Proizvajalec piv Stella Artois in Budweiser cilja na najboljši IPO letos

0

Največji svetovni proizvajalec piva Anheuser-Busch InBev, ki med drugim obvladuje znamki piva Stella Artois in Budweiser, načrtuje, da bo z javno ponudbo delnic (IPO) na hongkonški borzi zbral skoraj 10 milijard dolarjev in tako zabeležil najboljši IPO v letošnjem letu, danes poroča Bloomberg News.

Azijsko-pacifiško podjetje skupine Anheuser-Busch InBev Budweiser Brewing Company bo na hongkonški borzi v okviru IPO ponudilo 1,63 milijona delnic, in sicer po ceni 40 do 47 hongkonških dolarjev. S tem bi lahko zbralo 76,45 milijarde hongkonških dolarjev (9,8 milijarde ameriških dolarjev), poročanje Bloomberga povzema francoska tiskovna agencija AFP.

Če bo pivovar dosegel te številke, se bo lahko pohvalil z najboljšim IPO letos. Presegel bo namreč tudi uspeh ameriškega tehnološkega podjetja Uber, ki je z javno ponudbo delnic zbralo 8,1 milijarde dolarjev. Rekord vseh časov medtem pripada kitajskemu spletnemu trgovcu Alibaba, ki je z IPO pred petimi leti v New Yorku zbral 25 milijard dolarjev.

Svež denarni tok bo Anheuser-Busch InBev omogočil, da postane “lokalni šampion” in da bo lahko znižal dolg.

Belgijsko-brazilski koncern se je za pohod v Azijo odločil, ker pivovarski trg po svetu v zadnjem obdobju ni ravno cvetoč. Na Kitajskem je že postal ključni igralec, saj kupuje tamkajšnje lokalne znamke, s čimer se želi približati mlajši generaciji.

Čisti dobiček skupine je sicer lani upadel za 14,7 odstotka na 6,79 milijarde dolarjev, a so napovedi za letošnje leto ugodne. (sta)

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen