Novinarska korupcija na liniji RTV – diskreditacijski portal: Žena Primoža Cirmana forsira njegove zapise na nacionalki, ob tem da je sama predsednica sveta delavcev RTV SLO!?

1

Če se kdo sprašuje, kako je mogoče, da na javni RTV Slovenija, ki jo financiramo prav vsa slovenska gospodinjstva, že nekaj dni forsirajo vsebino nepomembnega in javnosti nepoznanega portala, ki napada Slovensko demokratsko stranko, je odgovor na dlani. Žena pisca na portalu Primoža Cirmana Petra Bezjak Cirman je namreč predsednica Sveta delavcev na RTV. Ob pregledu njenega profila na Twitterju je mogoče opaziti, da od 6. februarja dalje deli izključno članke portala, kjer njen mož vrši napad nad zmagovalko volitev. 

Kdor si je v torek zvečer ogledal Dnevnik in Odmeve je lahko videl, kako so se pri poročanju okrog nastajanja nove koalicije vnovič navezali na vsebino novega portala, ustvarjenega za diskreditacijo določenih strank, konkretneje na članek z naslovom: “Finančni tokovi razkrivajo: Orbanov denar v Slovenijo in Makedonijo”. 

Necenzurirane klevete na račun Odlazkovih finančnih tokov
Sicer smo na našem portalu že 1. februarja napovedali, da v slovenskem medijskem prostoru nastaja nov neodvisni medijski portal, ki ga ustvarjata medijska eksekutorja Primož Cirman in Vesna Vuković, ki v tandemu po naročilu globoke države v zadnjih letih pišeta za spletni portal Siol.net. Kljub temu, da je Šarčev ambiciozni sodelavec Damir Črnčec prevzel nadzor na Siol.net, pa je vpliv pričel izginjati potem, ko je Marjan Šarec napovedal odstop z mesta predsednika vlade. Poskusi diskreditacije predsednika SDS Janeza Janše se tako nadaljujejo preko omenjenega portala, ki ga financira medijski tajkun Martin Odlazek, ki je bil v preteklosti že obsojen zaradi gospodarskega kriminala.

Glede na to, da Črnčecu nedvomno ni v interesu, da se na oblast vrne Janša, ta dela vse, kar je v njegovi moči, da bi to preprečil. Seveda ne čudi, da je Črnčec ravno zato po naših zanesljivih informacijah povezan direktno z Odlazkom. Vsakomur, ki primore nekaj zdravega razuma, je jasno, da so Cirman, Vukovićeva in Tomaž Modic le napletli že večkrat slišano zgodbo o madžarskem vmešavanju v slovensko politiko zgolj zato, ker so Madžari lastniki Nova24TV. Pri tem pa “pozabljajo”, da je Nova24TV zasebno podjetje, kar pomeni, da so zasebniki tisti, ki lahko po lastni presoji denar vlagajo in ga tudi zapravljajo.

O lastnem financiranju in financiranju Mladine pa nič
Seveda ni pričakovati, da bi se trojica velikih raziskovalnih novinarjev ukvarjala s preiskovanjem financiranjem Mladine, ali pa z razkrivanjem lastnega financiranja. V ospredju je le agenda: čim bolj očrniti Janšo in stranko SDS. Je pa naravnost žalostno, da se javna hiša RTV Slovenija, ki bi morala poročati nevtralno in uravnoteženo, nanaša na nek novonastali portal, povrhu pa je še očitna povezava med zakoncema Cirman. Na KPK smo v zvezi s tem naslovili vprašanje, kako komentirajo situacijo. Ko bomo prejeli odgovor, ga bomo objavili naknadno.

Vprašanje, ki so ga pri Nova24TV naslovili na KPK: “Spoštovani, v zadnjih dveh dneh na RTV Slovenija okrepljeno forsirajo vsebino javnosti pred kratkim nastalega portala Necenzurirano.si, ki napada Slovensko demokratsko stranko. Glede na to, da je žena Primoža Cirmana, pisca na tem portalu, Petra Bezjak Cirman vplivna predstavnica RTV Slovenija  zaseda namreč funkcijo predsednice Sveta delavcev na RTV  nas zanima, kako to komentirate? Gre v tem primeru za konflikt interesov?”
Da je z leti vse težje lagati, ker vse več ljudi spoznava resnico, je v preteklosti opozoril prvak SDS Janša in dodal, da mora biti vse bolj hvaležen tistim, ki lažejo namesto njega. Pri tem je vredno omeniti novinarko RTV Slovenija Mojco Šetinc Pašek, kateri so že večkrat očitali neprofesionalnost, med drugim v raziskovalni oddaji Brezno na temo sanacije slovenskih bank. Na njeno neprofesionalnost so tedaj opozorili kar ugledni slovenski ekonomisti in pravniki, ki ne spadajo v krog Kučanovega Foruma 21. Vse skupaj ne čudi toliko, če človek ve, da je partnerica Mileta Šetinca, lobista in vplivneža globoke države, ki je med drugim nasprotoval slovenski osamosvojitvi.
Očitno je, da globoka država ne počiva in dela vse v smeri ohranjanja vpliva in nadzora nad svojimi oprodami. Nastane pa težava, ko medij, ki naj bi deloval v korist vseh državljank in državljanov, deluje pri odkriti manipulaciji. Vprašanje je, kako dolgo bodo ljudje še to dopuščali, namreč jasno je, da vsakič pred volitvami, oziroma tokrat v času pred morebitnim nastankom koalicije, z vsemi topovi udarijo proti SDS. Zakon o Radioteleviziji Slovenija je več kot jasen. V skladu s 5. členom je navedeno, da morajo novinarke in urednice RTV Slovenija spoštovati načelo resničnosti, nepristranskosti in celovitosti informacij, spoštovati načelo politične uravnoteženosti in svetovnonazorskega pluralizma ter politične neodvisnosti in avtonomnosti novinarjev. S takšno obliko poročanja v zvezi z SDS, ki se ga poslužuje RTV SLO, pa je vsekakor nemogoče zagotavljati nepristransko in celovito obveščenost, da bi si lahko državljani svobodno oblikovali lastna mnenja. (nova24TV)
Število komentarjev: 1
  1. Hit pravi

    Šetinci so vedno bili veliki spoštovalci Kučana, nekje v rangu Cerarja, Bratuškove, Fajonke, Židana, Šarca, Štefke, ipd..

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen