Akrobacije političnega marketinga

3

dejan2Piše: Dejan Kaloh

Te dni je prav smešno opazovati trikotnik Danilo Türk-Uroš Jauševec-Borut Pahor. Besedni pingpong glede uporabe podobe predsednika v volilnem materialu SD-ja, je smešen, vsekakor pa prozoren. T’ürk je najprej rekel, da ni dovolil uporabe svojih fotografij v zloženki socialnih demokratov, a da hkrati temu eksplicitno ni nasprotoval?!? Danes je retoriko že spremenil in celo “obsoja”  takšno početje, ki zlorablja njegovo podobo v predvolilne namene. Medtem je dobil mikrofon pod nos tudi Uroš Jauševec, Pahorjev glavni tajnik, ki se je izvijal, da Türka niso vprašali za dovoljenje, ampak, da v tem ne vidi nič kaj posebej spornega. No, tudi on se je danes posipal s pepelom in dejal, da spornih letakov več ne bodo uporabljali, čeprav so jih v obtok gospodinjstev spustili že 200.000. Piko na i pa je dodal tudi Pahor, ki se namerava Türku v prihodnjih dnevih za nastalo situacijo tudi opravičiti. Za Türka je še moč reči, da ni vedel, da bo končal v predvolilnem biltenu Pahorjevih socialnih demokratov, a težko bi verjeli, da Jauševec in Pahor nista vedela, da takšna ekshibicija ne bo ostala povsem neopažena.

Tudi Zares hoče biti pri marketinških pristopih izredno inovativen. Ta je v svojem časopisu objavil celo razpis za zaposlitev; za izbor dveh asistentk oz. asistentov v Evropskem parlamentu. Zaresovci so skupaj zbobnali celo komisijo, ki bo opravila izbiro primernih kandidatov. To pa vse za to, da pokažejo, da oni furajo novo politiko in da ne bodo na teh mestih zaposlovali ljudi z oranžnim pedigrejem. Lepo se sliši, a vsekakor še ena prozorna poteza. Rad bi videl kadrovike iz Zaresa, ki bi na to sicer relativno nepomembno delovno mesto spuščali ljudi kar z ulice. Zraven tega je ta razpis trenutno en veliki račun brez krčmarja. Zelo možno je namreč, da Ivo Vajgl ne bo romal v Bruselj.

In kakšno volilno komuniciranje se v teh dnevih gredo v največji opozicijski stranki SDS? Pod osnovnim volilnim sloganom Slovenija zmore več, so se lotili kampanje na precej konzervativen način. Klasični teve in radijski oglasi opozarjajo na gospodarsko krizo in kot alternativo ponujajo rumeno-modre. Presežek gre tokrat SDS priznati pri spletnem komuniciranju, kjer so se na intelegenten način pošalili iz priimkov lastnih kandidatov za evropske poslance in hkrati podrezali v domnevno nesposobnost vladajočih socialnih demokratov. Eden izmed uradnih oglasov pravi, “naj bo v evropski džungli vaš glas Zver”, še bolj lucidna pa je njihova neuradna YouTube varianta. Koliko poslancev bo s poslednjimi marketinškimi prijemi v evropski parlament dobila posamezna stranka, bo znano že naslednjo nedeljo.

Št. komentarjev: 3
  1. […] Politikisu o akrobacijah političnega […]

  2. Aljoša pravi

    Če pa Pahor slučajno ni vedel za to pizdarijo s Turkom, pa naj takoj nažene tega nesposobnega Jaušovca, ki tako samo en drek meša na stranki. Od njega v zgodovini SD ni bilo še nikoli nič pametnega.

  3. Dare pravi

    Prav nobena stranka v Sloveniji ne zna narediti profesionalne politične kampanje. Za vzgled naj si vsi vzamejo Obamo. To je bila prvoklasna agitacija in mobilizacija volilnega telesa. Naši pa so inertni, nedomiselni in slaboumni.

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen