Twitter pozitivno presenetil analitike s četrtletnimi rezultati, delnice zaradi napovedi naraščanja stroškov vseeno cenejše

0

Družbeni medij Twitter je v tretjem četrtletju tega leta z dobičkom in prihodki presegel pričakovanja analitikov, vendar pa so se njegove delnice po objavi poslovnih rezultatov v četrtek pocenile. Med drugim zaradi napovedi naraščanja stroškov in negotovosti glede oglaševalskih prihodkov.

Delnice Twitterja so se do konca rednega dela borznega trgovanja v četrtek podražile za 8,08 odstotka na 52,43 dolarja, v podaljšanem trgovanju po objavi rezultatov pa pocenile za 17,53 odstotka na 43,24 dolarja.

Analitiki so pričakovali četrtletno izgubo v višini deset centov na delnico, vendar pa je Twitter ustvaril čisti dobiček štirih centov na delnico oziroma v skupni višini 28,66 milijona dolarjev. To je 22 odstotkov manj kot v enakem četrtletju lani.

Prihodki so narasli za 14 odstotkov na 936,2 milijona dolarjev, kar je opazno preseglo pričakovanja analitikov, ki so se gibala okrog 777 milijonov dolarjev.

Twitter, ki ne objavlja podatkov o mesečnih uporabnikih, je imel v tretjem četrtletju povprečno na dan 187 milijonov uporabnikov oz. 29 odstotkov več kot v enakem četrtletju lani, kar je spet razočaralo analitike, ki so pričakovali 195,6 milijona uporabnikov.

Stroški so predvsem zaradi povečanih vlaganj v infrastrukturo narasli za 13 odstotkov na 880 milijonov dolarjev. Vlaganja se bodo nadaljevala in v tekočem četrtem četrtletju naj bi stroški narasli za 20 odstotkov.

V preteklem četrtletju je Twitter z oglasi ustvaril 808 milijonov dolarjev prihodkov, kar je 15 odstotkov več kot v tretjem četrtletju lani. Za zdaj še ne bo izdal novih oglaševalskih produktov, pač pa bo zaradi izpolnjevanja novih zahtev glede zasebnosti podatkov na mobilnih telefonih počakal do leta 2021.

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen