Avstralska tiskovna agencija sprožila kampanjo za svoje preživetje

0

Avstralska tiskovna agencija Australian Associated Press (AAP), ki je bila ustanovljena pred 85 leti, je sprožila kampanjo zbiranja sredstev, ki bi ji omogočila preživetje. Javnost je pozvala, naj ji pomaga, da bo lahko še naprej “zagotavljala neodvisne informacije več sto odjemalcem”, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Dosedanja lastnika agencije, podjetji NewsCorp in Nine Entertainment, sta marca objavila načrt o zaprtju agencije. Avgusta so agencijo po poročanju nemške tiskovne agencije dpa pred zaprtjem rešili filantropi in osveščeni vlagatelji ter prehod na neprofitni model poslovanja.

“Zaradi demokracije podprite kakovostno novinarstvo,” je agencija danes ob začetku kampanje objavila na Twitterju.

“Profesionalno novinarstvo in fotografija sta za vsako demokracijo neprecenljiva, vendar nista zastonj,” je v prispevku na spletni strani agencije poudaril njen direktor Jonty Low. “Avstralija je brez medijske raznolikosti, ki jo zagotavlja AAP, za večino Avstralcev nepredstavljiva, zato smo odločeni, da bomo našli nove načine, kako nas lahko skupnost podpre,” je poudaril.

AAP deluje s prepolovljeno ekipo, ki šteje 85 zaposlenih. Kljub vstopu vlagateljev, ki jo skušajo ohraniti pri življenju, pa “potrebuje dober delež velikodušne podpore, ki jo je vlada Commonwealtha ponudila drugim medijskim podjetjem, in zdaj potrebuje pomoč tudi tisočev Avstralcev,” piše na strani kampanje, katere cilj je zbrati 500.000 avstralskih dolarjev (307.000 evrov).

“Začeli smo kampanjo za množično financiranje, v kateri lahko vsi Avstralci pomagajo agenciji, da še naprej izpolnjuje svojo zavezanost raznolikosti medijev,” je sporočila izvršna direktorica AAP Emma Cowdroy in dodala, da se odjemalci njihovih novic borijo na “najbolj zahtevnem oglaševalskem trgu v sodobni zgodovini.

“Seveda bo množično financiranje le del našega dohodka, vendar smo pripravljeni preizkusiti marsikaj, da prebrodimo te razburkane čase” je dejala in poudarila, da želijo prihodke čim bolj razpršiti.

AAP je leta 1935 ustanovil časopisni založnik Keith Murdoch, oče medijskega mogotca Ruperta Murdocha. Preden je bila letos prisiljena v zmanjšanje števila zaposlenih, je agencija zaposlovala več kot 180 novinarjev v vseh osmih zveznih državah in ozemljih Avstralije, dopisnike pa je imela na Novi Zelandiji, v Veliki Britaniji in v ZDA.

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen