Trženjski monitor: Več kot 80 odstotkov prebivalcev že občuti recesijo

4

Več kot 80 odstotkov prebivalcev Slovenije osebno občuti vpliv gospodarske recesije na vsakdanje življenje, kažejo podatki Društva za marketing Slovenije. Pomladansko merjenje raziskave Trženjski monitor kaže, da potrošniki pozornost preusmerjajo na prihodkovno stran, da torej v večji meri zaznavajo problem nižjega dohodka.

Kot je na današnji novinarski konferenci v Ljubljani izpostavila predsednica Društva za marketing Slovenije Maja Makovec Brenčič, je postal potrošnik preudaren, premišljen tudi v porabi, ne le v nakupih. Krizo pa v vsakdanjem življenju, po zadnjem merjenju, občuti 82 odstotkov vprašanih, kar je dve odstotni točki več kot v jesenskem merjenju.

Makovec Brenčičeva je pojasnila, da porabnik zmanjšuje zvestobo znamkam, kupuje v diskontih in na spletu, kjer išče nove ugodnosti. “Porabnik je ujel nov ritem kupne moči, ki je omejena. Obrnil skrb v prihodkovno stran, torej kako ohraniti prihodek, delovno mesto,” je dejala.

Ob tem je pojasnila, da se morajo sedaj trgovci približati porabniku, spremljati njegove nove navade. “Porabnik danes igra igro, proizvajalci in trgovci pa morajo vse bolj spoznati in razumeti tega porabnika,” je poudarila.

Andraž Zorko iz družbe Valicon meni, da smo verjetno prišli do vrha tistih, ki občutijo recesijo. V pomladnem merjenju so spraševali porabnike tudi po pazljivosti na poreklo izdelkov. Poudaril je, da je preverjanje porekla v vzponu v vseh kategorijah izdelkov, najbolj pa je poudarjeno pri hrani in pijači. Skoraj 80 odstotkov vprašanih zaupa ali popolnoma zaupa slovenski hrani, samo dva odstotka pa ji ne zaupata.

Makovec Brenčičeva pa je poudarila, da je očitna velika naklonjenost porabnika slovenskemu poreklu. “To je priložnost, treba jo je zadostiti na pravi način. Gre za to, da je treba biti konkurenčen, tudi v ceni. Tekma na polici je velika, kar predstavlja apel slovenskim proizvajalcem po povečanju ponudbe.”

Potrošniki sicer najbolj zaupajo hrani in pijači na tržnici, sledi pa hrana, kupljena v Mercatorju in Sparu. Po zaupanju sledijo Tuš, Hofer in Lidl. (sta)

Minolta DSC

Št. komentarjev: 4
  1. Jusito pravi

    Se hecata. Sej ni čudno da občutijo recesijo, če pa kupujejo pri najdražjem sosedu in najslabši trgovini v Sloveniji – v Sparu. Mercator je tako drag, da niti grama semena ne bi šel kupiti v njega, pa tudi poslabšali so se zelo. V Sparu pa sami problemi, najprej s konjskim mesom, sedaj s piščančjim mesom madžarskega porekla. Kako lahko sploh še zaupate tujim trgovskim verigam pri nas? Jaz kopujem samo še domače izdelke in to večinoma na tržnici ali pa v tuševih trgovinah, saj tam mesečno še največ privarčujemo z vsemi akcijami ki jih imajo.

  2. bank rate car loan calculators pravi

    What’s up to every body, it’s my first visit of this website; this web site consists of remarkable and really excellent data designed for readers.

  3. laminate flooring pravi

    Hey I am so glad I found your blog page, I really found you by error, while
    I was researching on Google for something else, Anyways I am here
    now and would just like to say many thanks for a fantastic post and a all round
    enjoyable blog (I also love the theme/design), I
    don’t have time to look over it all at the minute but I have saved it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the superb job.

  4. FirstConsolidationLoans pravi

    If you’re currently on a Consolidation Loans With Bad Credit from a well-established car dealership is said to be ok. This should give you a better deal.

    Here is my weblog FirstConsolidationLoans

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen