Čeprav so v Volkswagnu od lanskega do letošnjega septembra prodali za 1,5 odstotka manj avtomobilov kot v enakem obdobju leto prej, so v nemškem avtomobilskem velikanu prepričani, da bodo do konca leta dosegli večino zastavljenih ciljev. Po devetih mesecih letošnjega leta so okrepili dobiček, tudi na račun nižjih stroškov z afero dieselgate.
V prvih devetih mesecih je Volkswagen zabeležil 11,2 milijarde evrov čistega dobička, kar je 19 odstotkov več kot v enakem lanskem obdobju. Prihodki od prodaje so se okrepili za 6,9 odstotka na 186,6 milijarde evrov, dobiček iz poslovanja pa je bil pri 13,5 milijarde evrov za 24,5 odstotka višji kot v prvih devetih mesecih lanskega leta, poslovno poročilo družbe povzema francoska tiskovna agencija AFP.
Od lanskega do letošnjega septembra je sicer Volkswagen prodal okoli osem milijonov vozil, kar na letni ravni predstavlja 1,5-odstoten padec. Kljub temu so prepričani, da bodo do konca leta dosegli večino zastavljenih finančnih ciljev, so pa opozorili, da se bo avtomobilski trg v mnogih regijah krčil hitreje od napovedi.
Avtomobilski velikan s sedežem v Wolfsburgu po novem pričakuje, da bo prodaja vozil dosegla lansko, s čimer so znižali prejšnje načrte o malenkostni rasti. Padec prodaje na svetovni ravni v podjetju pripisujejo predvsem trgovinskim vojnam ter negotovemu brexitu, ki je še posebej prizadel avtomobilsko industrijo.
Finančni direktor koncerna Frank Witter je ob objavi najnovejšega poslovnega poročila sicer ocenil, da je skupina Volkswagen kljub številnim izzivom na trgu dosegla dobre rezultate.
Kot še izpostavlja AFP, gre znatno rast dobička v prvih devetih mesecih pripisati nižjim stroškom, ki podjetje še vedno bremenijo zaradi škandala z goljufanjem na testih izpušnih plinov. V prvih devetih mesecih lanskega leta so ti stroški znašali 2,4 milijarde evrov, v enakem letošnjem obdobju pa so padli na 1,3 milijarde evrov. (sta)