Redno linijsko vzdrževanje letala prevoznika Adria Airways bo s septembrom izvajala danska družba Northern Aerotech s sedežem na letališču v Koebenhavnu. Adria je novega vzdrževalca letal dobila po tistem, ko ni sklenila nove pogodbe z dosedanjim, domačo družbo Adria Tehnika.
Kot je na novinarski konferenci na Brniku ob današnjem podpisu pogodbe o sodelovanju z novim linijskim vzdrževalcem povedal direktor sektorja operativa pri Adrii Airways Tadej Notersberg, je Adria na razpisu, ki je požel velik interes, našla podjetje s številnimi izkušnjami. “Prepričan sem, da bomo z njihovo pomočjo uspeli izboljšati interne procese in zanesljivost letov ter ohraniti visoke varnostne standarde,” je poudaril in dodal, da Adria že zaposluje tudi dodatne kadre, ki bodo omogočili podporo in prenos posameznih aktivnosti.
Kot je razvidno s spletne strani podjetja, Northern Aerotech deluje na 24 lokacijah večinoma po Evropi, pa tudi v Afriki in Aziji. Predsednik uprave Morten Schalls Jorgensen je izrazil zadovoljstvo nad sodelovanjem z Adrio Airways, ki jo označuje kot pomembno letalsko družbo v regiji z visokimi varnostnimi standardi.
Že na novinarski konferenci minuli teden so v prevozniku, ki je v zahtevnem finančnem položaju in se že nekaj časa sooča tudi z očitki in kritikami zaradi zamud in odpovedi letov, povedali, da so pogodbo z Adrio Tehniko – Adria Airways je bila v časih državnega lastništva družb s sedežem na ljubljanskem letališču celo lastnica te družbe za vzdrževanje letal – prekinili zaradi nezadovoljstva z izvajalcem.
Po informacijah medijev odnosi med podjetjema – obe sta zdaj v tuji lasti – že dolgo niso bili rožnati, vzrok za to pa naj bi bil pritisk Adrie na nižanje cen.
Namestnica glavnega izvršnega direktorja Adrie Tehnike Barbara Perko Brvar je tako pred dnevi za POP TV pojasnila, da so se v družbi prijavili na nov razpis za ponudnika rednega linijskega vzdrževanja.
“Dali smo ponudbo, skladno z našimi veljavnimi komercialnimi pogoji, tako kot jih imamo za vse naše ostale stranke. Poslujemo z zahodnimi strankami in imamo neko raven storitev,” je povedala in še dodala: “Stranka nam je javila, da te cene niso skladne z njihovimi pričakovanji.” (sta)