Predsednik združenja borcev NOB Janez Stanovnik, ki je kot zadnji predsednik predsedstva socialistične Republike Slovenije vsaj do leta 1990 veljal za velikega nasprotnika kapitalizma, sedaj podpira listo turbokapitalista ljubljanskega župana Zorana Jankovića.
Tako je Jankoviću prejšnji torek na Kongresnem trgu v Ljubljani ponudil pomoč pri zbiranju glasov »za Trojanami« in tako obenem še napovedal zlorabo veteranske organizacije v politične namene. Takrat je Stanovnik dejal: »Kar poglejte po Ljubljani, glasove je v glavnem med malimi ljudmi dobival«. Na vprašanje ali misli, da bo Janković dobil glasove v vsej Sloveniji tudi čez Trojane, je odgovoril: »Ja, pa mu bomo malo pomagali ”tadrugi”.«
Naravnost šokantna pa je Stanovnikova dvoličnost, saj podpora Jankoviću nikakor ni skladna z načeli Združenja borcev NOB, ki jim predseduje prav Stanovnik. V Združenju borcev NOB so namreč v nedavni izjavi o stanju naroda in države med drugim zapisali: »Zveza združenj borcev za vrednote NOB je zaskrbljena nad sedanjim stanjem slovenske družbe in države. /…/ Če izvzamemo zunanje, gospodarske, zaposlitvene in podobne vzroke ter (pre)pogoste stečaje, tiste delodajalce, ki čedalje manj skrivajo svoje kapitalsko-ljudožerske namere, brezbrižnost do družbene in siceršnje nemorale, zakonodajno slabo opremljeni novi kapitalizem in podobno, so pospeševalci nevrotičnega in neplodnega družbenega stanja predvsem: »lažni moralisti, ki za sklicevanje na etične norme skrivajo lastno nemoralno početje…«. Stanovnikova zveza borcev na volitvah torej podpira kandidata, ki predstavlja prav vse, na kar kot organizacija opozarjajo, da ni v redu.
Mimogrede, na spletu se je na temo paradoksalne situacije, da se eden najbogatejših Slovencev deklarira za levičarja pojavila naslednja šala:
– Kaj ima Zoran Janković skupnega z levico?
– Samo eno stvar: leva roka – desni žep!
Dvolični Janez Stanovnik se je odločil Zoranu Jankoviću kriti hrbet tudi onkraj Trojan.
Foto: arhiv Politikis.si
Pljuvanje po Jankoviču, na podlagi za lase privlečenih argumentov!
Jankovič je veliko večino svojega premoženja dobil tako, da je leta 96 zastavil vse svoje dotedanje premoženje za hipotekarni kredit. S tem denarjem je kupil delnice po 3.400 SIT, ki jih je 10 let kasneje prodal po 42.000 SIT.
Jankovič ni uzurpiral firm, kot so to počeli Zidar, Tovšakova, Šrot, Bavčar, Kordež, Pavček in številni drugi.
Izraz turbokapitalist torej nima nobene osnove. In iz naslova poslovanja z Jankovičevim premoženjem, tudi ni ljudi na cesti. SDS-ovci /Politikis/ so si ga izmislili, le za potrebe volilne kampanje.
Janković, sin očeta ,ki je poznal areste znotraj,ne more biti drugačen.Je pač bioenergetik, katerega se vse prime predvsem denar.
Stanovnik ni dvoličen.
On je, tako kot RADO, že brezličen.
Rado.
Si pa res en lubre.Seveda ni uzurpiral,ker mu niso pustili.Zakaj pa misliš da toži Šrota in Bavčarja.Balkaniada je bila že prefinjeno naravnana.Pa se je k sreči vlada zamenjala.Od kje pa misliš,da tako sovraži Janšo.Moral bi mu pa biti hvaležen.V kolikor bi se vključil v prodajo,bi bil ob pol premoženja.
Ti ljudje, ki podpirajo ali, ki so pred enim tednom pred MOL prosili Jankovića, da kandidira so ” LJUDJE BREZ KARAKTERJA IN MORALE SO UNTERHUND LJUDJE, SO NEPOŠTENI IN KORUPTNI, SPADAJO ŽE ZDAVNAJ ZA ZAPAHE IN MORALI BI BITI DOŽIVLJENSKO OBSOJENI, KER SO LIKVIDIRALI NEDOLŽNE LJUDI”!
Tako se pa dela v Sloveniji, ker ni pravna država, ker je vse Sodnike, Tožilce in Policijo nastavila “rdeča gamad, ki ima iste grehe kot omenjeni prosilci oz. morilci in teroristi”.
Kaj bluzi Rado, da se je Janković obogatil s tistimi parimi delnicami, od kar je v Sloveniji krade in goljufa, ta še “dober dan” neizreče pošteno, od kod pa njemu milijoni v Evrih oz. neke slamnate firme, ki jih je podaril “lopovskim sinovom”, a serje Janković denar, tudi to bodo ti stari sinilni morilci ugotovili. Joj nehajte ste že prav grozljivi, človek bi mislil, da gleda en horor film, v resnici je pa to Slo-realnost in dejstvo kaj se dogaja z nekdanjimi udbovci, ki še vedno delajo prepir in sovraštvo med slovenskimi državljani, namesto, da se potegnete v svoje brloge, ker imate bajne pokojnine, ki si jih niste nikoli zaslužili, pa delate samo eno veliko sranje in zgago.
Imamo vas dovolj, ker rabimo pametne in poštene ljudi, da bodo dali upanje in voljo v boljši jutri, to pa sigurno niso leve-rdeče stranke, ker so svoje sposobnosti izigrale oz. razočarale, ker so nepoštene in so delale samo za svoj žep in svojih prijateljev, ki so pa tudi iz istih krogov.
Nepoštenje in korupcija so njihove vrline drugo pa nič.
Rabimo in podpiramo samo še “pomladne stranke” s tem pa mislim predvsem na ” SDS in Janeza Janšo”, ker samo edini Janša lahko potegne ta voz, ki tiči globoko v dreku zopet na obzorje upanja.
Levaki pa morajo odgovarjat za dejstva, ki so jih naredili v vseh teh skoraj 20 letih vladanja ali boljše rečeno “ropanja” Slovenije.
Prenova vseh “represivnih organov” je NUJNA!
Rado
Resnico o jankoviću poiskušaj izvedeti med bivšimi in sedanjimi podrejenimi tega mutibarića v mercatorju, mlekarni, eti, molu, voki, podizvajalcih njegovih podjetij … zakaj je letel iz mercatorja ?, imel je samo pol ure časa, da pobere osebne stvari … parcele lj.m. je pokupil s kreditom seveda po osem € za m prodal 250€, kdo je imel to možnost, vprašaj se in kdo mu je vse to omogočal in mu še omogoča, pozanimaj se kako je prišel do lastništva zemljišč v mengšu, kamniku ….edini, ki ga lahko ustavi, preden postane popolni gospodar premoženja , medijev, sodstva in brezpravne raje ( ti in tebi podobni ste že njegovi hlapci) je janša !
Janković je na primer izsilil od ndzornega sveta Mercator soglasje, da je njegova ELECTA ekskluzivna izvajalka gradfbenih del, čeprav je imela država v njem znaten lastninski delež.
Saj veste, da se je pri Mercatorju vedno veliko gradilo.
Najbrž ne pričakujete, da so veljali za Electo enaki plačilni roki, kot za dobavitelje tgovskega blaga Mercatorju.
Cene gradbenih storitev se niso oblikovale v konkurenci z drugimi gradbeniki.
Kaj se je dogajalo z morebitnimi dodatnimi deli in večdeli?
Skratka, ELECTA in Janković, sta jemala tudi iz mojega in RADOVEGA žepa, ker sva oba davkoplačevalca in občasna potrošnika tudi pri Mercatorju.
Emil:
“Si pa res en lubre.Seveda ni uzurpiral,ker mu niso pustili”.
Dejstvo je, da ni uzurpiral!!! Vse drugo izven tega so špekulacije.
yebiwetter: “zakaj je letel iz mercatorja ?, imel je samo pol ure časa, da pobere osebne stvari …”
Zato ker ga je, skupaj z drugimi tki. rdečimi direktorji, odžagal Janša.
Janša je potem /brez Jankoviča/ dosti lažje uveljavil “deal” s Šrotom in Bavčarjem – jima prodal deleža Mercatorja, sam (Janša) pa je v zameno dobil proste roke za nastavitev svojih kadrov v Delu (Danilo Slivnik, Peter Jančič).
“pozanimaj se kako je prišel do lastništva zemljišč v mengšu, kamniku”
Seveda jaz Jankoviča ne zagovarjam absolutno. Lahko, da se bo izkazalo, da je tudi mutil. Zgoraj govorim le, da je VEČINO svojega premoženja gotovo dobil legalno in legitimno. Če ga že zmerjate, ga prosim zmerjajte na konkretnem in ne na pavšalnem.
“….edini, ki ga lahko ustavi, preden postane popolni gospodar premoženja , medijev, sodstva in brezpravne raje ( ti in tebi podobni ste že njegovi hlapci) je janša !”
Če pa kaj ne drži, pa gornja teza ne drži. Iz vsakega spopada z Janšo je Jankovič izšel še močnejši. Bolj, kot se bo Janša zaletaval v Jankoviča, več ima slednji možnosti za premiersko mesto!
Na Štajeskem bo dobil Janković le glas ubogega RADA.
Če bo Janković imenovan za mandatarja, napovedujemo resno državljansko nepokorščino.
Vsak uzurpator in turbokapitalist, sploh pa ne tak, ki je obogatel od naših žuljev,pa že ne more biti naš premier.
Rado,
napiši še kaj o kreditu nekaj milionih DEM, ki jih je Jankoviču odpisala banka !
Rado
…… ti in tebi podobni ste že njegovi hlapci…..
Mefisto:
“Skratka, ELECTA in Janković, sta jemala tudi iz mojega in RADOVEGA žepa, ker sva oba davkoplačevalca in občasna potrošnika tudi pri Mercatorju.”
O Mercatorju (in o vseh delniških družbah nasploh) imajo pravico odločati in presojati poslovanje le lastniki podjetja, delničarji. Tudi sam sem imel pred par leti nekaj delnic Mercatorja. In sem z njimi zaslužil stari milijonček tolarjev. Ni veliko v absolutnem pogledu, a glede na vložek 3000 DEM je super. Torej kot delničar z izkazanim pravnim interesom presojam, da je bilo poslovanje Mercatorja pod Jankovičem odlično! Z zaslužkom sem lahko poravnal dve leti sinovega študija v LJ.
Jankovića je v Mercator nastavila politika. To je celo Anton Rop sam priznal.
Dejstvo pa je, da je Mercatorju cvetel posel predvsem na račun tega, da si je na trgu ustvaril monopol, saj je požrl Živila, Emono, Loko, itd. Šele v zadnjem času, ko se je bolje razvil Tuš ter nizkocenovni ponudniki, kot so Lidl in Hofer, je malo drugače.
Na ta račun seveda ni težko dobiti milijonov v žep. Največ pa so od tega imeli komunajzerski tajkuni. In Janković je prvi v tej četi.
“Na Štajerskem bo dobil Janković le glas ubogega RADA.”
Mefisto, to je zgolj tvoja špekulacija. Na svojem blogu sem lepo zapisal, da bo to Hanžek.
Zapeljani brat Rado, govoriš o borznih tečajih iz časa, ko so bili prenapihnjeni in kar je poleg nesposobne KGB +Desus vlade prineslo totalni gospodarski in finančni zlom gospodarstva in države.
Veseli me, da si priznal, da si tudi ti dve leti šolal svojega sina na račun tega napihnjenega borznega balona in da njegovo šolanje odplačujemo tudi vsi potrošniki in davkoplačevalci.
Upam , da te je sin prehitel vsaj pri pameti.
Zelo priljubljeno je modrovanje o velenjskem Vegradu in Hildi Tovšak, ki je padla na ljubljanskem ledu.
Če bi Tovšakova spregovorila, bi se marsikaj zvedelo tudi o tem, koliko je Janković pomočil svoje prste v Vegradovo marmelado.
Tako pa se bo še naprej veliko govorilo o Hildi Tovšak, kaznovana pa ne bo, ker bi sicer lahko spregovorila.
RADO, če boš res volil za neuravnovešenega Hanžka, potem moramo pa resno razmisliti, ali še ima smisel polemizirati z nekom, ki se mu je tako skisalo.
V tem primeru bo Janković pač ostal še brez tvojega glasu in Štajerska si bo oprala svoj obraz.
V tvojem volilnem okraju bo najbrž spet kandidiral Posedel, za katerega tudi najstarejši pisni in ustni viri ne vedo, koliko strank na levici in desnici je zamenjal, kar je dodatna garancija, da se ne bo nihče spozabil nad tako uglednim kandidatom, posredno pa tudi nad Jankovićem.
Telebana Stanovnika bi bilo treba receklirati. Škoda je samo to, da bodo pocrkali vsi črvi, ki bodo vgrizli vanj.
Rado pa vedno znova pokaže svoj skrajno pokvarjen obraz. Imam občutek, da je nezakonski sin Opankoviča, ko ga tako zagovarja.
RADO = JE OBERTROTL!
a je Šrot od SDS ali je “časten član stranke SD?
Nehaj bluzit , ker nimaš pojma kaj pišeš, res si en querolant, verjetno si tudi kar pri Jankoviću ali Kućanu in ti narekujeta kaj pišeš, a veš da si že dolgočasen, pa ignorirajmo ga je najboljše, če je Janković yugo-mafijec je in vsi pošteni vemo to, pa da ga podpira vsa leva opcija z starimi morilci in teroristi vred, fuj in fej!!!!!!!!!!!!!!
P.S.
SE LAHKO PO VAŠIH RDEČIH-YUGO PISKRIH STAVITE, AMPAK SDS
BO NAJBOLJ USPEŠNA STRANKA NA VOLITVAH PA ŠE LAHKO TAKO
KRADETE IN PONAREJATE GLASOVNICE, DOVOLJ VAS IMAMO!
Navrgel bom še tale ocvirek.
Ko je bil Janković še “lastnik” Mercatorja, je na stroške firme, v kateri smo občajno drago nakupovali, kupil drese krajevnim nogometašem v njegovem rojstnem kraju Saraoci.
Prebivalci Saraocev bodo baje vsi glasovali za njegovo kandidaturo.
Rado še ne ve, da je partija določila Jankovića za tovarišijskega kapitalista in mu dodelila kapital veletrgovine Mercator, ter več sto milijoska tajkunska posojila s katerimi je poskušal Janković prihvatizirati Mercator. Za Partijo naj bi pač postal nominalni lastnik Mercatorja.
K sreči je dobil brco v rit, tudi po zaslugi Adriane Starina Kosem. Je pa ostal tovarišijski turbokapitalist in tajkun, ki bo, po besedah naših, delal v korist delavcev kot socialno čuteč “levičar” . Kar je kot župan izrekel tudi na 1.majski proslavi na Rožniku.
Prvo bo revnim občinam odvzel 80 milijonov, ki mu jih je Janša ukradel. S tem bodo bogati Ljubljančani še bogatejši, revne občine pa revnejše! Janković je torej čisto ta pravi komunistični lopov, ki ljudem laže . Vse za ablast naših! Za oblast požrejo komunisti tudi svoje lastne iztrebke.
če je balkan tako hudo razvit, blazno bogat, neverjetno lepo in pravno urejen , morate se zahvaliti nestrpnim in zverinskim rdečim svinjam kot je stanovnik &co.
ali je res, da bo janković daroval (z davkoplačevalskim denarjem pač, kot je navajen) vsem ljubljančanom priljubljene trenerke , da bodo lahko 4. decembra tekmovali kdo pride prvi na volišča?
Ah, kdo pa še resno jemlje tega ostarelega komija Stanovnika, pri katerem imaš občutek, da bo vsak čas šel v hosto s puško. On spreminja izjave tako pogosto, da ga še dohajaš ne. Ne vem je to vzrok v dementnosti ali vse počne zavestno. Enkrat pravi, da ni nič vedel o pobojih, drugič, da je pa, enkrat pravi, da je dal Tito pobiti ljudi po vojni, drugič kako US revidira zgodovino, ker so ga razglasili za diktatorja, enkrat, da bi bila arbitraža z Hrvaško polom, drugič to podpre.
Kdaj se bomo losali teh ostarelih komunajzerjev, ki nam leta 2011 še vedno krojijo usodo. Kučan, Stanovnik, Isajlović, Zemljarič, Ribičič. Kdaj se bo to nehalo. Močno dvomim, da imajo bivše države komunističnega blokanpr. Češka, Slovaška, Poljska, Madžarska še take probleme, da jih v šahu drži lobij ostarelih priviligiranih komunistov, ki se tako krčevito borijo za svojo oblast in privilegije, da za mandatarja predlagajo srbsko mafijskega kriminalca, ki simbolizira vse tisto za kar oni vsaj na dekloarativni ravni zavračajo. Kdaj bodo izpustili državo iz rok in jo prepustili normalnosti?
Daj no daj Rado. Ti boš volili Jankovića, saj ga tako kgoreče zagovarjaš. To z tistim ekstremistom Hanžkom, je zgolj tvoj slepilni manever.
Glede delnic ni problemov. Še vedno imaš kar veliko razliko, kajti Janković ima formalno 20 mio premoženja (neformalno preko Cipra, verjetno še enkrat toliko). Od kje jih ima, saj ima plačo 3000 evrov. Saj lahko seštejemo. Bo treba uporabiti malce nov zakon o izvoru premoženja, bo treba kakšne papirje pokazat, kako je do tega prišel. Pa prosim, da ne špilaš še naprej advokata. Jankovićevi sinkoti so pa sploh poglavje zase. Na mesec kao zasluži dobrih 1000 evrov, zapravi jih pa 600 000 v parih dneh. “Izposodi” si jih kao 2 milijona, samo kako z tisočakom plače to vrača. Davka nobenga plačanga.
Če je RADO po kaknem nakjljučju prezrl spodnji komentar na blogu Financ, mu ga psredujem v branje na tej strani.
Komentar:
Jankovića kmalu ne bo več
Bojan Korsika Bojan Korsika
vsi članki avtorja
Finance 202/2011
18.10.11 00:01
Še pred pol leta bi se zdele takšne besede krogom, ki so blizu, ali v Jankovićevem krogu, naravnost bogokletne, tistim, ki pa so bolj oddaljeni od teh cirkulov, pa znanstvena fantastika. Vključno z mojo malenkostjo.
OGLAS
Da ne bo nesporazuma, govorim o tem, da razmišljam o koncu njegove politične kariere, ne kake druge. Bog ne daj. Danes pa je tak naslov le logični iztek dogodkov, katerih boter je Janković.
Zakaj mislim tako, da bo jeseni Jankovićevi politični usodi zapel navček? Lahko pa tudi prej seveda.
Pri tem se bom, večinoma, omejil samo na Celovške dvore. Čeprav bi Janković lahko “letel” že takrat, ko je na najbolj primitiven in surov način odvzel že s strani komisije podeljena sredstva mesta Ljubljane za nov kulturni časnik časniku Delo in ga dal časniku Dnevnik. Zakaj je “dal” denar Dnevniku naj vsak pomisli in razmisli sam. Takrat se je za Jankovića še po političnih kuloarjih govorilo, da z njim ni dobro češenj zobat, da je v zadnji instanci nevaren. Zato je Delo zelo “kulturno” in zgolj na kulturnih straneh protestiralo.
V za silo povprečnih etičnih političnih standardih kake države bi v primeru škandala Ultra “leteli” Janković, minister Golobič in politični zvitorepec Drago Kos. Jankovićeva lista, ki ima v mestnem svetu popolno večino, sklene uvesti “magnetne” plačilne kartice v mestnem prometu. Ne samo to. Sklenejo, da bo izvajalec kar podjetje Ultra v delni lasti Gregorja Golobiča. Ne samo to. Mesto Ljubljana na razpisu izloči “lahkoverno” konkurenčno podjetje (brez “stricev”), ki ponuja več, v krajšem času in ceneje. Drago Kos pa na koncu stopi pred kamere in izjavi, da v primeru Ultre ni bilo korupcije! V skorajda vsebinsko identičnem, pravzaprav, če dobro pomislim niti ne v tako surovem zlorabljanju oblasti, pa je Kos minuli teden izjavil, da imamo vse znake korupcije.
Gre za primer Traffic Design. Jasno, v tem primeru oblast ne zlorabljata Zoran Janković in Gregor Golobič. Čeprav je zloraba zloraba.
Če koga zanima kaj več o političnem zvitorepcu Dragu Kosu, naj gre na portal Bojana Požarja (pozareport).
Vsi trije bi morali “leteti”. Seveda pa ne v Sloveniji. No, pa pojdimo končno k naši glavni temi.
“HILDAJANKOVIĆ”
Mednaslov je sestavljenka imena iz Hilde Tovšak, direktorice Vegrada in priimka župana Jankovića. Mislim, da sta na stanovanjih v Celovških dvorih postala siamska dvojčka. Neverjetno, velikokrat sta ju televizija in drugi mediji prikazali pred mogočno stavbo v Celovških dvorih. Dvojček Janković je samo zamahnil z roko in s plastičnim nasmehom odgovoril, ko so si ga nekateri upali, po njegovem neokusno, spraševati zakaj Celovški dvori tako strahotno zamujajo.
Torej, paradirala sta s čeladama, s škornji, zgoraj z, zgoraj brez, v stanovanjih z razgledom, v garažah itd. Zakaj paradirata toliko gor in dol, so se spraševali bolj razmišljujoči? Kot da bi “HildaJanković” želela dokazati, da Celovški dvori resnično obstajajo, da so, da so fizično prisotni na tem svetu. Pa so res? Da to spoznamo se moramo vrniti nekoliko nazaj.
Spomladi je “HildaJanković” z mestom Ljubljana (plus mestni sklad plus državni sklad) nakazala na račun Vegrada skorajda 60 mio evrov (vključen DDV), za 419 “srečnih” lastnikov socialnih stanovanj. Pregledal sem veliko dokumentacije, vendar nikjer ni jasno, kakšna garancija je bila za ta nakup dana s strani Vegrada mestu Ljubljana in skladoma. Saj, “plačilo” stanovanj ni bilo narejeno po načelu “videno-kupljeno”, ampak bolj po načelu “videno-potegnjeno v črno luknjo”.
Nakazilo je bilo izvedeno po slovenskih poslovnih pogojih, ki še najbolje ponazarjajo izraz “air business” ali mešanje megle po domače. Kot poslovno geslo dneva: nategniti je potrebno vsakogar, tudi brez razloga, ” a kamoli sa razlogom!”, kot pravijo zelo lepo naši bratje Srbi. V takih razmerah “HildaJanković” nakaže gromozansko vsoto denarja. Brez otipljivih garancij.
Takšnih, bančnih, ki bi lahko takoj, ob prvih dvomih “pričarala” denar nazaj, na račun pošiljatelja. Sicer pa, katera banka bi dala dvojčici Hildi prvovrstno garancijo, ki jo dobi le prvovrsten komitent? Prej nasprotno. Saj je imela itak vse “zaplombirano” s strani bank.
Če bi se “HildaJanković” malo “potrudil” bi namreč zlahka ugotovil, že v nekaj urah, da so na vseh stanovanjih v Celovških dvorih “plombe” naših dragih in predvsem socialno čutečih bank. Ne samo to. Plomba je dvojna. Podizvajalci niso dobili plačanega svojega dela in jim na pamet ne pade, da bi dali iz rok dokumentacijo, s katero bi banke šele lahko začele postopek za uveljavljanje svojih hipotek. Celovških dvorov potemtakem ni. Niso izginili samo enkrat, ampak celo dvakrat.
“HildaJanković” sta bila verjetno v veliki zagati. Vedela sta, da če se denar nakaže brez prvovrstnih (brezpogojno in na prvi poziv) garancij, bo tudi najbolj neumen novinar na koncu dneva vprašal: “Zakaj ste denar nakazali brez garancij?” Zagata je bila velika. Tudi, če sta takole na oko seštevala vse skupaj, sta ugotovila, da kljub gromozanski vsoti 60 mio evrov, ta vsota še zdaleč ne bo zadostovala za “ruvanje” plomb, in to dvojnih, pri Celovških dvorih. Žiro račun Vegrada je namreč ena najbolj temnih črnih lukenj, ki se ji velja na daleč ogniti. Časnik Finance je celo objavil, da ima Vegrad takšnih ali drugačnih vsaj 300 tožb za izterjavo dolga. Poleg plomb, seveda.
Lousiansko/Celovško zlato
Potem sta pa prišla na naravnost genialno idejo, vendar “staro” kot zemlja. Kaj pa, če se denar vseeno nakaže in se ob tem naredi strašanski medijski pomp, malo spusti ceno stanovanj in se naivnim Slovencem namigne, da se stanovanja v Celovških dvorih izplača kupiti.
Ljudje bodo v vrsti stali za stanovanja, denar bo pritekal in zmanjševal črno luknjo. Torej nategniti ljudi, da bodo vplačevali stanovanja ob skoraj polni zavesti vedenja, da teh stanovanj verjetno nikoli ne bodo dobili. Rečeno, storjeno.
“HildaJanković” denar z vsem medijskim pompom nakažeta. Vsak dan paradirata pred Celovškimi dvori, korak gor in dol. Ko se cena stanovanj nekoliko spusti (čeprav je bil tudi to nateg zaradi visoke cene garaž), mediji enostavno “ponorijo” od navdušenja, da je nepremičninski balon počil. Stanovanja bomo kupovali za kikiriki.
“Dvojček Janković” nejevernim Tomažem tudi razloži, da je mesto Ljubljana skorajda naredilo “posel stoletja”, saj so “kupili” stanovanja med 55% in 76 % trenutne tržne cene. Z “ogromnim” popustom.
Ta izreden popust, ki ga je “dosegel” Janković je zgodba za Butale. Ne, še lepše jo ponazarja tisti faliran študent iz znane dalmatinske nadaljevanke Naše malo misto. Študent si je pri natakarju stalno izposojal denar in mu ob “plačilih” dajal bogate napitnine. Natakar se je ob tem vedno globoko priklonil. Denarja seveda nikoli ni videl.
Žal je zadeva precej hitro izgubila zagon. “HildaJankovićev” plastični nasmešek so zamenjali obupani obrazi delavcev in obrtnikov, ki že mesece niso dobili plačila. In žal že okoli 200 “kupcev” denar nakaže v črno luknjo.
Postopek “HildeJanković” je bil na las podoben tisti svetovno znani goljufiji z Louisianskim zlatom, ki jo opisuje znameniti ekonomist J.K.Galbraith v svoji znani knjigi: A Short History of Financial Euphoria. Svetovno znani Škot John Law je na začetku 18. stol. v Franciji (v dogovoru z državo) ustanovil Bank Royale , ki je začela izredno dobro delovati, čeprav brez prave podlage. Law pa je kmalu imel realen problem, saj je moral obresti za obveznice banke “resnično” izplačati.
Ustanovil je delniško družbo Mississipi, ki naj bi v Louisiani, takratni francoski koloniji na veliko kopala zlato. Delnice so bile uspešnica, trg in borza sta ponorela. Nekatere gospe so prodajale lastna telesa, samo da bi prišle do delnic. Seveda, uganili ste, v Louisiani so bila takrat in danes predvsem močvirja in nič zlata. Na neki točki se seveda takšna piramida zatakne, ljudje želijo zlato in ne več delnic in obveznic.
John Law “najame” nekaj tisoč pariških beračev, ki opremljeni s krampi in lopatami marširajo skozi Pariz in začudenim Parižanom odgovarjajo, da gredo na ladje in potem v Louisiano, kjer so našli nova najdišča zlata. Trik, toda zaupanje v banko se za kratek čas okrepi. Ko pa Parižani berače kmalu opazijo na starih mestih, stvar eksplodira. V gneči pred banko umre petnajst ljudi. Balon poči!
Če pa se vrnemo v današnji čas, so ljudje opazili “berače na starih mestih” pred nekaj dnevi, ko so mediji začeli objavljati, da Hilda Tovšak pripravlja objavo stečaja Vegrada. Kdo bo kaj dobil iz stečajne mase, samo bog ve. Resnično. Stanovanja prav gotovo ne.
Sliko samo dopolnjuje ljubljanski stanovanjski sklad, ki 419 “srečnih” lastnikov socialnih stanovanj v Celovških dvorih že “pripravlja”, da bodo morali “malce” počakati (pol leta, leto, dve) na stanovanja na drugih lokacijah. Če bi obstajale prvovrstne garancije, potem bi mesto in stanovanjski skladi ta trenutek denar imeli že nazaj. Pa ga nima.
Postavljata se enostavni vprašanji? Zakaj ta denar ni bil nakazan ob prvovrstnih garancijah, oziroma zakaj se ni počakalo, da so stanovanja prosta vseh bremen in potem kupljena? Kje je sedaj ta denar? Ja, kje je sedaj ta denar, je vprašanje vseh vprašanj? Vegrad ni odplačal niti bank niti podizvajalcev. Torej, kam je šel ta denar??
“MilanJanković”
Za konec bi rad še nekaj podčrtal. Politični “guru” Milan Kučan se vsakič in skorajda vedno, ko gre na primer Janez Janša “k frizerju”, oglasi. Zaskrbljeno se vprašuje o demokratičnosti našega sistema, če imamo v politiki takšne ljudi kot je on. Kučan vedno omeni par Janša in Patria. Strinjam se z njim, vse to mora Janša pojasniti, čeprav je verjetno Janša prav zaradi tega, ker ni znal dobro pojasniti afere Patria, izgubil na volitvah. Ne poznam hujše kazni za politika.
Ampak vseeno, če Janša zadeve ne bo znal dobro pojasniti, bo ostal še v naprej hendikepiran.
Istočasno pa je Milan Kučan popolnoma tiho, ko njegov “politični sin Janković” gazi iz afere v afero. Ko njegov Janković postaja vedno bolj brezobziren in cel slovenski finančni sistem poriva v blato. Zakaj ga ne vpraša, kje je sedaj teh 60 mio evrov? Mar zaradi tega, ker mu je “politični sin Janković” podelil plaketo častnega občana mesta Ljubljane ?
Naj skličejo Kresalova, Janković in Kučan tiskovno konferenco, kot so jo pred arbitražnim referendumom in jasno in glasno povedo kje je denar iz Celovških rudnikov zlata. Nespodobna druščina, vam rečem!
Res grozno, za Ljubljano mislim.
PS: Ko sem končeval ta članek (minulo nedeljo) je Milan Kučan, kot bi me slutil, potrdil moje gornje besede. Na nekem zboru je dejal: ” … da pomemben del opozicije politiko gradi na razklanosti družbe”. Opozicija je satan, politični sin Zoran Janković pa angelček.
Vsi trezni opazovalci se bodo strinjali z menoj, da je Zoran Janković nekontroliran torpedo, ki ga je potrebno ustaviti.
V Ljubljani, 21. junij 2010
Dober zadnji komentar. Jankovića je potrebno ustaviti z dobrimi protiargumenti dokler res ne bo prepozno in bo po Ljubljani zadolžil in na kant spravil še celotno Slovenijo.
Mefisto (in drugi),
nikjer nisem napisal, da Jankoviča zagovarjam v vsem, glej citat od zgoraj:
“Seveda jaz Jankoviča ne zagovarjam absolutno. Lahko, da se bo izkazalo, da je tudi mutil. Zgoraj govorim le, da je VEČINO svojega premoženja gotovo dobil legalno in legitimno”.
Govorim le, da se je treba kritike Jankoviča (ali kogarkoli) lotiti od primera do primera in ne, da mu v paketu obešate vse slabo. Na ta način kritika postane neverodostojna!
Rado ali te lahko nekaj vprašam. Kako bi se ti počutil, če bi imel manjšo gradbeno podjetje okoli 12 zaposleni vedno si svoje delavce pošteno plačeval potem pa dobiš posel odvoz gramoza iz gradbene jame v Stožicah. Delaš skupaj s svojimi delavci dan in noči na koncu pa ne dobiš plačila, državi moraš plačati čeprav računi niso plačani, delavce moraš plačati, plačati moraš gorivo in ostale stroške od kje boš vzel. Vzameš kredit in upaš, da plačilo dobiš, plačila ni in ni in kaj se zgodi na koncu podjetje gre v stečaj, delavci na cesto ti pa postaneš podnajemnik, ker so ti vzeli vse, kar si zastavil za kredi, če imaš srečo kredit pokriješ, ker si v prejšnih letih nekaj privarčeval prodaš stroje in kaminone in na srečo ti ostane hiša v kateri živiš. Ali se je Janković kadar koli javno zavzel, da naj Grep poplača svoje podizvajalce ne ni in tudi ne bo., ker on nima srčne kulture on pozna samo svoj žep. Ampak star slovenski pregovor pravi za vsakega šiba raste pa tudi za Jankovića.
Človek je “lahko” kapitalistična svinja, če je komunist.
Rado: ti si en sprenevedavi, puhloglavi opranoglavec.
Ko še ni bilo Zokija si ščitil Social demokrate, samo da si nasprotoval desnici. Ker je SD na vsej črti propadla si se obesil na Zokija. To je edina tvoja vrlina. Izdal si SD. Takih pisunov kot si ti nobeden ne mara. Taki ste poden naše družbe.
Ali si toliko opran ali pa imaš puhlo glavo, da ne sprevidiš, kaj nameravajo narediti tvoji nadrejeni.
Dokazano je da je Zoki turbo kapitalist , saj ni možno nagrabiti toliko miljonov v tako kratkem času. To se ni niti v ZDA dogajalo, ko so uvedli njihovo demokracijo in kapitalističen način bogatenja.
Zato bi bil že skrajni čas da nam tukaj prisotnim priznaš zmoto.
Atina,
tu govorimo o domnevnih zlorabah Jankoviča v smislu bogatenja in njegovega klientelizma.
Vse izven tega pa so kritike, ki izhajajo iz družnega sistema v katerem živimo. Tvoja kritika Atina, je upravičena. Le naslovnik ni pravi.
Naslovnik je družbena skupnost na katero moramo nasloviti zahteve za spremembo. Naslovnik so volilci, ki morajo izbrati svoje predstavnike med tistimi, ki so zagotovilo za pravičnejšo družbo. Vse etablirane stranke so tako, ali drugače v “lasti” kapitala.
Moj predlog v tej smeri je: Volite Hanžka!
http://rado.blog.siol.net/2011/10/10/politicni-strel-v-lastno-nogo/
Rado pa kakšnega Hanžka. Človek o ekonomiji nima pojma misli ,da se samo deli ja kdo hudiča bo pa ustvarjal, a misliš, da je narod neumen. Tudi taki, ki ustvarjamo in tej državi plačujemo vse davke in prispevke nam bo enkrat dost pa bomo rekli sedaj je pa dost teh neumnosti in bomo spokali kufre in odšli. Rado a potem misliš da bodo javni uslužbenci prijeli za motike, stroje in začeli delati, zato da bo zastonj zdravstvo pa šolstvo pa sociala. Ja pa ja. Nikoli. Še glede Jankovića človek je pokvarjen in takega na vladi nikoli nočem videti bi samo kredite jemal in zapravljal mi bi pa plačevali te njegove nesmisle tako kot je v Ljubljani . Samo na svoje položnice poglej pa boš videl koliko se je življenje podražilo pod Jankovićem. Samo na položnico oza stavbno zemljišču poglej jaz v Ljubljani plačam 200 evrov za enostanovanjsko hišo, moja sorodnica v občini Log-Dragomer za dvostanovanjsko pa 40 evrov.
“Človek o ekonomiji nima pojma misli” (Hanžek o.p.)
Kakšne veze ima to? Do situacije v kateri smo so nas pripeljali sami superekonomisti. Rekel bi celo, da vodenje družbe nikakor ne bi zaupal ekonomistom, ker so ozkogledi. Mar Grčija ni imela ekonomistov, pa so vseeno v k—-u!?
“Še glede Jankovića človek je pokvarjen”
Si se tako odločil sam Atina, ali pa si prebral z deklaracije. Kakorkoli že, precej ljudi ne misli tako kot ti.
“Samo na svoje položnice poglej pa boš videl koliko se je življenje podražilo pod Jankovićem”
Tudi v mojem mestu so položnice precej podražile. Je tudi zanje kriv dežurni krivec Jankovič?
Saj je dovolj dokazov, da je Janković pokvarjen. Če ne bi bil, ga Kučan ne bi podpiral.
Vendar Rado spet išče izgovore, samo da bi ga opravičil.
Rado a si zadnjič poslušal Hanžka človek bi samo delil ja kdo bo pa ustvarjal. Vsak zapitek je potrebno plačati. Potrošiš lahko samo toliko koliko ustvariš – Hanžek bi pa samo delil kdo bo pa to ustvaril pa njega ne zanima. Res brihtna glava.
Glede katere deklaracije ti to govoriš jaz sem si sliko o Jankoviću ustvarila iz lastnih izkušenj in izkušenj mojih prijateljev in sorodnikov.
Glede položnic pa povej o katerem mestu je govora zanima me če imate vi v tvojem mestu tudi postavko pri snagi FINANČNO JAMSTVO.
….ko misliš, da je človek vsaj nekaj kapiral, ustreli tako neumnost kot, da bi iz marsa padel…. Rado, da se ve ! ….odpisane babnice in klošar hanžek ….te bi on postavil za našo oblast …..
Kdo se bo z norcem še naprej ukvarjal ?…
Brat RADO, prej si omenil, da imaš sina, ki je verjetno že doštudiral.
Torej nisi več mlad, iz sebe pa mečeš take neumnost, ki bi jih lahko tolerirali le kakemu najstniku.
Če odštejem tvojo tragično politično naivnost, si najbrž pošten človek, ki je z lastnim delom preživljal družino.
Poglej vase in po okolici, pa mi povej, ali je mogoče na kratke steze s poštenim delom prekomerno obogateti.
Zakaj pa ti nisi mogel svojim otrokom naponiti transakcijskih računov ali hranilnih knjižic, da bi kar pokali in pokale.
Tvoje glasovanje za Hanžka pa štejem za samaritansko delo, saj bo to edini glas, ki ga bo HANŽEK dobil v tem delu Slovenije.
“Potrošiš lahko samo toliko koliko ustvariš – Hanžek bi pa samo delil kdo bo pa to ustvaril pa njega ne zanima. ”
Po dveh premierjih, ki sta zadolževala državo preko vseh meja, si drznete vnaprej kritizirati Hanžka? He, he. Nihče ne more toliko odnest kot ekonomisti.
Hanžek je dogmatični socialist. On bi samo delil. Kdo bo pa ustvarjal?
Na ta način je tudi propadla Titova Jugoslavija. Komunajzerji niso nič ustvarili, pač pa so samo trošili.
Baron saj Hanžek je star ampak ni socialist ampak komunist, ki še vedno misli da smo v Jugi. Jaz svetujem vsem tistim, ki se jim kolca po ranjki Jugoslaviji , da prodajo vse svoje prmoženje spakirajo kovčke in si kupijo karto za Severno Korejo. Tam bodo imeli raj na zemlji.
Aja Rado ali mi lahko poveš na katerega premiera si mislil z ekonomsko izobrazbo Drnovška ali Ropa.
Tako slabe vlade, ki na srečo danes predčasno konča svoje “svinjarije”, še ni bilo,
NIKOLI VEČ TEH LEVIH-RDEČIH-YUGO-NOSTALGIKOV-
KOMUNAJZARJEV, PASJEJEBCI, UNIČEVALCI SLOVENIJE-ROPARJI
LASTNEGA NARODA FUJ IN FEJ PO VRHU PA ŠE NA VRH
VEHOVNEGA SODIŠČA IN TOŽILSTVA DVA, KI STA KRŠILA CELO
SVOJE ŽIVLJENJE ČLOVEKOVE PRAVICE, BANDA ISTI STE KOT
GADAFI IN TAKO BI MORALI TUDI KONČATI, ČE BI BILA SLOVENIJA
PRAVNA DRŽAVA!
Saj se sploh ne morem odločiti, kdo je večja katastrofa za Slovenijo, Hanžek ali Janković.
Upam, da bodo volivci oba prezrli.
Bodi tako uvideven, brat RADO in prekliči tvoje slavospeve na račun Jankovića in Hanžka, da mi to ne bo povzročalo prebavnih motenj vsakokrat, ko se bom vozil po Savinjski dolini.
Kot najoptimalnejšo vidim koalicijo Jankovič Virant,
ali Jankovič Hanžek.
To je moj izbor. Vi pa, kakor hočete!
še arabci so se izkazali za bolj željne demokracije in svobode….tudi rdeči revolucionar gadafi je danes padel…pri nas pa na odru zmagovalcev še vedno BREZ SRAMU smejejo ZVERINSKE in morilski RDEČI TOTALITARCI….
Rado pa od kod si ti? Z Marsa? Daj ne najbijaj lagalistično okorg Jankoviča. Ljubljano je zapufal preverjeno, podizvajalci od njega izbranih izvajalcev ne plačujejo le-teh. Ti in tebi podobni pa vehementno trdite, da to pa ni več njegov problem. Pa še kako je. Ko se izbira izvajalca se ne izbere podjetij brez referenc, brez kapitala… On pa je naredil ravno to. Pa to je samo ena od njegovih neumnosti.
Če verjemeš, da sinova in njuno početje nimata njega v ozdaju, potem si oprosti izrazu Tepec z veliko začetnico. Pa še bi lahko našteval.
Če je Janša problem potem se izbira nekaj kar je kredibilno namesto njega. Jankovič pa je daleč od tega, pa ne rabim argumentirati in dokazovati, ker je to več kot očitno.
General,
jaz si ne bom jemal svobode, da bi kogarkoli imenoval tepec. Toliko osebnega pedigreja pa že imam.
Ti pa kar General, če ne moreš brez tega.
O Stožicah je treba poznati celovito zgodbo.
1. za stadionom je bila nedvomna potreba. Niti ni tega uspel narediti nobeden od prejšnjih županov, niti ni uspela medijska akcija z vseplošnim doniranjem sredstev (po letu 2000).
2. Jankovič je stadion obljubil in ga tudi naredil. Naletel je pa na dvoje. En dan pred inavguracijo za župana je Janša objavil zakon pri katerem je mestu Ljubljana vzel 60 milijonov evrov letno! Že to bi bilo dovolj za polno realizacijo projekta. No Jankovič je šel stadion vseeno delati in bi ga tudi naredil brez problemov, če ga ne bi ujela recesija. Če bi takrat odstopil od projekta, ko je stadion bil že skoraj dokončan*** bi bil to v nič vržen denar! Projekt je končan in čeprav je danes v minusu bo mestu Ljubljana ostal. Drugače kot pri drugih proračunskih zadolževanjih vlade, kjer je šel denar v propadle projekte.
*** Za dve leti so projekt zavrli tudi počasni denacionalizacijski postopki.
Samemu sebi lažeš General, če si ne priznaš, da je Janša naredil prav vse, da je škodil Jankoviču in glavnemu mestu (Spomni se, ko je Slovenija – Janša – predsedovala EU. Ta projekt je Janša izvedel tako, da se je ves protokol predsedovanja izognil glavnemu mestu !!!
Če upoštevamo ves niz objektivnih in subjektivnih težav, ki jih je imel Jankovič med svojim mandatom, ga lahko imamo za čarovnika, ker je naredil, kolikor je pač naredil.
Seveda Rado. Jankovič je za zakon vedel, pa je kljub temu obljubljal. Torej ni opravičila. Finančna konstrukcija ni bila narejena in niti približno pokrita. To prihaja ven počasi ko se začuda ni naredila ogrevalna dvorana, pa vzdrževanje je kar naenkrat postavka, ki naj ga pokriva MOL…. Skratka Jankovič je obljubil več kot je lahko dal. Dejstvo, da objekti stojijo drugi pa so samo obljubljali ne spremenijo dejstva, da je bilo narejno vse skupaj na silo.
Stadion in dvorana se strinjam sta bila mestu potrebna, ne vidim pa razloga za ihto s katero sta bila izzsiljeno narejena. Delalo se je v petek in svetek, podnevi in ponoči, v dežju in snegu. Recesije seveda ne moreš pretentati tako, da gradiš z večjo hitrostjo.
Jankovič ni nikakršen čarovnik. S pufi in politično kritim hrbtom mu to lahkol uspeva, brez tega nula.
Stanovnik, baraba stara brkata. Zakaj še vedno deliš Slovence. Ti ni dovolj vsega gorja, ki ste ga povzročili po vojni? Zakaj še vedno odpiraš stare rane?
Preklet pizdun nagravžen a se še nebo spokal tja kamor sodi prase komunistično.Jankoviću pa še tole upam da si je ogledal včeraj zvečer film RANE na POP kinu kateri ti vse pove o teh jebenih opankarjih in njihivih rabotah o štala.!???
Rado, lažeš.
Janša ni nič škodoval glavnemu mestu. Dejstvo pa je, da je periferija neprimerno manj razvita napram prestolnici.
Tudi glede predsedovanja lažeš. Na lastne oči sem videl, da je bil protokol tudi v Ljubljani.
Pa še to: Janković je vlagal samo v Stožice in center Ljubljane, obrobni deli Ljubljane pa so povsem zaostali v razvoju.
Res pa je, da so bili prejšnji župani nesposobni. Vendar ni samo Janković edini sposoben. So tudi drugi sposobni, le da niso take barabe kot Janković.
Glede opankarja pa samo tole “Lohk je s tujim kurcem po koprivah mahat” je star pregovor ,ki absolutno drži!!
FRENKY, pokorno ljudstvo pozna še en priročen rek, ki se smiselno glasi, da bo šel RADO po volitvah s svojima Jankovićem in Hanžkom na koprive scat.
RADO ječuden tip.
Čeprav dobro ve, da Slovenija po KGB ne bo prenesla še Jankovića, nam vendale prodaja škartirano robo.
No lepo Mefisto pa sva se uglasila ha ha ha!
Rado je čipiran.
To je isto kot lobotomija, ne more drugače razmišljati, kot mu zapovejo njegovi gospodarji.
Jankovič pa je levičar ravno toliko, kot pomeni rek:
LEVA ROKA, DESNI ŽEP!!!!
Janković ima tudi nasprotno verzijo in sicer: DESNA ROKA – LEVI ŽEP.
Po tej verziji je čistokrvni desničar.
Z Radom pa ni potrebno izgubljati časa. Rado je kot velikonočni jajček: RDEČ. In tu ni kaj za spreminjati.
“Z Radom pa ni potrebno izgubljati časa. ”
Popolnoma se strinjam z vami. Tudi sam se že precej časa ukvarjam prav s tem, kako bi vam dopovedal, da kot oseba nisem pomemben.
V duhu diskusije bi nedvomno bilo, da bi se ukvarjali z argumenti, ki jih navajam. Tam je vaš Rodos!!!
Pustite torej mojo osebo vnemar in si raje še enkrat preberite moj komentar 20. 10. 2011 ob 21:05.
Tam vse piše.
Stanovniku že malo špila sisajo se celice celo pozabil je stra pregovor,ki ga celo srboslavi upoštevajo in sicer KAR JE NA IĆ JE ZANIČ :):):)
RADO, spet ne ratumeš!
Ker argumentov za svoje teze ne podajaš, jih ne moremo tolči s protiargumenti, zaradi česar nam preostaja le to, da se ukvarjamo s tvojim naivnim političnim profilom.
Ali je CLOBEHUYA lahko pozitivna?
SEDAJ LEVIČARJI PRIMEJAJO JANKOVIČA IN POPOVIČA KOT USPEŠNA POSLOVNEŽA , POZABILI SO DA SO ENEGA HOTELI NA VSO SILO ZAPRETI DRUGEGA PA NA VSO SILO NOČEJO ZAPRET IN ŠE EDEN JE SAM NAREDIL KAR IMA DRUGI PA Z UDBSKO POMOČJO IN KUČANOM…
Vsa ta godlja okoli volitev.. Jankovič, Hanžek in njima podobni se dogaja pred našimi očmi, zato jo moramo zbrisati z jasnim NE. Spomnite se Hanžka kot varuha človekovih pravic. Kaj je naredil, kot to, da je vsak mesec potegnil dobro colngo, pa malo pomeditiral kdaj z novinarji, rešil pa NIČ.Vsa kompanija poleg njega pa itak nima pojma o pojmu.Manco Košir sem imela za bolj preudarno, pa se gre politiko, ki ji nič ne pristoji.Res pa je, da jo poznam kot igralko, to ji bo pa verjetno šlo dobro od rok, ker je profesionalka. Za Jankovičem so nekoč jokale trgovke, ko jih je “zapustil”.Če mu uspe ( kar mu ne bo), bo jokala cela Slovenija, ker nas bo popustil in skrbel za svojo rit.Izpljunil bo tudi vse, ki so se mu prišli klanjat v mestno hišo.Rabil jih je kot statiste za njegov resničnostni šou in so mu dolgovali uslugo.Kot je obrnil hrbet Pahorju, ha bo zudi vsem tem, pa kmalu. Ne vem kaj bo potem povedala čarovnica Svetlana Makarovič, pa božiček Stanovnik, pa Murgelki Kučan… pa vsi kisi sedaj lezejo v rit. Po volitvah bo prišel dan streznitve. Glavobol bo hud.Zmanjkalo bo tudi vseh od Radota, Valenčiča in njim podobnih, ki se takoj oglasijo, če kdo od nas, ki komentiramo koga kaj okrca, da to ni pošteno brez dokazov. Ko pa neprestano ponavljajo veliko laž o Janši, je pa kar prav.VSE JE NEDOKAZANO. Zato pozivam vse, da nebi na koncu res žrli tako godljo, da podprejo dobro pripravljene z strokovnjaki podprte programe SDS-a. Po toči zvoniti bo prepozno.
Po vsem kar so ljudje napisali in jaz prebrala imam predlog:
POSNANIMO IN NAPRAVIMO Z DOBRIMI KADRI NAUSPEŠNEJŠI FILM VSEH ČASOV! V njem je :
vELIKO GROZLJIVKE- TO IMAJO LJEDJE RADI
VELIKO KRIMINALA – TO IMAJO LJUDJE RADI
VELIKI ŠEFI ALA COSSA NOSTRA – JIH OBČUDUJEJO
PA ŠE IGRALCEV NE BO POTREBNO PLAČATI,
SAJ LAHKO VSE TE DOBER “MAHER” SKUPAJ SPRAVI IN KAR Z OBSTOJEČIMI AKTERJI VSE TO POSNAME!
KONCA SI PA NE ZNAM PREDSTAVLJATI – ORGANI PREGONA- SAM PROTI PALERMU
SODNIKI – BODO UBITI?
PA NEKAJ POŠTENIH (ALDO MORO…..)TA JE BIL NAJBLIŽJE NAS
JA VSE JE PRI NAS KOT, DA TAKŠEN FILM VSAK DAN DOŽIVLJAMO
IN GLEDAMO!
KDO OD ZNANIH MAFIJCEV JE DEJAL, DA JE SLOVENIJA RAJ ZA MAFIJO ?
NE TAKO KOT ITALIJA, KJER JO PREGANJAJO JI ZAPLENJAJO POKRADENO …….. IN NA KONCU “CELO” ZAPREJO IN ODVZAMEJO POKRADENO PREMOŽENJE
SLOVENIJA= PALERMO !!!
OK. veronika !!!!!
Rado, bodite vsaj tiho in zadržite zase svoje mnenje, ki je seveda povsem zgrešeno ali pa ste morebiti vi sam Janković? Tisti, ki sicer ne zna uporabljati računalnika?
Ta opankar je samo realna slika peščice ki nam vlada od 45 leta
edina baraba v Sloveniji je
.
janez janša
DANES ” DELO” na prvi strani ! Po pahorjevemu mnenju, je KUČAN podgana , ki je zapustila potapljajočo se barko stranko SD in s tem dejanjem zavrgel svoje nazore , s tem tudi svojo druščino !
KAR KUČAN NE RABI , ODVRŽE !
Janković sem ti že enkrat napisal da se podpisuješ z mekanim ććć a ne štekaš !!!
… in kućkin sin je postal PS!
[…] Vedno bolj pa se potrjuje tudi načrt levice, da bodo ravno Stanovniki “borci” pomagali Jankoviću pri nabiranju glasov onkraj Trojan, te pomoči pa se sedaj očitno nadeja tudi Virant. Spomnimo tudi na to, kako je Stanovnik […]
Ali potrebujete nujno posojilo? Bomo dali ven poslovna posojila, osebna posojila, študentskih posojil, posojila avto E.t.c, če ste zainteresirani nam pišite na: paulloanfundshelp1@gmail.com
Pozor!
To je spletni oglas od registriranega vladnega in licenčnega posojilodajalca, ki daje posojila različnih vrst, npr. Hipotekarno posojilo, poslovno posojilo, avto posojila samo resnim in zainteresiranim strankam z zelo nizko dostopno obrestno mero 3%. Prijavite se za svoje posojilo zdaj. Če vas zanima, kontaktirajte Via email: thomasfrankfirms@gmail.com
Hvala,
thomas
Ali potrebujete nujno posojilo? Bomo dali ven poslovna posojila, osebna posojila, študentskih posojil, posojila avto E.t.c, če ste zainteresirani nam pišite na: (richardcosmos5(a)gmail.com)
Potrebujete posojilo? osebna posojila? Poslovna posojila? hipotekarna posojila? kmetijsko in projektno financiranje? dajemo vse vrste posojil z 2% obrestno mero! E-poštni naslov za stik; (richardcosmos5(a)gmail.com)
Ponudba za posojila.
Potrebujete posojilo? osebna posojila? Poslovna posojila? hipotekarna posojila? kmetijsko in projektno financiranje? dajemo vse vrste posojil z 2% obrestno mero! E-poštni naslov za stik; (richardcosmos5(a)gmail.com)
Ponudba za posojila.
Moje ime je Cheryl iz Oakdale Louisiana, želim izraziti iskreno hvaležnost AUSTINSKEM KREDITU, ker mi je pomagal obnoviti kreditno oceno in moje umirajočo poslovanje, ker mi je 22. septembra 2018 odobrila hipoteko v višini 87.000 EUR, potem ko sem jo zavrnil banke in druge finančne agencije, ki sem jih obiskal. Priporočam vsem tam, ki potrebujejo finančno pomoč pri drugih, da ne bi padli v napačne roke, medtem ko iščete odgovorno hipoteko, da se obrnete na to podjetje po elektronski pošti: benuk010@gmail.com
hoj
MrBen v čem je fora? Avstinski kredit? Kdo stoji za temi krediti?
sužnjidolgapres
boditevcvetju
Potrebujete nujno posojilo? Nudimo poslovna posojila, osebna posojila, študentska posojila, avto posojila itd. Če vas zanima, nas kontaktirajte (dakany.endre(a)gmail.com)
Nujna ponudba posojil.