Hrvaška skupina Atlantic je izrazila obžalovanje zaradi zmede, ki bi jo lahko povzročili z oglaševalsko kampanjo “mame potrjujejo” za paštete Argeta Droge Kolinske, danes poroča Večernji list. Spominja, da je družba v svojih oglasih namesto fotografij avtentičnih mam uporabila fotografije, ki jih ponujajo specializirane spletne strani.
“Zavedamo se, da smo z nepazljivo napako v komunikaciji lahko pustili napačen vtis, zato se iskreno opravičujemo,” so sporočili iz skupine Atlantic. Trdijo, da noben od segmentov kampanje “Mame potrjujejo” ni bil načrtovan z namenom zavajanja potrošnikov.
Na spletni strani oglaševalske kampanje so povabili “skrbne mame”, naj se prijavijo za obisk tovarn, kjer naj bi se prepričale v kakovost izdelkov Argeta.
Napovedali so, da bodo izbrali 18 finalistk iz šestih držav, ki jih bodo v začetku maja popeljali na ogled proizvodnega obrata. Tam naj bi posneli TV oglas in “izbrane mame spremenili v prave zvezde”.
Medtem pa je Maja Petrović iz Beograda na svojemu blogu Vitki gurman ugotovila, da je skupina Atlantic v aktualnih oglasih, ki naj bi nagovarjali mame kot potencialne ključne odločevalke pri družinskih nakupih živil, uporabila fotografije spletnih ponudnikov, kot sta Shutterstock in Stock Photo, in ne resničnih mam, ki so se odzvale na povabilo Droge Kolinske.
Večernji list dodaja, da so celo fotografijo kruha s pašteto vzeli s portala Archivio Fotografico.
“Vtise in mnenja mam, ki bodo obiskale tovarne v Hadžićih v BiH ali Izoli, bomo predstavili, potem ko bomo postopek končali. Odločili smo, da bomo medtem uporabljali zgolj njihove izjave, ki smo jih zbrali s pripravljalni kampanji, a ob simboličnih fotografijah in imenih, da bi se izognili favoriziranju prijavljenih udeleženk,” so še pojasnili v skupini Atlantic.
V hrvaškem društvu za varstvo potrošnikov so ocenili, da obstajajo elementi zavajanja potrošnikov, če na oglasih niso fotografije resničnih mam. Dodajajo, da sicer ni veliko spornih elementov.
Hrvaški sodni izvedenec za oglaševanje in tržno komuniciranje Kamilo Antolović pa meni, da gre za kršitev oglaševalskega kodeksa, ker z oglasi navajajo potrošnike na napačne sklepe.
Večernji list navaja, da je edina avtentična mama v hrvaški kampanji za paštete Tatjana Mičović, sicer mama dveh otrok in dolgoletna delavka Argete.(sta)
Goodd site you have here.. It’s hard to find quality writing like yours these days.
I truly appreciate people like you! Take care!!
my webpage – homepage