Spremljaj Politikis na
Politikis na Facebooku   Politikis na Twitterju
Politikis na Facebooku Politikis na Twitterju Politikis
Vroče vsebine

Ilka Štuhec, Goran Dragić in NK Maribor slovenske športne blagovne znamke leta

Objavil 17. 11. 2017 pod kategorijo FEATURED, ŠPORT. Spremljajte odzive na ta post cez RSS 2.0. Lahko komentirate ali pustite trackback v zvezi s tem vnosom

Prvi dan Sporto konference v Portorožu se je končal z že tradicionalno razglasitvijo najmočnejših športnih blagovnih znamk v Sloveniji. Letos so bili izbrani alpska smučarka Ilka Štuhec, košarkar Goran Dragić, ki je bil najboljši že leta 2013, in nogometaši Maribora, ki so se tega laskavega naslova veselili šestič.

Med zvezdniki se je konference udeležila le poškodovana alpska smučarka Ilka Štuhec, še vedno na berglah. “Lepo je priti po to nagrado, a še lepše bi bilo biti kje drugje. Seveda hvala lepa za ta izbor in za nagrado, ki ni samo moja, ampak od cele ekipe,” je na prireditvi med drugim povedala svetovna prvakinja Štuhčeva in se zahvalila za številne lepe želje, ki jih je dobila za čim prejšnje okrevanje.

Tuji zvezdnik večera je bil nekdanji nigerijski nogometni zvezdnik Nwankwo Kanu, afriški nogometaš leta 1999, ki je predstavil svojo fundacijo, ki pomaga pri operacijah srca pomoči potrebnim – Kanu Heart Foundation. Kanu je podelil tudi nagrado za najboljše sodelovanje v sponzorskem projektu, ki sta ga prejela NK Maribor in Pivovarna Laško.

Na konferenci so že petič razglasili tudi najboljše blagovne znamke za sosednjo Hrvaško in za Srbijo. Na Hrvaškem je “brand leta” tretjič postal nogometaš Luka Modrić, atletinja Sandra Perković in hokejski klub KHL Medveščak Zagreb. V Srbiji med športniki na vrhu ostaja teniški igralec Novak Đoković, tretjič je naziv prejela atletinja Ivana Španović. Med športnimi klubi v Srbiji pa je naziv košarkarjem Crvene zvezde odvzel nogometni klub.

Za nagrajene športnice, športnike in klube velja, da so priljubljeni, prepoznani ter marketinško in športno uspešni. “Sporto Brands nagrada je zasnovana na modelu merjenja moči blagovnih znamk in temelji na raziskavi javnega mnenja na reprezentativnih vzorcih v Sloveniji, na Hrvaškem in v Srbiji, v katere je vključenih tudi več kot 20 imen v vsaki kategoriji. Športni uspeh v tekočem in preteklih letih je samo eden izmed osmih, pri klubih pa le eden od devetih dimenzij nagrade. Tako kot je pri drugih izdelkih kakovost predpogoj za močno blagovno znamko, je pri športnikih uspeh ravno tako le predpogoj,” so v sporočilu za javnost povzeli Janjo Božič Marolt, predsednico uprave Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana.

Nogometna zveza Slovenije pa je danes na prireditvi v projektu Zmag je več vrst simbolično izročila ček v vrednosti nekaj več kot 11.000 evrov projektu Europa Donna. (sta)

Deli z drugimi:Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Priporočamo še te vsebine

Še tretji zaporedni poraz Kopitarjevih kraljev, a Anže Kopitar je v odlični strelski formi
Mineva 20 let od svetovne premiere Cameronovega Titanika; slednji bo spet prenovljen zaplul na films…
Kopitarjev gol premalo za zmago Kraljev
Unicef: Lani zaradi aidsa umrlo 120.000 otrok, mlajših od 14 let

Komentiraj

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Oglasno sporočilo



Oglasno sporocilo

Anketa

SDS je v DZ vložila predlog za ustavno obtožbo zoper premierja Mira Cerarja zaradi zadeve Šami. Vaš komentar?

Ogled rezultatov

Loading ... Loading ...
Oglasno sporočilo