Merkur trgovina lani z 12 milijoni evrov dobička iz poslovanja

0

Merkur trgovina je lani po revidiranih podatkih ustvarila 231 milijonov evrov prihodkov prodaje in 12,4 milijona evrov dobička iz poslovanja. Podjetje vlaga v posodobitev trgovinskega modela, v minulih mesecih pa je sklenilo nove dolgoročne pogodbe za najem trgovskih centrov, ki imajo novega lastnika, so sporočili iz družbe.

Kot so po potrditvi revidiranih poslovnih rezultatov s strani nadzornega sveta danes sporočili iz Merkurja, rezultati izkazujejo uspešno in stabilno finančno poslovanje podjetja. To je lani doseglo 12,4 milijona evrov dobička iz poslovanja, kar je za 2,6 milijona evrov več kot leto pred tem. Izboljšale so se tudi prodajne marže in kreditna sposobnost podjetja.

“V Merkurju smo v preteklem letu dodatno izboljšali naše finančne kazalnike in nadaljevali v trendu že petletnega uspešnega poslovanja,” je poudaril generalni direktor Merkurja Blaž Pesjak in dodal, da si je pomembno poslovno stabilnost Merkur zagotovil tudi s podpisom novih dolgoročnih najemnih pogodb za 15 trgovskih središč. S podpisovanjem najemnih pogodb so pričeli lani in zaključili aprila letos. Tako so pridobili operativno prožnost, varnost lokacij in nove strateške možnosti.

V Merkurju so danes potrdili tudi sredino poročanje spletnega portala Siol, da je od junija novi lastnik Merkurjevih trgovskih središč v Ljubljani, Mariboru, Celju, Kopru, Velenju in drugih večjih mestih ameriški sklad LCN Capital Partners. Gre za 15 trgovskih središč, ki bo bili od leta 2017 v lasti ameriškega investicijskega sklada HPS Investment Partners, ki je tudi lastnik podjetja Merkur trgovina.

Merkur trgovina ima na domačem trgu največji tržni delež v segmentu trgovine Naredi si sam in več zaposlenih na kvadratni meter trgovinske površine kot konkurenca, kar naj bi pomenilo višjo kakovosti storitve in osebno postrežbo kupcev v trgovinah. Teh je po Sloveniji trenutno 23 lastnih in 15 franšiznih, pri čemer Merkur nepremičnine najema.

Prihodki od prodaje trgovskega blaga so se lani v primerjavi z letom 2017 povečali za pet odstotkov. Več kot polovico prodaje trgovskega blaga je Merkur ustvaril s prodajo končnim kupcem, 31 odstotkov s prodajo podjetjem v trgovskih centrih, 14 odstotkov pa z veleprodajo. Največji delež celotne prodaje blaga predstavlja prodajni program gradbenega materiala, lesa in kemije, največji delež razlike v ceni pa se ustvari na programu tehničnih proizvodov.

Merkur, ki ima več kot 120-letno tradicijo, vlaga v posodabljanje trgovinskega modela skladno z najnovejšimi trendi v panogi, izobraževanje zaposlenih ter v družbeno in okoljsko odgovorne projekte. Lani se je število zaposlenih povečalo za 1,1 odstotka na 1519. Z aktivnejšim zaposlovanjem mlajših so po desetletju višanja povprečne starosti lani to krivuljo uspeli obrniti in kolektiv pomladiti za skoraj pol leta. Povprečna starost zaposlenih je tako konec leta znašala 44 let.

“Pot poslovanja, ki jo ubiramo tudi letos, odraža našo dolgoročno strategijo rasti. Ta sloni na izkoristku celotnega potenciala osrednjih operativnih dejavnosti. Stremimo k rasti prodaje s pomočjo posodabljanja poslovnega modela in povečanja poslovnih priložnosti, boljše marže pa bomo dosegali prek optimizacije in izboljšanja ponudbe skupaj z nadzorovanimi odhodki iz poslovanja in usmerjenimi kapitalskimi naložbami,” napoveduje Pesjak. (sta)

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen