DS Smith in Panvita uvedla revolucionarno kartonsko embalažo 

0

DS Smith Slovenija, pionir v inovativnih embalažnih rešitvah iz valovitega kartona, je v sodelovanju s Skupino Panvita, največjo vertikalno integrirano verigo podjetij v živilsko predelovalni industriji, uvedel revolucionarno kartonsko embalažo DS Smith Easy Bowl. Ta preboj v embalažni industriji ni le odgovor na naraščajoče izzive uporabe plastike, ampak tudi ključni korak k trajnostni prihodnosti. 

Zagotovo ste v zadnjih dneh na prodajnih policah ter na jumbo plakatih opazili mesnine blagovne znamke Ave, ki so pakirane v novo, trajnostno, embalažo. Easy Bowl je kartonski pladenj ali banjica za meso, mesne izdelke, ribe ali pripravljene obroke, ki ga odlikuje do 85% zmanjšanje uporabe plastike. Z inovativno zasnovo, ki združuje recikliran in reciklabilen zunanji kartonski pladenj in notranjo zaščitno folijo, Easy Bowl ponuja rešitev, ki je ne le prijaznejša okolju, pač pa tudi učinkovito varuje in ohranja svežino mesa in drugih živil​​​​. 

Polovica evropskih potrošnikov danes bolj aktivno ločuje in reciklira odpadke kot pred petimi leti, prav tako 50 % kupcev išče embalažo iz reciklabilnih materialov, zato je DS Smithov Easy Bowl popolna rešitev za njihove želje in potrebe. Kar 62 % potrošnikov je pripravljenih plačati več za embalažo z manj ali brez plastike​​. 

»V DS Smith Slovenija smo pripravljeni na širšo implementacijo Easy Bowla ne le v Panviti, ampak tudi na slovenskem in evropskem trgu. Embalažo DS Smith Easy Bowl vidimo v širokem spektru mesnih in ostalih prehrambnih izdelkov, ki so trenutno pakirani v stiropornih ali plastičnih pladnjih. Govorimo o milijonih kosov plastične embalaže, ki bi jih lahko nadomestili s kartonskimi rešitvami, s čimer bi porabo plastike zmanjšali za kar 85% ali celo več, odvisno od dimenzij in izvedenke embalaže,« je povedal generalni direktor DS Smith Slovenija, Michal Zawistowski, in dodal: »Z inovacijo, kot je Easy Bowl, DS Smith postavlja nove standarde v industriji embalaže. Ponosni smo, da lahko skupaj s partnerji, kot je Panvita, prispevamo k bolj trajnostni prihodnosti in hkrati zagotavljamo izjemno kakovost embalaže za naše stranke.« 

S sodelovanjem DS Smitha in Panvite pri uvedbi embalaže Easy Bowl se odpira novo poglavje v mesni industriji, ki stremi k zmanjšanju okoljskega odtisa. Panvita, kot prvo slovensko podjetje, ki je uvedlo to inovativno embalažno rešitev, postavlja zgled trajnostnega ravnanja v celotni industriji. V samo enem letu bo to pomenilo več kot 1,6 milijona kosov plastičnih banjic manj, kar predstavlja pomemben korak k trajnostni prihodnosti. 

Toni Balažič, direktor Skupine Panvita je povedal: »V Panviti si prizadevamo za trajnostno prihodnost na vsakem koraku naše proizvodnje. Z izvrstnim sodelovanjem z DS Smith in uvedbo nove embalaže smo naredili pomemben korak naprej v naši zavezi k zmanjšanju okoljskega vpliva. Ta inovacija se popolnoma sklada z našimi cilji, kot so 40-odstotno zmanjšanje emisij toplogrednih plinov do leta 2030, povečanje nabave trajnostno pridelanih surovin in uporaba vsaj 75% reciklirane embalaže. Verjamemo, da s tem ne le izpolnjujemo svoje zaveze trajnosti, ampak tudi spodbujamo celotno industrijo k odgovornejšemu ravnanju z viri in boljšemu varovanju okolja. S tem dejanjem ne le potrjujemo svojo predanost trajnosti, temveč tudi utiramo pot za bolj zdravo in trajnostno prehransko verigo.« 

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen