Miloš Milač v komentarju Dinamično omejevanje hitrosti – kakšna neumnost! piše o zastojih na slovenskih avtocestah, ki vsako leto zaznamujejo začetek turistične sezone. Na Darsu želijo promet urediti z dinamičnim omejevanjem hitrosti, a avtor meni, da je bolj potrebno dinamično in učinkovito načrtovanje del na prometni infrastrukturi.
“Šef Darsa Andrej Ribič je prepričan, da lahko promet uredi tako, da ga upočasni z dinamičnim omejevanjem hitrosti. Torej, da na določenih odsekih omejijo največjo hitrost na sto, 80, celo 60 kilometrov na uro zato, da preprečijo kopičenje pločevine na enem mestu oziroma tako imenovane fantomske zastoje (…) Lahko takšna rešitev pri nas deluje? Ne verjamem. Ne spomnim se, kdaj sem v zadnjem mesecu na gorenjski ali primorski avtocesti lahko vozil z največjo dovoljeno hitrostjo 130 na uro. Zaradi gostote prometa, tovornjakov, avtodomov ali zaspanih voznikov na levem pasu sem se moral sam dinamično omejiti na sto, 80 ali 60 na uro. Darsova rešitev se mi zato zdi nesmiselna, neučinkovita, na kratko neumna. Morda bi delovala, če bi delovišča in zapore premaknili na prometno manj obremenjen čas leta, če ne bi stroji rili po Celovški celo poletje in tako gostili tudi vpadnice. Namesto dinamičnega omejevanja je bolj potrebno dinamično in učinkovito načrtovanje del na prometni infrastrukturi.”
