Mediana: Spremljanje medijev se je v času epidemije podvojilo, zelo “klikani” tudi spletni portali

0

V času epidemije so ljudje doma in veliko časa namenijo spremljanju najrazličnejših medijev, predvsem informativnih oddaj na vseh televizijah, ugotavlja Mediana. Spremljanje medijev se je v času epidemije podvojilo, najbolj znanih informativnih oddaj na POP TV in programih Televizije Slovenija pa se je več kot podvojilo, so navedli.

Pri Mediani ob tem izpostavljajo, da ne gre za merjenje, ki zajema denimo delež gledanosti , ampak za odziv anketiranih na vprašanje, ali gledajo televizije in ostale programe v večji meri kot pred začetkom epidemije novega koronavirusa.

Analizirali so dve ciljni skupini, in sicer tako skupino polnoletnih kot skupino starih od 18. do 64. let. V slednji se je najbolj povečala gledanost informativnih oddaj na POP TV, in sicer za 118 odstotkov, ter na vseh treh programih Televizije Slovenija, in sicer za 113 odstotkov. Bolj gledane so tudi novice na programih Planet TV, Nova24 in na tujih televizijah.

Kriza je zelo vplivala tudi na spremljanje spletnih novičarskih portalov, saj je kar 84 odstotkov vprašanih potrdilo, da jih spremljajo več kot običajno.

Na spletnem portalu Politikis.si, ki bo 31. marca 2020 praznoval točno 11 let obstoja (takrat smo objavili prvo novico!), je v marcu tudi bilo zaznati povečan spletni promet; na posamezni dan je portal obiskalo med 10.000 in 14.000 posamičnih obiskovalcev.

Prav tako imajo vprašani več časa za gledanje filmov, saj je takih 56 odstotkov, za gledanje serij pa ima več časa 46 odstotkov vprašanih. Več gledajo tudi denimo dokumentarne filme in zabavne oddaje.

Poleg tega 23 odstotkov anketiranih več časa kot običajno namenjajo branju knjig.

Podatki po navedbah Mediane kažejo, kako pomembni so mediji za družbo. Prav tako pokažejo, kako pomembno in celo družbeno odgovorno je, da tudi v tem času oglaševalci oglašujejo v vseh medijih, saj je večina življenjsko odvisnih od oglaševanja.

Mediana je raziskavo opravila 24. in 25. marca.

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen