Spremljaj Politikis na
Politikis na Facebooku   Politikis na Twitterju
Politikis na Facebooku Politikis na Twitterju Politikis
Vroče vsebine

L’Oreal v svoji novi kampanji za lase gostil tudi muslimanko s hidžabom

Objavil 19. 01. 2018 pod kategorijo FEATURED, LAJF, LEPOTA & MODA. Spremljajte odzive na ta post cez RSS 2.0. Lahko komentirate ali pustite trackback v zvezi s tem vnosom

L’Oreal Paris želi razbijati predsodke in ustvarjati zgodovino s tem, ko v svoji kampanji za lase gosti žensko, ki nosi hidžab.

Britanska beauty blogerka Amena Khansi si je nadela bledo roza ruto, medtem ko je stala pred svetlo rožnatim ozadjem v oglasu za nego las.

“Ali so vaši lasje vidijo ali ne,” pravi v oglasu, “ne vpliva na to, koliko vam je za to mar.”

V videu za novo linijo za nego las L’Oreal, Elvive, nastopajo različne ženske z različnimi pričeskami.

“Koliko blagovnih znamk počne takšne stvari? Ne veliko,” je v nedeljo povedal Khansi.

“Dobesedno so v svoj video dali dekle – katere las se ne vidi – v kampanji za lase. Ker kar resnično cenijo skozi to kampanjo, so glasovi, ki jih imamo.”

Khan lahko doda k svojim dosežkom, da je nastopala v reklami za prestično blagovno znamko. Ona je ambasadorka L’Oreala, YouTube vloggerka, soustanoviteljica Ardere Cosmetics, oblikovalka svoje lastne linije naglavnih rut in ob vsem tem še mati.

“Nisem nosila rute, dokler nisem prišla v  svoja dvajseta, toda že pred tem se nisem mogla poistovetiti z nikomer v medijih. Vedno je bil vzrok za praznovanje, ko si na televiziji videl rjav obraz,” je Khansi povedala Vogue UK.

“Mislim, da bi mi takšna kampanja dala občutek pripadnosti.”

Odkar je kampanja zaživela prejšnji teden, je prejela številna sporočila podpore na družbenih omrežjih.

“Resno, mislim, da je neverjetno velik preskok za žensko, ki nosi hidžab, da je del nečesa, kar je v nasprotju z reklamo za produkt nege za lase (za večino),” je objavila neka oseba. “Resnično, resnično dobro opravljeno, Amena!”

Drugi jo spodbujajo, naj še naprej skozi svoje javne nastope opolnomoča ženske, še zlasti tiste, ki nosijo hijab.

“Nihče ne razume, da imajo tudi ženske, ki nosijo hidžab, težave z lasmi,” je objavila ena oseba. “Samo zato, ker pokrivamo naše lase, ne pomeni, da nimamo las, imamo težave z lasmi kot katera koli druga dekleta, ki jih kažejo. Vesela sem, da imamo nekoga, ki nas zastopa.”

L’Oreal se pridružuje seznamu blagovnih znamk, kot so Nike in CoverGirl, ki postajajo bolj raznolike in imajo muslimanske ženske v svojih oglaševalskih akcijah.

Deli z drugimi:Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Priporočamo še te vsebine

Ana Bucik s tretjim mestom prvič na stopničkah! "Nekaj časa sem čakala na to vožnjo," prav…
Mamma Mia 2: Spet se pripravite na petje, ples, smeh in ljubezen!
50 odtenkov svobode bo Slovenke osvobodilo 8. februarja
Papež Pavel VI. bo še letos razglašen za svetnika

Komentiraj

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Oglasno sporočilo



Oglasno sporocilo

Anketa

SDS je predstavila alternativni vladni program za področje notranjih zadev. Ga podpirate?

Ogled rezultatov

Loading ... Loading ...
Oglasno sporočilo