Spremljaj Politikis na
Politikis na Facebooku   Politikis na Twitterju
Politikis na Facebooku Politikis na Twitterju Politikis
Vroče vsebine

O makedonskem fašizmu

Objavil 30. 04. 2017 pod kategorijo KOMENTAR, POLITKOLUMNA. Spremljajte odzive na ta post cez RSS 2.0. Lahko komentirate ali pustite trackback v zvezi s tem vnosom

Piše: Aleš Ernecl, filozof in urednik

Da bi dogajanje v Makedoniji razumeli s perspektive »konzervatizma«, če odmislimo s teorijami zarote prepredeno špekuliranje o geopolitiki in Sorošu kot igralcu na tej sceni, moramo najprej razprostreti, kaj s konzervatizmom mislijo »levičarji« in mnogi neopredeljeni volivci, ki na koncu za vsak slučaj vedno volijo leve vlade, in kaj s konzervatizmom mislimo – konzervativci ali desničarji.

Levičarji in neopredeljeni s konzervatizmom vedno mislijo nekaj, kar je globoko v sebi, na koncu dneva – nacistično, fašistično. Samo kaže se zmerno, vsake toliko pa pokaže prave barve, te pa so: sovraštvo do, npr. v Sloveniji, »nečistih Slovencev«, priseljencev. Zato povsem nekritično govorijo o Hitlerjevem nacional socializmu kot o »ekstremni desnici«, čeprav z »desnico« v ekonomskem smislu nima nobene zveze, saj gre za socializem, v smislu skrbi za »interese naroda« pa se samo na prvi pogled zdi, da sodi »na desno«.

Kaj želijo, kot sugerira ime, ohraniti konzervativci? TEMELJNE PRINCIPE, na katerih je bila zgrajena določena država. Se pravi, ko je razprave o tem, ali naj države imamo ali ne, konec, ko državo imamo, sledimo temeljnim principom, na katerih je bila zgrajena, jih spoštujemo, se zanje vedno znova borimo, jih skušamo ohranjati. Če temeljni principi padejo – pade tudi država. Eden takih temeljnih principov je to, kaj bo uradni jezik države. V Makedoniji bo to Makedonščina, ob praznikih se bo pelo makedonsko himno, vihrale bodo makedonske zastave, praznovali, spominjali se bomo dogodkov iz makedonske zgodovine, itn…To še ničesar ne pove o priseljenski/manjšinski politiki. O tem, pod kakšnimi pogoji nekdo lahko dobi delovno vizo, pod kakšnimi pogoji lahko dobi stalno prebivališče, pod kakšnimi pogoji lahko dobi državljanstvo. Eden osnovnih pogojev, postavljenih »novemu članu kluba«, je to, da se zaveda in da spoštuje temeljne principe. Če se nekdo priseli in ne spoštuje temeljnih principov, če bi nekdo npr. rad, da bi uradni jezik v Makedoniji bil tudi jezik njegove domovine, od koder je prišel, da bi se pela himna njegove domovine, da bi se praznovalo zgodovinske dogodke iz zgodovine njegove domovine – si nespoštljiv, sovražen, nestrpen, NACIONALISTIČEN. Priseljenski privilegiji, enako velja za manjšinske privilegije, levičarji bi jim rekli pravice, pri čemer zaradi zamenjave definicij pravice lahko potem rečejo, da konzervativci kršijo pravice priseljencem/manjšinam, niso nič druga kot hommage »priseljenskemu/manjšinskemu nacionalizmu«. In od tod retorika in precej prevladujoče delovanje levičarjev po vsej Evropi: konzervativce imenuješ nacionaliste/fašiste, potem pa pomagaš na oblast priseljenskim ali manjšinskim nacionalistom. Ki so res nacionalisti/fašisti.

Makedonija? Paradigmatični primer delovanja levice, ki sem ga opisal zgoraj. Levičarji raje gredo v koalicijo z manjšinskimi (ki tudi s pomočjo levice ne bodo več dolgo manjšina, nakar se bo pričel uporabljati argument iz »številčnosti«) nacionalisti (zahtevajo dvojezične napise, dvojezične šole, v makedonskem parlamentu pojejo albansko himno) kot s konzervativci. Ki jih imenujejo nacionaliste/fašiste – ali oportunistične, užaljene oblastnike, ki so izgubili oblast. Tega ni mogoče diagnosticirati drugače kot da so 1. Neumni in neizobraženi ali 2. Zlonamerneži, ki težijo k uničenju države.

Trditev, da je »nacionalizem zlo«, ni enaka trditvi, da so »nacionalne države zlo«. Strinjam se, nacionalizem je zlo, vendar so v nacionalnih državah nacionalisti vedno borci za kolektivne privilegije (ki jim levičarji pravijo pravice) manjšin in priseljencev (še enkrat, pozor, kolektivne, da se jasno in razločno vzpostavi distinkcija; kot konzervativec verjamem, da ima vsak posameznik, ki je državljan, ne glede na to, ali sodi k avtohtonemu prebivalstvu, manjšinskemu, ali je priseljenec, enake pravice; še eno opozorilo: ko govorim o pravicah govorim o negativnih obveznostih države, uporabljam pravno, ne moralno filozofsko/teološko terminologijo; če bi uporabljal slednjo, bi trdil, da kot kristjan verjamem, da smo vsi ljudje na svetu pred Bogom enaki, ne le državljani »izbranih« držav), skupaj z lokalnimi fašisti, ki skrbijo za cenzuro, demonizacijo, zasmehovanje konzervativcev, za antipropagando, ki jim tudi jaz premnogokrat premilo rečem kar levičarji.

Zdi se, da je najhujša stvar, ki jo konzervativci kdaj rečemo levičarjem, da so »komunisti«, kar je žaljivka le za nas, pa se nam, namesto, da bi bili užaljeni, pač smejijo. Čas je, da jih redno imenujemo natanko tisto, kar so v resnici, da jim nastavimo ogledalo in da jih resnično užalimo, ker si to zaslužijo: niso levičarji, niso liberalci (oh, neee, vsekakor niso liberalci), so lokalni fašisti v funkciji uničevanja temeljnih principov nacionalnih držav. Trdijo, da to počnejo v imenu demokracije in strpnosti, v resnici pomagajo na oblast nacionalistom in nestrpnežem.

Kar desnica mora storiti, je izobrazba svoje volilne baze o naslednjem: svojih frustracij ne sme nihče izživljati nad priseljenci in manjšinami, ker ti ne glede na to kakšni osebno so, za nastalo situacijo niso nikoli krivi – in z izživljanjem frustracij nad manjšinami in priseljenci navidezno dokazujemo njihov point, da smo ksenofobni nestrpneži. Krivec je lokalna fašistična falanga in sveti boj konzervatizma je bil in mora biti boj proti temu pošastnemu zlu, ki v naše dvore vedno prihaja »dišeč in naoljen«, mnogokrat pa si olepševalno pravi celo »liberalizem«, čeprav je v bistvu tisto nekaj, kar je iz nečesa tako plemenitega kot je »liberalizem«, s svojim delovanjem napravil kletvico.

Deli z drugimi:Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone

Priporočamo še te vsebine

Domovina – jo znamo ceniti?
Nas bo sredina spet pokopala?
120 dni Sodome ali kako je umiral Tič
Svetlana Makarovič in zakaj slovenska levica nima pojma, kaj je socializem

11 komentarjev za “O makedonskem fašizmu”

  1. Breda pravi:

    Tako je! Sorošovci in benigni eu politiki bi Makedonijo radi spremenili v levičarsko meko in tam izvajali svoje multi-kulti in mavrične trike…

  2. Franc pravi:

    Bravo Aleš. Odličen članek. Dolgo že mislim enako vendar nisem tako spreten, da bi to znal “obesediti” še manj pa zliti na papir!!

  3. bruh pravi:

    dokler trump ne bo zamenjal obamovega veleposlanika se makedoncem slabo piše…..ajd..

  4. bruh pravi:

    mogerinijeva pa bo seveda , kot rdečuhinja, sodelovala le z rdečuhi…..težava je , da mi imamo le neumnega pijanćka……

  5. Miran pravi:

    Spet nakladate je v tri krasne. Albanci v Makedoniji niso priseljenci, ampak so že od nekdaj tam. Problem je, ker se množijo kot zajci.

  6. aleš pravi:

    Miran, ne omenjam jih kot priseljence, ampak kot manjšino…

  7. Aljoša Dragaš pravi:

    Odlična analiza. Čestitam! Avtor secira pogosto in namerno mešanje pojmov in opredelitev, kar radi počno predvsem novinarji dominantnih medijev. Najbrž namerno.

    “Levičarji raje gredo v koalicijo z manjšinskimi (ki tudi s pomočjo levice ne bodo več dolgo manjšina, nakar se bo pričel uporabljati argument iz »številčnosti«) nacionalisti (zahtevajo dvojezične napise, dvojezične šole, v makedonskem parlamentu pojejo albansko himno) kot s konzervativci. Ki jih imenujejo nacionaliste/fašiste – ali oportunistične, užaljene oblastnike, ki so izgubili oblast. Tega ni mogoče diagnosticirati drugače kot da so 1. Neumni in neizobraženi ali 2. Zlonamerneži, ki težijo k uničenju države.” ZA UČBENIKE!

  8. pubec pravi:

    Ja Dragaš, poznaš tudi makedonske razmere, kot v Mariboru, oz. v Miklavžu?

  9. tomato pravi:

    ernecl zgleda kot šiptar..
    .
    tisti one od -a.d.-
    .
    pa marš od koder je

  10. aleš pravi:

    Hvala za komentar in kompliment, Aljoša.

  11. aleš pravi:

    Tomato, nisem dobro razumel tvojega komentarja. Izgledam kot šiptar in naj se vrnem, od koder sem prišel? Je to bilo to?:)
    Najprej: jaz sem iz Maribora, nisem prišel od nikoder – saj ne, da je to komu pomembno, razen ljudem kot si ti.
    Drugo: tudi če zavoljo hudomušne razprave sprejmemo, da sem podoben šiptarju, ker v sebi nosim šiptarske gene ali si s šiptarji delim določene specifične gene, je smiselno reči le, naj se, od koder so prišli, vrnejo omenjeni geni, ne jaz v celoti.

    Zresnimo se malo: kakšno relevanco ima to za gornji zapis, razen, da tako zapis kot ti omenjata Albance, pri čemer ti uporabljaš ime, na Balkanu znano kot slabšalno, šiptarji?

Komentiraj

Opozorilo: Po 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Oglasno sporočilo


Oglasno sporocilo

Anketa

Kako komentirate razsodbo arbitražnega sodišča glede mejnega spora med Slovenijo in Hrvaško?

Ogled rezultatov

Loading ... Loading ...
Oglasno sporočilo