Po pozivu poslanca Dejana Kaloha glede zaskrbljujoče prometne varnosti na slovenskih cestah, se je po mesecu dni notranja ministrica Bobnarjeva le zganila
Skoraj mesec dni po pozivu poslanca Dejana Kaloha, naj notranja ministrica Tatjana Bobnar vendarle kaj stori na področju prometne varnosti na slovenskih cestah, se je ministrica danes le zganila. Kaloh je namreč ugotavljal, da je na slovenskih cestah več smrti kot v enakem obdobju lani in zakaj ministrica Bobnarjeva ne ukrepa.
Letos na 🇸🇮 cestah več smrti kot v enakem obdobju lani. A policijska ministrica Bobnarjeva bo v zvezi s tem kaj ukrepala? Ali se ukvarja samo še s kadrovanjem? https://t.co/x45xw5fiBE
— Dejan Kaloh (@DKaloh) June 21, 2022
Na pobudo ministrice za notranje zadeve Tatjane Bobnar je danes tako potekal sestanek za boljšo prometno varnost. S trenutno stopnjo varnosti prometa ne moremo biti zadovoljni, saj se število prometnih nesreč ne zmanjšuje, so sporočili z notranjega ministrstva. V ta namen pripravljajo nov nacionalni program varnosti cestnega prometa.
Bobnarjeva ocenjuje, da s trenutno situacijo na področju varnosti prometa ne moremo biti zadovoljni, saj predstavlja odmik od Vizije nič, h kateri smo se z več deležniki zavezali v Nacionalnem programu varnosti cestnega prometa.
Sestanka so se udeležili tudi vršilec dolžnosti generalnega direktorja policije Boštjan Lindav, namestnik generalnega direktorja policije Igor Ciperle, vodja sektorja prometne policije Ivan Kapun, Monika Pinter iz sirektorata za kopenski promet na ministrstvu za infrastrukturo, Jože Hribar in Urška Naglič iz Javne agencije za varnost prometa, Robert Štaba iz Zavoda Varna pot in Jure Kostanjšek iz Avto-moto zveze Slovenije.
Bobnarjeva je uvodoma izpostavila, da se število prometnih nesreč ne zmanjšuje in da je vsaka žrtev, še posebej smrtna, preveč. “Čas je, da pogovore in ukrepe za boljšo prometno varnost dvignemo na višjo strateško raven. Računam na strokovnjake s področja prometne varnosti, ki bodo pripomogli, da ljudje ne bi več umirali na cesti,” je dejala.
V pripravi je nov Nacionalni program varnosti cestnega prometa za obdobje 2022-2030, ki mora po mnenju udeležencev sestanka obsegati merljive ukrepe in vključitev tudi drugih resorjev, da se bo na ravni države izboljšala varnost v prometu.
Ob tem so sogovorniki izpostavili učinkovitost nacionalnih preventivnih akcij in ozaveščanja javnosti glede uporabe varnostnih pasov, prehitre vožnje, vožnje pod vplivom alkohola, uporabe mobilnih telefonov med vožnjo ipd. Strinjali so se, da k dvigu prometne varnosti pripomore vsak udeleženec v prometu, ki je odgovoren do sebe in drugih udeležencev.
Najslabša ministrica za notranje zadeve v zgodovini samostojne Slovenije!
Zaenkrat je bil najslabši Hojs
Zaenkrat je bil najslabši Hojs
Kako Kaloha ” naenkrat skrbi” prometna varnost? Verjetno je Hojs stal ob cestah in urejal promet, da je bila prometna varnost boljša! Tega trotla bi bilo treba vprašati po zdravju! Sicer pa je razlog tako znan