Spremljaj Politikis na
Politikis na Facebooku   Politikis na Twitterju
Politikis na Facebooku Politikis na Twitterju Politikis
Vroče vsebine

Štajerski vinarji se s “pubeci” predstavljajo v Mariboru in Ljubljani

Objavil 23. 10. 2017 pod kategorijo BIZNIS, PODJETNIŠTVO, TRGOVINA, TURIZEM. Spremljajte odzive na ta post cez RSS 2.0. Lahko komentirate ali pustite trackback v zvezi s tem vnosom

Štajerski vinarji, ki so se pred tremi leti združili pod skupinsko blagovno znamko Pubec, bodo svoja mlada vina letos ponovno predstavili tako v Mariboru kot v Ljubljani. Na ta način želijo povečati prepoznavnost štajerskih vinarjev ter Štajerske kot vinorodnega okoliša, hkrati pa krepiti ponudbo in spodbuditi uživanje mladih vin.

Salon štajerskih mladih vin bo danes potekal v Salonu Audi v Mariboru, v četrtek pa v Festivalni dvorani v Ljubljani.

S tem se tudi uradno prične prodaja 30 mladih štajerskih vin z blagovno znamko Pubec. Specialistka za vinarstvo in pridelavo sadjevca na Kmetijsko gozdarskem zavodu Maribor Tadeja Vodovnik Plevnik napoveduje, da je letnik 2017 “nekaj posebnega, če seveda spomnimo na težave, ki so se začele s spomladansko pozebo”. “A je potem vendarle trta nadoknadila z obilo sonca in seveda truda vinogradnika, da je ponudila bogato ponudbo različnih dozorelosti grozdja, od zgodnjih sort, srednje poznih in poznih,” je povedala pred dnevi na novinarski konferenci v Mariboru.

Pobudnik projekta Borut Cvetko iz agencije Mediaspeed izpostavlja pomen skupnega nastopa na trgu. “Projekt Pubec – Štajersko mlado vino v svoji tretji sezoni združuje 30 štajerskih vinarjev, ki verjamejo v to, da lahko skupaj dosežejo več,” je sporočil.

Dosedanje povezovanje po njegovih besedah kaže dobre rezultate, saj vinarji, povezani v projekt Pubec, beležijo večjo prodajo mladega vina, kupci pa mlado vino Pubec pogosteje umestijo tudi med poslovna darila.

Letos krepijo prisotnost teh vin v gostinskih lokalih, restavracijah in hotelih, kot novost pa uvajajo t. i. Pubec uro, ki bo organizirana za zaključne letnike srednjih, višjih in visokih šol za gostinstvo in turizem s ciljem osveščanja in izobraževanja mlajših generacij o kulturi pitja.

“Zdi se mi zelo pomembno, da poudarimo tudi pomen in ozavestimo potrošnika, kakšno je kulturno uživanje vina,” je izpostavil direktor Kmetijsko gozdarskega zavoda Ptuj Andrej Rebernišek.

Mlado vino je mirno vino, ki je lahko v prometu najprej 30 dni po trgatvi in največ do 31. januarja leta, ki sledi letu trgatve. Pod znamko Pubec sodi belo vino, lahko je bela sorta ali mešano belo vino, iz vinorodnega okoliša Štajerska Slovenija. (sta)

Deli z drugimi:Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Priporočamo še te vsebine

Na navtičnem sejmu v Amsterdamu tudi 20 slovenskih podjetij
Sodišče: Sberbank bo lahko uveljavljala poplačilo terjatev iz premoženja Agrokorja v Sloveniji
Finance: Igrišče za golf v Smledniku za skoraj 6 milijonov evrov kupila Sberbank
Družba Kolosej-zabavni centri v stečaj

Komentiraj

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Oglasno sporočilo



Oglasno sporocilo

Anketa

SDS je v DZ vložila predlog za ustavno obtožbo zoper premierja Mira Cerarja zaradi zadeve Šami. Vaš komentar?

Ogled rezultatov

Loading ... Loading ...
Oglasno sporočilo