Pošta Slovenije s prenovljeno korporativno oblikovno podobo

0

Pošta Slovenije od danes na ravni skupine stopa na trg z novo oblikovno podobo. Kot so ob prvi spremembi po začetku njene samostojne poti leta 1995 sporočili iz družbe, to predstavlja nov pomemben korak v njenem poslovanju, saj gre za ureditev in poenotenje politike blagovnih znamk matične družbe ter njenih odvisnih družb, izdelkov in storitev.

Na Pošti poudarjajo, da se okolje, v katerem delujejo, vse bolj spreminja v digitalno, klasične poštne storitve pa dopolnjujejo vedno bolj celovite informacijske in logistične storitve. Digitalna komponenta poslovanja tako vse bolj postaja sestavni del njihovega poslovanja.

Kot je ob tem dejal generalni direktor Pošte Slovenije Boris Novak, je pred njimi veliko izzivov, na katere odgovarja novi strateški razvojni program do leta 2022, ki temelji na prenosu sporočil in paketov, logističnih in informacijskih storitvah.

“Rast bomo dosegali tudi s širitvijo na tuje trge v širši regiji, prav tako pa z akvizicijo družb s kompatibilno oziroma dopolnilno dejavnostjo. V okviru skupine bomo vstopili na mednarodni trg na področju logističnih storitev, informacijskih storitev, spletne prodaje, pa tudi na področju t. i. hibridne pošte ter storitev 3D-tiska,” je dejal Novak.

Pošta Slovenije bo še naprej ohranila vizualno prepoznaven in tradicionalen barvni sistem z rumeno in črno barvo, je pa posodobila simbol poštnega roga. Korporativni slogan so ob tem iz Zanesljivo vsepovsod spremenili v Zanesljivo z vami, s čimer želijo po Novakovih besedah poudariti zadovoljstvo uporabnikov njihovih storitev ter zanesljivost tudi v prihodnje.

Trendom v okolju se v skladu z načelom družbene in okoljske odgovornosti prilagajajo tudi z uvajanjem novih ekoloških vozil v svoj vozni park. Tako so že v začetku leta kupila dve dostavni vozili na električni pogon Renault Kangoo Express Z.E. Uporabniki so uvedbo obeh vozil sprejeli pozitivno, zato bodo začeli uporabljati še 17 istih dostavnih vozil.

Na Pošti pričakujejo, da bo mogoče s temi vozili v različnih vremenskih razmerah in ob različnih ostalih dejavnikih, ki vplivajo na domet, prevoziti vsaj 100 do 200 kilometrov, s čimer bodo vozila zagotavljala nemoteno dostavo na različne lokacije po Sloveniji. (sta)

Napišite komentar

Vaš e-poštni naslov ne bo objavljen