Disney bo pretočnim vsebinam namenil še več poudarka, Disney+ v slabem letu dni z 60,5 milijona naročnikov

0

Ameriški medijski in zabaviščni velikan Walt Disney je napovedal reorganizacijo segmenta medijev in zabave, katere namen je dodatno okrepiti področje pretočnih vsebin. Te so s pandemijo covida-19 zabeležile močan porast povpraševanja, Disney pa želi trend nadaljevati, piše francoska tiskovna agencija AFP.

Nad pretočnimi vsebinami bo bdela posebna skupina, ki jo bo vodil Disneyjev dolgoletni izvršni direktor Kareem Daniel. Kot je poudaril prvi mož družbe Bob Chapek, želijo narediti konkretno spremembo, ki bo pomenila nov mejnik v dobičkonosnosti Disneyja. Tako se bodo med drugim še bolj osredotočili na želje in pričakovanja uporabnikov.

Pandemija je za Disney pomenila veliko spremembo poslovanja. Prihodki so po eni strani močno upadli, saj so bili nekaj časa zaprti Disneyjevi zabaviščni parki in letovišča, vozile niso ladje za križarjenje.

Je pa velik uspeh družba zabeležila pri storitvah zagotavljanja pretočnih in drugih vsebin, kjer je število naročnikov med pandemijo preseglo 100 milijonov. Število naročnikov na Netflixu konkurenčno storitev Disney+, ki so jo zagnali novembra lani, je doseglo 60,5 milijona, naročnikov storitve spletne televizije in videa na zahtevo Hulu 35 milijonov ter storitve športnih programov ESPN+ 8,5 milijona.

Storitve pretočnih vsebin oziroma vsebin na zahtevo so tudi sicer v porastu, kar predstavlja resno konkurenco ponudnikom običajnih televizijskih vsebin in filmov.

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen