brat…”
to je pa tipični “desničar”….Delo:1 Oblika:1
priporočam tudi tebi tečaj osnove slovenskega jezika za tujce. Za informacije vprašaj mosteja, vsi strni…
hudič se boji križa manj kot s.d.s Malega Kučana 🙂 🙂
runkl@original
@Zvone, kaj brez favoriziranja SDS v tvojih razmišljanjih ne bi šlo??? Pozabljaš na banke. Pravijo, da vlada ni imela vpliva na podeljevanje kreditov v višini 24 milijard € med 2004-2008. Kredite je treba vračati in katerakoli vlada bo vladala, jih bo morala vračati. Tudi tisto, kar je v slabi banki, je potrebno vračati. Kako? Z novim zadolževanjem, premostitvami, moratorijem, prerazporejanjem, višanjem davkov, novimi davki in seveda z ZAPOSLOVANJEM v realnem in ODPUŠČANJEM birokratov. Desettisoč birokratov na borzo in razliko investirati v recimo 3000 novih delovnih mest v realnem sektorju. Problem je v tem, da o tem, katerega birokrata poslati na borzo, odloča birokrat. Črpanje evropskih sredstev…birokrati, javna naročila…birokrati, strateške investicije…birokrati. Živimo v državi, kjer je top menedžer Janez Škrabec, Boscarol pa mora seliti proizvodnjo v Italijo??? Spomnimo se samo obiska vladne delegacije v Bakuju. Kakšne posle v korist Slovenije je tam izposloval Janez Škrabec??? A kdo ve?
Nepreklicno odstopam najpozneje včeraj 😀
runkl@original
…ali pa Borata v Libiji…hehehehe
runkl@original
…Mefo, sicer najbrš fake ampak fseeno…oboževalko maš na Reporteri… 😀
———————————————
Napisal Carla del Ponte (3 Maj, 2014 – 22:19)
Itak, jaz take zavoham na tisoč kilometrov, kot bi rekel pokojni Rugelj, preserači ter alkoholični mamini sinčki…..me zanima, kjer si bil pa prej dejaven, še preden je Politkis obstajal, najbrž na Vest.si. Tam je bilo isto polno takšnih samogovorov in pogovorov samih s seboj. Najbrž ti res ni dolgčas, če sam sediš v garaži in pišeš samogovore ob katerih ti prihaja. To je Mefisto že zdavnaj pogruntal.
runkl@original
Ko sem omenil obisk Borata v Libiji, bi mi kdo oporekal, da je tam padlo v vodo vse kar so dogovorili, zaradi strmoglavljenja Gadafija. Iz pripovedi spoštovanega Iva Hvalice pa lahko ugotovimo, da sprememba režima nujno ne pomeni tudi prekinitve poslovnega sodelovanja. Očitno so bili birokrati v Jugoslaviji sposobnejši, kakor pozneje v Sloveniji. Če je recimo Peterle ukinil SDK, bi po vzoru Italije (mafija) nujno morali uzakoniti finančno policijo. Ta bi morala ugledati luč sveta v parlamentu ob nastopu nove vlade in ne takrat ko se ladja potaplja, kar je v preteklosti že bil primer…
zvone pravi:
04. 05. 2014 at 11:24
Še nekaj je zanimivo glede rdeče Ljubljane. Skoraj vse rdeče opice od 26
romarjev so iz Ljubljane ali bližnje okolice. Lepo je v Ljubljani biti mlad, vsa Slovenija pozna nas po bogastvu, Ljubljančćanini smo si kot rdeči brat in brat
——–
A se vam je zafrtajčkalo?
Sam fprašam.
🙁
urban,
glej, Pojbič – poslenec DZ je javna oseba in podlega vsej in vsaki kri-tiki. To menda razumeš. Poskusi v debati z nekoliko pristojnejšim besednjakom – ta,ki ga uporabljaš,škodi tebi in politični opciji,ki jo zagovarjaš. Že tako je ruralno&provincionalna desnica obremenjena z mnogimi madeži,ki jih je pridobila v času od osamosvojitva dalje.
Če se vrnem k Pojbiču. Človek je pač tipičen produkt SDS-ovskega vojščaka,ki v Vodji vidi ideal in “boga” – brez katerega mu živeti ni……Poleg tega,pa je še več kot očitno eden izmed tistih primitivnežev,ki tvorijo udarno ekipo SDS-a – Jerovšek,Pukšič zadnje čase še Breznik in Pojbič so mariborski kader in ker sem sam tudi mariborčan,sem do njih še zlasti kri-tičen,ker me je sram,ko jih poslušam in gledam.
Runkl, ker vem da si rdeči ignorant naj ti povem, da se vlada 2004-2008 ni zadolžila za 24 milijard, ampak se je zadolževalo gospodarstvo oziroma rdeči direktorji, večinoma, razen redkih izjem. Če jim vlada JJ ne bi dovolila takšnega zadolževanja, bi rdeča banda to vlado vrgla v nekaj mesecih, če ne dni kot se je zgodilo lansko leto. In še nekaj; če se zadolžiš z namenom posodobiti proizvodnjo, za razvoj novih konkurenčnih izdelkov ter novih delovnih mest, pa so rdeči direktorji na račun teh kreditov samo kradli, posledice pa se vidijo danes in bodo vplivale na kakovost življenja bodoči rodov. Blagor na duhu in pameti tebi in tebi enakim.
runkl@original
Vsem, ki Marijana Pojbića obrajtate, svetujem, da si preberete njegov življenjepis na uradni strani Stranke. Preden je nastopil poslansko funkcijo je bil…pazi zdaj to… samostojni podjetnik in komercialist…hahahaha. Prodajal je po okoliških kmetijah Kirby sesalce in starejše ljudi silil v nakup aparata v današnji “vrednosti” 2500€!!! Za sesalec…ejga. Nateg nategof…Naj gre danes spoštovani Pojbić do zadovoljnih kupcev in nam pove, kako se je njegov produkt obnesel…
Končal vojaško gimnazijo v Lublani(čudno, da se ni fpiso na II.gimnazijo v Mariboru)… potem pa takrat, ko je skoraj vsak vozač, iz socialno šibke družine bil upravičen do štipendije…želel na takratni FSPN študirati novinarstvo. Prav rad bi ga videl na izpitu pri kakšnem Južniču, Kirnu ali pa Sfiligojevi…hahahaha…Kako bi on interpretiral teze o Fojerbahu…ej, to bi bilo smeha, sploh z njegovim besednjakom…
In kje so nove tovarne, novi izdelki, nova moderna tehnologija, nova delovna meste za teh sposojenih 24 milijard, oziroma dodatno še cca 20 milijard državnega dolga tujini, ki sta ga naredili vladi Boruta Pahorja in AB. Na Kajmanskih otokih seveda. Za te grozovite milijarde ni bilo storjenega nič.
Pokradeno in zapravljeno.
Runkl, Pojbič je zate genij. Ti še pisati ne znaš, ker si po štirih letih osnovne šole diplomiral na kumrovški fakulteti, kjer so profesorji zahtevali, da se tujke pišejo “kao što govoriš”. S tem so polpismenim omogočali lažje pisanje tujih besed, hahaha. Pismeni napišemo Feuerbach/Ludwig Feuerbach/. Blagor ubogim na duhu. Amen.
runkl@original
@zvone, glej, ni treba vse gledati skozi rdečo prizmo. Lepo sem v uvodu napisal: Pravijo, da vlada ni imela vpliva na podeljevanje kreditov v višini 24 milijard € med 2004-2008.
To ne pomeni, da zadolževanja ni bilo, oziroma, da se je zadolževala vlada. Problem je v vračanju, s katerim pa se sooči vsaka vlada.
runkl@original
@zvone…če ne zaznaš parodije v določenih besedah, ki jih namerno pišem skladno s pravilom “piši, kao što govoriš”, potem ti ne morem pomagati…žal
Mogoče je pa Feuerbach že poslovenjen, tako kakor filadelfijski eksperiment…hahahaha…kdo bi vedel. Preberi si Engelsove Teze o Feuerbachu…
Runkl, berem samo beletristiko Mao ze Donga, strička Hoja, Leposlovna dela Kim il Sunga, Stalinove zapiske, El Commandanteja iz Kube, pa tudi Idi Amin
pove marsikatero življenjsko resnico. Engels pa je za moj okus preveč demokratičen, hahaha.
runkl@original
@zvone, veseli me, da si omilil ostrino…
Runkl, glede zadolževanja in vračanja kreditov pa tole. Ni problem vračanja, če
pravilno investiraš in ti investicija prinaša dobiček. Če pa se zakreditiraš in
kradeš ta denar za vile vredne milijone €, jahte, najdražje avtomobile, celo letala, desetine mio € pa prenakažeš v davčne oaze, to pa je problem, ampak ne za tajkune, niti za državo ampak za rajo, ki te kredite plačuje z že tako nizkimi dohodki. In večina teh izmečkov so iz rdeče-oranžnega gnezda, pa ne bom rekel da jih Janša nima, vendar bi jih lahko preštel na prste ene roke.
Janšo obtožujete da je kriv za finančno stanje v državi. Človek je bil premier
vsega 5 let in vedno v teh letih je bil kot predsednik vlade omejen, ker mu rdeča kamarila in banda 571 ni dovolila privatizacije oziroma prodaje državnih firm tujcem. Če bi to poskušal, bi bilo na cesti takoj Semoličevi in Štrukljevi sindikati in bi zrušili vlado. Sedaj pa bo vlada AB prodajala tujcem te firme za bagatelo, ker je primorana da to stori, vendar 9 let prepozno.
runkl@original
@zvone, namesto polemike me zanima tvoje mnenje. Izjava umetnika, ki kandidira med izjavami za Bob leta pri časniku Večer.
“Zakoreninila se je čudaška logika, da morajo dobiti plačilo čistilka, čuvaj galerije, tiskar, ki natisne vabila … Umetnik, ki je razstavo pripravil, pa ne dobi nič. Njegovi znanje, trud in dar so za to družbo ničvredne kategorije.”
Dušan Fišer, akademski slikar
Prdnil sem, po tem pa mi je malo še ušlo.
Kdor smrdljivo prdne, slabo ne misli.
Admin zakaj ne objaviš mojega odgovoru runklu. Nikogar nisem žalil. Po vaši
cenzuri ste bolj podobni urednikom Komunista kot pa demokratičnemu portalu,ki naj bi bil celo desnosučni.
zvone,
ni dvoma,da najemojemalci kreditov niso uporabili pridobljenega denarja za potrebne reči,ki jih navajaš – vendar je treba reči,da jih NISO ZATO NAJEMALI! Janša je v kri-tičnih letih (04-08) bil prepričan,da bo vladal vsaj nekaj mandatov – spomnimo se vseh vas,ki ste združno ponavljali njegove cinizme,ko je govoril “naših 50 let”,ki so na vrsti…….Zavedal se je tudi,da Partija SDS,ne more funkcionirati,zadolžena in brez sredstev zato,je želel postaviti na noge SVOJE ekonomsko zaledje,ki bi ga bilo pripravljeno financirati dolgoročno. Tako se je po sprejetju novele zakona o gospodarskih družbah,ki je dovoljevala zastavitev delnic podjetij,ki so bile predmet prevzema – pričela tretja faza privatizacije – KONCENTRACIJA KAPITALA in posledično TAJKUNIZACIJA:
Najeti krediti so šli za nakupe delnic teh podjetij (Laško,Istrabenz,Merkur itd…) in ker je delnice prodajala v glavnem Država (KAD,SOD…) se je denar lepo vrnil v (državne) banke…….
Srečko popolnoma se strinjam da si je morala tudi SDSnabrati kapital, saj
je vsakomur jasno da denar pomeni tudi oblast, vendar 4 leta Janševe vlade
niti približno niso naredile toliko škodein kraje kot 19 let rdeče-oranžne kamarile, ki se je enako zavedala pomembnosti kapitala, seveda še na 45 let podlage.
Runkl, če tvoj slikar v galeriji ne proda slik, ker so tržno nezanimive naj se ukvarja z nečim drugim, pa niso krivi paznik, čistilka in tiskar če slikar ni uspešen. Kakšna sprevržena logika.
A mi lahko kdo svetuje kako seksati z majhnim in večno mehkim?
runkl@original
@zvone, lepim moj komentar, ki sem ga oddal na spletni Večer:
—————————————-
Tako je to v naši preljubi deželi. Umetnik se je izšolal na račun države. Zaposlil na račun države. Razstavlja svoja dela, ki bi jih rad tržil(po možnosti pod roko), na račun države. Na koncu pa se čudi, da čistilka dobi plačano čiščenje svinnjarije, ki jo je povzročil na račun države, da je v čistih prostorih delal reklamo za svoje izdelke na račun države in na koncu bi še vse to rad dobil plačano…na račun nič krivih in dolžnih davkoplačevalcev.
Umetnik se celo čudi, da zahteva danes, običajno zasebni tiskar, plačilo stroškov tiska nekaj tisoč vabil, umetniku v reklamo. Čudaška logika!?!?! Iz ust AKADEMSKO izobraženega parazita.
runkl@original
…opomba…beseda “svinnjarije” se v originalni verziji zaradi filtra ne da kopirati…
Runkl se ooroščam, tvoj prvi post je bi prekratek da bi razumel kaj si hotel povedati. S teboj se v tem primeru sttrinjam, vsekakor pa ne da je Peterle ukinil SDK. Tvoja hinavska podtikanja mi niso všeč, kajti SDK je leta 1994u kinil Drnovšek. Sploh pa se čudim, da to ukinitev nisi podtaknil Janši. Zelo pohvalno od tebe.
runkl@original
@zvone, nisem hinavec in namenoma ne podtikam nikomur. Nisem se poglabljal v problematiko SDK. Slučajno sem prebral:
—————————
Omerza Igor, Leta 1991 imenovan za direktorja SDK.
…in dalje berem na enem od blogov…med leti 1993 in 1995 delal na SDK, oz. kasneje APPNI lahko le potrdim navedbe, da je uničenju SDK botrovala tudi želja, da se onemogoči njeno nadzorstveno funkcijo. Še več, direktor Igor Omerza je s to nalogo bil postavljen, a jo (ko je videl kako SDK dobro deluje, zlasti kako učinkovit je sistem pobiranja davkov) ni izpeljal.
————————–
Na podlagi tega sem pač izbral Peterleta kot očeta. Omerza je bil tudi direktor Mikro Ade, ki sta jo baje z Janšo skupaj ustanovila. Meni je to pač vse skupaj čudno povezano in težko me bo kdo prepričal, da nima nobene zveze z mutnimi posli. To je pač moje mnenje…
SDS bi morala začeti fazo “samoočiščenja”.
Pravnomočno obsojeni ne smejo več biti “v igri”.
Prav tako bi moral zapustiti politični parket Zoran Janković.
Alenčica bo pa hitro pozabljena. Morda se je bomo spominjali po razkazovanju tistega področja, ki ga običajno pokriva krilo.
Hipnotizirana Alenka je še vedno malomarna, danes obvlada veliko bolje fonetično branje angleščine s plonkca, kot finance! Šivanje proračunske vreče pa je že prenaporno delo!
Moj ljubi @Ernest, prav če se sam s sabo strinjaš!
Kdaj boš opazil, da so danes drugi časi!
Seveda ti napišeš in takoj pozabiš kaj si napisal!
Imaš spomin kot zlata ribica in se smešiš kot vaški norček!
Pišeš pa takšne, ki so že prevečkrat izrečene in so za vse že zdavnaj lanski sneg, medtem pa ti kradejo milijarde!
Koliko pametnejših od tebe je že raztrgalo vse te tvoje klevete?
Si pozabil. da imamo že 70 let preveč socializma?
Zakaj in komu pa pišeš?
Mogoče pa pridobiš na svojo stran še kakšnega marsovca, če slučajno prileti mimo!
Dragi @runkl
Vsem pa tudi tebi link
http://sdk-tezaurus.blogspot.com/
http://www.youtube.com/watch?v=RFJhaLOMa9Y
Dragi @runkl
Vsem pa tudi tebi link
Vse o SDK
http://sdk-tezaurus.blogspot.com/
Dragi @runkl
Vsem pa tudi tebi link
Pogovor o tabu temi “Kje je naš denar”
1. del
http://www.youtube.com/watch?v=RFJhaLOMa9Y