Starbucks presegel pričakovanja, cena delnic kljub temu navzdol

0

Ameriška veriga kavarn Starbucks je v četrtletju do 30. junija, ki je njegovo tretje poslovno četrtletje, v medletni primerjavi povečala prihodke za 78 odstotkov na 7,5 milijarde dolarjev, lansko izgubo v višini 678,4 milijona dolarjev ali 58 centov na delnico pa spremenila v dobiček, ki je nanesel 1,15 milijarde dolarjev oz. 97 centov na delnico.

Prilagojeni dobiček brez enkratnih stroškov ali prihodkov je znašal 1,01 dolarja na delnico, analitiki Wall Streeta pa so pričakovali 78 centov.

Prodaja pijač je porasla predvsem v ZDA, vendar pa so se delnice Starbucksa pocenile, ker je nekoliko okrnil pričakovanja o dobičku v letošnjem letu in izrazil pričakovanje, da bo prodaja na Kitajskem zaradi počasnega okrevanja po pandemiji covida-19 rasla počasneje.

Delnice Starbucksa, ki so se do torka letos podražile za 17 odstotkov, so se do konca rednega dela borznega trgovanja pocenile za 0,024 odstotka na 126,03 dolarja, v podaljšanem trgovanju po objavi rezultatov pa še za 2,96 odstotka na 122,30 dolarja.

Ob izbruhu pandemije je lani v Starbucksovem tretjem četrtletju prodaja po lokalih, odprtih najmanj 13 mesecev, upadla za 40 odstotkov, tokrat pa je porasla za 73 odstotkov. Samo v ZDA se je prodaja povečala za 83 odstotkov, izven ZDA za 41 odstotkov, samo na Kitajskem pa za 19 odstotkov, potem ko je lani prav tako upadla za 19 odstotkov.

“Ne smemo pozabiti, da večina mednarodnih trgov, kjer delujemo, zaostaja za ZDA glede cepljenja proti koronavirusu in mobilnosti, zato okrevanje prihodkov tam zaostaja,” je izjavila glavna finančna direktorica Starbucksa Rachel Ruggeri.

Starbucks za svoje celotno poslovno leto 2021 napoveduje do 3,02 dolarja čistega dobička na delnico, prodaja po lokalih po svetu pa naj bi porasla za do 21 odstotkov – na Kitajskem do 20 odstotkov, v ZDA pa do 22 odstotkov.

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen