Do konca septembra vzpostavljena redna letalska povezava med Ljubljano in Atenami

1

Na Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana je danes prispelo prvo letalo grškega prevoznika Aegean Airlines v okviru nove redne povezave med Ljubljano in Atenami. Leti na tej relaciji bodo potekali dvakrat tedensko do konca septembra. Na Aerodromu Ljubljana pa si poleg letov v evropske prestolnice želijo tudi direktnih letov v zalivske države.

“Za nas je velik uspeh, da lahko pozdravimo novega rednega letalskega prevoznika,” je ob današnjem prihodu največjega grškega letalskega prevoznika za STA dejal direktor komercialnega sektorja na Aerodromu Ljubljana Janez Krašnja. Obeta si, da bo Aeagean Airlines na 34 letih v letošnjem poletju prepeljal okoli 7000 potnikov, poleg rednih povezav z Atenami, pa obljublja tudi čarterske povezave na Krf in Rodos.

Za Aerodrom Ljubljana je povezava z Atenami posebej dobrodošla, saj je nova v mreži letov z brniškega letališča, v Grčijo so namreč sedaj vozili zgolj čarterji. Ker je Grčija med Slovenci zelo priljubljena destinacija, Krašnja računa, da bo linija uspešna. K temu lahko pripomorejo tudi ugodne promocijske cene, saj se cene enosmerne vozovnice skupaj s taksami začnejo pri 64 evrih.

“Če se bodo leti dobro polnili, se bo po naših informacijah redna povezava nadaljevala tudi v naslednjem poletnem voznem redu in se bo morda podaljšala na daljše časovno obdobje, morda celo na zimo,” je povedal Krašnja. Zaenkrat pa bodo leti med Ljubljano in Atenami s 174-sedežnim letalom airbus A32 potekali vsako sredo in soboto od danes pa do konca septembra.

Aerodrom Ljubljana se letos lahko pohvali še z nekaterimi pridobitvami. Tako je s 1. marcem LOT Polish Airlines dopolnil ponudbo Adrie Airways na povezavi Ljubljana – Varšava. EasyJet povečuje frekvenco letov med Ljubljano in Londonom, Turkish Airlines pa med Ljubljano in Istanbulom.

S pridobivanjem novih letov Aerodrom Ljubljana pokriva izpad zaradi zmanjšanega prometa Adrie. Ta je ukinila povezavo s Stockholmom in po informacijah, ki jih imajo na Aerodromu, bi se enako utegnilo zgoditi z linijo za Berlin. Poleg tega Adria, ki ji dodatne težave povzroča upad potnikov na čarterskih letih zaradi politične in varnostne situacije v Egiptu in drugod, ni uvedla napovedane linije v Köln.

“V Adrii bodo očitno najprej konsolidirali obstoječo mrežo in kasneje razmišljali o novih linijah z našega letališča,” je dejal Krašnja, ki je vesel, da se povečuje število tujih prevoznikov, želi pa si, da bi tudi pri Adrii prišlo do ponovne rasti prometa.

Na letih Adrie so na letališču v prvih petih mesecih letošnjega leta v primerjavi z enakim obdobjem lani zaznali skoraj devetodstotni padec števila potnikov. Skupaj pa so na letališču našteli 460.000 potnikov, kar je za 3,7 odstotka manj kot v letu pred tem, saj se je število potnikov tujih prevoznikov povečalo za 7,2 odstotka.

“Vedno si prizadevamo, da bi na našem letališču povečali število letov, predvsem pa destinacij,” je o morebitnih novih linijah dejal Krašnja in pojasnil, da je njihova največja želja poleg povezovanja z evropskimi prestolnicami, povezava s Katarjem ali Združenimi arabskimi emirati, v kar trenutno vlagajo veliko energije, saj bi tako lažje tekmovali z letališči v Zagrebu in Benetkah.

Zelo dobrodošla bi bila tudi katerakoli medcelinska letalska povezava, saj bi to pomenilo konkurenčno prednost in izboljšanje imidža letališča v regiji, je Krašnja podprl prizadevanja kitajskega veleposlaništva za vzpostavitev direktne povezave med Kitajsko in Slovenijo. Ob tem upa, da jim bo uspelo prepričati katerega od kitajskih prevoznikov. (sta)

letalisce jozeta pucnika

Število komentarjev: 1
  1. miha pravi

    Pa kaj je spet tem nasim nesopsobnim ,bedakom? Zalivske drzave?…FO!
    Cim manj povezav z muslimansko drhal, tem bolje. To mora biti vodilo!

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen